Alternatiiv Hiluxi käigukasti talale?

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Alternatiiv Hiluxi käigukasti talale?

Postitus Postitas totu »

On keegi selle juurika asemele midagi konstruktiivset ehitanud? Originaalil on kaks puudust- kivide otsas deformeerub hirmsasti ja tänu oma eriti tobedale kujule takistab liikumist. Kindel plaan on see sõlm asendada millegagi, mida sinna ehitada? Esialgne mõte on teha pikitala kasti alla ja otstest siduda risttaladega raami külge e. H kujuga raam.
Viimati muutis totu, R Veebr 06, 2009 8:49 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Otsi uus tala , pane see külge ja kogu kompoti kaitseks tee üks korralik duralumiiniumist pantser .
Selline on minu nägemus asjast.


Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

See tala paksus on otstarbetult suur ja igasugused horisontaalsed pinnad koguvad käsitlematu hunniku saasta enda peale, seda ei tahaks järgi vedada. Jutt siis võistlusautost, igapäevaliikuril ei kujuta originaaltala mingit probleemi. Kõik liikumist takistavad osad, peale selle tala, on auto alt juba kõrvaldatud (sillad ka veel alles :P ). Muuseas kammitsate ümbertegemine, mutritega ülespoole, annab vägagi tuntava läbivusvõidu: http://fotoalbum.ee/photos/blizzard/43750305. Tala ratsimise mõte on ammu, Saarekoll andis otsese põhjuse (vana ei viitsi sirgestam hakata ja sirge väändub ilmselt samamoodi).
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Alternatiiv valmis, täitsa ülbe sai. pilte ei paneks veel, asi värvimata ja katsetamata. Keskosa kõrguse võitu tuli ca 4cm ja poridünaamika tegur paranes ilmselt ka, e. läbi pori ja üle kivide on asja kergem vintsida. Tegemist torukonstruktsiooniga, kaitseb kaste ja toru peale ei mahu niii palju muda. Puuduseks mõnekilone kaalulisa, sai arvestatud võimalusega auto ühe suure kivi otsa kinni sõita, teisisõnu peaks kannatama kogu auto massi.
Tehtud, mõeldud.
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

sooviks pilte jah, ise ka huvitatud selle tala ümberehitusest tulevikus, kuigi siiamaani pole eriti seganud.
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

üks kobe hilux, kuhu hunnik krõbisevat alla pandud
siin ka mõni pilt, kuidas see tala asendatud on
http://www.yotatech.com/f86/sonoran-ste ... -s-104077/
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

päris vinge lahendus on sellel crawleril tehtud:
http://www.trail-gear.com/vbulletin/sho ... hp?p=22432

Tegemist on tacomaga aga peaks olema sama kast mis hiluxil. Muidugi vahekasti õlituse koha pealt tekkis kerge küsimärk :?:
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

rommi kirjutas:päris vinge lahendus on sellel crawleril tehtud:
http://www.trail-gear.com/vbulletin/sho ... hp?p=22432

Tegemist on tacomaga aga peaks olema sama kast mis hiluxil. Muidugi vahekasti õlituse koha pealt tekkis kerge küsimärk :?:
See on tõepoolest vinge, veidi segaseks jääb esisilla kardaani töö sellise nurga all. Õlitus peaks säilima või isegi paranema, vahekast ju rohkem horisontaalis.
Need plaatide süsteemid( http://www.yotatech.com/f86/sonoran-ste ... -s-104077/ ) on suurepärased kividel ronimiseks. midagi sellelaadset oli esialgne plaan. Meie "kliimas" korjavad nad ohjeldamatult savi jms. kaasa.
Kas on kellegil kogemusi "kandilise kardaaniga" e. nuutide asendamisega kahe nelikanttoruga. Praeguse silla kinemaatikaga on kardaani nuutühenduse käik ca 130 mm, see tapab tiheda nuudi kiirelt. Asja kiirendab ühenduse pumbana töötamine e. mingid tihendid ei pea mudavett nuutidest eemal. Nelikanttoru oleks lihtsalt/odavalt vahetatav, majandussurutis ikkagi.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

http://pilt.delfi.ee/album/115295/
Kelle ilumeel väga tundlik, ärge vaadake.
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “Toyota”