Full Size Ford Bronco. Müüdud!

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
max07
Fitting 38"
Postitusi: 206
Liitunud: E Veebr 11, 2008 1:46 pm
Asukoht: Eesti

Full Size Ford Bronco. Müüdud!

Postitus Postitas max07 »

No nii, üle pika aja üks vaba hetk ja kasutab selle netis "kõvetamisele" ära :) Nimelt, pole vist asja mis ei vajaks remonti või ehitamist, seega lihtsam seda ühes teemas lahata.

Tegu siis 88 a. Ford Bronco 5.0 V8 -ga, väidetavalt 2008 või oli 2007a. kevadel kuskilt USA-st tooduna. Ise sai ta Rakverest ostetud mingi kuu-kaks tagasi ja omal jõul Tallinna sõidetud, mis oli omajagu ettevõtmine, kuna ilm oli külm ja lumine(lörtsine), autol puhur ja soojendus ei tööta, algselt kojamehed käisid ühtejutti aga teel olles ei käind enam üldse, rehvid libedad, 4 veol iga ratas vedas oma suunda, roolivõim jooksis õli läbi ja Rakveres tangitud 30 l kütusest piisas täpselt Tallinnas garaazi sõitmiseks ja täpselt uksevahel seismajäämiseks :), seega kuskil 27l 100 km-le. Aga ise olin rahul :)
Autost veel niipaljut, et olemas on kliima ja püsikiiruse hoidja @ kumbki neist ei tööta:), 3x el. aken ja 1x kesklukk töötab 8) . Olid ka, esimesed maunuaalsed lukud mis järgmisel päeval katki läksid...

Auto ostupäeval:
Pilt
Pilt
Pilt

Mõned päevad tööd ja tulemus sihuke. Ei tea, kes selle kokku paneb :roll:
Pilt
Pilt

Siinkohal plaanist niipaljut, et kuna omal kindlat pinda pole ja päris raamini pulkadeks ei taha võtta ja kuna auto lääb anyway metsa ja mutta teeb hädapärase remondi. Hea on see, et kere vägagi heas korras ja roostet minimaalselt, taga luugi ja kapotiga tuleb vähe rohkem nikerdamist a üldiselt olukord rahuldav, seega eemaldab silmaga nähtava ja nähtamatu :) rooste, käib põhja mastiksiga üle, õõnsustesse mögin sisse ja uus värvkatte peale.

Vähe hetke tegemistest;
Eemaldab osa taga tiiba,
Pilt
kus pesitses roosteauk:)
Pilt
enam pole roostet ja auku 8)
Pilt
väike roostekratt ka taga koopas,
Pilt
Pilt
jne kuhu vähegi silm peale hakkas.

Vahelduseks nina detailidelt rooste eemaldatud ja värvitud,
Pilt
tagumised koopad ja põhi nii seest kui väljast üle käidud,
Pilt
Pilt

Nii kui keretööd tehtud, asub sildade, vahe/ käigukasti ja mootori juurde, kus kõiksugu üllatusi ja palju tööd tulekul(taga sild lekib, käigukast lekib, roolivõim lekib, esimesed lukud toimima vaja saada jne) aga kõigest sellest aega ja jõudumööda :)
Viimati muutis max07, K Mär 21, 2012 8:10 pm, muudetud 5 korda kokku.
Kasutaja avatar
max07
Fitting 38"
Postitusi: 206
Liitunud: E Veebr 11, 2008 1:46 pm
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas max07 »

kuna manual 4-ndat nädalat tulekul(jääbki vist tulema...) ja teadmatus tapab siis ehk keegi oskab öelda mis pistikuga taga sillal tegu?
Pilt

On kellegil kogemusi ka kere pukside kättesaamisega, et kus krt nad lahti käivad? Ise jaurasin mis jaurasin ja lõpuks lõikasin puruks.
Pilt

