Odav maastur hobiks ja käru ette
Moderaator: Moderators
Odav maastur hobiks ja käru ette
Tervitus kaaskodanikud.
Soov leida suhteliselt odav maastur (hinnaklass ca 20-40 tuhat). Millega kannataks vedada autotreilerit ja vahepeal ka hobikorras metsas lõbutseda. Sooviks leida isendit, mis oleks maanteel treileri ees suhteliselt mõistliku kütusekuluga. On üldse olemas sellist asja? Grand Cherokeel peaks olema lubatud haagise mass 3-3,5 tonni. See suurus on vägagi rahuldav. Kuid millist mootorit eelistada? Igapäevasõiduk on olemas, niiet linnakulu on täiesti kama 2. Ise remontimisega saan eduliselt hakkama, niiet sellega muret pole. Oskab keegi mingisuguseid soovitusi ja nõuandeid anda? Oskab keegi mingisugust muud autot soovitada?
Soov leida suhteliselt odav maastur (hinnaklass ca 20-40 tuhat). Millega kannataks vedada autotreilerit ja vahepeal ka hobikorras metsas lõbutseda. Sooviks leida isendit, mis oleks maanteel treileri ees suhteliselt mõistliku kütusekuluga. On üldse olemas sellist asja? Grand Cherokeel peaks olema lubatud haagise mass 3-3,5 tonni. See suurus on vägagi rahuldav. Kuid millist mootorit eelistada? Igapäevasõiduk on olemas, niiet linnakulu on täiesti kama 2. Ise remontimisega saan eduliselt hakkama, niiet sellega muret pole. Oskab keegi mingisuguseid soovitusi ja nõuandeid anda? Oskab keegi mingisugust muud autot soovitada?
Mul on 4,0 ja üsna rahul sellega. V8 mootoriga auto on tiba raskem, eks kütet võtab tiba rohkem, samas V8 on ikkavi V8 - teoreetiliselt peaks sõidumõnu grammi rohkem olema.
Niipalju kui mina olen aru saanud, siis ühte teisele eelistada ei olegi suurt mõtet (mõlemal omad plussid ja miinused), vaata ringi ja osta olemasoleva raha eest maksimaalselt korralik auto, peaasi, et bensukas oleks.
Niipalju kui mina olen aru saanud, siis ühte teisele eelistada ei olegi suurt mõtet (mõlemal omad plussid ja miinused), vaata ringi ja osta olemasoleva raha eest maksimaalselt korralik auto, peaasi, et bensukas oleks.
Grand Cherokee
V8 motodega autode valik on turul laiem enivei ning julgen arvata et küttekulu vahe pole R6 motoga võrreldes märkimisväärne kui haagis taga on.Heigo kirjutas:Aga oskab keegi öelda autotreilerit (+muidugi auto ka seal peal) vedades kütusekulunumbrid R6 vs V8 ? On seal üleüldse mingit vahet? Samas endal juba V8 igapäevaliikuriks ja üheks projektiautoks niiehknaa.. Eelistaks siis juba V8't ehk...
Asu aga turgu uurima
EDIT: Suvel kärutasin ühe haagissuvila Tallinnast Peipsi äärse ja kuna see suvila oli igavene kolakas ning suure tuuletakistusega, siis mõtlesin esimest korda selle auto roolis, et antud olukorras oleks ilmselt V8 moto asisem olnud. Küttekulu võis tookord hinnanguliselt sinna gramm alla 20 jääda.
Grand Cherokee
Selline "kirst" oleks iseenesest päris mõeldav. On sellega võimalik ca 200km maanteed ka ära kannatada? Sest esmane kasutusala oleks autol ikkagi käru vedamine mööda maanteid.tai kirjutas:aga toyota hj60`? Suur kolakas 4,0 veab hästi käru ja käib metsas ka sugavuti ja põhjalikult. Mis peamine pommikindlus. Odavama isendi saab juba miske 15K kr kätte natu nokitsemist, ilu tahaplaanile ja tõsine kestev töörist olemas.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4502
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
-
insener007
- Fitting 44"
- Postitusi: 450
- Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm
Ei saa küll viimase väitega nõus olla.MahviaDeTyrk kirjutas:Grandi kohta ei tea aga...
Ma olen korra elus käinud Cheroga tartu-tallinn-tartu - isegi 400 kiltsa oli võimalik üle elada - aga pärast seda hakkab juba eemalt Chero nähes halb
Ma tean väga hästi ühte Chero't, mille maanteesõidu omadused nagu sõiduautol.
Chero
Re: Odav maastur hobiks ja käru ette
Kisun vana teema üles. Aastaid mitmeid mööda läinud aga mina ikka "autotu". Hetkel hakkab ostmisega juba põletama. Siit ka mõned konkreetsemad küsimused. Mainin ära, et hinnapiiri olen endajaoks paika pannud 2500 euro juures.
Eesmärk: jõuda tehaseseades autoga talvel/lumes võimalikult kaugele. Kui ta selle tegevusega hakkama saab, siis jõuab ta ka käru vedada ja esivanemaid metsa seenele viia.
Kas Grand Cherokee (ZJ) või tavaline Cherokee? Endale meeldib Grand rohkem, mugavam hanges kinni istuda ja seestpoolt silmale leebem vaadata.
Millist mootorit valida? Kütusekulu ei heiduta enam ja V8 meeldib. Tean, et erinevus on vahekastides ja tagasildades.
Kas on Grandi puhul tehnilist vahet feissliftitud ja feisslifti eelsel variandil?
