Saarekoll 2009 Järelkajad

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Alar.V
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: K Jaan 28, 2009 8:42 pm
Asukoht: Saku / Saaremaa

Postitus Postitas Alar.V »

3FjaN kirjutas:Leitud autonumber, ilmselt kuulub Suzuke teamile. Veel leitud jupp kanalisatsioonitoru, koos põlvega.
Võimalik, et leide tuleb veel.
Kes tegi videomaterjali, palun saatke alarvih@gmail.com. Ehk saab DVD ka.

Urmas
Pilte lähemalt vaadates, võib see siiski kuuluda Palmsi meeskonnale.
3f&n navigaator
Kasutaja avatar
3FjaN
Kitsas puu & hüppav känd
Postitusi: 214
Liitunud: K Mär 30, 2005 7:38 am
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas 3FjaN »

[/quote]

Pilte lähemalt vaadates, võib see siiski kuuluda Palmsi meeskonnale.[/quote]

Vaatasin targast dokumendist järele, ongi nii. Rubicon, uus ja ilus, ilmutab esimesi lagunemise märke :P .

Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 538
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Kiitus Urmasele ja kogu korraldusmeeskonnale, ,,Saarekollil" oli selgroog olemas. :thumb:

Mõned kommentaarid siis ehk ,,Kostivere 4x4 Garage prillevajavkaardilugeja :lefrog"
Võistuskeskusele oli leitud äärmiselt mõnus ja hubame koht. Üritus sujus, katsed olid vaheldusrikkad. Natuke jäi siiski kripeldama see üks krd-i rist - no minuarust oleks võinud ikka legendis kirjas olla 50m ja pööre ja 30m ja pööre - aga no nii ja naa ... . Joone sõitmine TR1 autoga on vahelduseks vägagi asine tegevus. Punktiorienteerumise rajad olid ka paraja raskusastmega, uue LC V8-ga just ei sõida aga meie tehnikale paras. Ajagraafik oli mõnus ja mis põhiline ei lohisenud. Selline, hommikul sõitu - õhtul koju ja sauna minule sobib.

Meie Toyota küljest lahkus ka jupp kanalisatsiooni. Sügasime mitu tundi kukalt ja usutlesime teineteist, et kuula auto teeb imelikku häält, enne kui suures võistlustuhinas võimsa snorkli kadumist märkasime :)
Viimati muutis MM, K Veebr 04, 2009 10:26 pm, muudetud 1 kord kokku.
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Kasutaja avatar
weix2
Fitting 44"
Postitusi: 423
Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740

Postitus Postitas weix2 »

Alar.V kirjutas:
3FjaN kirjutas:Leitud autonumber, ilmselt kuulub Suzuke teamile. Veel leitud jupp kanalisatsioonitoru, koos põlvega.
Võimalik, et leide tuleb veel.
Kes tegi videomaterjali, palun saatke alarvih@gmail.com. Ehk saab DVD ka.

Urmas
Pilte lähemalt vaadates, võib see siiski kuuluda Palmsi meeskonnale.
Jah number PALMS i oma, juba organiseerime numbri äravedu
mandrile :) ja minu amatöör videod esilinastusid Reporteris, ent
kui huvi siis leiab natuke veel juurde aga meil teine osa on lindipeal,
ex vaatab kuidas selle arvuti saab. :D
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Kasutaja avatar
ahto83
Mudder
Postitusi: 98
Liitunud: E Veebr 02, 2009 8:12 pm
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ahto83 »

Täname leidjat, jääb mõttetu asjajamine ark´s ära.

Huvi pärast küsin et kust leiti milliselt katselt? mis punktist?

:)
Alar.V
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: K Jaan 28, 2009 8:42 pm
Asukoht: Saku / Saaremaa

Postitus Postitas Alar.V »

ahto83 kirjutas:Täname leidjat, jääb mõttetu asjajamine ark´s ära.

Huvi pärast küsin et kust leiti milliselt katselt? mis punktist?

:)

LK-6 (Ratla-Kuruaru), punkti 37 juurest vist :oops:
3f&n navigaator
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2885
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Tänud korraldajatele. Rajad olid super, korraldus samuti. Oleme vabanduse võlgu kaasvõistlejate ees, erakorralise koosoleku pärast, samas lugenud veelkord katse (LK6) juhendit ja analüüsinud endi tegemisi ei oska siiani enda süüd tuvastada. Kui katse punktidega piirnevas alas on "keelatud territoorium", peaks see olema tähistatud kaardil, legendis või siis piiratud lindiga kogu perimeetril. Antud katsel ei olnud teedel/sihtidel püsimise kohustust ja lindid vaid teeotstel ei tekitanud suletud ALA efekti. Kuna me ei lõhkunud rajamärgistust ja ei langetanud PUID, peame ebaõigeks deposiidi kinnipidamist (05.02. hommikuks ei ole laekunud kumbagi deposiiti, kiibi tagastasime).
Sookonn
Tehtud, mõeldud.
Palukotkas
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: E Jaan 15, 2007 2:57 pm

Võistlusjuhend,bülletänid jne.

