Majanduaslanguse positiivsed küljed
Moderaator: Moderators
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 447
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
viimane kogemus esindusega oli nii ja naa (kontoriautoks mazda 6 ja esinduseks inchcape'i uus, rae vallas).
puhtal linnasõidukil esiratta laagrid läbi pärast 50T (no see ei ole norm!).
kõigepealt öeldi, et ca 2 nädalat vaja uusi laagreid oodata. sõitke seni ringi.
seepeale, kui nõudsin garantiikohast asendusautot, leiti 10 min pärast, et saab ka kohe, laagrid ikka olemas.
ning sillastendi, mille lasin igaks juhuks ka teha, maksin ka kinni.
esinduses 850 - ei mingit soodsamat olekut.
---
positiivne oli see, et kohvi jm jookide valik korralik.
aga see siiski sekundaarne.
puhtal linnasõidukil esiratta laagrid läbi pärast 50T (no see ei ole norm!).
kõigepealt öeldi, et ca 2 nädalat vaja uusi laagreid oodata. sõitke seni ringi.
seepeale, kui nõudsin garantiikohast asendusautot, leiti 10 min pärast, et saab ka kohe, laagrid ikka olemas.
ning sillastendi, mille lasin igaks juhuks ka teha, maksin ka kinni.
esinduses 850 - ei mingit soodsamat olekut.
---
positiivne oli see, et kohvi jm jookide valik korralik.
aga see siiski sekundaarne.
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
kui sa käid esinduses,siis oled sa tahes-tahtmatult selle bisnessi ülalpidaja.selles esinduses kus mina töötan ei ole küll sellist poliitikat näha olnud,et "nüüd hakkame klientidele varuosi pähe määrima".nõunikele ja varuosa müüatele on kästud aktiivsemalt pakkuda lisavarustust.parkimisandurid, rattahoidjad jne.aga mitte hakata klentidele valetama,et neil on vaja vahetada mittevajalike varuosi.see tuleks kindlasti lõpuks välja ja konkurents on suht tihe.klient leiab endale teise teenuse pakkuja.kindlasti on tehtud suurklientidele hinna soodustusi,et saada tööd juurde.Myrgel kirjutas: Ma lihtsalt ise ei tahaks olla see vahend, kes ühena paljudest seda automüügibisnessi üleval peab. Seega olekski soov teada, kas teeninduse arved on suuremaks läinud.
Urmas
Viimati muutis hans, E Mai 11, 2009 11:09 pm, muudetud 1 kord kokku.
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 482
- Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
- Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
- Kontakt:
Käime pageritöökodades ja mõõdame kringli sisse pandava suhkru ja soola üle. Rätsepa juures oleks ka huvitav mõõdulindiga sebida ning lõikeid kangale paigutada jne. jne.antik kirjutas: Paljude firmade poliitika on, et klienti ei lastagi remondi ajal töökotta- võetakse võtmed käest ära ja saadetakse linnapeale kohvi jooma.
Tarbijakaitses peaks olema sees nõue, et tööajal peab klient nägema, mida ta autoga tehakse. Kes garanteerib, et võtmetest koopiat ei tehta ja et mõni jupp mida vahetati ka tegelikult sai vahetatud. Mind huvitab alati, et miks kliendilt küsimata visatakse vanad varuosad prügikasti- äkki ma tahan teda endale mälestuseks?

Kui tõsiselt rääkida siis esimene põhjus on ohutustehnika- lukksepp saab rahulikult sinu autot remontida, mitte ei pea jälgima, et sa viga ei saaks kui ta kuvaldaga hoogu võtab.

