Pajero 94a. 2,8td läheb keema

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
jussu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: P Mär 22, 2009 3:40 pm

Pajero 94a. 2,8td läheb keema

Postitus Postitas jussu »

Pöördun murega helgete peade poole.Nimelt minu Pajerokene 94a ja 2,8 td otsustas,et läheb aegajalt keema.On olnud rihma purunemist aga seekord rihm terve.Otsustatud ja vahetasin termostaatklapi ära.Vanal oli tihend täitsa kutu.Uus tasool sisse ja arvasin,et asi korras.Aga võta näpust.Peale väikest sõitu jälle keeb.Soojendusest sooja õhku ei tule.Keerleb järelikult väikesel ringil.Annan paaru ja oh imet,seier langeb ja hakkab sooja ka tulema.Läks suurele ringile.Kuid see ainult hetkeks ja natukese aja pärast jälle keeb.Keedab ära välja paisupaaki.Ehk oskab keegi nõu anda,kas viga ei ole mitte radika korgis?Korgile on peale kirjutatud 0,9.Seega peab see kork hoidma jahutussüsteemis rõhku.Aga korgi alla vaadates on seal ainult üks suur mulk ja radika suudmes vedru,mis korgi mulku minnes ainult loksub seal sees.Mingit surve hoidmist seal küll ei teki minu arvates.Olen ka seda korki paaril korral maha kukutanud ja võimalik,et sealt on mingi asi ,mis seal veel olema peab välja lennanud.Ehk on keegi taolise asjaga kokku puutunud?
Kasutaja avatar
Ptyyp
Fitting 38"
Postitusi: 286
Liitunud: N Sept 13, 2007 4:42 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ptyyp »

Kontrolli veepump üle!
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Mell
Fitting 44"
Postitusi: 481
Liitunud: T Mär 20, 2007 8:39 pm
Asukoht: Sweet Home Kalamaja

Postitus Postitas Mell »

Ise hakkaks hirmuga pragulist plokikaant või paremal juhul selle tihendit kahtlustama.Kui suurtel põõretel kõik ok,siis veepump ehk korras.Kuigi selle tö tuleks ennem kaane mahavõtmist ikka kindlasti ära kontrollida.
GAZ 69A
Elu on ilus
5177232
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Kindlasti pole sellisel juhul viga radika korgis aga veepumba labad võivad olla probleemiks kui juhuslikult on talvel kasutatud jahutussüsteemis lahjat segu või lausa vett.Aga tegelikult arvan,et viga siiski plokikaanes.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Radika kork ei loe küll miskit. Tahad ma näitan, kuidas ka ilma korgita soendus töötab. Korgi idee on tõsta süsteemis rõhku ja rõhu all ei lähe vedelik lihtsalt mitte 100 kraadi juures keema vaid kusagil 110 juures.

Plokikaas või tihend - kas külmalt käivitades lööb suht kohe lõdvikud kõvaks? Kui jah, siis on surve sees ja üks kahest on omadega läbi.
+372 5028488
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Ühel sõidukal on kunagi sama diagnoos olnud võllilt irdunud veepumbaga. Kas õhutatud korralikult?
jussu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: P Mär 22, 2009 3:40 pm

Keemine ja radika kork

Postitus Postitas jussu »

Igaljuhul tänud heade nõuannete eest.Radika korgi ikkagi ostsin uue(suht odav) ja vanal oli tõesti südamik kuhugile kaotsi läinud.Katsetada pole veel saanud aga nädalavahetusel proovin ära.Kuigi sõber andis ka nõu,et jahutusvedeliku pumba labad võivad käkki keerata.Plokikaane tihendisse ma veel hetkel ei usu,sest kas siis mitte ka tosooli sisse ka väike õli ei sattu.Tosool on ilus punane ja puhas.
Igaljuhul tänud.Võtan järjekorras asjad ette ja kui asi klatt,siis annan teada milles oli probleem.
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Võta radika kork peal ,vala tosooli servani täis ,ja pane käima.Algul ei tohi olla mitte mingeid muutusi,kui hakkab mullitama ja välja ajama on kaan või tihend vigane.See selgub kohe peale käivitamist esimeste minutite jooksul.
olge marurahulikud!
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