Postitus Postitas Palukotkas »

Kõigepealt tänan Musta Noole võistkonna poolt Urmast. Saarekoll 2009 oli senistest võistlustest (Saarekollidest) kõige parem.

Tahan teha mõningaid ettepanekuid:
1. Kohtunikud, versus lisakatse juhendid.
Kohtunikud iseenesest tegid head tööd. Minu arust probleemiks on ikkagi lisakatse juhendi (võistlusjuhendi) järgimine. Mõlemad dokumendid on täitmiseks nii võistlejatele, kui ka kohtunikele. Ei ole mõeldav, et kohtunikele antakse juhiseid (uusi) enne vahetud lisakatset, aga võistlejatele mitte.
Jutuks on joonorienteerumine. Kohtunikud said korralduse mitte lubada võistlejatel seista kontrollpunktis (oli tegelikult ka väljend, kohtunike nägemispiirkonnas) ja oodata, et võimalikult täpselt võistkond saaks fikseerida kontrollpunkti läbimise aja. Võistlusjuhendis ei olnud seda keeldu. Võistkonna jaoks on võistlusjuhend (lisakatsejuhend) täitmiseks. Selle järgi ehitab võistkond oma lisakatse läbimise taktika. Meie võistkond jõudis kontrollpunkti juurde ja kohtunikud käskisid koheselt fikseeride kontrollpunkt kiibiga. Põhjendus oli see, et nendel on korraldus selline. Küsisin, milline võistlusjuhendi punkt on selleks aluseks. Vastust ei saanudki.
Hiljem Urmasega vesteldes oli sisuliselt vastuseks see, et .."kohtunike korraldusi tuleb täita", sest nii on kirjas võistlusjuhendis. Ma ei saa sellega nõustuda. Toon rumala näite, kui mõni kohtunik käsib mingi võistkonnaliikmel teisele t..a keerata, siis sellises sõnastuses peab seda ka tegema (nagu võistlusjuhendis).
Tahan öelda seda, et kohtunikkude korraldused ei saa olla amorfsed (piiritlemata).

Ma ei taha midagi halba korraldajate kohta öelda, sest nad andsid oma parima. Tulemuseks oli kogu võistluse sujuv kulgemine

Oli ka väga positiivseid näiteid.
LK-5 lõppedes fikseerisime LK-4 stardiaja. LK-4 starti jõudes, kohtunik nihutas meie stardiaega edasi a´30 min, seoses raja ohtlikkusega. Igati arusaadav tegevus, mis ei olnud vastuolus võistluse- ega ka lisakatse juhendiga. Samuti võistkonna jaoks ei muutnud selline otsus midagi antud katse ega ka järgnevate osas.

Positiivse näitena toon Avo Sultsi mälestusvõistluse. Olen tähele pannud, et antud etapil on võistlusjuhend (ja selle lisad) võrdselt järgimiseks nii võistlejatele, kui ka kohtunikele.

Kokkuvõte
Aeg oleks EAL-i juhatusel panna ühistesse raamidesse ka kohtunike tegevus.
Mõeldamatu on lihtsalt .."kohtunike korraldused on täitmiseks".

Tänan, et minu eelnevaid ettepanekuid on arvesse võetud:

N:
1. kontrollpunktid on hästi nähtavad ja tähistatud (lume ega lehtede all neid enam ei ole).
2. Enam ei ole kontrollpunktide koordinaadid mingi konkreetse kaardiprogrammi kesksed, vaid võistlejad saavad need ka paberil ja kõik on sellega viidud võrdsesse seisu, olemata sellest, millist programmi keegi kasutab (või üldse ei kasuta), sest aega on ka käsitsi koordinaatide sisse viimiseks oma nav. abivahenditesse.
Kasutaja avatar
Priitm
Rock Crawler
Postitusi: 564
Liitunud: T Okt 07, 2008 8:40 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Priitm »

terv
väike video uuendus ka
http://web.zone.ee/saarekoll/videod.php
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

Postitus Postitas Vahur »

