Majanduaslanguse positiivsed küljed
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Majanduaslanguse positiivsed küljed
Nii nagu kõiguil muudel asjadel on ka majanduslangusel positiivseid külgi.
Olles viimase kuu jooksul mõned korrad autode firmateeindustega kokku puutunud saan tõdeda ka seal positiivseid muudatusi. Kui viimastel aastatel valitses remondi-ja hiooldus poolel kliendi suhtes heal juhul üle olev ja mõnel pool lausa vaenulik suhtumine, siis nüüd kipub kohati lausa lipitsemiseks kätte ära minema. Neid "tänan-palun" ja "kas nii sobib" siutatsioone koos püüdlike naeratustega on lausa lust "taluda". Selline tunne, et oled taas inimene, mitte verivaenalane.
Isegi garantiimuredega pöördudes ei hakata sind süüdisatam (pettuses) vaid tullakse viisakalt vastu ja lahendatske probleem suurem kärata ära (sinu kasuks).
Ka teiste inimeste positiivsed kogemused majanduslanguse mõjudest on siia teretulnud.
Olles viimase kuu jooksul mõned korrad autode firmateeindustega kokku puutunud saan tõdeda ka seal positiivseid muudatusi. Kui viimastel aastatel valitses remondi-ja hiooldus poolel kliendi suhtes heal juhul üle olev ja mõnel pool lausa vaenulik suhtumine, siis nüüd kipub kohati lausa lipitsemiseks kätte ära minema. Neid "tänan-palun" ja "kas nii sobib" siutatsioone koos püüdlike naeratustega on lausa lust "taluda". Selline tunne, et oled taas inimene, mitte verivaenalane.
Isegi garantiimuredega pöördudes ei hakata sind süüdisatam (pettuses) vaid tullakse viisakalt vastu ja lahendatske probleem suurem kärata ära (sinu kasuks).
Ka teiste inimeste positiivsed kogemused majanduslanguse mõjudest on siia teretulnud.
Viimati muutis Landy, T Mai 12, 2009 11:05 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Ma käisin paar nädalat tagasi Tartu Info-Autos korralisel hooldusel. Ühtlasi avaldasin soovi osta talverehvid järgmiseks hooajaks. Hinna leppisin kokku telefonitsi. Auto kättesaamisel unustasin rehvide kohta küsida ja pakiruumi vaadates selgus, et neid seal pole. Arvel ka muidugi mitte. Hooldusraamatusse unustati sissekanne ka tegemata. Paari päeva pärast helistad üks tädi, kes küsis kuidas ma teenindusega rahule jäin. Lugesin oma mured üles ja järgmisel päeval helistati ja kutsuti mind tagasi. Veel pole jõudnud minna.
On see nüüd areng paremuse poole? Ilmselt veel mitte. Kui nad rehvid mulle ilma rahata annavad, siis mu arvamus ilmselt muutuks
On see nüüd areng paremuse poole? Ilmselt veel mitte. Kui nad rehvid mulle ilma rahata annavad, siis mu arvamus ilmselt muutuks

Hetkel on seis selline, et esindused elatuvad põhiliselt ainult teenindusest. Seetõttu on teenindusmeestel surve müügimeestele palka teenida. Olen mitmest kohast kuulnud, et arved on tavapärasest suuremad. Terve masin käiakse hoolikalt üle ja kui mingi väiksemgi kahtlus on, et asi võiks juba kulunud olla vahetatakse välja.
Naise igapäevaliikurit olen saanud ca 3-4 tuhandega hooldatud. Hiljutine pakkumine mis tehti 120k hoolduse peale oli 15 tuhat. Töökaaslane pidi ühes teises margiesinduses tavapärase 5 tuhande asemel kümme välja käima. Seega olge valvsad ja ärge laske endale kotti pähe tõmmata. Ma tõesti ei nimetaks seda heaks teeninduseks.
Mis puutub müügimeestesse siis jah, kui astud salongi sisse ja näitad väiksematki huvi autode vastu siis joostakse sind pikali ja iga minuti pealt mis seal oled saad tuhat krooni alla. Seega jah, müügisaalis on klient tõesti see, kes igal pool mujal maailmas - kuningas.
Urmas
Naise igapäevaliikurit olen saanud ca 3-4 tuhandega hooldatud. Hiljutine pakkumine mis tehti 120k hoolduse peale oli 15 tuhat. Töökaaslane pidi ühes teises margiesinduses tavapärase 5 tuhande asemel kümme välja käima. Seega olge valvsad ja ärge laske endale kotti pähe tõmmata. Ma tõesti ei nimetaks seda heaks teeninduseks.
