Lisaraua keevised roostetavad

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Lisaraua keevised roostetavad

Postitus Postitas TiitR »

Selline küsimus rauaga mässavatele tegelastele, et lisaraua keevisõmblused on hakanud roostetama. Kas neid õmbluseid kannatab millegagi töödelda, et roostet tõrjuda ja välimus ok jääks? Rauad siis kroomitud.
Tänan ette.
CPX
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 118
Liitunud: R Mär 17, 2006 10:02 pm
Asukoht: Koppelmaa

Postitus Postitas CPX »

Selle vältimiseks kasuta esmalt kroomitud detailidele mõeldud puhastuspastat ja seejärel kroomikaitse vaha.
Need on saadaval paremate autokosmeetika firmade(nt. Presta ja AutoGlym) toodete hulgas.
Ise olen katsetanud ja toimivad.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

CPX kirjutas:Selle vältimiseks kasuta esmalt kroomitud detailidele mõeldud puhastuspastat ja seejärel kroomikaitse vaha.
Need on saadaval paremate autokosmeetika firmade(nt. Presta ja AutoGlym) toodete hulgas.
Ise olen katsetanud ja toimivad.
Kas ma saan õieti aru, et pastaga roostesed kohad puhtaks ja vaha peale? Või eelnevalt ikka liivakaga haljaks ja seejärel vahatada? Vaatasin, et eelmine omanik oli juba ise tuuninud neid õmblusi seal...tundub, et hõbedase värviga lihtsalt :D
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus Michelis »

Sul jahiauto ju, mina laseks ära tsinkida need rauad.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Andrus Michelis kirjutas:Sul jahiauto ju, mina laseks ära tsinkida need rauad.
Ka variant.
Kasutaja avatar
Aidakas
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Jaan 02, 2008 11:00 pm
Asukoht: Pikavere.

Postitus Postitas Aidakas »

On üks huvitav jook meerikamaalt cocacola, lapp märjaks ja kukud nühkima. Mul rattal ikka vahest abiks olnud, kui aga juba liivapaberiga kallal käidud, siis ei aita. Sellisel juhul vana kroom maha, poleerimisse ja uus peale. Küll kallis lõbu, aga mis teha, naised ütleks seepeale et ilu nõuab offreid. Võin privasse numbri visata kes teeks.
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Ja kui pole oluline, et läigiks - siis liivapritsiga puhtaks - Tango juurde ja Line-X selga
Viimati muutis MahviaDeTyrk, P Mär 08, 2009 4:13 pm, muudetud 1 kord kokku.
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

MahviaDeTyrk kirjutas:Ja kui pole oluline, et läigiks - siis liivapritsiga puhtaks Tango juurde ja Line-X selga
Ei ole mul oluline, et see raud seal läigiks või hiilgaks, samas ei taha ma ka et see teatud kohtadest rebane on, pigem jah värvitult kuid silmalegi ilus vaadata - hoolitsetud :D
TimoB
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: P Mär 01, 2009 3:30 pm
Asukoht: Järva-Jaani

Postitus Postitas TimoB »

Ei usu, et see raud sul kroomitud on. Tavaliselt rauad tehakse ikka roostevabast torust ja siis poleeritakse. Parim ja püsivaim variant oleks see, et lõikad vana ümbluse lahti, käiad keevituse maha ja lased roostevabaga keevitada ja poleerid ära. Saab asi igavene ja ilus.
Jeep Cherokee 92.
Timo 53 358 228
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

TimoB kirjutas:Ei usu, et see raud sul kroomitud on. Tavaliselt rauad tehakse ikka roostevabast torust ja siis poleeritakse. Parim ja püsivaim variant oleks see, et lõikad vana ümbluse lahti, käiad keevituse maha ja lased roostevabaga keevitada ja poleerid ära. Saab asi igavene ja ilus.
Tavaliselt ei tehta raudu, eriti poeraudu, roostevabast terasest. Se on pigem erand.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

erik kirjutas:
TimoB kirjutas:Ei usu, et see raud sul kroomitud on. Tavaliselt rauad tehakse ikka roostevabast torust ja siis poleeritakse. Parim ja püsivaim variant oleks see, et lõikad vana ümbluse lahti, käiad keevituse maha ja lased roostevabaga keevitada ja poleerid ära. Saab asi igavene ja ilus.
Tavaliselt ei tehta raudu, eriti poeraudu, roostevabast terasest. Se on pigem erand.
Minu auto puhul paistab tegu olevat tõesti nn. poerauaga.
alver1
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: P Nov 04, 2007 9:40 pm
Asukoht: Viimsi, Harjumaa

Postitus Postitas alver1 »

Võta maha, liivapritsiga puhtaks, vii Vasarasse Vana Narva mnt., seal tsingitakse ja pärast pulbervärvi Laki tn. Voxel. Saad ilusa ja eluaegse.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

alver1 kirjutas:Võta maha, liivapritsiga puhtaks, vii Vasarasse Vana Narva mnt., seal tsingitakse ja pärast pulbervärvi Laki tn. Voxel. Saad ilusa ja eluaegse.
Mis ajast külmtsingi peale hästi värv kinni hakkab? Pealegi pulbervärv, mis iseenesest tuleks auto asjadest väga kaugel hoida.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Miks pulber värvi eemal vaja hoida :roll: . Pole vist veel elus selle värviga kokku puutunud veel.
stihl
Mudder
Postitusi: 75
Liitunud: L Nov 29, 2008 1:56 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas stihl »

alver1 kirjutas:Võta maha, liivapritsiga puhtaks, vii Vasarasse Vana Narva mnt., seal tsingitakse ja pärast pulbervärvi Laki tn. Voxel. Saad ilusa ja eluaegse.
Suht vastutustundetu väide, mõni võib veel uskuda ka.

Et tsingitud asja värvida, tuleks kasutada spetskrunte, mida pulbervärv ei võimalda. Ja pole ka väga mõtet.

Teine asi on see, et pulber, tõepoolest, autondusse ei sobi, pigem värvitakse sellega kiirelt ja odavalt pesumasinakronsasid...(kui ei usu, vaadake kasvõi peresedaanide veokonksusid - alates 2007 ja alla autodel on konksult pulbervärv minema lennanud)

Antud juhtumil ma: 1. laseks tõesti uuesti kroomida (kallis variant, aga tulemus läikivam ka). 2. Viiks ta galvaanikasse ja laseks vana kroomi maha võtta (ei maksa suurt midagi) - pärast epokrunt + veokapoluretaan ja, tõepoolest, jääb eluaegne. 3. Liivaprits ei pruugi vana kroomiga hakkama saada, aga kroomile, isegi karedale, on värvida keeruline, niiet külge ka jääks. Seetõttu jätaks selle variandi viimasele kohale, kuigi, mingi aeg töötab kah.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”