Alternatiiv Hiluxi käigukasti talale?
Moderaatorid: jr, Moderators
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Alternatiiv Hiluxi käigukasti talale?
On keegi selle juurika asemele midagi konstruktiivset ehitanud? Originaalil on kaks puudust- kivide otsas deformeerub hirmsasti ja tänu oma eriti tobedale kujule takistab liikumist. Kindel plaan on see sõlm asendada millegagi, mida sinna ehitada? Esialgne mõte on teha pikitala kasti alla ja otstest siduda risttaladega raami külge e. H kujuga raam.
Viimati muutis totu, R Veebr 06, 2009 8:49 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tehtud, mõeldud.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
See tala paksus on otstarbetult suur ja igasugused horisontaalsed pinnad koguvad käsitlematu hunniku saasta enda peale, seda ei tahaks järgi vedada. Jutt siis võistlusautost, igapäevaliikuril ei kujuta originaaltala mingit probleemi. Kõik liikumist takistavad osad, peale selle tala, on auto alt juba kõrvaldatud (sillad ka veel alles
). Muuseas kammitsate ümbertegemine, mutritega ülespoole, annab vägagi tuntava läbivusvõidu: http://fotoalbum.ee/photos/blizzard/43750305. Tala ratsimise mõte on ammu, Saarekoll andis otsese põhjuse (vana ei viitsi sirgestam hakata ja sirge väändub ilmselt samamoodi).
Tehtud, mõeldud.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Alternatiiv valmis, täitsa ülbe sai. pilte ei paneks veel, asi värvimata ja katsetamata. Keskosa kõrguse võitu tuli ca 4cm ja poridünaamika tegur paranes ilmselt ka, e. läbi pori ja üle kivide on asja kergem vintsida. Tegemist torukonstruktsiooniga, kaitseb kaste ja toru peale ei mahu niii palju muda. Puuduseks mõnekilone kaalulisa, sai arvestatud võimalusega auto ühe suure kivi otsa kinni sõita, teisisõnu peaks kannatama kogu auto massi.
Tehtud, mõeldud.
üks kobe hilux, kuhu hunnik krõbisevat alla pandud
siin ka mõni pilt, kuidas see tala asendatud on
http://www.yotatech.com/f86/sonoran-ste ... -s-104077/
siin ka mõni pilt, kuidas see tala asendatud on
http://www.yotatech.com/f86/sonoran-ste ... -s-104077/
päris vinge lahendus on sellel crawleril tehtud:
http://www.trail-gear.com/vbulletin/sho ... hp?p=22432
Tegemist on tacomaga aga peaks olema sama kast mis hiluxil. Muidugi vahekasti õlituse koha pealt tekkis kerge küsimärk
http://www.trail-gear.com/vbulletin/sho ... hp?p=22432
Tegemist on tacomaga aga peaks olema sama kast mis hiluxil. Muidugi vahekasti õlituse koha pealt tekkis kerge küsimärk
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
See on tõepoolest vinge, veidi segaseks jääb esisilla kardaani töö sellise nurga all. Õlitus peaks säilima või isegi paranema, vahekast ju rohkem horisontaalis.rommi kirjutas:päris vinge lahendus on sellel crawleril tehtud:
http://www.trail-gear.com/vbulletin/sho ... hp?p=22432
Tegemist on tacomaga aga peaks olema sama kast mis hiluxil. Muidugi vahekasti õlituse koha pealt tekkis kerge küsimärk
Need plaatide süsteemid( http://www.yotatech.com/f86/sonoran-ste ... -s-104077/ ) on suurepärased kividel ronimiseks. midagi sellelaadset oli esialgne plaan. Meie "kliimas" korjavad nad ohjeldamatult savi jms. kaasa.
Kas on kellegil kogemusi "kandilise kardaaniga" e. nuutide asendamisega kahe nelikanttoruga. Praeguse silla kinemaatikaga on kardaani nuutühenduse käik ca 130 mm, see tapab tiheda nuudi kiirelt. Asja kiirendab ühenduse pumbana töötamine e. mingid tihendid ei pea mudavett nuutidest eemal. Nelikanttoru oleks lihtsalt/odavalt vahetatav, majandussurutis ikkagi.
Tehtud, mõeldud.