
Tegu siis 88 a. Ford Bronco 5.0 V8 -ga, väidetavalt 2008 või oli 2007a. kevadel kuskilt USA-st tooduna. Ise sai ta Rakverest ostetud mingi kuu-kaks tagasi ja omal jõul Tallinna sõidetud, mis oli omajagu ettevõtmine, kuna ilm oli külm ja lumine(lörtsine), autol puhur ja soojendus ei tööta, algselt kojamehed käisid ühtejutti aga teel olles ei käind enam üldse, rehvid libedad, 4 veol iga ratas vedas oma suunda, roolivõim jooksis õli läbi ja Rakveres tangitud 30 l kütusest piisas täpselt Tallinnas garaazi sõitmiseks ja täpselt uksevahel seismajäämiseks


Autost veel niipaljut, et olemas on kliima ja püsikiiruse hoidja @ kumbki neist ei tööta:), 3x el. aken ja 1x kesklukk töötab

Auto ostupäeval:



Mõned päevad tööd ja tulemus sihuke. Ei tea, kes selle kokku paneb



Siinkohal plaanist niipaljut, et kuna omal kindlat pinda pole ja päris raamini pulkadeks ei taha võtta ja kuna auto lääb anyway metsa ja mutta teeb hädapärase remondi. Hea on see, et kere vägagi heas korras ja roostet minimaalselt, taga luugi ja kapotiga tuleb vähe rohkem nikerdamist a üldiselt olukord rahuldav, seega eemaldab silmaga nähtava ja nähtamatu

Vähe hetke tegemistest;
Eemaldab osa taga tiiba,

kus pesitses roosteauk:)

enam pole roostet ja auku


väike roostekratt ka taga koopas,


jne kuhu vähegi silm peale hakkas.
Vahelduseks nina detailidelt rooste eemaldatud ja värvitud,

tagumised koopad ja põhi nii seest kui väljast üle käidud,


Nii kui keretööd tehtud, asub sildade, vahe/ käigukasti ja mootori juurde, kus kõiksugu üllatusi ja palju tööd tulekul(taga sild lekib, käigukast lekib, roolivõim lekib, esimesed lukud toimima vaja saada jne) aga kõigest sellest aega ja jõudumööda