Mis puutub müügimeestesse siis jah, kui astud salongi sisse ja näitad väiksematki huvi autode vastu siis joostakse sind pikali ja iga minuti pealt mis seal oled saad tuhat krooni alla. Seega jah, müügisaalis on klient tõesti see, kes igal pool mujal maailmas - kuningas.
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Majanduslanguse ettekäändel on ka garantiitingimused muutunud, kui varem vahetati katkine jupp välja, siis nüüd remonditakse tinutuskolviga katseeksitusmeetodil ja mina pidin 3x 100km maha sõitma enne kui asi lõplikult korda tehti. Kusjuures tegu oli tüüpveaga mis esineb pea 100% kõigil antud automudelitel. Minu eelmisel isendil vahetati kohe antud jupp ja probleem lahenes. See käis siis sidruniteeninduse kohta...
Grand Vitara
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Minnul siiani City Renaultiga aletes aasta tagusest ostuprotsessist kuni siiani vaid positiivsed mälestused ja kogemused. Kõik garantiiasjad kenasti korda tehtud. Ühte asja prooviti paranda, kuid kui järgmine päev viga tagasi tuli siis vahetati kobisemata välja. Ka korraliste hoolduste arved on igati mõistuspärased ja liigsete asjadega olnud (ca 2000EEK kanti).
Vastupidiselt eeskirjutajatel on mõnes esindused just garantii tingimused lahedmaks läinud,kuna sealt kaudu saakse tehasest vähemalt rahad kätte.
Vastupidiselt eeskirjutajatel on mõnes esindused just garantii tingimused lahedmaks läinud,kuna sealt kaudu saakse tehasest vähemalt rahad kätte.
Viimati muutis Landy, E Mai 11, 2009 8:50 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Info on jah väga agaraks muutunud paari aasta lõikes. Vahetavad isuga ja ei üritagi enam selgeks teha kliendile, et ülevaatuspunktides kasutatakse veermiku kontrolliks üleloomulikke jõude. Aga kui sellele agarusele tähelepanu juhtida ei ole probleeme, arved nagu tavaliselt. Suhtumine on palju palju paremaks läinud!
Topauto. Agara vahetamise asemel tahab ka hirmsasti remontida. Noh las remondivad siis. Suhtumine on endiselt veidi üleolev(klient on ju tegelikult rumal ja autode hooldusest ega hingeelust ei tea KUNAGI midagi), aga muidu täitsa tore koht.
Huvitav, kas Inchape klienditeenindus ka muutunud on?
Topauto. Agara vahetamise asemel tahab ka hirmsasti remontida. Noh las remondivad siis. Suhtumine on endiselt veidi üleolev(klient on ju tegelikult rumal ja autode hooldusest ega hingeelust ei tea KUNAGI midagi), aga muidu täitsa tore koht.
Huvitav, kas Inchape klienditeenindus ka muutunud on?
Talasilda ja Tugevat Raami!
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
Ma võin öelda niipalju et varem kui keerati s*** kokku esinduses ja siis veel klähviti kah - nüüd pigem tõmmatakse kõrvad ligipead ja pakutakse lahendusi.
Samas peab nentima et töökoja kaader on ju suuresti sama... Ehksiis s***a keerakse edasi.
Üleüldine soovitus et usalda aga kontrolli... Kui tegu on mingi uue ja sileda autoga mida on soov sellisena hoida tasub ALATI veenduda et mehaanik pani sisse istudes kile istme peale ja suurema kapoti all kõpitsemise korral on kaitsepõlled pandud jne. Kui ei ole siis kohe ja JULMALT piki pead kellele vaja, see on service manualis punkt nr 0 (just 0, mitte 1 isegi).
Sama kehtib ka muude asutuste korral. Meistrimehed on endiselt käpardid. Aga kui viitad sellele siis vähemasti üritatakse olukorda parandada. Ntx viimane võrratu elamus on see et ostsin omale optilised polaroidid, ränga raha eest kusjuures, ning klaasid pandi pinge all raamidesse. Tulemusena oli see polaroid effekt nagu kirju lehma nahk. Hetkel ootan mis nad siis kokku leiutavad...
