Teine hea vana soovitus mida nüüd järgin - stereo kõvemaks, et kõrvalised helid ei pääseks häirima ja ärme lihtsalt sega tehnikal toimimast seni kuni see toimib
ISUZU D-MAX
Moderaatorid: Landy, Moderators
Ei maksa kohe esinduse meistrit laimata, antud juhul tundub nende soovitus isegi mõistlik. Olen lasnud uurida lausa kahel töökojal ja ise kruvinud kardaani alt ja keerutanud näpuvahel ja ratta laager sai samuti kindluse mõttes vahetatud aga ei miskit.
Teine hea vana soovitus mida nüüd järgin - stereo kõvemaks, et kõrvalised helid ei pääseks häirima ja ärme lihtsalt sega tehnikal toimimast seni kuni see toimib
Teine hea vana soovitus mida nüüd järgin - stereo kõvemaks, et kõrvalised helid ei pääseks häirima ja ärme lihtsalt sega tehnikal toimimast seni kuni see toimib
Toomas
372 512 6033
D-Max Roadmap
372 512 6033
D-Max Roadmap
Ühed naljamehed vahetasid mul tagastange. See oli pisut rikutud Lexusega kohtingust. Nüüd enam kui aasta hiljem oli vaja järsku tagaratas kasti alt kätte saada. Järsku selgus et uus stange oli pandud nii et ei saanud enam vänta ajada tagarata vintsi.
Nii ma siis imestasin kumm tühi - ja tagaratas kindlalt kasti põhja all kinni.
Nii ma siis imestasin kumm tühi - ja tagaratas kindlalt kasti põhja all kinni.
D-Max / kondiaur
Azuu, et puhkuse esimesel teisipäeval oled ennast lootusetult, üksikus metsavahes, maa sisemusse kaevanud, kardaaniotsa läbi põranda tuppa visanud. Aga levi pole mitte, laps kisab, naine targutab ja ämm parastab... no miks ta mõistlik ei pole, adrenaliini liitrite kaupa kohe. Esindused peaksid ikka suutma ämmad tagareas alandlikuks püsima111CAT kirjutas:Ei maksa kohe esinduse meistrit laimata, antud juhul tundub nende soovitus isegi mõistlik...
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
peab siiski teenindust kiitma - lubati tasuta kohe korda teha.tynis kirjutas:Nüüd enam kui aasta hiljem oli vaja järsku tagaratas kasti alt kätte saada. Järsku selgus et uus stange oli pandud nii et ei saanud enam vänta ajada tagarata vintsi.
Nii ma siis imestasin kumm tühi - ja tagaratas kindlalt kasti põhja all kinni.
D-Max / kondiaur
-
honkomees
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
rehvimõõtudest
Sedapsi et värske lääne maastikumasina kasutaja (pärast mõndakümmet aastat uaziku ja nivakogemust metsades). Päris motselasse vabatahtlikult ei roni, kuid vahel (2-3 x aastas) ikka satub, nii et trossi ja trakatsit vaja läheb. Nüüd vaja teda tsipa suutlikumaks teha, seda peamiselt talvel, jahiautona ikka tarvis talvel lund murda.
Milline see rehv võiks olla, mis dimaksile ilma aretamata (garantii+liising
) alla saab panna? Siin oli kusagil juttu 265/70R16, ise tahaks talveks kitsamat ja kõrgemat, nt kas 235/85R16 alla läheb - tolle tuleb küll üksjagu juurde, kuid kitsam kumm ei tohiks hakata keeramisel vastu käima?
Mida targemad-kogenumad arvavad?
Milline see rehv võiks olla, mis dimaksile ilma aretamata (garantii+liising
Mida targemad-kogenumad arvavad?
Re: rehvimõõtudest
Et see "lääne" auto on, gloobust usaldades, sündinud ikka tublisti rohkem ida pool, kui Su endine, UAZ'iku nimeline, ratsuhonkomees kirjutas:Sedapsi et värske lääne maastikumasina kasutaja...
31 tolli läheb alla, kuid TäPe't arvestades ei soovita nendega esinduse silma alla sattuda, garantii võib sellest hetkest valikuliseks osutuda.honkomees kirjutas:Milline see rehv võiks olla, mis dimaksile ilma aretamata (garantii+liising) alla saab panna? Siin oli kusagil juttu 265/70R16, ise tahaks talveks kitsamat ja kõrgemat, nt kas 235/85R16 alla läheb - tolle tuleb küll üksjagu juurde, kuid kitsam kumm ei tohiks hakata keeramisel vastu käima?
Mida targemad-kogenumad arvavad?
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
-
honkomees
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: rehvimõõtudest
tänan esimese vastuse eest, ei tahaks ju ostmisega katsetama hakata ...
P.S. Seleta lollile mis on
tehtud, meie armsal kodumaal on mu arusaamise järgi ida-lääne jaotus mitte ilmakaartest sõltuv vaid mingitest ehk kvaliteedinäitajatest - Jaapan on läänes ja Poola idas, vot nii....
[/quote]
....s.t. et kui kalkulaatori järgi on 245/70R16 originaal 29,5'' siis tollijagu suurem ainult ehk 245/75R16 lähebki alla, järgmisi sobivaid mõõte nagu ei tehta või vähemalt pole ühelgi netilehel müügis kohanud414 AVM kirjutas:... 31 tolli läheb alla, kuid TäPe't arvestades ei soovita nendega esinduse silma alla sattuda, garantii võib sellest hetkest valikuliseks osutuda.
