Õlikoguja

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Õlikoguja

Postitus Postitas tarmo »

Vaja sellist vidinat nagu õlikoguja või õlieraldaja.
Eesmärgiks on tal kompressori õli kinni püüdmine ja õhu sissevõttu tagasi saatmine (koguja tagasivool). Kompressoriks on tegelikult siis konditsioneeripump.

Hydroscand, Baltflex ega ka Õhumeister ei osanud aidata.
Kasu autol oli/on peal sarnane asi mingi tšehhi vana veoauto külmutusseadmest, aga kust tänapäeval sellist vigurit leiab?

Kuuldavasti kasutatakse neid ka värvikambrites vist.
Viimati muutis tarmo, N Mär 05, 2009 10:04 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Kunagi oli tehtud Gaz-51 õli peenfiltrist,kuid oli pisut liiga suur ja korjas peale
õli ka kondensaadi õhust õli sisse.
Uus on tehtud Gaz tüüpi auto bensiini jämenfiltrist ja on sellest puudusest vaba.Õlipüüdjaks on sees 5 kihti 1 mm silmaga võrku ja põhja alla punni
auku on pandud väike kraan,mille otsast läheb läbipaistev voolik õhu pealevoolu.Kraaniga siis saab reguleerida nii,et voolikust on õli minekut näha.
Aasta jooksul pole pidanud õli lisama.Järelikult toimib.
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Aircom ka ei osanud aidata. Kas see on tõesti selline raketiteadus, et tikutulega peab taga otsima? :shock:
Kui see kütusefiltrist ise aretatud asjandus toimib, siis eks tuleb nii teha, aga võiks ju siiski olla korralik tööstuslik asi ka olemas?

Nii palju sain veel teada, et suurematel kruvikompressoritel on sarnane süsteem kasutusel, kuid see on üsna kobakas, sisaldab kahte üsna suurt filtrit ja lisaks on ta disainitud tervikuna kompressori külge. Seega hästi ei sobi.

Kelle võistlusautodel veel kondipumbast kompressor on tehtud?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

Küsi sellist asja sealt http://www.kompressorikeskus.ee/
Toyota Hilux
Land +3725066049
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

Aasta tagasi sai Aircom-ist ostetud

"FRL-180" GAV (Italy) õlieemaldaja.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

LR90 kirjutas:Aasta tagasi sai Aircom-ist ostetud

"FRL-180" GAV (Italy) õlieemaldaja.
Ilmselt on tegemist sama asjaga, mida siin kirjeldatud:
http://www.stokker.ee/products/product/ ... omeetriga/

AGA - see on ju õlitaja ehk näiteks õhutööriistade jaoks mõeldud vidin, millel on väike õlireservuaar ja tema hoopis miksib kokku õhu ja õli, et need siis tööriistani edasi saata. Minul aga on tarvis vastupidist asja - peab õli ja õhu segu eraldama, saates ühest torust edasi puhta õhu ja teisest puhta õli.
Minu meelest toda õlitajat sellel eesmärgil tööle panna ei saa? Parandage kui eksin.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

Ma ei taha segast panna, aga pakendil olnud
pildil olid nad kõrvuti, erinevus oli selles et õlitajal
oli kork üleval, õlieemaldajal aga all.
Stokkeri hinnaga ma ei oleks teda ostnudki, mul
maksis ta 2-3 saja vahel,kui õigesti mäletan.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Pakun, et tegemist on vee-eraldajaga. Aircom ja Hydroscand arvasid, et õlieraldajana see siiski ei toimi...?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Nüüd siis asi tavalise veeeraldajaga järgi proovitud ja selgus, et ega ikka ei toimi küll - saadab suisa pool õlist "puhta õhu" väljundisse.

R969 - äkki kirjeldad täpsemalt, mis Gazi mudeli ja mis filtriga tegemist on ja kas see võrk seal sees on juba originaalis või on midagi ise juurde aretatud?

Vahepeal sai uuritud ka külmaseadmete müüjate käest ja mingitel külmutusseadmete pumpadel tõepoolest on õlieraldajad samal eesmärgil kasutusel, kuid kahjuks kõige väiksem potsik oli ikkagi ca 2 kg tulekustuti suurune ja ei mahu kuidagi sinna kapoti alla. Lisaks oli hind üsna krõbe.

Veel on selgunud, et kunagi oli olemas Tšehhide toodetud külmutusega poolhaagis nimega Alka(?), millel samuti nimetatud vidin sees, kuid oluliselt väiksem.

Ning veel on pakutud, et mingit taolist asja kasutatakse värvikambrite juures, aga täpsemalt midagi selle kohta ei tea.

Kui kellelgi on ideid, siis need oleksid väga teretulnud :?

PS. Eks viimase võimalusena tuleb paigaldada elektrikompressor, aga esialgu veel seda ei teeks.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Kuidagi on see teema mul kahe silma vahele jäänud. :|

Minul sellised asjad pakkuda. Vaata:
http://www.pmcpolarteknik.com/files/bro ... -sarja.pdf 2
teine lehekülg "öljynerottussuodin" ja vali endale sobiv suurus.

Täpsem info allpooltoodud telefonil või isakene@gmail.com.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Seda filtrit võib leida kõigi vene bensiinimootoriga veoautode alt raami küljest ja ka Uaz tüüpi autodelt.
Sees on tal õhukestest plekkidest koostatud element,mis peaks kah asja ära
ajama kui on korralik.
Õhk tuleks sisse lasta keskmisest torust ja elemendi välispinnast 5-10 mm
kaugusele võiks veel lisada mingi võrgu et elemendi pilude vahelt tulevad
õlipiisad ei lendaks ringi vaid saaks sadestuda ja voolata filtri põhja,kust
saab õli tagasi lasta.
Kui pumbast ikka suurem hulk õli tuleb,siis tuleb õli kogust vähendada seni
kui õli hulk on vastuvõetav.
Kui ikka väjundtorust kasvõi paar tilka 20-30 sekundi jooksul tuleb,siis pole
kokkujooksmist karta.
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

Nagu sapakas ja mersu on mõlemad autod,nii on ka värvimiseks tehtud veeeraldajad :lol: Minul on näiteks veeeraldi,mis on ka õlieraldi -ühes tükis muideks.Kunagi soomest ostetud ja rootsi sünnikohaks(vist?),"saladus" peitub sõeltes,mis seal sees. Suurtes värvimiskohtades kasutatakse tavaliselt juba kompressorist välja tuleva õhukraani juures pirakat õlieemaldit ja vahetult kohas,kust maaler oma pritsi ühendab ,on ainult veeeraldi-regulaator, see "sapakas" õli ära ei korja jah! Seega otsi VEE JA ÕLIERALDIT :!: Vähemasti minu oma on üsna väike ja töötab hästi -värvimine ei tuleks kõne alla,kui õli sisse tuleb.Kui muretsesin,siis kindluse mõttes lasin ka üsna õlist õhku läbi valgele paberilehele -ei vett ega õli läbi ei tulnud! Hinda enam täpselt mäleta,sest sain kasutatuna,kuid mäletamist mööda võileivahind ei olnud :wink:
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Vanale teemale jätkuks,jäi silma selline vigur.
http://www.dnamotoring.com/new_web/prod ... uct_id=299
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
away1983
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: N Sept 03, 2009 3:45 pm

Postitus Postitas away1983 »

Ja ega ebay ka kitsi ole:

See siis õli püüdmiseks:
http://shop.ebay.com/i.html?_trkparms=6 ... m14&_pgn=2
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”