Teine põhjus on justnimelt võtmete ja muu väärtusliku valedesse kätesse sattumise vältimine- töökojas on mitmeid autosid korraga ja kes vastutaks kui keegi naaberauto võtmed tasku pistaks või koopia teeks???
Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;
; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;

Huvitav kus Sa arvuteid remondid,ei ole mul kunagi veel lastud itimehe kõrval seista kui ta mu arvutit remondib.Pannakse kuskile järjekorda ja lubatakse paari päeva kooksul helistada.Aga nagu mul praegu on arvuti juba mingi kolm nädalat remondis aga ei kippu ega kõppu (kuigi lubati kindlasti järgmine päev helistada),tuleb järjekordselt ise uurima hakata kus,mis ja kuidasantik kirjutas:Võibolla on meil (it ja autoremont) lihtsalt niivõrd erinevad alad või ei taha remondimees enda ebakompetentsi lihtsalt näidata. Näiteks, kui mina kliendi arvuti või serveri kallal olen ja ta on kõrval, siis seletan pikalt-laialt miks ma midagi teen ja kuidas klient sellest kasu saab. Kui vahetan mingi osa ära, siis annan ta kindlasti kliendile kaasa, et kui järgmine kord katki läheb, siis on juba vähemalt ettekujutlus olemas, mille järgi poodi minna.hans kirjutas:minule ntk ei meeldi kui mul klient selja taga seisab ja pealt vaatab.ja enamus kohtades saad vahetatud osad endale kaasa küsida kui tegemist pole garantii või kindlustud juhtumigaantik kirjutas: Paljude firmade poliitika on, et klienti ei lastagi remondi ajal töökotta- võetakse võtmed käest ära ja saadetakse linnapeale kohvi jooma.
Tarbijakaitses peaks olema sees nõue, et tööajal peab klient nägema, mida ta autoga tehakse. Kes garanteerib, et võtmetest koopiat ei tehta ja et mõni jupp mida vahetati ka tegelikult sai vahetatud. Mind huvitab alati, et miks kliendilt küsimata visatakse vanad varuosad prügikasti- äkki ma tahan teda endale mälestuseks?
P.S. Ei usalda enam remondimehi peale seda, kui automootoril taheti keti asemel rihma ära vahetada ja selleks mootor maha võtta...
Ja olen täiesti nõus,et ega ei meeldi kül kui klient sul seljataga kukklasse hingab ja viriseb.Muidugi mulle ka meeldiks vaadata mis mu masinaga tehakse aga ikkagi ei ole see normaalne.
Aga see selleks,majanduslangusest siis niipalju,et on ikka muutunud kül.
Näiteks enne kui õli tellisime firmasse siis tuli mingi ala paari päevaga kohale,aga nüüd 15 minutiga oli asi kohal.
Ka varuosade kohale toimetamine oli enne kaks korda päevas nüüd on kolm korda.Nii,et midagi on ikka ka paremaks läinud.
---------------------------------
Autod on sõitmiseks mitte ...
Autod on sõitmiseks mitte ...
Üldiselt see klient, kes remondiprotseduuri ei sega, ei taha ka auto kõrval seista. Mina põhilselt Amservis, kust ametisõiduk ostetud ja ei ole küll muutusi täheldanud. Seal on klienditeenindajad alati olnud asjalikud. Ei ole enam remondipoolelt ka suuremaid probleeme kerkinud. Garantiitööde läbiviimise meeldivaid kogemusi Toyotaga ei pea eriti kogema õnneks. Ainus garantiijuhtum oli rattalaager, mis hakkas 90000 pealt undama. Vahetati ära ilma kobinata, sild reguleeriti ära ja võtmete kättesaamisel oli aitähh ainus tasu.
Kirjaoskamatu pähkel
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kodanikud - ärgem hakakem unustama selle foorumi päises olevat tunnuslauset "... sest tõelised autod ehitatakse ise ...".
Tööandja ja garantiiga autodest ei räägi, aga milleks muul juhul raha kodust ära tassida? Eriti veel praegusel nirul ajal.
Tööandja ja garantiiga autodest ei räägi, aga milleks muul juhul raha kodust ära tassida? Eriti veel praegusel nirul ajal.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Selle foorumi lugejad/kirjutajad ilmselt nii teevadki, et esindustele jäävad vaid garnatiitööd. Mul tuli üks kuutagune garantiijuhtum veel meelde - Ford c-maxi generaator andis otsad (ls. 55000 km). Tartu Infoautos seda kohal ei olnud ja pidi kuskilt tellima - paari päeva pärast vahetati ära. Läks veel nädal ja helistati, et teie generaator on nüüd kohal, tulge vahetame ära. Kui ütlesin, et vahetasite juba, siis taheti autot ikkagi näha, et generaatori nr vms kirja panna. Nende paari juhtumi põhjal võib järeldada, et infosüstemiga on neil kehvad lood.
Ma tegelikult ei kujutagi ette, kuidas Tartus suudavad ennast ära majandada Toyota ja Fordi esindus, kes mõlemad eelmisel aastal ehitasid mitukümmend miljonit maksvad hooned tohutute müügisaalidega. Ilmselt tuleb neil müügisaalid kohandada ka töökodadeks ning hakata pakkuma sellist teenust : http://ekspressauto.forte.ee/news/auto/ ... d=23306519
Auto ise remontimise juures ongi suurim häda vajalike tööriistade puudumine. Esindustes oleks need kõik olemas.
Ma tegelikult ei kujutagi ette, kuidas Tartus suudavad ennast ära majandada Toyota ja Fordi esindus, kes mõlemad eelmisel aastal ehitasid mitukümmend miljonit maksvad hooned tohutute müügisaalidega. Ilmselt tuleb neil müügisaalid kohandada ka töökodadeks ning hakata pakkuma sellist teenust : http://ekspressauto.forte.ee/news/auto/ ... d=23306519
Auto ise remontimise juures ongi suurim häda vajalike tööriistade puudumine. Esindustes oleks need kõik olemas.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
O.T.
http://www.romuhall.com/?page=371
Midagi sellist Tallinnas:ahtok kirjutas:Ilmselt tuleb neil müügisaalid kohandada ka töökodadeks ning hakata pakkuma sellist teenust : http://ekspressauto.forte.ee/news/auto/ ... d=23306519
http://www.romuhall.com/?page=371
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 163
- Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
- Asukoht: Keskel
- Kontakt:
Ja Tartus: http://ropkaauto.ee/?id=10779
Kuna mina kahjuks just üks neist, kes ei tea autost suurt muud midagi kui et temaga ainult sõita saab, siis paraku olen ka see üks, kes seepärast auto korrapäraselt ja ainult hooldusesse viib ning sealse teenindusega seni ka igati rahul...hans kirjutas: ...kindlasti on olemas kliente,kes jagavad oma autost vägagi palju,aga on ka kahjuks neid kes ei tea midaga ja segavad sul tööd teha
Jõulude ajal aga juhtus, et tuli auto esindusse viia korraväliselt. Põhjus ilmselgelt segane: ühel heal hetkel külast tulles hakkas kapoti all sedavõrd võõralt mürisema, et kohe mõistsin - see pole küll nüüd sugugi õige asi. Kohe sain ka kinnitust, et pole tõesti mitte, kuna kohalekutsutud kohalik autoabi, kes sedasama mürinat kuulas ja testis, teatas peale u pooletunnist auto sees ja selle ümber keerlemist, et viga võib olla milles tahes - alustades kinni keeramata mutrist kuni elektroonikaveani välja ja käskis esimesel võimalusel teenindusse minna. Kuna esimene võimalus oli aga alles järgm päev, sest kõik eelpool mainitu toimus ühel pühade päeval, tuligi edasi e koju tagasi sõita sellesama mürina ja suure südamevaluga.
Järgm hommik helisatsin kohe oma tuttavasse e Tln -a teenindusse ning olles niivõrd-kuivõrd selgelt ära seletanud oma autos esinevad ülearused hääled jm häirivad sümptomid, sain range käsu kohe uuesti autoabi kutsuda ning seejärel lasta auto lähimasse teenindusse transportida. Tol hetkel olin ise Valgamaal, mistõttu lähim esindus oli Tartus, ning nii siis peale mõne veel lisaks võetud kõne ja seejärel peale mõne närvilise tunni ootamist auto sinnapoole teele saigi. Tasub veel märkimist, et minu ilmselgelt ärevatele kõnedele olid vastas ääretult mõistvad kuulajad nii Tartu hoolduses kui autoabis.
Veel paar järjekordset väljakannatamatut ootamise tundi, ning tuligi esimene raporteeriv kõne teatamaks mu auto seiskorrast ja üsna kummalisel kombel oli võtnud selle vaevaks teha autoabi, kes arvas: sa´i taha teada, mis su autol viga oli!? arvasin, et tahan ikka, misjärel sain kuulda uskumatult tõeset tõtt: vaid üks (see seal kusagil eespool olev) sumbutaja klamber oli õnnetul kombel lahti .. kohe üsna varsti, kui autoabiga jutud jutustatud ning naerudki naerdud, tuli kõne ka teenindusest, kust pisut ametlikumalt kõlas, et: jah, sihuke kahetsusväärne lugu, et klamber lahti, ent nüüd korras ja ülejäänudki kontrollitud ja kindlamalt kinnitatud ning võite homme oma autole järele tulla. Ja kogu pika jutu lühike mõte seekord selguski homme autol järel käies - kuna olin pidanud sellesama tühipalja klambri pärast nii tohutult palju üle elama, oli kogu kontroll, ülejäänud klambrite kindlam kinnitamine ning päevläbi eelmisest ning natuke teisestki päevast kestnud meeldiv teenindus mulle täiesti TASUTA!
...No ja et siis sest ajast nüüd olen ülimegaväga rahulolev klient

