Patroli sidur kinni?

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Kardanmetsa
Off Roader Wannabe
Postitusi: 46
Liitunud: N Apr 19, 2007 10:23 am
Asukoht: Harjumaa

Patroli sidur kinni?

Postitus Postitas Kardanmetsa »

Siuke mure tekkis. Nimelt uputasin oma Patroli korralikult vette ära ja jätsin ta lolli peaga kaheks nädalaks seisma. Lasin kastidest vee välja ja panin korraliku õli sisse, aga sidur ei lahuta. Üks tark väitis, et võta hoog sisse ja vajuta järsult pidurit, et siis murrab siduri hooratta küljest lahti. Tegin tükk aega, kuni sidur kärssama hakkas...ei ole asi selles. Siis väideti, et siduri kettale on rooste tekkinud et on vaja lihtsalt sõita ja sidurit kasutada...rooste kulub maha ja kõik korras. Täristasin mööda metsavahe teid, aga ei paista aitavat... on siin kellegil midagi asjalikku nõu öelda?
Ette tänades...
Sõitke jah kõik minust bahnil mööda. mis see loll oma aeglase maasturiga siin 110ga jalus koperdab.
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

Kontrolli kõigepealt siduri silindri korrasolekut, äkki on see kuidagi kinni jäänud.

Alles hiljuti lammutasin üht vana patrolit, millel oli silinder lihtsalt kinni roostetanud. Kuigi 2 nädalat on selleks väike aeg, aga kontrollida tasub ikka.
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Kasutaja avatar
Kardanmetsa
Off Roader Wannabe
Postitusi: 46
Liitunud: N Apr 19, 2007 10:23 am
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Kardanmetsa »

Kuidas ma seda kontrollida saan?
Sõitke jah kõik minust bahnil mööda. mis see loll oma aeglase maasturiga siin 110ga jalus koperdab.
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

Kardanmetsa kirjutas:Kuidas ma seda kontrollida saan?
Roni auto alla ja ürita käega silindrist tulevat pulka sisse suruda. Ehk proovi kas see kuhugi üldse liigub. Silinder ise asub sidurikoja kõrvalistuja pool üleval ääres.
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Kasutaja avatar
maasikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 110
Liitunud: L Dets 15, 2007 8:33 pm
Asukoht: Lehtse

sidur

Postitus Postitas maasikas »

Lase kellegil sidurit vajutada,ise vaata kas hoob liigub.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Siduriketas tavaliselt ei roosteta mitte hooratta külge - vaid võlli nuutide külge
tartuoffroad.ee
5581340
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

No kui sidur kärssama läheb, see tähendab ju et libiseb. Ja mis libiseb, pole ju kinni :idea: . Pakuks kah, et viga töösilindri kandis.
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

pakun et viga on ainekogumites mis on kivistunud korvi lamellide vahele ja ei lase korvi täie jõuga kettale suruda.
Aitab ainult korvi eemaldamine ja survepesuriga karistamine
siduri pumpamine , manamine ja muud rahvatarkused paraku katsetamise teel abi ei andnud, tulemuseks saavutad ainult kulunud siduriketta..
Peale klapperit on seda patrolil ennegi täheldatud et nii võib juhtuda...
head kasti maha kangutamist.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

seff kirjutas: ...head kasti maha kangutamist...
?? :shock: milleks kast maha?

Kasti on mõtet vaid sel juhul maha kangutada, kui on korralik kanalitõstuk ja puudub telfer. Telfri vm. tõstuki olemasolul - radikas maha ja mootor mootoripadja küljest lahti, isegi juhtmeid ja voolikuid pole tarvis ära võtta. Mootor tuleb ca 20 cm ettepoole, sellest vahest saab imelihtsalt siduri ja ketta kätte, kogu töö on tehtav vähem kui tunniga...
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

isakene kirjutas:
seff kirjutas: ...head kasti maha kangutamist...
?? :shock: milleks kast maha?

Kasti on mõtet vaid sel juhul maha kangutada, kui on korralik kanalitõstuk ja puudub telfer. Telfri vm. tõstuki olemasolul - radikas maha ja mootor mootoripadja küljest lahti, isegi juhtmeid ja voolikuid pole tarvis ära võtta. Mootor tuleb ca 20 cm ettepoole, sellest vahest saab imelihtsalt siduri ja ketta kätte, kogu töö on tehtav vähem kui tunniga...
vabandage minu maainimese kõnepruuki , soovisin teavitada et kast on mootori küljest vaja eemaldada, või siis mootor kasti küljest ,kellele meeldib eest kellele tagant :lol:
Vasta

Mine “Nissan / Renault”