Tross ja köis (nöör, kelvar,jne)

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Tross ja köis (nöör, kelvar,jne)

Postitus Postitas Andrus Michelis »

Seda ma tean juba ammu, et ma foorumit kasutada ei oska ja seega ma otsingust tulemust ei leidnud.
Küsimusi ise endid on tegelikult kaks:
Kes, kus ja mis hinnaga (suurusjärk) teeks korraliku aasa trossile? Asja sisu selles, et tahaks katkenud trossi kasutusele võtta varupikendusena.
Millist köit asjatundjad soovitavad 9,5 vintsile ja LC 120 vintsi peale kerida?
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Köit 9.5 vintsile 3/8" läbimõõdus ja katkesmistugevusega 19000lbs ja üles.
+372 5028488
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Tross ja köis (nöör, kelvar,jne)

Postitus Postitas tarmo »

Andrus Michelis kirjutas: Kes, kus ja mis hinnaga (suurusjärk) teeks korraliku aasa trossile?
Tallinnas teeb selle aasa valmis Certex (Peterburi tee 47) ja ega see väga odav ei ole just - minu läks 4 trossi (10 mm) ühe poole otste tegemine maksma ca 600 kr. Selle sees oli ka metallsilm, saab lasta muidugi ka ilma teha.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Tross ja köis (nöör, kelvar,jne)

Postitus Postitas Madis »

Andrus Michelis kirjutas: Kes, kus ja mis hinnaga (suurusjärk) teeks korraliku aasa trossile?
Ei viitsi otsida, aga kuskil postituses ma korra juba mainisin - mina otsastan oma trossid hüdrovoolikuid valmistavas ettevõttes (suvaline baltflex, hiflex, hydroscand, polarteknik, hansaflex jne) "vooliku otsa pressi" all, kasutades "lukkudeks" neid samu vooliku pressitavaid otsi. Ja kaks lukku otsa peale ning peab kui jube. krt vist segane jutt
Ahjah, hind kah - ma arvan et umbes 10.-eek ots. Seda siis Viljandis. Ja kui lisad kousi, siis selle hind kah- umbes +10.-eeku.
Seal Certexis on röövlid! Kas miski pime ja ühekäeline meisterdab neid, et selline kulla hind asjal juures?
TR3 BHC
Madis 5115033
üllar003
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: R Nov 28, 2008 12:37 pm
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas üllar003 »

Need hüdrovooliku hülsid sobivad küll trossi otsa kindlustamiseks, et vältida selle hargnemist ja teravaid traadiotsi, millega käsi võib lõhkuda. Silmuse tegemiseks pole see vast kõige parem lahendus.
Kui pista ühest suuremast hülsist kaks trossi läbi ja see pressis kokku suruda, kuidas see liide kestma jääb? Press ju surub hülssi kokku ühtlasel kogu ümbermõõdus, seega jääb osa siseringist lahti?
Pealegi on nendel hülssidel seespool päris tugevad ja teravad randid, mis mõeldud vooliku kummikihist läbi pressimiseks. Kas pole ohtu, et hülssi kinni pigistades trossikiud kannatada saavad?
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Hydroscand'i tegelane laitis ka selle vooliku hülsiga pressimise mõtte nendel samadel põhjustel maha.
Kindlasti ta jääb üsna tugev, aga ise otsustasin siiski pleissimise kasuks.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

tarmo kirjutas:Hydroscand'i tegelane laitis ka selle vooliku hülsiga pressimise mõtte nendel samadel põhjustel maha.
Kindlasti ta jääb üsna tugev, aga ise otsustasin siiski pleissimise kasuks.
Oeh - nu minul on kõik need otsad kestnud- trossi katkemiseni kuskilt keskelt, mitte pressitud piirkonnast. enne pressimist või siis ka teisest otseast lükkad termokahaneva rüüsi kaveel peale ja need viimased teravad otsad jäävad ka veel mõnusalt peitu.
Ja muidugi on sealt certexist võimalik osta "õigeid" alum. trossi pressitavaid otsi.
minul raha maas ei vedele...
TR3 BHC
Madis 5115033
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Mingid "teravad randid vooliku kinnitamiseks" nüüd küll trossi ei kahjusta, kuna hülsi puhul tegemist oluliselt pehmema materjaliga, kui teras. Proovi aknaklaasiga teemanti kriimustada...
Kasutaja avatar
jussike
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: P Apr 09, 2006 6:56 pm
Asukoht: Tallinn,Nõmme.

Postitus Postitas jussike »

tarmo kirjutas:Hydroscand'i tegelane laitis ka selle vooliku hülsiga pressimise mõtte nendel samadel põhjustel maha.
Kindlasti ta jääb üsna tugev, aga ise otsustasin siiski pleissimise kasuks.
Tere! Hydroscand'is lasin valmistada volvole pidurivoolikud ,ning siis sai räägitud ka trossi otstest.Asi järgmine,et hülsil tuleb mehaaniliselt eemaldada üks rant ja sellega ei viitsita jamada või pole aega.Ise külastan reeglina Sauel asuvat Hydroscand'i.Plaan enda trossidega sama.
VolvoV70 Cross CountrY 2001
Toyota HILUX 1998.TD
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”