Palju laialivalguvaid küsimusi ja enamusi on foorumis mingil tasandil lahendatud ka.
Kokkuvõtvalt sooviks teada, millise mudeli/aastakäigu/mootriga Jeepu otsida? Esialgu ümberehitusi teostama ei hakka, kuna talv juba uksetaga. Ainukesena läheksid vahtusse rehvid. Või soovitate valida lihtsalt selline, mis endale meeldib, kuna läbivus on tehaseseades variantidel enamvähem sama?
Kas peaksin üldse pilgud mujale pöörama oma maasturiotsingutega? Hetkel pole minule sobivas hinnaklassis just eriti palju valikut...
Eesmärk: jõuda tehaseseades autoga talvel/lumes võimalikult kaugele. Kui ta selle tegevusega hakkama saab, siis jõuab ta ka käru vedada ja esivanemaid metsa seenele viia.
Kas Grand Cherokee (ZJ) või tavaline Cherokee? Endale meeldib Grand rohkem, mugavam hanges kinni istuda ja seestpoolt silmale leebem vaadata.
Millist mootorit valida? Kütusekulu ei heiduta enam ja V8 meeldib. Tean, et erinevus on vahekastides ja tagasildades.
Kas on Grandi puhul tehnilist vahet feissliftitud ja feisslifti eelsel variandil?
Palju laialivalguvaid küsimusi ja enamusi on foorumis mingil tasandil lahendatud ka.
Kokkuvõtvalt sooviks teada, millise mudeli/aastakäigu/mootriga Jeepu otsida? Esialgu ümberehitusi teostama ei hakka, kuna talv juba uksetaga. Ainukesena läheksid vahtusse rehvid. Või soovitate valida lihtsalt selline, mis endale meeldib, kuna läbivus on tehaseseades variantidel enamvähem sama?
Kas peaksin üldse pilgud mujale pöörama oma maasturiotsingutega? Hetkel pole minule sobivas hinnaklassis just eriti palju valikut...
Re: Odav maastur hobiks ja käru ette
Olles omanud väikest Cherokee'd ja nüüd Discovery 1, siis neist soovitaks just Discot. Tee peal sõitmise mugavus üsna sama. Chero oli tsipa vedelam ning vajas maanteel rohkem "roolimist", Disco on konkreetsem, kuid veidi tuuletundlikum. Kiirenduse osas muidugi on Chero pea jagu üle, kuid selle osa teeb Disco kütusekulus tagasi. Discol on isteasend kõrgemal, näeb paremini välja.
Metsas on siiani Disco läinud palju rahulikumalt läbi kohtadest, kus Chero tahtis rapsima hakata. Eks mingi osa ole ka Disco suuremas massis, mis lihtsalt surub autol rattad kõvemini maha ja ka diisel mootoris, millega mõnus popsida.
Treilat on Discole lubatud 3.5t panna, Cherol oli see mäletamist mööda vähem.
Neist kahest soovitaks Discot, kuid see on puhtalt minu arvamus. Grand'iga ei oska võrrelda, kuna seda pole omanud, aga v8 hääle vastu naljalt enam diisli lörinaga ei saa...
Metsas on siiani Disco läinud palju rahulikumalt läbi kohtadest, kus Chero tahtis rapsima hakata. Eks mingi osa ole ka Disco suuremas massis, mis lihtsalt surub autol rattad kõvemini maha ja ka diisel mootoris, millega mõnus popsida.
Treilat on Discole lubatud 3.5t panna, Cherol oli see mäletamist mööda vähem.
Neist kahest soovitaks Discot, kuid see on puhtalt minu arvamus. Grand'iga ei oska võrrelda, kuna seda pole omanud, aga v8 hääle vastu naljalt enam diisli lörinaga ei saa...
Re: Odav maastur hobiks ja käru ette
Ema või tütre vahel valimise jutt, nagu ikka... Vähemalt on härral õige kindlalt õige suund võetud.... et pole meeldima hakanud margirivi kia või muu huiijaga solkima hakanud. Ega sul suurt valikut pole, asi võiks olla grand, kuna sa kipud hindama mugavamat asendit, loomulikult v8 5,2 ja aastast 1996 - 1998. Ok, ega vanemate ees ka miskit krimpsutada pole aga lihtsalt selle raha eest ju saad juba üleminekugrandi
. Keegi härradest margifoorumis lausa pakkus svetsist abi toomisel miskit ilusat punast ja tõsiselt hea hinnaga. Mul endalgi tõmbus suunurk tatiseks korra, tõmmaks mattpunaseks ja nipetnäpet blaablaa jääks raha üle ehitada omanäolisekski...
See on selge, et auto peab tulevasele omanikule välimuses meeldima enne ostu.... niikuinii tunned mingit tunnet ju mingi konkreetse mudeli suunas, siis kasuta seda intuitsiooni ja käi seeda lähemalt näppimas - mõne tuttava oma näiteks... Tee mõned ringid teel ja metsas ja kui tunnet ära ei saand rikutud, siis otsigi omale see auto. Edu
See on selge, et auto peab tulevasele omanikule välimuses meeldima enne ostu.... niikuinii tunned mingit tunnet ju mingi konkreetse mudeli suunas, siis kasuta seda intuitsiooni ja käi seeda lähemalt näppimas - mõne tuttava oma näiteks... Tee mõned ringid teel ja metsas ja kui tunnet ära ei saand rikutud, siis otsigi omale see auto. Edu