Volvo reduktor silla luku töö põhimõte

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
villu157
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: L Okt 25, 2008 10:30 pm
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Volvo reduktor silla luku töö põhimõte

Postitus Postitas villu157 »

Huvitab mind selline küsimus. Kuda need vaakumiga lukud töötavad, kas siis kui vaakum taga on lukk sisse lülitatud või kui vaakumit pole, siis lükkab ise luku peale. Vabandan kui vähe rumal küsimus oli.
Kasutaja avatar
runn
Rock Crawler
Postitusi: 622
Liitunud: R Aug 18, 2006 8:48 pm
Asukoht: Maakera
Kontakt:

Postitus Postitas runn »

Muidu on vaba differ ja kui tekkitatakse vaakum läheb lukku.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
pakane
vanaisa
Postitusi: 221
Liitunud: N Nov 16, 2006 7:55 pm
Asukoht: Kuusalu

Postitus Postitas pakane »

Võimalik panna ka vastupidi tööle - suruõhupealt. Õhusurve hoiab difri vabana, surve maas dif. lukus.
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
villu157
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: L Okt 25, 2008 10:30 pm
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas villu157 »

Selge, et siis nii ühte kui teist varjanti saab kasutada. Ise olen kuulnud et kui vaakum maas, siis peaksid ise lukku minema. Kuna üks projekt pooleli, siis tekkisid kahtlus et äkki midagi peetis. Kuna voolikuid pole küljes ja sild on lukust lahti. Eks peab uurima. Lihtsalt mõtlesin et ainult üks varjant on.
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

villu157 kirjutas:Selge, et siis nii ühte kui teist varjanti saab kasutada. Ise olen kuulnud et kui vaakum maas, siis peaksid ise lukku minema. Kuna üks projekt pooleli, siis tekkisid kahtlus et äkki midagi peetis. Kuna voolikuid pole küljes ja sild on lukust lahti. Eks peab uurima. Lihtsalt mõtlesin et ainult üks varjant on.
Lukustada saad sa teda igatpidi, nii kuidas ise soovid, minu poolest kasvõi trossiga või käsitsi autoall.
Originaalis toimib asi vaakumiga ja kui kui vaakumit pole siis differ ei lukustu.
Meie oleme oma luku ümber teinud õhupeale. On kindlasti lollikindlam ja lülitus toimib hetkega.

Priit
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Kas keski ütleks mulle kui palju vaakumit toodab keskmine vaakumpump diislitel ? ehk siis kui suur rõhk oleks vajalik kui survega lülitada ?
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Piisab -0,5 bar`i . Oluline on vaakumi mahuti.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4436
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

MahviaDeTyrk kirjutas:Kas keski ütleks mulle kui palju vaakumit toodab keskmine vaakumpump diislitel ? ehk siis kui suur rõhk oleks vajalik kui survega lülitada ?
Proovisin Patroli geneka taha vaakumkella ja tulemus oli -0.94 bar.
Tundus päris hea.
-1 bar on nagunii max .mis olla saab.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

erik kirjutas:Piisab -0,5 bar`i . Oluline on vaakumi mahuti.
Toyota LC 3,0TD oli vaakumi mahuti vajalik, ilma ei toimetanut.

"Võimalik panna ka vastupidi tööle - suruõhupealt. Õhusurve hoiab difri vabana, surve maas dif. lukus."

Selleks tuleb loomulikult vedru viia teisele poole membraani sillalülitis.
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

eero I kirjutas:
erik kirjutas:Piisab -0,5 bar`i . Oluline on vaakumi mahuti.
Toyota LC 3,0TD oli vaakumi mahuti vajalik, ilma ei toimetanut.

"Võimalik panna ka vastupidi tööle - suruõhupealt. Õhusurve hoiab difri vabana, surve maas dif. lukus."

Selleks tuleb loomulikult vedru viia teisele poole membraani sillalülitis.
Sõbrad saab ka vastupidi - suruõhupealt. Õhusurve lükkab diffri lukku nagu ARB-l.

