Plastist kapott ja esitiivad

Teeme biznist? Plekk sulle kurgid mulle ja kurgivesi kolmandele. Igasugune muu biznez jutt, mis ei sobi ei Müügi ega Ostu alla või on muud pidi hämara taustaga.

Moderaatorid: jr, boob, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Plastist kapott ja esitiivad

Postitus Postitas jr »

Kas keegi teab, kes ja kus teeks järgi kapoti ja tiivad, aga materjaliks oleks fiiberplast? Ühe projekti raames vaja mõelda läbi variant, et mis oleks kui need oleks plastist metallist asjade asemel.
+372 5028488
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Neid tööta septitankide valmistajaid peaks ju küll olema. Mu meelest meil kunagi oli isegi foorumis keegi, krt ei mäleta kes...
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

hulkur kirjutas:Neid tööta septitankide valmistajaid peaks ju küll olema. Mu meelest meil kunagi oli isegi foorumis keegi, krt ei mäleta kes...
Kodanik Steelman
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
Ojala
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 179
Liitunud: P Juun 29, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ojala »

Ma arvan et see ei ole ülemõistuse raske. Kui vaja võiks asjad üle vaadata ja kindlasti leiame mingid lahendused. Eesmärk on kaalus võita või siis millesgi muus. Kas auto hakkab metsa ka nägema?

Kiur
TR 3
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

Võiksid veidi täpsustada, et mis autoga tegu ja milline peab viimistluskvaliteet/tugevus jääma. Tiibade puhul on mõtet, kui originaalid eriti paksust plekist, kallid või soov saada erinevat kujundust. Muidu selle mõne kilo võitmise ja hinna suhe ei tasu ära. Arvestada tuleb sellega, et kõigepealt on vaja võtta vorm ja vastavalt kvaliteedivajadusele see ka piisavalt sirge/sile saada. Kuidas kapoti kinnitused peaksid tulema(4x splint?). Mida tugevamat on vaja, seda raskemaks ta läheb ja kaaluvõit võrreldes ilma raamita originaalplekitükiga võib jääda jälle mitte eriti suur. Ja kui soov originaali koopiaid saada, siis võiks kaaluda mingit hulgitellimust teiste huvilistega koos, sest vormide valmistamine maksab ka. Kui on mingi konkreetsem plaan, saan konsulteerida tuttavaga, kes on selliseid asju enne teinud.
Kasutaja avatar
Ojala
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 179
Liitunud: P Juun 29, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ojala »

FlammablE kirjutas:Võiksid veidi täpsustada, et mis autoga tegu ja milline peab viimistluskvaliteet/tugevus jääma. Tiibade puhul on mõtet, kui originaalid eriti paksust plekist, kallid või soov saada erinevat kujundust. Muidu selle mõne kilo võitmise ja hinna suhe ei tasu ära. Arvestada tuleb sellega, et kõigepealt on vaja võtta vorm ja vastavalt kvaliteedivajadusele see ka piisavalt sirge/sile saada. Kuidas kapoti kinnitused peaksid tulema(4x splint?). Mida tugevamat on vaja, seda raskemaks ta läheb ja kaaluvõit võrreldes ilma raamita originaalplekitükiga võib jääda jälle mitte eriti suur. Ja kui soov originaali koopiaid saada, siis võiks kaaluda mingit hulgitellimust teiste huvilistega koos, sest vormide valmistamine maksab ka. Kui on mingi konkreetsem plaan, saan konsulteerida tuttavaga, kes on selliseid asju enne teinud.
Täpselt õige jutt. Kui auto sõidab metsa siis pole vaja erilist viimistlust ja saab vormi teha lihsalt tava gelocoadiga. kust annab võtta nii 20 tõmmet. See niiöelda mõne toote jaoks. Ja see, et ega kaalu vahet tõesti väga ei tule. Tasub tõesti ainult siis teha kui teha mingit uut disani või välimust. Kapotile skuub jne
TR 3
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

No metallist kapott on oma tubli 20-25 kilo antud auto juures... ja kogu selle ettevõtmise kaalusääst lõppkokkuvõtteks ehk ei olegi teab mis suur, kuid plekialune struktuur saab tugevdatud ja korrastatud eespool kabiini.

Auto on "näituseauto" ja metsa näeb ka ja kui siis karmilt, ehk lõpp-produkt peab olema veatu. Saadava tooriku lihvimine ja lõpp-viimistlus võib jääda minu teha, seega sellele pole vaja suurt rõhku panna. Oluline on, et oleks detail, mis on sirge ja ilma suuremate vigadeta.

Plastist detailid on vajalikud andmaks autole originaalisarnast kuju. Allpool hakkab oma elu elama "custom" käsitöö, mis ei meenuta tehase toodangut millegi muuga kui hiljem väliskujuga, mille annavad plastid.

Praeguseks on saadud hulk väärtuslike kontake, tänud kõigile. Kasulikud näpunäited ja lisainfo alati teretulnud.
+372 5028488
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Solgin küll Jr teemat (jälle) aga Silver Beast vajaks üsna varsti uut kerget kapotti. Kes võtaks asja enda peale?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

erik kirjutas:Solgin küll Jr teemat (jälle) aga Silver Beast vajaks üsna varsti uut kerget kapotti. Kes võtaks asja enda peale?
No problem.
+372 5028488
svatski
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: P Nov 04, 2007 1:39 pm
Asukoht: tartu

Postitus Postitas svatski »

erik kirjutas:Solgin küll Jr teemat (jälle) aga Silver Beast vajaks üsna varsti uut kerget kapotti. Kes võtaks asja enda peale?
solgin siis ka, kasutaja Ojalal on kodus terve plasti töökoda.
Mihkel
toits1973
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 110
Liitunud: L Nov 29, 2008 4:17 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas toits1973 »

Ja kui hinnapakkumisi tegema hakkate võite mulle ka teada anda,mul sõber just jähi selle tööga töötuks,ütles kül,et vaja vormid teha ja päris kallis lõbu aga hinda võiks kindlasti küsida ja nisanäpp ta ka pole.
Siin väike näide;
http://www.foto24.ee/showPhoto.php?photoID=1920711
http://www.foto24.ee/showPhoto.php?photoID=1920713
---------------------------------
Autod on sõitmiseks mitte ...
mustang64
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: N Mär 01, 2007 11:09 am
Asukoht: Lääne-viru

Postitus Postitas mustang64 »

on võimalus asju kopeerida ka ilma vormi valmistamata ,ühe eksemplari jaoks vorm teha peab ikka rahakott puuga seljas olema.aga põhimõtteliselt saab ka ilma vormita hakkama. kui on huvi võin aidata
üritan aidata nõu ja jõuga klaasplasti teemadel
pakane
vanaisa
Postitusi: 221
Liitunud: N Nov 16, 2006 7:55 pm
Asukoht: Kuusalu

k.-plastist kapott

Postitus Postitas pakane »

mustang64 kirjutas:on võimalus asju kopeerida ka ilma vormi valmistamata ,ühe eksemplari jaoks vorm teha peab ikka rahakott puuga seljas olema.aga põhimõtteliselt saab ka ilma vormita hakkama. kui on huvi võin aidata
Vaja teha esikapott Tojota KZj70-le, mis kulgeb enamasti metsas. Huvitab hind ning valmistamise aeg?

Andres
5010867
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
Vasta

Mine “Bizniz”