Nii et jah, usalda aga kontrolli. Kui ikka pidevalt kliendid vinguvad küll lastakse oluhid lõpuks lahti kah või lükatakse ora nii sügavale p et näpud enam ei tudise... Kuna paljudel firmadel on isakesed hoopis Soomes või kuskil võiks olla hea metoodika pikema jututa otse isakestega ühendust võttagi, et kohalikele meelde tuletataks üht koma teist.
Samas peab nentima et töökoja kaader on ju suuresti sama... Ehksiis s***a keerakse edasi.
Üleüldine soovitus et usalda aga kontrolli... Kui tegu on mingi uue ja sileda autoga mida on soov sellisena hoida tasub ALATI veenduda et mehaanik pani sisse istudes kile istme peale ja suurema kapoti all kõpitsemise korral on kaitsepõlled pandud jne. Kui ei ole siis kohe ja JULMALT piki pead kellele vaja, see on service manualis punkt nr 0 (just 0, mitte 1 isegi).
Sama kehtib ka muude asutuste korral. Meistrimehed on endiselt käpardid. Aga kui viitad sellele siis vähemasti üritatakse olukorda parandada. Ntx viimane võrratu elamus on see et ostsin omale optilised polaroidid, ränga raha eest kusjuures, ning klaasid pandi pinge all raamidesse. Tulemusena oli see polaroid effekt nagu kirju lehma nahk. Hetkel ootan mis nad siis kokku leiutavad...
Nii et jah, usalda aga kontrolli. Kui ikka pidevalt kliendid vinguvad küll lastakse oluhid lõpuks lahti kah või lükatakse ora nii sügavale p et näpud enam ei tudise... Kuna paljudel firmadel on isakesed hoopis Soomes või kuskil võiks olla hea metoodika pikema jututa otse isakestega ühendust võttagi, et kohalikele meelde tuletataks üht koma teist.
60kW/110Nm/AWD+RWD/LR & 191kW/380Nm/FWD/LSD
Paljude firmade poliitika on, et klienti ei lastagi remondi ajal töökotta- võetakse võtmed käest ära ja saadetakse linnapeale kohvi jooma.HrHunt kirjutas:Üleüldine soovitus et usalda aga kontrolli... Kui tegu on mingi uue ja sileda autoga mida on soov sellisena hoida tasub ALATI veenduda et mehaanik pani sisse istudes kile istme peale ja suurema kapoti all kõpitsemise korral on kaitsepõlled pandud jne. Kui ei ole siis kohe ja JULMALT piki pead kellele vaja, see on service manualis punkt nr 0 (just 0, mitte 1 isegi).
Tarbijakaitses peaks olema sees nõue, et tööajal peab klient nägema, mida ta autoga tehakse. Kes garanteerib, et võtmetest koopiat ei tehta ja et mõni jupp mida vahetati ka tegelikult sai vahetatud. Mind huvitab alati, et miks kliendilt küsimata visatakse vanad varuosad prügikasti- äkki ma tahan teda endale mälestuseks?
"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso
-- Pablo Picasso
Heaks tavaks on mingisugune aken või illuminaator kust vargsi piiluda saab, mis spetsialistid teevad. Näiteks Paldiski mnt Mazda esinduses on see täiesti olemas.antik kirjutas:Paljude firmade poliitika on, et klienti ei lastagi remondi ajal töökotta- võetakse võtmed käest ära ja saadetakse linnapeale kohvi jooma.
Kui isegi sellist akent ei ole siis loomulikult tekib teatav paranoia ja vahest on sellel ka alust...
60kW/110Nm/AWD+RWD/LR & 191kW/380Nm/FWD/LSD
minule ntk ei meeldi kui mul klient selja taga seisab ja pealt vaatab.ja enamus kohtades saad vahetatud osad endale kaasa küsida kui tegemist pole garantii või kindlustud juhtumigaantik kirjutas: Paljude firmade poliitika on, et klienti ei lastagi remondi ajal töökotta- võetakse võtmed käest ära ja saadetakse linnapeale kohvi jooma.
Tarbijakaitses peaks olema sees nõue, et tööajal peab klient nägema, mida ta autoga tehakse. Kes garanteerib, et võtmetest koopiat ei tehta ja et mõni jupp mida vahetati ka tegelikult sai vahetatud. Mind huvitab alati, et miks kliendilt küsimata visatakse vanad varuosad prügikasti- äkki ma tahan teda endale mälestuseks?
Võibolla on meil (it ja autoremont) lihtsalt niivõrd erinevad alad või ei taha remondimees enda ebakompetentsi lihtsalt näidata. Näiteks, kui mina kliendi arvuti või serveri kallal olen ja ta on kõrval, siis seletan pikalt-laialt miks ma midagi teen ja kuidas klient sellest kasu saab. Kui vahetan mingi osa ära, siis annan ta kindlasti kliendile kaasa, et kui järgmine kord katki läheb, siis on juba vähemalt ettekujutlus olemas, mille järgi poodi minna.hans kirjutas:minule ntk ei meeldi kui mul klient selja taga seisab ja pealt vaatab.ja enamus kohtades saad vahetatud osad endale kaasa küsida kui tegemist pole garantii või kindlustud juhtumigaantik kirjutas: Paljude firmade poliitika on, et klienti ei lastagi remondi ajal töökotta- võetakse võtmed käest ära ja saadetakse linnapeale kohvi jooma.
Tarbijakaitses peaks olema sees nõue, et tööajal peab klient nägema, mida ta autoga tehakse. Kes garanteerib, et võtmetest koopiat ei tehta ja et mõni jupp mida vahetati ka tegelikult sai vahetatud. Mind huvitab alati, et miks kliendilt küsimata visatakse vanad varuosad prügikasti- äkki ma tahan teda endale mälestuseks?
P.S. Ei usalda enam remondimehi peale seda, kui automootoril taheti keti asemel rihma ära vahetada ja selleks mootor maha võtta...
"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso
-- Pablo Picasso
Eks see on nii ja naa, oleneb kas töö nõuab jäägitut süvenemist või mitte. Ettekirjutatud protseduuride järgi autoosa vahetamine või kõvaketta vahetamine serveris on ilmselt täiesti võrreldavad, ja seal võib klient vabalt juures olla. Samas midagi loomingulisemat ntx klassikalise Ferrari täppispoleerimine, võistlusmasina raami projekteerimine või mingi ülikeeruka algoritmi väljamõtlemine, seal on kliendi juuresolek enam-vähem välistatud...antik kirjutas:Võibolla on meil (it ja autoremont) lihtsalt niivõrd erinevad alad või ei taha remondimees enda ebakompetentsi lihtsalt näidata.
Kliente on ka erinevaid, üks vaikselt seisab ja vaatab teine on näpuga vahel ja jaurab


60kW/110Nm/AWD+RWD/LR & 191kW/380Nm/FWD/LSD
eks ta ole jah.ise tegelen keretöödega ja kui pingis mõnda autot vaja sirgeks tirida,siis ei viitsi küll seletada inimesele miks ja milleks ma seda nii teen,aga mitte nagu omanik arvab õigem olema.kindlasti on olemas kliente,kes jagavad oma autost vägagi palju,aga on ka kahjuks neid kes ei tea midaga ja segavad sul tööd teha
Teema kisub vägisi OT'ks ja hakkab meenutama palju kirgi kütnud "Halvad remondikojad" teemat. Mind personaalselt huvitab kuidas on hetkel margiesindustes lood suhtumise/tehtud tööde rohkuse/maksumusega.
Lihtne küsimus on see, et kust ma tean, et kõik need vidinad mis pakkumisse pandud, on ikka läbi kulunud. Jupil on marginaal vahel ja samuti on see ka tööl. Seega mida rohkem mul ära vahetatakse seda rohkem raha teenib ka esindus. Halvas olukorras muutuvad ka halvad valikud sümpaatsemateks. Mida tõestab ka tehaste silma kinnipigistamine uute autode euroopasse tagasimüümise koha pealt. Ehk siis asi mis oli ennem taunitav on nüüd vaikival kokkuleppel lubatud.
Ma lihtsalt ise ei tahaks olla see vahend, kes ühena paljudest seda automüügibisnessi üleval peab. Seega olekski soov teada, kas teeninduse arved on suuremaks läinud.
Urmas
Lihtne küsimus on see, et kust ma tean, et kõik need vidinad mis pakkumisse pandud, on ikka läbi kulunud. Jupil on marginaal vahel ja samuti on see ka tööl. Seega mida rohkem mul ära vahetatakse seda rohkem raha teenib ka esindus. Halvas olukorras muutuvad ka halvad valikud sümpaatsemateks. Mida tõestab ka tehaste silma kinnipigistamine uute autode euroopasse tagasimüümise koha pealt. Ehk siis asi mis oli ennem taunitav on nüüd vaikival kokkuleppel lubatud.
Ma lihtsalt ise ei tahaks olla see vahend, kes ühena paljudest seda automüügibisnessi üleval peab. Seega olekski soov teada, kas teeninduse arved on suuremaks läinud.
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com