Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.
Ei leidnud ma tehnilistest mingit märget selle kohta kuidas suhtutakse plastik katuste/kastikatete eemldamisse/olemasolusse
Eeldan, et kuna kastikate ei ole sugugi igal masinal standartvarustus - siis võib selle ka vabalt eemldada ? Jaet siis võib ka vabalt eemaldada neil autodel mille see on standartvarustusega peal ??
Kastikad mille kast ei ole kerega ühenduses (nt. Niva) - kas sellisel masinal tohib kasti eemaldada ??
Keretõstet ei tohi olla - aga kastitõste ??
Pole küll alamkomitee kuid kast on siiski kere osa, hoolimata sellest et pole enamikel maasturitel kabiiniga jäigas ühenduses. Seega eemaldmine ja tõste ei tohiks legaalne olla.
Kuut/kasrtikate võiks ilmselt siiski lisavarustuse hulka kuuluda.
Tegu mittemateliku seisukohavõtuga.
Viimati muutis Landy, T Apr 14, 2009 10:20 am, muudetud 1 kord kokku.
Et kas nagu on plaanis kastikaga TR-1 sõita?? Vaba reeglid lubavad sellist autot paremini offroadiks sobitada. Nende üldine, siduv mure on hästi ebavõrdne kaalujaotus. Kui nina juba maa all on ei suuda saba midagi ära teha. Positiivne on see et saba jääb maa peale ja selle järgi on hea autot üles leida. Tegelikult aitab oluliselt igasugune raskus tagateljest tagapool nagu nt. tagavints, raske tagastange, suured akud rattakoopa taga, varuratas (nt. tagaluugi siseküljel) jms. , mida TR-1 ei luba. Idee siis teljest tagapool olev raskus suurendab kalu tagateljele, vähendades mingil määral kaalu esiteljele. Plastkuudi ja - põhjakatte kaal langeb enam vähem ainult tagateljele, seega üldmassi suurenedes kaalujaotus paraneb, esitelje koormus jääb samaks ja paraneb veidi ka käbivus. Iseasi on nende osade säilimine puude, kivide jms. keskkonnas. Reeglite järgi ei tohiks nende tükkide paigaldamine või eemaldamine probleem olla.