Priit
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

TR Pjätt kirjutas:
eero I kirjutas:
erik kirjutas:Piisab -0,5 bar`i . Oluline on vaakumi mahuti.
Toyota LC 3,0TD oli vaakumi mahuti vajalik, ilma ei toimetanut.

"Võimalik panna ka vastupidi tööle - suruõhupealt. Õhusurve hoiab difri vabana, surve maas dif. lukus."

Selleks tuleb loomulikult vedru viia teisele poole membraani sillalülitis.
Sõbrad saab ka vastupidi - suruõhupealt. Õhusurve lükkab diffri lukku nagu ARB-l.

Priit
Kui lüliti stokk on alla lükatud on lukk väljas, originaalis teeb seda vedru ja vaakumiga imetakse dif.lukk sisse (stokk ülesse). Vedru ja vaakumi jõud on erisuunalised.
Kui sa vaakumi asemel kasutad survet siis teeb ta ju vedru tööd e. lükkab luku välja. Jääb arusaamatuks mis siis stoki tagasi tõmbab.
Algupäraselt käis ju jutt volvo silla lukulülitist või jäi midagi kahe silma vahele. Kui see asendada võib rääkida millest iganes.
Vahet pole mingi jõud peab teda kahelt poolt liigutama ja õhku (vaakum, surve) saab Volvol originaalis kasutada ainult ühel pool sest membraani teine pool on ühenduses sillaga.
Parandage kui eksin.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

Leidsin vähe piltlikumat ja konkreetsemat infot :
http://www.c303.de/c303-pdf/service/sec ... sion11.pdf
Kes väga kärsitu siis 6 lehel.

Kogu info: http://www.c303.de/c303-en/service-manuals.htm

Eero
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Jah, meil on see volvo jubedus sealt sillapeal minemavisatud ja asendatud õhuga töötava jublakaga.

Priit
pakane
vanaisa
Postitusi: 221
Liitunud: N Nov 16, 2006 7:55 pm
Asukoht: Kuusalu

Postitus Postitas pakane »

eero I kirjutas:
TR Pjätt kirjutas:
eero I kirjutas: Toyota LC 3,0TD oli vaakumi mahuti vajalik, ilma ei toimetanut.

"Võimalik panna ka vastupidi tööle - suruõhupealt. Õhusurve hoiab difri vabana, surve maas dif. lukus."

Selleks tuleb loomulikult vedru viia teisele poole membraani sillalülitis.
Sõbrad saab ka vastupidi - suruõhupealt. Õhusurve lükkab diffri lukku nagu ARB-l.

Priit
Kui lüliti stokk on alla lükatud on lukk väljas, originaalis teeb seda vedru ja vaakumiga imetakse dif.lukk sisse (stokk ülesse). Vedru ja vaakumi jõud on erisuunalised.
Kui sa vaakumi asemel kasutad survet siis teeb ta ju vedru tööd e. lükkab luku välja. Jääb arusaamatuks mis siis stoki tagasi tõmbab.
Algupäraselt käis ju jutt volvo silla lukulülitist või jäi midagi kahe silma vahele. Kui see asendada võib rääkida millest iganes.
Vahet pole mingi jõud peab teda kahelt poolt liigutama ja õhku (vaakum, surve) saab Volvol originaalis kasutada ainult ühel pool sest membraani teine pool on ühenduses sillaga.
Parandage kui eksin.
Sul on õigus, õhku saab originaalis kasutada ainult ühel pool. Kui soovid orig. kopsikuid kasutades survega luku lülitust juhtida, siis tuleb orig. vedru asendada pehmemaga ja asetada membraani alla. Sellisel juhul hakkab lukk vastupidi toimima.
Andres
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
villu157
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: L Okt 25, 2008 10:30 pm
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas villu157 »

eero I kirjutas:Leidsin vähe piltlikumat ja konkreetsemat infot :
http://www.c303.de/c303-pdf/service/sec ... sion11.pdf
Kes väga kärsitu siis 6 lehel.

Kogu info: http://www.c303.de/c303-en/service-manuals.htm

Eero

Tip top lingid. Palju uut ja huvitavat. Tänud.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”