Lisaraua keevised roostetavad
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Lisaraua keevised roostetavad
Selline küsimus rauaga mässavatele tegelastele, et lisaraua keevisõmblused on hakanud roostetama. Kas neid õmbluseid kannatab millegagi töödelda, et roostet tõrjuda ja välimus ok jääks? Rauad siis kroomitud.
Tänan ette.
Tänan ette.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Kas ma saan õieti aru, et pastaga roostesed kohad puhtaks ja vaha peale? Või eelnevalt ikka liivakaga haljaks ja seejärel vahatada? Vaatasin, et eelmine omanik oli juba ise tuuninud neid õmblusi seal...tundub, et hõbedase värviga lihtsaltCPX kirjutas:Selle vältimiseks kasuta esmalt kroomitud detailidele mõeldud puhastuspastat ja seejärel kroomikaitse vaha.
Need on saadaval paremate autokosmeetika firmade(nt. Presta ja AutoGlym) toodete hulgas.
Ise olen katsetanud ja toimivad.
-
Andrus Michelis
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
On üks huvitav jook meerikamaalt cocacola, lapp märjaks ja kukud nühkima. Mul rattal ikka vahest abiks olnud, kui aga juba liivapaberiga kallal käidud, siis ei aita. Sellisel juhul vana kroom maha, poleerimisse ja uus peale. Küll kallis lõbu, aga mis teha, naised ütleks seepeale et ilu nõuab offreid. Võin privasse numbri visata kes teeks.
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ja kui pole oluline, et läigiks - siis liivapritsiga puhtaks - Tango juurde ja Line-X selga
Viimati muutis MahviaDeTyrk, P Mär 08, 2009 4:13 pm, muudetud 1 kord kokku.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Ei usu, et see raud sul kroomitud on. Tavaliselt rauad tehakse ikka roostevabast torust ja siis poleeritakse. Parim ja püsivaim variant oleks see, et lõikad vana ümbluse lahti, käiad keevituse maha ja lased roostevabaga keevitada ja poleerid ära. Saab asi igavene ja ilus.
Jeep Cherokee 92.
Timo 53 358 228
Timo 53 358 228
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Tavaliselt ei tehta raudu, eriti poeraudu, roostevabast terasest. Se on pigem erand.TimoB kirjutas:Ei usu, et see raud sul kroomitud on. Tavaliselt rauad tehakse ikka roostevabast torust ja siis poleeritakse. Parim ja püsivaim variant oleks see, et lõikad vana ümbluse lahti, käiad keevituse maha ja lased roostevabaga keevitada ja poleerid ära. Saab asi igavene ja ilus.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Minu auto puhul paistab tegu olevat tõesti nn. poerauaga.erik kirjutas:Tavaliselt ei tehta raudu, eriti poeraudu, roostevabast terasest. Se on pigem erand.TimoB kirjutas:Ei usu, et see raud sul kroomitud on. Tavaliselt rauad tehakse ikka roostevabast torust ja siis poleeritakse. Parim ja püsivaim variant oleks see, et lõikad vana ümbluse lahti, käiad keevituse maha ja lased roostevabaga keevitada ja poleerid ära. Saab asi igavene ja ilus.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Mis ajast külmtsingi peale hästi värv kinni hakkab? Pealegi pulbervärv, mis iseenesest tuleks auto asjadest väga kaugel hoida.alver1 kirjutas:Võta maha, liivapritsiga puhtaks, vii Vasarasse Vana Narva mnt., seal tsingitakse ja pärast pulbervärvi Laki tn. Voxel. Saad ilusa ja eluaegse.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Suht vastutustundetu väide, mõni võib veel uskuda ka.alver1 kirjutas:Võta maha, liivapritsiga puhtaks, vii Vasarasse Vana Narva mnt., seal tsingitakse ja pärast pulbervärvi Laki tn. Voxel. Saad ilusa ja eluaegse.
Et tsingitud asja värvida, tuleks kasutada spetskrunte, mida pulbervärv ei võimalda. Ja pole ka väga mõtet.
Teine asi on see, et pulber, tõepoolest, autondusse ei sobi, pigem värvitakse sellega kiirelt ja odavalt pesumasinakronsasid...(kui ei usu, vaadake kasvõi peresedaanide veokonksusid - alates 2007 ja alla autodel on konksult pulbervärv minema lennanud)
Antud juhtumil ma: 1. laseks tõesti uuesti kroomida (kallis variant, aga tulemus läikivam ka). 2. Viiks ta galvaanikasse ja laseks vana kroomi maha võtta (ei maksa suurt midagi) - pärast epokrunt + veokapoluretaan ja, tõepoolest, jääb eluaegne. 3. Liivaprits ei pruugi vana kroomiga hakkama saada, aga kroomile, isegi karedale, on värvida keeruline, niiet külge ka jääks. Seetõttu jätaks selle variandi viimasele kohale, kuigi, mingi aeg töötab kah.