Plastist kapott ja esitiivad
Moderaatorid: jr, boob, Moderators
Plastist kapott ja esitiivad
Kas keegi teab, kes ja kus teeks järgi kapoti ja tiivad, aga materjaliks oleks fiiberplast? Ühe projekti raames vaja mõelda läbi variant, et mis oleks kui need oleks plastist metallist asjade asemel.
+372 5028488
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Kodanik Steelmanhulkur kirjutas:Neid tööta septitankide valmistajaid peaks ju küll olema. Mu meelest meil kunagi oli isegi foorumis keegi, krt ei mäleta kes...
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
Võiksid veidi täpsustada, et mis autoga tegu ja milline peab viimistluskvaliteet/tugevus jääma. Tiibade puhul on mõtet, kui originaalid eriti paksust plekist, kallid või soov saada erinevat kujundust. Muidu selle mõne kilo võitmise ja hinna suhe ei tasu ära. Arvestada tuleb sellega, et kõigepealt on vaja võtta vorm ja vastavalt kvaliteedivajadusele see ka piisavalt sirge/sile saada. Kuidas kapoti kinnitused peaksid tulema(4x splint?). Mida tugevamat on vaja, seda raskemaks ta läheb ja kaaluvõit võrreldes ilma raamita originaalplekitükiga võib jääda jälle mitte eriti suur. Ja kui soov originaali koopiaid saada, siis võiks kaaluda mingit hulgitellimust teiste huvilistega koos, sest vormide valmistamine maksab ka. Kui on mingi konkreetsem plaan, saan konsulteerida tuttavaga, kes on selliseid asju enne teinud.
Täpselt õige jutt. Kui auto sõidab metsa siis pole vaja erilist viimistlust ja saab vormi teha lihsalt tava gelocoadiga. kust annab võtta nii 20 tõmmet. See niiöelda mõne toote jaoks. Ja see, et ega kaalu vahet tõesti väga ei tule. Tasub tõesti ainult siis teha kui teha mingit uut disani või välimust. Kapotile skuub jneFlammablE kirjutas:Võiksid veidi täpsustada, et mis autoga tegu ja milline peab viimistluskvaliteet/tugevus jääma. Tiibade puhul on mõtet, kui originaalid eriti paksust plekist, kallid või soov saada erinevat kujundust. Muidu selle mõne kilo võitmise ja hinna suhe ei tasu ära. Arvestada tuleb sellega, et kõigepealt on vaja võtta vorm ja vastavalt kvaliteedivajadusele see ka piisavalt sirge/sile saada. Kuidas kapoti kinnitused peaksid tulema(4x splint?). Mida tugevamat on vaja, seda raskemaks ta läheb ja kaaluvõit võrreldes ilma raamita originaalplekitükiga võib jääda jälle mitte eriti suur. Ja kui soov originaali koopiaid saada, siis võiks kaaluda mingit hulgitellimust teiste huvilistega koos, sest vormide valmistamine maksab ka. Kui on mingi konkreetsem plaan, saan konsulteerida tuttavaga, kes on selliseid asju enne teinud.
TR 3
No metallist kapott on oma tubli 20-25 kilo antud auto juures... ja kogu selle ettevõtmise kaalusääst lõppkokkuvõtteks ehk ei olegi teab mis suur, kuid plekialune struktuur saab tugevdatud ja korrastatud eespool kabiini.
Auto on "näituseauto" ja metsa näeb ka ja kui siis karmilt, ehk lõpp-produkt peab olema veatu. Saadava tooriku lihvimine ja lõpp-viimistlus võib jääda minu teha, seega sellele pole vaja suurt rõhku panna. Oluline on, et oleks detail, mis on sirge ja ilma suuremate vigadeta.
Plastist detailid on vajalikud andmaks autole originaalisarnast kuju. Allpool hakkab oma elu elama "custom" käsitöö, mis ei meenuta tehase toodangut millegi muuga kui hiljem väliskujuga, mille annavad plastid.
Praeguseks on saadud hulk väärtuslike kontake, tänud kõigile. Kasulikud näpunäited ja lisainfo alati teretulnud.
Auto on "näituseauto" ja metsa näeb ka ja kui siis karmilt, ehk lõpp-produkt peab olema veatu. Saadava tooriku lihvimine ja lõpp-viimistlus võib jääda minu teha, seega sellele pole vaja suurt rõhku panna. Oluline on, et oleks detail, mis on sirge ja ilma suuremate vigadeta.
Plastist detailid on vajalikud andmaks autole originaalisarnast kuju. Allpool hakkab oma elu elama "custom" käsitöö, mis ei meenuta tehase toodangut millegi muuga kui hiljem väliskujuga, mille annavad plastid.
Praeguseks on saadud hulk väärtuslike kontake, tänud kõigile. Kasulikud näpunäited ja lisainfo alati teretulnud.
+372 5028488
Ja kui hinnapakkumisi tegema hakkate võite mulle ka teada anda,mul sõber just jähi selle tööga töötuks,ütles kül,et vaja vormid teha ja päris kallis lõbu aga hinda võiks kindlasti küsida ja nisanäpp ta ka pole.
Siin väike näide;
http://www.foto24.ee/showPhoto.php?photoID=1920711
http://www.foto24.ee/showPhoto.php?photoID=1920713
Siin väike näide;
http://www.foto24.ee/showPhoto.php?photoID=1920711
http://www.foto24.ee/showPhoto.php?photoID=1920713
---------------------------------
Autod on sõitmiseks mitte ...
Autod on sõitmiseks mitte ...
k.-plastist kapott
Vaja teha esikapott Tojota KZj70-le, mis kulgeb enamasti metsas. Huvitab hind ning valmistamise aeg?mustang64 kirjutas:on võimalus asju kopeerida ka ilma vormi valmistamata ,ühe eksemplari jaoks vorm teha peab ikka rahakott puuga seljas olema.aga põhimõtteliselt saab ka ilma vormita hakkama. kui on huvi võin aidata
Andres
5010867
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
4x4 TR3 V8 ja Subaru