Ja kuna enamus kere kinnituspolte vahetab välja, siis plaani on tekkinud ka väike kere tõste. Et kuidas sellega lood on, et kas väänab paksema kummi või miski puksi vahele ja asi ants või pole see nii lihtne?
Et mis lahendus võiks olla see kõige parem ja mõtekam? Kas kere tõstest sõltub rooli, käigukasti, kõiksugu voolikute jne töö? me alles rookie :oops:
Palju ei kavatse tõsta, ehk originaalile topelt!
Kasutaja avatar
Xim
Fitting 38"
Postitusi: 308
Liitunud: E Apr 10, 2006 4:28 pm
Asukoht: Lõuna-osariigid

Postitus Postitas Xim »

Keretöö on ilus, silm puhkab kohe 8) Tõstmiseks võid kasutada hokilitreid :D ja nagu igasuguste modimistega nii ka sellega kaasneb kindlasti palju aretamist ja peamurdmist. Piltidelt tundub, et saad sellega hakkama.

Edu!
badass
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: T Dets 05, 2006 9:55 am
Asukoht: Haapsalu/Sthlm

Postitus Postitas badass »

Pistikut tagasillal pakuks kas spidoka vöi abs anduriks, vöib-olla ka mölemat korraga.
FC 150 ja palju muud koli, vöisteldud on kah.
Kasutaja avatar
max07
Fitting 38"
Postitusi: 206
Liitunud: E Veebr 11, 2008 1:46 pm
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas max07 »

badass kirjutas:Pistikut tagasillal pakuks kas spidoka vöi abs anduriks, vöib-olla ka mölemat korraga.
jõudsime ka järeldusele, et ju ta neist miski on ja las ta siis olla :)
Üldiselt neid pistikuid, potskasi ja kõiksugu tavaari mille olemasolu suht arusaamatu mulle on, on sel autol omajagu, seega tellib repair manuali uuesti ja üritab neist sotti saada.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Kas sa ka teed korraliku tõste?Kui ja siis ära palun kere tõstet tee.
Kui kasutad otsingut siis leiad miks ei ole mõtet seda teha.Korralik tõste ja saabgi hea.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
max07
Fitting 38"
Postitusi: 206
Liitunud: E Veebr 11, 2008 1:46 pm
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas max07 »

Veiko kirjutas:Kas sa ka teed korraliku tõste?Kui ja siis ära palun kere tõstet tee.
Kui kasutad otsingut siis leiad miks ei ole mõtet seda teha.Korralik tõste ja saabgi hea.

Veiko
Korralik tõste on plaanis aga mitte niipea, enne teeb auto tehniliselt toimivaks ja vaatab kas majanduslangus ka minu tööd mõjutama hakkab :P . Kere tõstele tulin seedõttu, et kui juba igunii keerab poldid puruks ja vahetab välja, mõnel padjal seibid ära roostetanud... et siis võiks ju kohe mõned cm juurde ka lisada, kuna ühtteist peab sinna igunii aretama!
Kasutaja avatar
max07
Fitting 38"
Postitusi: 206
Liitunud: E Veebr 11, 2008 1:46 pm
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas max07 »

Kuna hetkel koostab tellimust; küünlad, jagaja kaas, rootor, siis tekkis järjekordne küsimus, et mis rolli mängib Ignition Coil(pildil)? Et, ks oleks mõtekas ta koos kõige muuga välja vahetada või mitte?
Pilt
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Kas see mitte süütepool pole?Kui nii,siis mis tast vahetad,kas töötab või ei...
Kasutaja avatar
max07
Fitting 38"
Postitusi: 206
Liitunud: E Veebr 11, 2008 1:46 pm
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas max07 »

fagott kirjutas:Kas see mitte süütepool pole?Kui nii,siis mis tast vahetad,kas töötab või ei...
profülaktika mõttes :) ja hinnavõit kui kõik korraga tellida!
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Tellida ta endale riiulisse.siis on vähemalt olemas kui vaja.Need vahest kipuvad ka minestama.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

See süütepool vist Broncol jagaja kaane sisse integreeritud? Iseenesest on tegemist suht hea jagajaga. Kui seda jagajat vahetada, siis ehk ainult HEI tüüpi Mallory 75 seeria jagaja vastu, mis on maru töökindel asi ja annab korraliku särtsu välja. Samuti on HEI jagajat hea lihtne teha veekindlaks ja kaane sees olev pool kuivatab väiksemagi niiskuse oma soojaga suht kiiresti.

