Ei leidnud ma tehnilistest mingit märget selle kohta kuidas suhtutakse plastik katuste/kastikatete eemldamisse/olemasolusse
Eeldan, et kuna kastikate ei ole sugugi igal masinal standartvarustus - siis võib selle ka vabalt eemldada ? Jaet siis võib ka vabalt eemaldada neil autodel mille see on standartvarustusega peal ??
Kastikad mille kast ei ole kerega ühenduses (nt. Niva) - kas sellisel masinal tohib kasti eemaldada ??
Keretõstet ei tohi olla - aga kastitõste ??
Plastkatted ja kastid TR1 ??
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Plastkatted ja kastid TR1 ??
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Pole küll alamkomitee kuid kast on siiski kere osa, hoolimata sellest et pole enamikel maasturitel kabiiniga jäigas ühenduses. Seega eemaldmine ja tõste ei tohiks legaalne olla.
Kuut/kasrtikate võiks ilmselt siiski lisavarustuse hulka kuuluda.
Tegu mittemateliku seisukohavõtuga.
Kuut/kasrtikate võiks ilmselt siiski lisavarustuse hulka kuuluda.
Tegu mittemateliku seisukohavõtuga.
Viimati muutis Landy, T Apr 14, 2009 10:20 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Et kas nagu on plaanis kastikaga TR-1 sõita?? Vaba reeglid lubavad sellist autot paremini offroadiks sobitada. Nende üldine, siduv mure on hästi ebavõrdne kaalujaotus. Kui nina juba maa all on ei suuda saba midagi ära teha. Positiivne on see et saba jääb maa peale ja selle järgi on hea autot üles leida. Tegelikult aitab oluliselt igasugune raskus tagateljest tagapool nagu nt. tagavints, raske tagastange, suured akud rattakoopa taga, varuratas (nt. tagaluugi siseküljel) jms. , mida TR-1 ei luba. Idee siis teljest tagapool olev raskus suurendab kalu tagateljele, vähendades mingil määral kaalu esiteljele. Plastkuudi ja - põhjakatte kaal langeb enam vähem ainult tagateljele, seega üldmassi suurenedes kaalujaotus paraneb, esitelje koormus jääb samaks ja paraneb veidi ka käbivus. Iseasi on nende osade säilimine puude, kivide jms. keskkonnas. Reeglite järgi ei tohiks nende tükkide paigaldamine või eemaldamine probleem olla.
Tehtud, mõeldud.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt: