Pajero roolis kahtlane lõtk ja muud tähtsad küsimused
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
-
taavik
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 163
- Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
- Asukoht: Keskel
- Kontakt:
Kuidagi õhukesed on need puksid küll jah.
Kuid
1. 1 toll on teatavasti 2,5 cm umbes, seega arvuta ise, kui palju see 31 suurem on (vihjeks 31 näitab rehvi diameetrit ning 10,5 laiust). Kütusekulu sõltub sajast muust asjast peale rehvi suuruse, kusjuures ka rehvi mustril on selles oluline osa. Näiteks oma kogemusest - 31x10,5 mõnusalt kulunud AT rehvilt üle minnes viisakale 32x11,5 MT rehvile suurenes kütusekulu peaaegu liiter sajale.
2. Jah, saab torsioonvarrast peale keerata. keeratakse torsiooni kinnituspoldist. asub põhja all, upiki autot vaadates umbes keskel. Alumise õõtsa juurest hakka vaatama, metallvarras läheb sealt auto tagumise otsa poole, varda lõpus asub ka polt. Ehk siis rohkem peale keerates väänad torsioonvarrast rohikem pingesse ning sellest ka tõus. Enne selle tegemist soovitan endale selgeks teha, kuidas torsioonvedrustus toimib. Wikipedia näiteks on abiks (otsi "torsion bar"). Pealkeeramine suurendab varda pinget, seega muudab esimest otsa ka jäigemaks.
3. Kui paned russi pukse sinna, siis vaata, et oleks ikka keskelt metalliga puksid - nagu originaalid. Mul peaks vedelema mõned 90 aasta pajero puksid, need tunduvad suht sama välimusega olevat. Kui lahti võtad, siis ülemine ja alumine osa käivad eraldi neil puksidel.
4. Panin need liistud ilma kruvideta tagasi. Vajutasin ainult tüüblitega kinni - püsivad normaalselt.
5. Kui siin pikalt rääkisid, et Silber ei saa hakkama, siis oleksid ju võinud kohe Tom'i juurde aja kinni panna, mitte pimedused edasi kombata. Uue nädala alguses oleks juba auto sinna saanud. Pane aga aeg kirja ja kannata ära.
Kuid
1. 1 toll on teatavasti 2,5 cm umbes, seega arvuta ise, kui palju see 31 suurem on (vihjeks 31 näitab rehvi diameetrit ning 10,5 laiust). Kütusekulu sõltub sajast muust asjast peale rehvi suuruse, kusjuures ka rehvi mustril on selles oluline osa. Näiteks oma kogemusest - 31x10,5 mõnusalt kulunud AT rehvilt üle minnes viisakale 32x11,5 MT rehvile suurenes kütusekulu peaaegu liiter sajale.
2. Jah, saab torsioonvarrast peale keerata. keeratakse torsiooni kinnituspoldist. asub põhja all, upiki autot vaadates umbes keskel. Alumise õõtsa juurest hakka vaatama, metallvarras läheb sealt auto tagumise otsa poole, varda lõpus asub ka polt. Ehk siis rohkem peale keerates väänad torsioonvarrast rohikem pingesse ning sellest ka tõus. Enne selle tegemist soovitan endale selgeks teha, kuidas torsioonvedrustus toimib. Wikipedia näiteks on abiks (otsi "torsion bar"). Pealkeeramine suurendab varda pinget, seega muudab esimest otsa ka jäigemaks.
3. Kui paned russi pukse sinna, siis vaata, et oleks ikka keskelt metalliga puksid - nagu originaalid. Mul peaks vedelema mõned 90 aasta pajero puksid, need tunduvad suht sama välimusega olevat. Kui lahti võtad, siis ülemine ja alumine osa käivad eraldi neil puksidel.
4. Panin need liistud ilma kruvideta tagasi. Vajutasin ainult tüüblitega kinni - püsivad normaalselt.
5. Kui siin pikalt rääkisid, et Silber ei saa hakkama, siis oleksid ju võinud kohe Tom'i juurde aja kinni panna, mitte pimedused edasi kombata. Uue nädala alguses oleks juba auto sinna saanud. Pane aga aeg kirja ja kannata ära.
rehvide kohapealt on nii ,et minuarust on 31" sellele autole liiga väike, ise toppisin 31" asemele 33" Goodyear MTR id alla ja kohe palju parem sai.
ja liistu kruvid osta normaalsest ehitus poest, seal valikut tavaliselt maa ja ilm.
se tühjalöömine
mina ei usu ,et nende pukside viga on ,siis peaksid nad ju kõik raud-rauaga olema. esimesed muide täiesti teistsugised kui 10 tagumist.