Pilt
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kerepuksid soovitan panna uued ja polüuretaanid. Need stock kumminässakad ei kõlba kuhugile. Pehmed ja maastikul kere mängib nende peal liiga palju.

Näiteks on Daystaril komplekt, kus on kõik Polüpuksid:
*Kere
*Kiige
*Stabika varras
*Radius arm / reaktiivvarras
*Sillapuksid ette kääridele

Hind on 4660.-

Võis siis lihtsalt Kerepuksid Energy Suspension polüd - 2705.-
+372 5028488
Kasutaja avatar
max07
Fitting 38"
Postitusi: 206
Liitunud: E Veebr 11, 2008 1:46 pm
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas max07 »

jr kirjutas:See süütepool vist Broncol jagaja kaane sisse integreeritud? Iseenesest on tegemist suht hea jagajaga. Kui seda jagajat vahetada, siis ehk ainult HEI tüüpi Mallory 75 seeria jagaja vastu, mis on maru töökindel asi ja annab korraliku särtsu välja. Samuti on HEI jagajat hea lihtne teha veekindlaks ja kaane sees olev pool kuivatab väiksemagi niiskuse oma soojaga suht kiiresti.
hetkel autost eemal, pilti ka pole ja ei mäleta :roll: , aga mu meelest oli ta eemal, kui tallinnas tagasi vaatab üle. Hetkel jagaja töötab ja otsest vajadust vahetamiseks pole, hoolduse mõttes vahetab ainultt; küünlad, juhtmed, jagaja kaane ja rootori.

jr kirjutas:Kerepuksid soovitan panna uued ja polüuretaanid. Need stock kumminässakad ei kõlba kuhugile. Pehmed ja maastikul kere mängib nende peal liiga palju.

Näiteks on Daystaril komplekt, kus on kõik Polüpuksid:
*Kere
*Kiige
*Stabika varras
*Radius arm / reaktiivvarras
*Sillapuksid ette kääridele

Hind on 4660.-

Võis siis lihtsalt Kerepuksid Energy Suspension polüd - 2705.-
Kuna tahab ikka korralikule tõstele tulevikus panustada siis Daystaril komplekt ja hinnajuures ei näe mõtet @ mis suurusjärgus tõste muidu oleks?
Lihtsalt kerepuksid oleks mõeldavam, et kas need orig mõõtu või ka väikse tõstega? ja kas poldid, mutrid, seibid kaasas?
Viimati muutis max07, K Nov 25, 2009 3:45 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Komplektis on ainult puksid ja tõstet nad originaalist juurde ei anna. Poldid, kausid ja seibid on puhtalt originaalosa tellimus. Selles osas ilmselt on mõistlik olla lihtsalt leidlik. Poltideks on keretõstesarjades tavalised 8.8 tugevusega poldid. Keret tõstes tekib probleeme ventilaatoriga, kuna see jookseb tuulekotta kinni, seda aga tuleb siis lõigata, mis peale ei jahuta enam nii hästi ja metsas hakkas asi keema minema. Natuke asi lahenes jahedama termostaadiga ja 7 labaga tiivikuga, kuid õigem oleks kohe el. ventika peale minna. Lühikeseks jääb ka roolivarras, mis sambast karpi jookseb ja töötlemist vajab ka vahekasti kang. Käärsillale soovitan ka polü puksid tulevikus hankida. Kuna sillapooled on teineteise suhtes liikuvad, siis on mõistlik kui asju paigal hoidvad puksid on jäigemad. Püsivad pooltelgede ristid ehk vähe kauem tervemad.

Kindlasti paigalda ka ülisuur jahutusradikas käigukastile. Mina tegin kondi pumbast kompressori õhu jaoks ja radikast läbi lasin k.kasti õli. Sai väga hea.
+372 5028488
Suletud

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”