Korraldajate tiimile tänud toreda nädalavahetuse eest.
Tore et eelmise aasta vigadest oli õppust võetud ja seekord sujus kõik vastavalt ajakavale.Eriti tähelepanuväärne oli muidugi võistluste lõpetamine, mis algaski pühapäeval täpselt kell 10.00(teistel tasub siit eeskuju võtta),sisaldas vaatamata "majandussurutisele" väga korralikku auhinnalauda ja tegi võimalikuks kojusõiduks kõigil jõuda omale broneeritud praamidele.
Võistluse tegi huvitavaks see juba see et ükski tiim ei suutnud kõigilt kuuelt katselt tulemust kirja saada-rajad olid ju tegelikult viimaste aastate ühed kergemad(loe parajad).
Meie sisuliselt reedel vahetult enne võistlust "kokku klopsitud" tiimile(veelkord spets tänud Riinale ja Urvole) sai komistuskiviks juba esimene joonorienteerumine kus viimasel kolmandikul suutsime täielikult ära eksida ja kuna selleks ajaks oli kadunud ka GPS-i ja läpaka vaheline side siis teisele katsele jõudmise eest tahan tänada Kostivere tiimi.Nende lahkel loal haakisime Rubiconi LC-le sappa ja jõudsime õigeaegselt teisele katsele.
Teise katse (raiesmik+mets) alguses tegime endal elu veel natukene huvitavamaks ning võtsime "väikese boonus" kraavi ja sihi kuid siis pani Riina oma oskused/kogemused mängu ja katselt tuligi kiireim aeg.Kuskil kännu otsas sai viga esimene reaktiivvarras ja kolmandal(kolmandaks?) katsel murdus see pooleks.
Hommikul sai enne starti teine varras paigaldatud(tänud Blendmanile ning Funcruiserile) ja läksime täis võistlusindu neljandale(Lombi kodumaja tagusele)katsele.Piiks stardis,natuke sõitu esimene punkt -pilt....aga fotokat polegi???Tagasi fotoka järgi ja uuesti metsa punkti juurde-pilt ja väike kontroll displeilt kas kõik jäi peale ja- fotoka aku annab külmas saba!.Uuesti starti ja saame Antolt :hail töökorras pildimasina.Oma edasi-tagasi siiberdamisega suudame muidugi konkurentidele jätta mulje et otsime mingit punkti ja nüüd ka nemad sebivad mööda rada ringi.Kaotasime oma 30min lihtsalt minu lollusest aga tänu topelt silmapaaridele(elagu prillid) ei jää meil katselt ühtegi kontrollfotot tegemata(kaastunne Kostiverele ja Offroad Wolfsile) ja kõigele jamale vaatamata katselt teine tulemus.
Viies katse oli siis lõpuks kauaoodatud karjäär(eelmine aasta kahjuks tühistati).Publikule hästi jälgitav ja ka minule isiklikult väga nauditav rada.Ei mäletagi nii head ja pikka(ca1,5h)trailit.Super!!!
Kõveraks sõidetud ja sirutatud paralleelvarras lisas ainult adrenaliini.
Viimasele katsele(pikk orienteerumine) startisime TR-1e omadest esimesena ja nii tuli ca 90% punktidest esimesena leida aga kuna kordinaadid olid hämmastavalt täpselt paigas(tänud rajameistrile) siis ajakotus oli minimaalne ja alles viimaste punktide juures jõudsid Kostivere ja Wolf järele ning finsseerisime lõpuks koos(mõne minutiliste vahedega).
TR-1 rajad olid väga mõnusad(vintsi kasutasime kahe päeva jooksul ca 15 korda ja enamuse neist karjääris)
Afterparty kulges jälle mõnusas seltskonnas ja sai selgeks et õnn peitub kuumas saunas,külmas õlles/viinas,kalamarjas ja loomulikult heades sõprades (tänud Maasturite turismitiimile ja Reimole) kellega koos seda kõike sai nauditud.
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2885
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Kuidagi vaikne siin, kas deposiidid kõigil, peale meie, tagasi saadud?
Tehtud, mõeldud.
tyyp07
I live off from the mud
Postitusi: 1740
Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

Meil deposiit käes.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Kasutaja avatar
weix2
Fitting 44"
Postitusi: 423
Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740

Postitus Postitas weix2 »

totu kirjutas:Kuidagi vaikne siin, kas deposiidid kõigil, peale meie, tagasi saadud?
Uurisin raamatupidamisest, meil ka parasiidid ja deposiidid käes 8)
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Melx
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: E Sept 07, 2009 12:12 pm
Asukoht: Saaremaa Idarannik

Postitus Postitas Melx »

otse ja aeglaselt
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17414
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Melx kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=NDa_cp6iDpo

natuke videomaterjali.
Vaates 3. osa tekkis küsimus- MIKS lubati pealtvaatajatel üle vintsiliinide jalutada? Kus olid kohtunike silmad?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”