Õlikoguja
Moderaator: Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Õlikoguja
Vaja sellist vidinat nagu õlikoguja või õlieraldaja.
Eesmärgiks on tal kompressori õli kinni püüdmine ja õhu sissevõttu tagasi saatmine (koguja tagasivool). Kompressoriks on tegelikult siis konditsioneeripump.
Hydroscand, Baltflex ega ka Õhumeister ei osanud aidata.
Kasu autol oli/on peal sarnane asi mingi tšehhi vana veoauto külmutusseadmest, aga kust tänapäeval sellist vigurit leiab?
Kuuldavasti kasutatakse neid ka värvikambrites vist.
Eesmärgiks on tal kompressori õli kinni püüdmine ja õhu sissevõttu tagasi saatmine (koguja tagasivool). Kompressoriks on tegelikult siis konditsioneeripump.
Hydroscand, Baltflex ega ka Õhumeister ei osanud aidata.
Kasu autol oli/on peal sarnane asi mingi tšehhi vana veoauto külmutusseadmest, aga kust tänapäeval sellist vigurit leiab?
Kuuldavasti kasutatakse neid ka värvikambrites vist.
Viimati muutis tarmo, N Mär 05, 2009 10:04 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kunagi oli tehtud Gaz-51 õli peenfiltrist,kuid oli pisut liiga suur ja korjas peale
õli ka kondensaadi õhust õli sisse.
Uus on tehtud Gaz tüüpi auto bensiini jämenfiltrist ja on sellest puudusest vaba.Õlipüüdjaks on sees 5 kihti 1 mm silmaga võrku ja põhja alla punni
auku on pandud väike kraan,mille otsast läheb läbipaistev voolik õhu pealevoolu.Kraaniga siis saab reguleerida nii,et voolikust on õli minekut näha.
Aasta jooksul pole pidanud õli lisama.Järelikult toimib.
õli ka kondensaadi õhust õli sisse.
Uus on tehtud Gaz tüüpi auto bensiini jämenfiltrist ja on sellest puudusest vaba.Õlipüüdjaks on sees 5 kihti 1 mm silmaga võrku ja põhja alla punni
auku on pandud väike kraan,mille otsast läheb läbipaistev voolik õhu pealevoolu.Kraaniga siis saab reguleerida nii,et voolikust on õli minekut näha.
Aasta jooksul pole pidanud õli lisama.Järelikult toimib.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Aircom ka ei osanud aidata. Kas see on tõesti selline raketiteadus, et tikutulega peab taga otsima?
Kui see kütusefiltrist ise aretatud asjandus toimib, siis eks tuleb nii teha, aga võiks ju siiski olla korralik tööstuslik asi ka olemas?
Nii palju sain veel teada, et suurematel kruvikompressoritel on sarnane süsteem kasutusel, kuid see on üsna kobakas, sisaldab kahte üsna suurt filtrit ja lisaks on ta disainitud tervikuna kompressori külge. Seega hästi ei sobi.
Kelle võistlusautodel veel kondipumbast kompressor on tehtud?

Kui see kütusefiltrist ise aretatud asjandus toimib, siis eks tuleb nii teha, aga võiks ju siiski olla korralik tööstuslik asi ka olemas?
Nii palju sain veel teada, et suurematel kruvikompressoritel on sarnane süsteem kasutusel, kuid see on üsna kobakas, sisaldab kahte üsna suurt filtrit ja lisaks on ta disainitud tervikuna kompressori külge. Seega hästi ei sobi.
Kelle võistlusautodel veel kondipumbast kompressor on tehtud?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ilmselt on tegemist sama asjaga, mida siin kirjeldatud:LR90 kirjutas:Aasta tagasi sai Aircom-ist ostetud
"FRL-180" GAV (Italy) õlieemaldaja.
http://www.stokker.ee/products/product/ ... omeetriga/
AGA - see on ju õlitaja ehk näiteks õhutööriistade jaoks mõeldud vidin, millel on väike õlireservuaar ja tema hoopis miksib kokku õhu ja õli, et need siis tööriistani edasi saata. Minul aga on tarvis vastupidist asja - peab õli ja õhu segu eraldama, saates ühest torust edasi puhta õhu ja teisest puhta õli.
Minu meelest toda õlitajat sellel eesmärgil tööle panna ei saa? Parandage kui eksin.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Pakun, et tegemist on vee-eraldajaga. Aircom ja Hydroscand arvasid, et õlieraldajana see siiski ei toimi...?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nüüd siis asi tavalise veeeraldajaga järgi proovitud ja selgus, et ega ikka ei toimi küll - saadab suisa pool õlist "puhta õhu" väljundisse.
R969 - äkki kirjeldad täpsemalt, mis Gazi mudeli ja mis filtriga tegemist on ja kas see võrk seal sees on juba originaalis või on midagi ise juurde aretatud?
Vahepeal sai uuritud ka külmaseadmete müüjate käest ja mingitel külmutusseadmete pumpadel tõepoolest on õlieraldajad samal eesmärgil kasutusel, kuid kahjuks kõige väiksem potsik oli ikkagi ca 2 kg tulekustuti suurune ja ei mahu kuidagi sinna kapoti alla. Lisaks oli hind üsna krõbe.
Veel on selgunud, et kunagi oli olemas Tšehhide toodetud külmutusega poolhaagis nimega Alka(?), millel samuti nimetatud vidin sees, kuid oluliselt väiksem.
Ning veel on pakutud, et mingit taolist asja kasutatakse värvikambrite juures, aga täpsemalt midagi selle kohta ei tea.
Kui kellelgi on ideid, siis need oleksid väga teretulnud
PS. Eks viimase võimalusena tuleb paigaldada elektrikompressor, aga esialgu veel seda ei teeks.
R969 - äkki kirjeldad täpsemalt, mis Gazi mudeli ja mis filtriga tegemist on ja kas see võrk seal sees on juba originaalis või on midagi ise juurde aretatud?
Vahepeal sai uuritud ka külmaseadmete müüjate käest ja mingitel külmutusseadmete pumpadel tõepoolest on õlieraldajad samal eesmärgil kasutusel, kuid kahjuks kõige väiksem potsik oli ikkagi ca 2 kg tulekustuti suurune ja ei mahu kuidagi sinna kapoti alla. Lisaks oli hind üsna krõbe.
Veel on selgunud, et kunagi oli olemas Tšehhide toodetud külmutusega poolhaagis nimega Alka(?), millel samuti nimetatud vidin sees, kuid oluliselt väiksem.
Ning veel on pakutud, et mingit taolist asja kasutatakse värvikambrite juures, aga täpsemalt midagi selle kohta ei tea.
Kui kellelgi on ideid, siis need oleksid väga teretulnud

