Nii sai siis presentatsioonil käidud ja "inspekteerijate" arvamused ja ettepanekud ära kuulatud. Lühidalt ja eesti keeles:
Esivedrustus:
Lääbadel esivedrustus on saadanast. Isegi mu ülipikad ja võimalikult madalale asetatud raadiusvardad, ei päästa kinnituspunktide ja ratta puutepinna suurt ründenurka. Sisuliselt auto ei ületa esisillaga takistusi vaid võtab löögi raami ja alles siis hakkab vedrustus tööle. Kuigi kõlab halvasti, on mu auto raadiusvarda kinnituse ja ratta puutepinna nurk sarnane stock maasturitele millel on tehtud kerge silla tõste.
Ühesõnaga, see mille on teinud tehase insenerid ei ole alati hea ja see seletab esisillas talasildade kadu ja topelt A varraste laialdast levikut.
Lääbadega esisillal on veel üks oluline puudus, kardaani nurk on dünaamiline ja see põhjustab rohkem - vähem vibratsioone.
Kiideti vähest pump steeringut, e. banhard sai heasse kohta. Fleks on võimalikest suurim e. colilde kinnituspunktid on saanud väga hea kompromissi.
Tagavedrustus:
4 link ruulib, tohutu sillakäik, konstantsena püsiv kardaaninurk. Täielikult puuduv pump steering. Kiirendusel vajub tagaosa alla, e. hea haare. Kõik ok.
Üks asi õnnestus ka täiesti lambist. Nii esi, kui tagatelje pöörlemispunkt (axxle rolling cent). on täpselt samal kõrgusel ja päris kõrgel, e. auto peaks hakkama kurvis suht vähe kalduma.
Hea oli ka see, et kuigi mõõtjad avastasid väikse sillavarraste paigaldamise hälbe, oli muud mõõdud (diagonaalid, rööbe ja teljevahe) sümeetriline.
Suured tänud TTÜ ja TKK inimestele ja eriti kasutajale 777. Oli väga hariv üritus. Nende inimeste ja tudengite garaaz - labor on iga autoinimese märg unenägu. Riigi papp on läinud 100% õigesse kohta.
Toredad ja asjalikud noored inimesed