P.S. Seleta lollile mis on
...TäPe
heheee... enamik "lääne" kaupa idakaares414 AVM kirjutas:... Et see "lääne" auto on, gloobust usaldades, sündinud ikka tublisti rohkem ida pool, kui Su endine, UAZ'iku nimeline, ratsu.
[/quote]
Re: rehvimõõtudest
MaSu - majandussurutis,honkomees kirjutas:P.S. Seleta lollile mis onTäPe
MaPe - majandus perses,
TäPe - täitsa perses.
Mu eelmisel Suusul olid peaaegu aasta jooksul 265/70-16 Marix Pumad all, sõitsin nendega ka kogu talve, kuigi jah, 2007/2008 talv oli jäävaba ja sellega ka sõidetav. Ega ei reklaami küll neid rehve meie talve
Head rehvi küsi JR-lt:
http://www.jrmotors.ee/jr kirjutas:Lamelleeritud AT rehv nagu seda on BFG ... mõtle ja vaata.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
-
honkomees
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Nii vahepeal siis küsimusi juurde tekkinud. Peamiselt kes teab kust saab?
1. Põhjakaitset, Topautos pakub karteri ja vahekasti oma, äkki on kusagil ka odavamat ja ka küttefiltrile
2. Kärukonksu
3. Kütusefiltri soojendust (sihukest auto el. süsteemiga toimivat, hoiab sõidu ajal ka kütte filtris vedelama, et sealt läbi pääseks), vene netis jäi kunagi silma
Külge peab need vist laskma panna Topautos selle va garantii pärast
1. Põhjakaitset, Topautos pakub karteri ja vahekasti oma, äkki on kusagil ka odavamat ja ka küttefiltrile
2. Kärukonksu
3. Kütusefiltri soojendust (sihukest auto el. süsteemiga toimivat, hoiab sõidu ajal ka kütte filtris vedelama, et sealt läbi pääseks), vene netis jäi kunagi silma
Külge peab need vist laskma panna Topautos selle va garantii pärast
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17434
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
1.Alansi Ofroad Klubi mehed teevad kõiksugu põhjakaitseid
2.Kasutaja Heinza saab kindlasti he hinnaga pakkuda
3- sorry, ei tea...
2.Kasutaja Heinza saab kindlasti he hinnaga pakkuda
3- sorry, ei tea...
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4498
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Üldiselt kui kütusefilter on mootori küljes siis soendab mootor isegi piisavalt - ei ole meie talvedega miskeid probleeme täheldanud - eks peab ka kliima soenemisele lootma natuhonkomees kirjutas: 3. Kütusefiltri soojendust (sihukest auto el. süsteemiga toimivat, hoiab sõidu ajal ka kütte filtris vedelama, et sealt läbi pääseks), vene netis jäi kunagi silma
t
Aga kui tahad siis saad panna soenduse - ja mitte ainult filtri jauks - vaid ka kogu torustiku sisse - ja sellise, et enne auto käivitamist võimalik asi soojaks lasta
http://www.enno.ee/
http://forum.4x4.ee/profile.php?mode=viewprofile&u=2345
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
-
honkomees
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Dimaksil on see filter seal keset k...st kasti all raami küljes, ots tsipa isegi raamist allpool, talvel sõit jahutab veel täiendavaltMahviaDeTyrk kirjutas:Üldiselt kui kütusefilter on mootori küljes siis soendab mootor isegi piisavalt - ei ole meie talvedega miskeid probleeme täheldanud - eks peab ka kliima soenemisele lootma natuhonkomees kirjutas: 3. Kütusefiltri soojendust (sihukest auto el. süsteemiga toimivat, hoiab sõidu ajal ka kütte filtris vedelama, et sealt läbi pääseks), vene netis jäi kunagi silma...
...
ja tervet süsteemi soojendada ei ole mõtet, tavaliselt on ikka filter see pudelikael, kust kergelt sültjas küte läbi ei pääse, kui juba sealt pääses, siis mootori juures soojenb ikka natu üles ja pääseb silindrisse
Peab hakkama jälle meeletult lappama (see f.. otsing ei anna tavaliselt midagi), seal vene netis oli link, mingi lääne tootja jubin oli
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4498
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Mu kunagisel Renault 9-l oli filtrisoojendus põhivarustuses - filterelemendi alla kruvitav topeltpõhi, kust mootori jahutusvedelik läbi voolas. Küllap on selliseid asju veel teistelgi autodel, küsi lammutustest.
Ja kütuse soojendamiseks piisab vasktorust, mille viid läbi jahutustorustiku või kerid mõne keeru jahutustoru ümber. Koduste vahenditega imelihtsalt tehtav vidin. Selle lahenduse puhul oleks hea kütusefiltrile mingit soojaisolatsiooni ümber mähkida, et soe sees püsiks.
Ja kütuse soojendamiseks piisab vasktorust, mille viid läbi jahutustorustiku või kerid mõne keeru jahutustoru ümber. Koduste vahenditega imelihtsalt tehtav vidin. Selle lahenduse puhul oleks hea kütusefiltrile mingit soojaisolatsiooni ümber mähkida, et soe sees püsiks.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com