PS. Eks viimase võimalusena tuleb paigaldada elektrikompressor, aga esialgu veel seda ei teeks.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Kuidagi on see teema mul kahe silma vahele jäänud.
Minul sellised asjad pakkuda. Vaata:
http://www.pmcpolarteknik.com/files/bro ... -sarja.pdf 2
teine lehekülg "öljynerottussuodin" ja vali endale sobiv suurus.
Täpsem info allpooltoodud telefonil või isakene@gmail.com.

Minul sellised asjad pakkuda. Vaata:
http://www.pmcpolarteknik.com/files/bro ... -sarja.pdf 2
teine lehekülg "öljynerottussuodin" ja vali endale sobiv suurus.
Täpsem info allpooltoodud telefonil või isakene@gmail.com.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Seda filtrit võib leida kõigi vene bensiinimootoriga veoautode alt raami küljest ja ka Uaz tüüpi autodelt.
Sees on tal õhukestest plekkidest koostatud element,mis peaks kah asja ära
ajama kui on korralik.
Õhk tuleks sisse lasta keskmisest torust ja elemendi välispinnast 5-10 mm
kaugusele võiks veel lisada mingi võrgu et elemendi pilude vahelt tulevad
õlipiisad ei lendaks ringi vaid saaks sadestuda ja voolata filtri põhja,kust
saab õli tagasi lasta.
Kui pumbast ikka suurem hulk õli tuleb,siis tuleb õli kogust vähendada seni
kui õli hulk on vastuvõetav.
Kui ikka väjundtorust kasvõi paar tilka 20-30 sekundi jooksul tuleb,siis pole
kokkujooksmist karta.
Sees on tal õhukestest plekkidest koostatud element,mis peaks kah asja ära
ajama kui on korralik.
Õhk tuleks sisse lasta keskmisest torust ja elemendi välispinnast 5-10 mm
kaugusele võiks veel lisada mingi võrgu et elemendi pilude vahelt tulevad
õlipiisad ei lendaks ringi vaid saaks sadestuda ja voolata filtri põhja,kust
saab õli tagasi lasta.
Kui pumbast ikka suurem hulk õli tuleb,siis tuleb õli kogust vähendada seni
kui õli hulk on vastuvõetav.
Kui ikka väjundtorust kasvõi paar tilka 20-30 sekundi jooksul tuleb,siis pole
kokkujooksmist karta.
Nagu sapakas ja mersu on mõlemad autod,nii on ka värvimiseks tehtud veeeraldajad
Minul on näiteks veeeraldi,mis on ka õlieraldi -ühes tükis muideks.Kunagi soomest ostetud ja rootsi sünnikohaks(vist?),"saladus" peitub sõeltes,mis seal sees. Suurtes värvimiskohtades kasutatakse tavaliselt juba kompressorist välja tuleva õhukraani juures pirakat õlieemaldit ja vahetult kohas,kust maaler oma pritsi ühendab ,on ainult veeeraldi-regulaator, see "sapakas" õli ära ei korja jah! Seega otsi VEE JA ÕLIERALDIT
Vähemasti minu oma on üsna väike ja töötab hästi -värvimine ei tuleks kõne alla,kui õli sisse tuleb.Kui muretsesin,siis kindluse mõttes lasin ka üsna õlist õhku läbi valgele paberilehele -ei vett ega õli läbi ei tulnud! Hinda enam täpselt mäleta,sest sain kasutatuna,kuid mäletamist mööda võileivahind ei olnud 



Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Vanale teemale jätkuks,jäi silma selline vigur.
http://www.dnamotoring.com/new_web/prod ... uct_id=299
http://www.dnamotoring.com/new_web/prod ... uct_id=299
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Ja ega ebay ka kitsi ole:
See siis õli püüdmiseks:
http://shop.ebay.com/i.html?_trkparms=6 ... m14&_pgn=2
See siis õli püüdmiseks:
http://shop.ebay.com/i.html?_trkparms=6 ... m14&_pgn=2