Full Size Ford Bronco. Müüdud!
Moderaator: Moderators


Aga heaga käib käsikäes ka halb. Nimelt madalal pöördel(tühikäik) kaob õli surve ära ja Engine tuli lääb põlema ...?
Sellegipoolest tegin väikse sõidu

Rockauto.com -is algavad hinnad 23$ kuni 99$ + post. Ise sain ta tqhq foorumi kaudu, kuna ühte asja tühja tellida ei tahtnud ja kiire oli...Bullet kirjutas:palju kommutaator maksis ja kui saladus ei ole siis kus said?
Õnneks kommutaator suht universaalne;
FORD AEROSTAR (1986 - 1991)
FORD BRONCO (1984 - 1996)
FORD BRONCO II (1984 - 1986)
FORD E-150 ECONOLINE (1984 - 1996)
FORD E-150 ECONOLINE CLUB WAGON (1984 - 1991)
FORD E-150 ECONOLINE SUPER (1984 - 1991)
FORD E-250 ECONOLINE (1984 - 1996)
FORD E-250 ECONOLINE CLUB WAGON (1984 - 1991)
FORD E-250 ECONOLINE HD 1991
FORD E-250 ECONOLINE SUPER (1984 - 1996)
FORD E-250 ECONOLINE SUPER WAGON 1984
FORD E-350 ECONOLINE (1984 - 1996)
FORD E-350 ECONOLINE SUPER (1984 - 1996)
FORD E-350 ECONOLINE SUPER WAGON (1984 - 1991)
FORD ESCORT GL (1984 - 1988)
FORD ESCORT GLX 1983
FORD ESCORT GT (1983 - 1989)
FORD ESCORT L (1983 - 1984)
FORD ESCORT LX (1985 - 1989)
FORD ESCORT PONY (1987 - 1989)
FORD EXP (1983 - 1985)
FORD EXP LUXURY 1987
FORD EXP SPORTY 1987
FORD F-150 (1984 - 1996)
FORD F-150 LIGHTNING (1993 - 1995)
FORD F-150 SUPER CAB (1984 - 1996)
FORD F-250 (1984 - 1996)
FORD F-250 SUPER CAB (1984 - 1996)
FORD F-350 (1984 - 1996)
FORD F-350 SUPER CAB (1995 - 1996)
FORD LTD (1984 - 1986)
FORD LTD BROUGHAM (1984 - 1986)
FORD LTD COUNTRY SQUIRE (1984 - 1986)
FORD LTD CROWN VICTORIA (1984 - 1986)
FORD LTD LX 1985
FORD MUSTANG (1983 - 1984)
FORD MUSTANG COBRA 1993
FORD MUSTANG GT (1984 - 1993)
FORD MUSTANG L 1984
FORD MUSTANG LX (1985 - 1993)
FORD MUSTANG SVO (1984 - 1986)
FORD MUSTANG SVT COBRA R 1993
FORD RANGER (1983 - 1991)
FORD RANGER SUPER (1986 - 1991)
FORD THUNDERBIRD (1983 - 1987)
FORD THUNDERBIRD LX 1987
LINCOLN CONTINENTAL (1984 - 1986)
LINCOLN MARK VII (1984 - 1986)
LINCOLN TOWN CAR (1984 - 1986)
MERCURY CAPRI (1983 - 1986)
MERCURY COUGAR (1984 - 1986)
MERCURY COUGAR LS 1987
MERCURY GRAND MARQUIS (1984 - 1986)
MERCURY GRAND MARQUIS COLONY PARK (1984 - 1986)
MERCURY LN7 1983
MERCURY LYNX (1983 - 1985)
MERCURY LYNX LTS 1984
MERCURY LYNX RS 1984
MERCURY LYNX XR3 1986
MERCURY MARQUIS (1984 - 1986)
MERCURY MARQUIS BROUGHAM (1984 - 1986)
Sai taas lammutama hakatud ja tänaseks vahekast ja käigukast maas + väike pesu.


Vahekastiga on plaan lihtne, mõned tihendid uued ja uus õli sisse.
Kuid käigukastiga plaan puudub ....
Kindel vaid selles, et enamus tihendid vaja vahetada, kuna ta lekkis suht mõnuga kõikjalt, aga toimimise poolepealt suur 0. Sai õlipann alt ära võetud ja õli suht norm värvi ja seest suht puhas, ju see sellest, et pidevalt peale kallati
aga mis libistamist võiks põhjustada ise hetkel välja ei mõtle.....
Hetkel keerlevad peas veel mõningased mõtted:
1. Uurida siit ja sealt ja ise kast laiali lammutada ja siis sellega midagi ette võtta
põnev ka 
2. Suhteliselt kalli raha (1 pakkumist tean) ära lasta remontida, üle vaadata...! @ kui keegi veel sellist teenust pakub siis võib oma pakkumise mulle postitada
Raskem töö tehtud, kast maas ja ilusti puhas
AOD kastiga on tegu.
3. Miski teine kast muretseda? ehk isegi manuaal kast?


Vahekastiga on plaan lihtne, mõned tihendid uued ja uus õli sisse.
Kuid käigukastiga plaan puudub ....


Hetkel keerlevad peas veel mõningased mõtted:
1. Uurida siit ja sealt ja ise kast laiali lammutada ja siis sellega midagi ette võtta


2. Suhteliselt kalli raha (1 pakkumist tean) ära lasta remontida, üle vaadata...! @ kui keegi veel sellist teenust pakub siis võib oma pakkumise mulle postitada


3. Miski teine kast muretseda? ehk isegi manuaal kast?
Viimati muutis max07, K Nov 25, 2009 3:52 pm, muudetud 1 kord kokku.
Väikestviisi ehitus jätkub
Lõpuks sai käigukasti "Master Repair Kit" ära tellitud ja käigukasti kokkupanemist alustatud. Kit sisaldas kõiki tihendeid, simmereid, kettaid.

