
Vene päritolu maastikuvõimeliste autode head ja vead.
Moderaator: Moderators
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 450
- Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm
-
- Rookie
- Postitusi: 2
- Liitunud: E Aug 18, 2008 11:04 am
- Asukoht: tallinn
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Palun ole eelmised positused tähelepanelikult ja hoolega läbi, Seal on KÕIK öeldud.kiire-lauri kirjutas:peab see niva siis vastu ka ?All oleks mingid kehvemapoolsed rehvid ja vägahullu ei paneks ?Kas tõesti peab teda koguseg remontima ?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Rookie
- Postitusi: 2
- Liitunud: E Aug 18, 2008 11:04 am
- Asukoht: tallinn
Tegelt see Niva ikka nii hull ka pole. Venemaal toodetud varuosade kvaliteet on ainult väga vilets, niiet tasub uurida alternatiive või otsida vene ajast jäänud juppe. Hardcore offroadiks ei sobi, aga niisama värsket õhku hingamas kõlbab küll käia. Plussiks on suht mugav vedrustus(võrreldes näiteks sukiga), kergus ja täitsa normaalne läbivus(millele seab piirid vastupidavus)
Kindlasti ei sobi neile, kes oma käsi õliseks teha ei oska/ei viitsi, mis osalt tingib ka laialt levinud halva maine. Arvestada tuleb sellega, et seda autot koostati lihtsale vene inimesele, kelle jaoks on natukene logisev ja kolisev auto normaalne. Seega igav ei hakka. Kui soov ikka vene auto ja vähegi tõsisem offroad, siis tuleb raami ja talasildadega masinaid vaadata(UAZikud näiteks).
Kindlasti ei sobi neile, kes oma käsi õliseks teha ei oska/ei viitsi, mis osalt tingib ka laialt levinud halva maine. Arvestada tuleb sellega, et seda autot koostati lihtsale vene inimesele, kelle jaoks on natukene logisev ja kolisev auto normaalne. Seega igav ei hakka. Kui soov ikka vene auto ja vähegi tõsisem offroad, siis tuleb raami ja talasildadega masinaid vaadata(UAZikud näiteks).
Varuosad
Za ruljomis juba aastaid õpetab kuidas eristada Venemaal toodetud varuosad ja siis Hiinas järele tehtud osad. Eks see susisevate häälikute rohkus nats aitab, ehk hiinlased panevad tihti mingite tähtedega mööda. Aga jah nagu nad ise ütlevad kui auto uus poest osta ja juppideks teha ja defektsed jupid välja vahetada saab juba suht sõidetava masina.
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 450
- Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm
Re: Varuosad
Kumbad siis paremad on : vene või hiina ?Kalamees kirjutas:Za ruljomis juba aastaid õpetab kuidas eristada Venemaal toodetud varuosad ja siis Hiinas järele tehtud osad.
Lihtsalt huvi pärast küsin.
Chero
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Juppide hankimisle tasub lugeda;
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=15257
Seal ka viited sobivatel lääne osadele.
Tegelikult on võimlik nivale leida peale mõningast otsimist korrlikud lääne:
*rehvid-veljed
*õlid-filtrid
*laagrid
*puksid
*piduriosad
*siduri osad
*rooliotsad
*õlid-filtrid
*amortisaatorid
*generaatorid
*jne.
kuid siis kaob märgatav osa sellest "odavate varuosde" oreoolist.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=15257
Seal ka viited sobivatel lääne osadele.
Tegelikult on võimlik nivale leida peale mõningast otsimist korrlikud lääne:
*rehvid-veljed
*õlid-filtrid
*laagrid
*puksid
*piduriosad
*siduri osad
*rooliotsad
*õlid-filtrid
*amortisaatorid
*generaatorid
*jne.
kuid siis kaob märgatav osa sellest "odavate varuosde" oreoolist.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Osadest
Kummad paremad. Kahe otsaga asi. Reeglina hiinakad tea kus Hiinamaal järele tehtud ka pakend. Sama on ka vene tootjate kohta. Toodete koppijaid igas nurgas, juba 4-5 aastat tagasi korralikumate osade tootjad hakkasid halogramme oma pakenditele panema. Za ruljom on muideks ka ise üks suur varuosa müüja, midagi All makes sarnast. Tellib oma pakendisse osad ja müüb läbi ma kaupluste keti ja partnerite.
See Chevy-Niva müük lääne poole jäi ka toppama, koostekvaliteet ja vene juppide kvaliteet.
Sai 3 aastat tagasi otsitud veokat uut. Volvol garantii 300tkm v. 2-3 aastat, MAZ 50tkm v. 1 aasta.
See Chevy-Niva müük lääne poole jäi ka toppama, koostekvaliteet ja vene juppide kvaliteet.
Sai 3 aastat tagasi otsitud veokat uut. Volvol garantii 300tkm v. 2-3 aastat, MAZ 50tkm v. 1 aasta.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: R Dets 26, 2008 5:58 pm
- Asukoht: Tallinn/Keila/Põltsamaa
Ma olen alles 300 km sõitnud Nivaga, seega eriti muljeid veel nagu ei ole tekkinud. Originaalistmed on jubedad, selg hakkab valutama. Roostetab hullemini kui Opel keredetailid sigakallid (esitiivad 450,- tükk, ukseplekid 1500,- tk jne). Kui ei ole korralikke rehve jääb kinni igale poole, keskdiferentsiaali lukustusest ei ole vähimalgi määral abi, käigukangi ja lülituskangide osad loksuvad ja ei püsi ka peale tasakaalustamist sättimist kaua normaalsetena, vedrustus on suhteliselt kange (mul tõstetud +50mm). Jagaja kaan on korra saba andnud.
Masin on kerge ja siiani on kannatanud ka aeglustiga tugevamat karistamist gaasi mõttes. Kahju ei ole teda kriipida ega lõhkuda. Varuosi on palju saada.
Masin on kerge ja siiani on kannatanud ka aeglustiga tugevamat karistamist gaasi mõttes. Kahju ei ole teda kriipida ega lõhkuda. Varuosi on palju saada.
Ostan laste ATV või krossika, pakkumine PS!
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kuue aasta tagune arutelu Niva valimise teemadel:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=170
Lisaks minu Niva "blogi":
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=1647
Soovitan lugeda Reede 15.Apr.2005 peetud jutuajamist Kotakaga.
Toll polnud mõistus mulle veel rahakoti kudu pähe tulnud,
Nüüd tagant järgi mõeöldes oli tal õüigus, olkeks kohe pidnaud Lääne auto (Land Rover) võtma.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=170
Lisaks minu Niva "blogi":
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=1647
Soovitan lugeda Reede 15.Apr.2005 peetud jutuajamist Kotakaga.
Toll polnud mõistus mulle veel rahakoti kudu pähe tulnud,
Nüüd tagant järgi mõeöldes oli tal õüigus, olkeks kohe pidnaud Lääne auto (Land Rover) võtma.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi