russi sillad jeepikule
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
40 on kahe vedruga püstaku kõrval. 40-l aga keskel suur reduktori kobakas ja kliirents jääb hulgaliselt väiksemaks. Russil kliirents, vanal sillal, oluliselt suurem. See millest Aidakas pilte saatis. Russi sild ka vastupidavam kui 40-l.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2888
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Ei saanud ma nii põrutada midagi. Huvitavaid mõtteid ikka saab, küsige ainult. Küsimus on eesmärgis. Sain aru et eesmärk on läbivus mitte võistlusauto ehitamine (nelikroolimine niikuinii keelataud). Sellist vanni on lisaboonusena, murdunud reduktoritega palju lihtsam metsast välja lohistada kui nusaras talasillaga autot
. 50 km/h vastu puud või kivi lajatada ei kannata valdav enamus liikureid.
Russi ja 40 sillad on põhimõtteliselt erinevad, russil on püstvõll (ja ka vedru) käänmikus sees ja kannatab teoreetiliselt 360 kraadi keerata, 40 l topeltrist( analood moogile) ja välised vedrud ja pöördenurk piiratud. hea tahtmise korral on võimalik russi käänmik ringi ehitada, saades päris hea vedrukäigu. Olemasoleva auto alla traktori sildade paigaldamine vist liiga hea idee ei ole, see portaal jääb liiga kõrge, viib raskuskeskme väga üles (kuigi need sillad on niii rasked et kompenseerivad seda
) ja vedrustusele mõjuvad jõud lähevad liiga suureks. Aga alati võib leida põhjuseid, miks ei saa nii teha. Kui aega ja vahendeid on võib ju proovida. Pärast hea öelda et tahtsin parimat, läks nagu alati.

Russi ja 40 sillad on põhimõtteliselt erinevad, russil on püstvõll (ja ka vedru) käänmikus sees ja kannatab teoreetiliselt 360 kraadi keerata, 40 l topeltrist( analood moogile) ja välised vedrud ja pöördenurk piiratud. hea tahtmise korral on võimalik russi käänmik ringi ehitada, saades päris hea vedrukäigu. Olemasoleva auto alla traktori sildade paigaldamine vist liiga hea idee ei ole, see portaal jääb liiga kõrge, viib raskuskeskme väga üles (kuigi need sillad on niii rasked et kompenseerivad seda

Tehtud, mõeldud.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2483
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Keegi pole ju väitnudki, et see võimatu on.
Iseasi, kui mõistlik see on... Ajamis on 2 nurkülekannet per pool. Seega kaob ainuüksi ühe poole rattasse 5 kW...
Lisaks kinnitub vedrustuse püstak (teleskoop) vaid 4 10-mm poldiga. Kui need järele annavad, siis murrab kiiresti ka teleskoobi ära.
Metsamehed on neid puruks vedanud küll, ega need põllulgi kesta taha.
Selles mõttes on taladsild ikka tunduvalt tummisem. Ja kui juba talasild, siis pigem mõni lääne traktori oma - saab kergema ja tugevama, mis pealegi keerab paremini.
Pealegi on roolihoova nurk originaalis nii tobe, et sisemist ratast on lihtne "üle" keerata - rooli ei saa enam otseasendisse enne, kui vedu teistpidi järel on. Kui see juhtub aga kusagil mülkas...
Aga ehitamise mõttes oleks huvitav näha, kaua selline sild paugutamist talub.
Mõistliku kasutamise korral kipuvad esisillad koolema nii 7000 mototunniga.
Iseasi, kui mõistlik see on... Ajamis on 2 nurkülekannet per pool. Seega kaob ainuüksi ühe poole rattasse 5 kW...
Lisaks kinnitub vedrustuse püstak (teleskoop) vaid 4 10-mm poldiga. Kui need järele annavad, siis murrab kiiresti ka teleskoobi ära.
Metsamehed on neid puruks vedanud küll, ega need põllulgi kesta taha.