Olen veepumpa vahetanud paar korda ja kõigil neljal on olnud malmist labad, need vaevalt lahti tulevad.
Viimati muutis Allar, T Dets 29, 2009 6:39 pm, muudetud 1 kord kokku.
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
jussu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: P Mär 22, 2009 3:40 pm

Postitus Postitas jussu »

Nüüd terve pühapäev Pajeroga mässatud.Panin tosooli täis ja uue korgi peale.Ja korras.Sõitsin kuskil 50 km maha,andsin pöördeid jne.Ilusti soe tuleb,keema ei lähe.Jõudsin koju tagasi ja mõtlesin,et jätan tühikäigul natukeseks ajaks käima.Läks ainult vähekene aega ja sooja õhku enam ei tule.Andsin kõvasti pöördeid ja seier hakkas keemise poole kiskuma.Jätsin mootori seisma korraks.Ja käivitasin uuesti.Peale käivitamist kohe seier langes ja soe õhk taas jookseb ja jäigi jooksma.Ootasin pikka aega,et las lõksub natuke.Asi korras,töötab.Otsustasin,et annan pöördeid.Kõik toimib ilusasti.Sai päris pikalt antud.Ja pärast pöörete andmist jätsin taas lõksuma vaikselt,tühikäigul lõksudes taas kõik kordub.Soe kaob jne.Kahtlustan,et õhk on süsteemis sees ja segab termoklapi tööd.Aga õhutamist pole kunagi teinud.Kuidas õhutada?Olen kuulnud,et esiots aetakse ülesse aga kui kõrgele ja mis peale seda edasi tuleb teha,kahjuks ei tea.Proovisin ka seda,et lasin maha jahtuda esiots üleval pool,siis panin tosooli korralikult täis ja kork maas käima.Esimese paari minuti jooksul ei juhtunud midagi.Kõik toimis ja ei mulisenud midagi välja.Panin veel ühte asja tähele,et radiaatorist minevast voolikust paisupaaki ajab väikselt õhku koguaeg välja,st.paisupaagis olev tasool koguaeg kergelt podiseb.Kas peabki nii olema?
Kui viitsimist olge head,andke veel häid nõuandeid.
jussu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: P Mär 22, 2009 3:40 pm

Postitus Postitas jussu »

PLOKIKAANE TIHEND IKKAGI.Piinasin kuni õhtuni välja ja lõpuks pani sumpast veepilve välja.Tagant lähenev auto mõtles,et ma põlen.Koju tagasi sõitsin seitse kilomeetrit keeva autoga.Aga nüüd on asi konkreetne ja selge.Eks tuleb lahti arutada.
Ei ole kunagi sellist pillil lahti võtnud.On küll igasuguseid sõiduautosid arutatud.Pajero on mul Intercooleriga.
Ega ei ole mingisuguseid erilisi nippe selle remondi juures ,mida teadma peaksin?
Ei tea kas plokikaan ka ära lihvida?Sellisel juhul tuleb vist tihend teist mõõtu?
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

jussu kirjutas:Koju tagasi sõitsin seitse kilomeetrit keeva autoga.Aga nüüd on asi konkreetne ja selge.
Pärast sellist sõitu olen endiselt suht kindel,et tihendi vahetusega ei pääse ja kindlasti tuleb lasta kaan ära survestada ja vajadusel keevitada.
Tihend jääb ikka sama aukude arvuga(paksusega) mis varem.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
jussu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: P Mär 22, 2009 3:40 pm

Postitus Postitas jussu »

Tänud nõuannete eest.
Palju võib maksta plokikaan(ei mõtle uut)?Järsku kellegil on midagi pakkuda?
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

jussu kirjutas:Tänud nõuannete eest.
Palju võib maksta plokikaan(ei mõtle uut)?Järsku kellegil on midagi pakkuda?
Vaevalt sa kuskilt korras kasutatud kaane leiad aga loota ju võib.
Uut kaant pakun hinnaga 12000- aga kindlasti tuleb kõige odavam lasta olemasolev kaan ära keevitada.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Vasta

Mine “Mitsubishi”