Kast pulkadeks ja puhtaks,


uued kettad ja tihendid vanade asemele.


Uued kettad leos

Abivahend

Hetkel kasti saaga jätkub, kuna Reverse Clutch Piston Disc Spring / Bellville on puruks. Asi tellitud ja ootab pikisilmi...
Järgmisena plaan ette võtta roolivõim ja mootor. Algatuseks mootor maha ja kapotialune ilusti puhtaks.




Kast pulkadeks ja puhtaks,


uued kettad ja tihendid vanade asemele.


Uued kettad leos

Abivahend


Hetkel kasti saaga jätkub, kuna Reverse Clutch Piston Disc Spring / Bellville on puruks. Asi tellitud ja ootab pikisilmi...
Järgmisena plaan ette võtta roolivõim ja mootor. Algatuseks mootor maha ja kapotialune ilusti puhtaks.


- rajaleidja
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 39
- Liitunud: K Jaan 30, 2008 3:29 pm
- Asukoht: Tartumaa, Valgamaa
Sain kauaoodatud ( kuskil 1,5 nädalat
) paki puuduolevate vidinatega kätte ja kasti kokkupanek jätkus...

Nüüd siis kast põhimõtteliselt koos.... aga...
üks asi jäi arusaamatuks ja tuleks igaksjuhuks üle uurida ja vaadata...
Ehk siis tuleb vahe sidur (intermediate clutch) kuidagi mõõta ja siis vastavalt vajadusele sobivas mõõdus ketas panna. Raamat räägib mõõdust 1.634-1.636 inch ja mõõtmiseks tuleks kasutada depth micrometer ja end play gauge bar(tool no.D80P-4201-A ja T80L-77003-A, või equivalent ... ja muidugi ka väiksest õpetusest kust ja kuidas mõõta...., aga hetkel ei hammusta ma suht midagi, vaatan manuali nagu kits kino kuulutust
kell ka muidugi suht palju... 


Ei tohtinuks manuali vaadata..., olnuks kõik korras


Nüüd siis kast põhimõtteliselt koos.... aga...

Ehk siis tuleb vahe sidur (intermediate clutch) kuidagi mõõta ja siis vastavalt vajadusele sobivas mõõdus ketas panna. Raamat räägib mõõdust 1.634-1.636 inch ja mõõtmiseks tuleks kasutada depth micrometer ja end play gauge bar(tool no.D80P-4201-A ja T80L-77003-A, või equivalent ... ja muidugi ka väiksest õpetusest kust ja kuidas mõõta...., aga hetkel ei hammusta ma suht midagi, vaatan manuali nagu kits kino kuulutust




Ei tohtinuks manuali vaadata..., olnuks kõik korras

Sai vähe vanarauda kokku veetud ja plaani kohaselt peaks nüüd saama esisilla vähe tugevamaks, seda siis paremate huubide näol

Boonuseks sain taha ilusad laia randiga veljed

Kroom pind suht kahjustatud rooste poolt, seega plaan kõik veljed liivapritsi alla saata ja tuleb miski uus värv peale.
Proovisin velgi kohe alla ka ja päris sünge
Probleemiks muidugi see, et praeguse tõste juures ei suvatse rattad koopasse ära mahtuda 


Boonuseks sain taha ilusad laia randiga veljed


Kroom pind suht kahjustatud rooste poolt, seega plaan kõik veljed liivapritsi alla saata ja tuleb miski uus värv peale.
Proovisin velgi kohe alla ka ja päris sünge


Paar päeva nüüd silda lammutanud, puhastanud, lihvinud, kruntinud, ja värvinud. Paar simmerit tuleb arvatavasti veel juurde tellida aga tundub, et saab asja. Tükk tegemist oli kardaani ristide kättesaamisega ja lõpuks lõikasin lihtsalt pooleks, ega neid vist muutmoodi kätte saagi....
Miski pildike uutest huubidest

Tarvis veel ka paremaid pidurikettaid, kuna soetatud silla omad suht kulunud ja vana silla kettad, mis täiesti uued ei sobi
Aga sellega tegeleb siis kui mootor koos.
Mootor sai samuti ükspäev pulkadeks võetud ja ootab päeva kui ise või keegi teine teeb kindlaks kulumisastme
Lisaks õnnestus 3 sisselaske polti sisse murda ja peab nendega nikerdama hakkama...
Kuna mootori tegemine jääb mingisse aega uude aastasse, siis siinkohal tervitaks Meie Suurepäraseid Riigiisasi, kes viisid käibemaksuvabastuse piirväärtuse 344 eek rahani, et Häid Pühi ja Head UUT Aastat raisk!
Närvi rahustamiseks sai uusi velgi alla proovitud ja I liked
, miski suht kehva pildike...

Miski pildike uutest huubidest


Tarvis veel ka paremaid pidurikettaid, kuna soetatud silla omad suht kulunud ja vana silla kettad, mis täiesti uued ei sobi

Mootor sai samuti ükspäev pulkadeks võetud ja ootab päeva kui ise või keegi teine teeb kindlaks kulumisastme

Kuna mootori tegemine jääb mingisse aega uude aastasse, siis siinkohal tervitaks Meie Suurepäraseid Riigiisasi, kes viisid käibemaksuvabastuse piirväärtuse 344 eek rahani, et Häid Pühi ja Head UUT Aastat raisk!
Närvi rahustamiseks sai uusi velgi alla proovitud ja I liked