Tagantjärele tarkus on targutamine!
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 482
- Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
- Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
- Kontakt:
Natuke teisel teemal aga viisin täna arvuti garantiiremonti- kõvaketas on peetis. Lubati "nädala lõpuks" korda teha... keniaalne, neli päeva kõvaketta vahetuseks. Nüüd alles mõistsin, et oleks pidanud räppima hakkama.
Negatiivsus on nakkav
Jumalal kulus maailma loomiseks tervelt kuus päeva. Saamatu käpard ilmselt
Negatiivsus on nakkav

Jumalal kulus maailma loomiseks tervelt kuus päeva. Saamatu käpard ilmselt

Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;
; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;

Kas ka tänapäeval suudab kingsepp ennast palju jalu jättaaadu kirjutas: viisin täna arvuti garantiiremonti- kõvaketas on peetis. Lubati "nädala lõpuks" korda teha... keniaalne, neli päeva kõvaketta vahetuseks. Nüüd alles mõistsin, et oleks pidanud räppima hakkama.

Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Oodata oli palju lihtsalt seetõttu, et autoabi saadeti Tartust, ning sinna läks ta koos minu autoga ka tagasi. Kui aga see autoabi sõiduaeg Valgamaale ja sealt jälle Tartu tagasi välja jätta, siis kõik muu käis küll ülikiirelt. Arvestada tuleb ikka ka, et olid pühad, lühendatud tööpäevad jm, ent kõigele vaatamata saadi teeninduses siiski hästi hakkama.antik kirjutas:Kaks tundi läks katkise kinnituse vahetamine? Keniaalne! Palju see kummijunn maksis tegelikult- viiskümmend krooni?Tarkteab kirjutas:Veel paar järjekordset väljakannatamatut ootamise tundi, ...
Kummijunnide tegelikku hinda ma ei tea, kuna ei olnd tõesti enam huvitatud muust kui et ainult oma auto õnnelikuna koju tagasi viia

Tagantjärele tarkus on targutamine!