Cherokee mootori vahetus
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Cherokee mootori vahetus
Tere
1)Mul selline mure ,et endal praegu vana diisel chero 2,1 aga see mootor suht jõuetu (ja enda viimaseid hinge tömbeid tegemas).Plaan oleks panna sinna Mitsubishi Pajero 2,5td mootor.
Kas keegi juhuslikult on cherol mootorit vahetanud ja oskab õelda kas panna koos kasti ja vahekastiga või ainult mootor kui on võimalik vaheflansi teha? Ja kuidas on selle mootori Jõuvarud?
2)Või siis Unistus oleks peale panna patroli 3,3d mootori aga sellel selline jama ,et sellel 2 silindrit rohkem ehk 6 silindriline, kas mahub ära? Kas keegi oskaks öelda?
Äitah kõikide nõuannete eest!
1)Mul selline mure ,et endal praegu vana diisel chero 2,1 aga see mootor suht jõuetu (ja enda viimaseid hinge tömbeid tegemas).Plaan oleks panna sinna Mitsubishi Pajero 2,5td mootor.
Kas keegi juhuslikult on cherol mootorit vahetanud ja oskab õelda kas panna koos kasti ja vahekastiga või ainult mootor kui on võimalik vaheflansi teha? Ja kuidas on selle mootori Jõuvarud?
2)Või siis Unistus oleks peale panna patroli 3,3d mootori aga sellel selline jama ,et sellel 2 silindrit rohkem ehk 6 silindriline, kas mahub ära? Kas keegi oskaks öelda?
Äitah kõikide nõuannete eest!
See on küll hea mõte
sherole patroli 3,3 vahele panna.irww
Pane muidugi.Patroli mootor kaalub 350 kg.Kui sa tahad sellest metsaautot teha siis osta omale normaalne metsaauto.Cherokee ei ole seda mingil juhul.Vahet pole mis mootor seal vahel on.Nagunii on mõttetu käkk mis laguneb kui kurat ja läbivus olematu.

Pane muidugi.Patroli mootor kaalub 350 kg.Kui sa tahad sellest metsaautot teha siis osta omale normaalne metsaauto.Cherokee ei ole seda mingil juhul.Vahet pole mis mootor seal vahel on.Nagunii on mõttetu käkk mis laguneb kui kurat ja läbivus olematu.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Cherokee mootori vahetus
No nt. CJ peale on seda ju isegist tehases pandudPriitm kirjutas: 2)Või siis Unistus oleks peale panna patroli 3,3d mootori aga sellel selline jama ,et sellel 2 silindrit rohkem ehk 6 silindriline, kas mahub ära? Kas keegi oskaks öelda?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Jääb veits arusaamatuks mis 4,0-isel cherol rohkem viga on kui teistel maasturitel.Movistar kirjutas:See on küll hea mõtesherole patroli 3,3 vahele panna.irww
Pane muidugi.Patroli mootor kaalub 350 kg.Kui sa tahad sellest metsaautot teha siis osta omale normaalne metsaauto.Cherokee ei ole seda mingil juhul.Vahet pole mis mootor seal vahel on.Nagunii on mõttetu käkk mis laguneb kui kurat ja läbivus olematu.
Väike Chero fänn.

---------------------------------
Autod on sõitmiseks mitte ...
Autod on sõitmiseks mitte ...
Mõnele meeldib rohkem kilosid ja vähem kilovatte, mõnele meeldib bensiini põletada... Mis siin aru saada ja kuradima vaielda on alati vajatoits1973 kirjutas:Jääb veits arusaamatuks mis 4,0-isel cherol rohkem viga on kui teistel maasturitel.Movistar kirjutas:See on küll hea mõtesherole patroli 3,3 vahele panna.irww
Pane muidugi.Patroli mootor kaalub 350 kg.Kui sa tahad sellest metsaautot teha siis osta omale normaalne metsaauto.Cherokee ei ole seda mingil juhul.Vahet pole mis mootor seal vahel on.Nagunii on mõttetu käkk mis laguneb kui kurat ja läbivus olematu.
Väike Chero fänn.

