Pajero 94a. 2,8td läheb keema
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Pajero 94a. 2,8td läheb keema
Pöördun murega helgete peade poole.Nimelt minu Pajerokene 94a ja 2,8 td otsustas,et läheb aegajalt keema.On olnud rihma purunemist aga seekord rihm terve.Otsustatud ja vahetasin termostaatklapi ära.Vanal oli tihend täitsa kutu.Uus tasool sisse ja arvasin,et asi korras.Aga võta näpust.Peale väikest sõitu jälle keeb.Soojendusest sooja õhku ei tule.Keerleb järelikult väikesel ringil.Annan paaru ja oh imet,seier langeb ja hakkab sooja ka tulema.Läks suurele ringile.Kuid see ainult hetkeks ja natukese aja pärast jälle keeb.Keedab ära välja paisupaaki.Ehk oskab keegi nõu anda,kas viga ei ole mitte radika korgis?Korgile on peale kirjutatud 0,9.Seega peab see kork hoidma jahutussüsteemis rõhku.Aga korgi alla vaadates on seal ainult üks suur mulk ja radika suudmes vedru,mis korgi mulku minnes ainult loksub seal sees.Mingit surve hoidmist seal küll ei teki minu arvates.Olen ka seda korki paaril korral maha kukutanud ja võimalik,et sealt on mingi asi ,mis seal veel olema peab välja lennanud.Ehk on keegi taolise asjaga kokku puutunud?
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Kindlasti pole sellisel juhul viga radika korgis aga veepumba labad võivad olla probleemiks kui juhuslikult on talvel kasutatud jahutussüsteemis lahjat segu või lausa vett.Aga tegelikult arvan,et viga siiski plokikaanes.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Radika kork ei loe küll miskit. Tahad ma näitan, kuidas ka ilma korgita soendus töötab. Korgi idee on tõsta süsteemis rõhku ja rõhu all ei lähe vedelik lihtsalt mitte 100 kraadi juures keema vaid kusagil 110 juures.
Plokikaas või tihend - kas külmalt käivitades lööb suht kohe lõdvikud kõvaks? Kui jah, siis on surve sees ja üks kahest on omadega läbi.
Plokikaas või tihend - kas külmalt käivitades lööb suht kohe lõdvikud kõvaks? Kui jah, siis on surve sees ja üks kahest on omadega läbi.
+372 5028488
Keemine ja radika kork
Igaljuhul tänud heade nõuannete eest.Radika korgi ikkagi ostsin uue(suht odav) ja vanal oli tõesti südamik kuhugile kaotsi läinud.Katsetada pole veel saanud aga nädalavahetusel proovin ära.Kuigi sõber andis ka nõu,et jahutusvedeliku pumba labad võivad käkki keerata.Plokikaane tihendisse ma veel hetkel ei usu,sest kas siis mitte ka tosooli sisse ka väike õli ei sattu.Tosool on ilus punane ja puhas.
Igaljuhul tänud.Võtan järjekorras asjad ette ja kui asi klatt,siis annan teada milles oli probleem.
Igaljuhul tänud.Võtan järjekorras asjad ette ja kui asi klatt,siis annan teada milles oli probleem.
Olen veepumpa vahetanud paar korda ja kõigil neljal on olnud malmist labad, need vaevalt lahti tulevad.
Viimati muutis Allar, T Dets 29, 2009 6:39 pm, muudetud 1 kord kokku.
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
Nüüd terve pühapäev Pajeroga mässatud.Panin tosooli täis ja uue korgi peale.Ja korras.Sõitsin kuskil 50 km maha,andsin pöördeid jne.Ilusti soe tuleb,keema ei lähe.Jõudsin koju tagasi ja mõtlesin,et jätan tühikäigul natukeseks ajaks käima.Läks ainult vähekene aega ja sooja õhku enam ei tule.Andsin kõvasti pöördeid ja seier hakkas keemise poole kiskuma.Jätsin mootori seisma korraks.Ja käivitasin uuesti.Peale käivitamist kohe seier langes ja soe õhk taas jookseb ja jäigi jooksma.Ootasin pikka aega,et las lõksub natuke.Asi korras,töötab.Otsustasin,et annan pöördeid.Kõik toimib ilusasti.Sai päris pikalt antud.Ja pärast pöörete andmist jätsin taas lõksuma vaikselt,tühikäigul lõksudes taas kõik kordub.Soe kaob jne.Kahtlustan,et õhk on süsteemis sees ja segab termoklapi tööd.Aga õhutamist pole kunagi teinud.Kuidas õhutada?Olen kuulnud,et esiots aetakse ülesse aga kui kõrgele ja mis peale seda edasi tuleb teha,kahjuks ei tea.Proovisin ka seda,et lasin maha jahtuda esiots üleval pool,siis panin tosooli korralikult täis ja kork maas käima.Esimese paari minuti jooksul ei juhtunud midagi.Kõik toimis ja ei mulisenud midagi välja.Panin veel ühte asja tähele,et radiaatorist minevast voolikust paisupaaki ajab väikselt õhku koguaeg välja,st.paisupaagis olev tasool koguaeg kergelt podiseb.Kas peabki nii olema?
Kui viitsimist olge head,andke veel häid nõuandeid.
Kui viitsimist olge head,andke veel häid nõuandeid.
PLOKIKAANE TIHEND IKKAGI.Piinasin kuni õhtuni välja ja lõpuks pani sumpast veepilve välja.Tagant lähenev auto mõtles,et ma põlen.Koju tagasi sõitsin seitse kilomeetrit keeva autoga.Aga nüüd on asi konkreetne ja selge.Eks tuleb lahti arutada.
Ei ole kunagi sellist pillil lahti võtnud.On küll igasuguseid sõiduautosid arutatud.Pajero on mul Intercooleriga.
Ega ei ole mingisuguseid erilisi nippe selle remondi juures ,mida teadma peaksin?
Ei tea kas plokikaan ka ära lihvida?Sellisel juhul tuleb vist tihend teist mõõtu?
Ei ole kunagi sellist pillil lahti võtnud.On küll igasuguseid sõiduautosid arutatud.Pajero on mul Intercooleriga.
Ega ei ole mingisuguseid erilisi nippe selle remondi juures ,mida teadma peaksin?
Ei tea kas plokikaan ka ära lihvida?Sellisel juhul tuleb vist tihend teist mõõtu?
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Pärast sellist sõitu olen endiselt suht kindel,et tihendi vahetusega ei pääse ja kindlasti tuleb lasta kaan ära survestada ja vajadusel keevitada.jussu kirjutas:Koju tagasi sõitsin seitse kilomeetrit keeva autoga.Aga nüüd on asi konkreetne ja selge.
Tihend jääb ikka sama aukude arvuga(paksusega) mis varem.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Vaevalt sa kuskilt korras kasutatud kaane leiad aga loota ju võib.jussu kirjutas:Tänud nõuannete eest.
Palju võib maksta plokikaan(ei mõtle uut)?Järsku kellegil on midagi pakkuda?
Uut kaant pakun hinnaga 12000- aga kindlasti tuleb kõige odavam lasta olemasolev kaan ära keevitada.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120