Selles mõttes on taladsild ikka tunduvalt tummisem. Ja kui juba talasild, siis pigem mõni lääne traktori oma - saab kergema ja tugevama, mis pealegi keerab paremini.
Pealegi on roolihoova nurk originaalis nii tobe, et sisemist ratast on lihtne "üle" keerata - rooli ei saa enam otseasendisse enne, kui vedu teistpidi järel on. Kui see juhtub aga kusagil mülkas...
Aga ehitamise mõttes oleks huvitav näha, kaua selline sild paugutamist talub.
Mõistliku kasutamise korral kipuvad esisillad koolema nii 7000 mototunniga.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ma ausõna ei mäleta kust selle pildi copysin - bookmargitud koht ei ole ja enam ei leia kah - aga jutt oli asja juures stiilis, et nohjah 33'' on sinna otsa mõistlikAidakas kirjutas:Türk, ehk leiad siia ka lingi, kus huvilised tolle masina kohta rohkem inffi saaksid.
nuu... ütelge veel et ei tehta, pole võimalik jne.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Oodake nüüd natuke nende Russi sildade installiga. Seda, et need sillad nõrgad on ja et ülekande kadu meeletu on siin juba lahatud. Seda ka et oma kaalu kohta on nad äärmiselt sita konstruktsiooniga, see selleks.
Põhiline on aga mainimata, see ülikõrge reduktor ei anna pmst. mitte mingit läbivuse eelist. See reduktor oli sellepärast selline, et esisilla kliirents oleks sarnane traktori tagasilla omaga, muud pointi seal pole. Kui ratas on ikka üle oma telje maa sees ei aita seal mingi sillakliirents, masin jääb kinni ikka.
Mis ta arvate, et moogi ja volvo reduktorsilla leiutajad ei mõelnud sellele...
Meetrise ratta puhul on parim ikka 15 cm kõrge reduktor ja kõrgemat pole lihtsalt vaja.
Eriti huvitav on sellise silla kindlustamine ja kinnitamine veosuunalise radiaalliikumise vastu, eriti kui see veel on selline vägivaldne lajatamine vastu kivi või kändu.
Ainuke eelis võikski sellel sillal olla kivmurrus ja raielangil. Aga moogi või volvo sild on 95% piisav.
Aga, kui keegi tahab ikka vastu igasuguseid füüsikaseadusi autot ehitada, pole mul selle vastu midagi, leiutajad on teretulnud.
Põhiline on aga mainimata, see ülikõrge reduktor ei anna pmst. mitte mingit läbivuse eelist. See reduktor oli sellepärast selline, et esisilla kliirents oleks sarnane traktori tagasilla omaga, muud pointi seal pole. Kui ratas on ikka üle oma telje maa sees ei aita seal mingi sillakliirents, masin jääb kinni ikka.
Mis ta arvate, et moogi ja volvo reduktorsilla leiutajad ei mõelnud sellele...
Meetrise ratta puhul on parim ikka 15 cm kõrge reduktor ja kõrgemat pole lihtsalt vaja.
Eriti huvitav on sellise silla kindlustamine ja kinnitamine veosuunalise radiaalliikumise vastu, eriti kui see veel on selline vägivaldne lajatamine vastu kivi või kändu.
Ainuke eelis võikski sellel sillal olla kivmurrus ja raielangil. Aga moogi või volvo sild on 95% piisav.
Aga, kui keegi tahab ikka vastu igasuguseid füüsikaseadusi autot ehitada, pole mul selle vastu midagi, leiutajad on teretulnud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Olen ka kunagi sellest lampjalast pikemalt lugenud, aga ei leia enam linki....
Aga siin on vähe miskit:
http://www.pirate4x4.com/forum/showthre ... &highlight
Aga siin on vähe miskit:
http://www.pirate4x4.com/forum/showthre ... &highlight
"Vaba mees nii mitte vabal maal..."