ja liistu kruvid osta normaalsest ehitus poest, seal valikut tavaliselt maa ja ilm.
se tühjalöömine
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
nu aga see n.ö tühjalööömine võib siis milles veel väljlenduda?
käega katsudes need tagumised puksid ikka suht rabedad.Seega see minu arvamus,et puksid oma ajaga kaotanud oma elastsuse ja tekkinud puksi/padja vahele mõned mm vahe ja kui august läbi sõita lööbki kere pihta.
rehvide osas jäävad jah ,et see 30-31 suts vähe,aga eks läheb siis mingi 32-33 alla.
KOhe varsti aeg talvekas alla panna ja kevadel läheb alles n.ö 32-33 rehvi valik käiku.
Mõne arvates vb liiga vara tegin teema,kuid alati hea arhviisis tuhnida ja tead ,et sul 100% vastus olemas ning ei pea uut teemat tegema
käega katsudes need tagumised puksid ikka suht rabedad.Seega see minu arvamus,et puksid oma ajaga kaotanud oma elastsuse ja tekkinud puksi/padja vahele mõned mm vahe ja kui august läbi sõita lööbki kere pihta.
rehvide osas jäävad jah ,et see 30-31 suts vähe,aga eks läheb siis mingi 32-33 alla.
KOhe varsti aeg talvekas alla panna ja kevadel läheb alles n.ö 32-33 rehvi valik käiku.
Mõne arvates vb liiga vara tegin teema,kuid alati hea arhviisis tuhnida ja tead ,et sul 100% vastus olemas ning ei pea uut teemat tegema
nonii
sai siis mõnda aega tagasi käidud uuesti SILBERAUTOS
peale mitut korda käimist on supersoodsaks diagnostika tehtud
ning hakati ka vigu leidma
vead siis järgmised
Auto kontrolli käigus selgus, et esimese kardaani tagumises ristis on väike lõtk, kuid mis ei põhjusta veel seda jõnksu mida teie kirjeldasite. Nagu ma ka Teile rääkisin tuleb see jõnks jõuülekades kõikide osade kulumisest (esisilladiferentsiaal, kardaan, vahekast, tagasild, käigukast, sidur) mis lõppkokkuvõttes nii kõvasti võimendub sidurit lahutades tugeva jõnksuna.
Roolisüsteemi kolksu üks põhjustaja on kindlasti roolisamba ja roolikarbi vaheline kardaan, mille roolikarbipoolses ristis on lõtk sees ja mis vajab välja vahetamist. Kui peale selle vahetamist kirjeldatud kolks ära ei kao siis tuleb edasi hakkata välja vahetama ka teisi roolisüsteem detaile(roolikarp, roolisammas või siis nende detaile selles ulatuses mida tehas võimaldab).
Lisaks oli veel autol kütuseleke paagi juures mille klamberid pingutati peale.
Lisasin juurde ka roolikardaani ja kardaani ristipakkumise. Nende varuosade tarne on vähemalt nädal kui nad asuvad Hollandi vahelaos. Kui neid seal ei ole siis ma kahjuks ei oska täpset aega öelda.
see kardaan mingi 9 k (a varuosa siis)
mida foorumikasutajad sellest vastusest arvate?
et kardaanivahetus väike abi aint
lisaks täna sai ühte autot tirtud 4x4 sees ratatd käisid ringi ja ka siis andis seda roolikolksu tunda
sai siis mõnda aega tagasi käidud uuesti SILBERAUTOS
peale mitut korda käimist on supersoodsaks diagnostika tehtud
ning hakati ka vigu leidma
vead siis järgmised
Auto kontrolli käigus selgus, et esimese kardaani tagumises ristis on väike lõtk, kuid mis ei põhjusta veel seda jõnksu mida teie kirjeldasite. Nagu ma ka Teile rääkisin tuleb see jõnks jõuülekades kõikide osade kulumisest (esisilladiferentsiaal, kardaan, vahekast, tagasild, käigukast, sidur) mis lõppkokkuvõttes nii kõvasti võimendub sidurit lahutades tugeva jõnksuna.
Roolisüsteemi kolksu üks põhjustaja on kindlasti roolisamba ja roolikarbi vaheline kardaan, mille roolikarbipoolses ristis on lõtk sees ja mis vajab välja vahetamist. Kui peale selle vahetamist kirjeldatud kolks ära ei kao siis tuleb edasi hakkata välja vahetama ka teisi roolisüsteem detaile(roolikarp, roolisammas või siis nende detaile selles ulatuses mida tehas võimaldab).
Lisaks oli veel autol kütuseleke paagi juures mille klamberid pingutati peale.
Lisasin juurde ka roolikardaani ja kardaani ristipakkumise. Nende varuosade tarne on vähemalt nädal kui nad asuvad Hollandi vahelaos. Kui neid seal ei ole siis ma kahjuks ei oska täpset aega öelda.
see kardaan mingi 9 k (a varuosa siis)
mida foorumikasutajad sellest vastusest arvate?
et kardaanivahetus väike abi aint
lisaks täna sai ühte autot tirtud 4x4 sees ratatd käisid ringi ja ka siis andis seda roolikolksu tunda