Mul oli sama motoga Cherole pandud BMW 2,4 TD mootor, vaheplaat peaks
veel alles olema, käigukastivõlli,starteri asukohta ja mootori kinnitusi tuli
kah veidi modida. Igatahes parem on see BMW mootor igaljuhul, samas
kui on aega ja viitsimist, siis võib sinna pookida midaiganes..., aga küsimus
on selles, kas see kõik ka ära tasub!? Arvatavasti mitte
OT: Ja teie Patroli usku mehed, pole vaja siin kedagi/midagi maha teha,
pissige oma liivakasti ja mängige seal oma leludega edasi!
veel alles olema, käigukastivõlli,starteri asukohta ja mootori kinnitusi tuli
kah veidi modida. Igatahes parem on see BMW mootor igaljuhul, samas
kui on aega ja viitsimist, siis võib sinna pookida midaiganes..., aga küsimus
on selles, kas see kõik ka ära tasub!? Arvatavasti mitte

OT: Ja teie Patroli usku mehed, pole vaja siin kedagi/midagi maha teha,
pissige oma liivakasti ja mängige seal oma leludega edasi!

"Vaba mees nii mitte vabal maal..."
jõudu on kindlasti 2,5 mootoril rohkm,kui sinu algsel mootoril.vastpidavuse määrab mootoril suuresti ka hooldus.kui pole korralikult hooldatud ja on värvilisetraadiga parandatud,ega ta siis kesta ka.kasutatud mootorid ostes oleks hea kui saad mootori eelnevalt tööle panna ja igasugused surved ära mõõta.
See Pajero mootor peaks olema enamvähem!
Aga kui ma selle pajero mootori peale aretaks siis ikka juu koos käima kasti ja vahekastiga ikka ?Siis juu ainult kardaani öhendus leiutada.
Aga ikkagi kas see 3,3d teeks selle esimese otsa nii raskeks?Ja kas see mahuks siis aasade vahele ära või peab esimest otsa lõikama?
Kas tõesti keegi ei ole tahtnud enda vana Chero mootorit kunagi parema vastu vahetada?
OT:Ega see Patrol ka mingi ime massin ei ole mis liigub ainult õhu ja armastuse Jõul, see samasugune raua rümakas mis laguneb ja mädaneb.
Aga kui ma selle pajero mootori peale aretaks siis ikka juu koos käima kasti ja vahekastiga ikka ?Siis juu ainult kardaani öhendus leiutada.
Aga ikkagi kas see 3,3d teeks selle esimese otsa nii raskeks?Ja kas see mahuks siis aasade vahele ära või peab esimest otsa lõikama?
Kas tõesti keegi ei ole tahtnud enda vana Chero mootorit kunagi parema vastu vahetada?
OT:Ega see Patrol ka mingi ime massin ei ole mis liigub ainult õhu ja armastuse Jõul, see samasugune raua rümakas mis laguneb ja mädaneb.
olen kokku puutunud selle mootoriga ja ma arvan ,et enne aretaks Pajero oma peale.uaz469 kirjutas:Mul oli sama motoga Cherole pandud BMW 2,4 TD mootor, vaheplaat peaks
veel alles olema, käigukastivõlli,starteri asukohta ja mootori kinnitusi tuli
kah veidi modida. Igatahes parem on see BMW mootor igaljuhul, samas
kui on aega ja viitsimist, siis võib sinna pookida midaiganes..., aga küsimus
on selles, kas see kõik ka ära tasub!? Arvatavasti mitte![]()
OT: Ja teie Patroli usku mehed, pole vaja siin kedagi/midagi maha teha,
pissige oma liivakasti ja mängige seal oma leludega edasi!
Aga Tänud!
Ma tean ,et chero 4,0 on hea mootor aga kuna kasutan autot ainult jahilkäimiseks ja metsas käimiseks nii ,et võistlema ei hakka ja diisel on mul paremini kättesaadav kui bensiin.Mell kirjutas:Mis sa selle mootoriga vaevled?Cherol ju endal vägagi hea mootor,4,0.
Ilma selle mootori ja automaatkastita on tõeline linnamaastur.
Aga nüüd üks küsimus ,et siin foorumis müüakse 2,5 chero diisel mootorit
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=18151
Kas see läheb mulle lihtsalt aasade vahele ja käigukasti otsa?Kas peab midagi ümber tegema või sobib 1:1?
Tänud kõigile!
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=18151
Kas see läheb mulle lihtsalt aasade vahele ja käigukasti otsa?Kas peab midagi ümber tegema või sobib 1:1?
Tänud kõigile!
?Priitm kirjutas:Aga nüüd üks küsimus ,et siin foorumis müüakse 2,5 chero diisel mootorit
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=18151
Kas see läheb mulle lihtsalt aasade vahele ja käigukasti otsa?Kas peab midagi ümber tegema või sobib 1:1?
Tänud kõigile!