Pilte lähemalt vaadates, võib see siiski kuuluda Palmsi meeskonnale.3FjaN kirjutas:Leitud autonumber, ilmselt kuulub Suzuke teamile. Veel leitud jupp kanalisatsioonitoru, koos põlvega.
Võimalik, et leide tuleb veel.
Kes tegi videomaterjali, palun saatke alarvih@gmail.com. Ehk saab DVD ka.
Urmas
Saarekoll 2009 Järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 140
- Liitunud: K Jaan 28, 2009 8:42 pm
- Asukoht: Saku / Saaremaa
3f&n navigaator
Kiitus Urmasele ja kogu korraldusmeeskonnale, ,,Saarekollil" oli selgroog olemas.
Mõned kommentaarid siis ehk ,,Kostivere 4x4 Garage prillevajavkaardilugeja
"
Võistuskeskusele oli leitud äärmiselt mõnus ja hubame koht. Üritus sujus, katsed olid vaheldusrikkad. Natuke jäi siiski kripeldama see üks krd-i rist - no minuarust oleks võinud ikka legendis kirjas olla 50m ja pööre ja 30m ja pööre - aga no nii ja naa ... . Joone sõitmine TR1 autoga on vahelduseks vägagi asine tegevus. Punktiorienteerumise rajad olid ka paraja raskusastmega, uue LC V8-ga just ei sõida aga meie tehnikale paras. Ajagraafik oli mõnus ja mis põhiline ei lohisenud. Selline, hommikul sõitu - õhtul koju ja sauna minule sobib.
Meie Toyota küljest lahkus ka jupp kanalisatsiooni. Sügasime mitu tundi kukalt ja usutlesime teineteist, et kuula auto teeb imelikku häält, enne kui suures võistlustuhinas võimsa snorkli kadumist märkasime

Mõned kommentaarid siis ehk ,,Kostivere 4x4 Garage prillevajavkaardilugeja

Võistuskeskusele oli leitud äärmiselt mõnus ja hubame koht. Üritus sujus, katsed olid vaheldusrikkad. Natuke jäi siiski kripeldama see üks krd-i rist - no minuarust oleks võinud ikka legendis kirjas olla 50m ja pööre ja 30m ja pööre - aga no nii ja naa ... . Joone sõitmine TR1 autoga on vahelduseks vägagi asine tegevus. Punktiorienteerumise rajad olid ka paraja raskusastmega, uue LC V8-ga just ei sõida aga meie tehnikale paras. Ajagraafik oli mõnus ja mis põhiline ei lohisenud. Selline, hommikul sõitu - õhtul koju ja sauna minule sobib.
Meie Toyota küljest lahkus ka jupp kanalisatsiooni. Sügasime mitu tundi kukalt ja usutlesime teineteist, et kuula auto teeb imelikku häält, enne kui suures võistlustuhinas võimsa snorkli kadumist märkasime

Viimati muutis MM, K Veebr 04, 2009 10:26 pm, muudetud 1 kord kokku.
- weix2
- Fitting 44"
- Postitusi: 423
- Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
- Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740
Jah number PALMS i oma, juba organiseerime numbri äraveduAlar.V kirjutas:Pilte lähemalt vaadates, võib see siiski kuuluda Palmsi meeskonnale.3FjaN kirjutas:Leitud autonumber, ilmselt kuulub Suzuke teamile. Veel leitud jupp kanalisatsioonitoru, koos põlvega.
Võimalik, et leide tuleb veel.
Kes tegi videomaterjali, palun saatke alarvih@gmail.com. Ehk saab DVD ka.
Urmas
mandrile

kui huvi siis leiab natuke veel juurde aga meil teine osa on lindipeal,
ex vaatab kuidas selle arvuti saab.

Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2885
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Tänud korraldajatele. Rajad olid super, korraldus samuti. Oleme vabanduse võlgu kaasvõistlejate ees, erakorralise koosoleku pärast, samas lugenud veelkord katse (LK6) juhendit ja analüüsinud endi tegemisi ei oska siiani enda süüd tuvastada. Kui katse punktidega piirnevas alas on "keelatud territoorium", peaks see olema tähistatud kaardil, legendis või siis piiratud lindiga kogu perimeetril. Antud katsel ei olnud teedel/sihtidel püsimise kohustust ja lindid vaid teeotstel ei tekitanud suletud ALA efekti. Kuna me ei lõhkunud rajamärgistust ja ei langetanud PUID, peame ebaõigeks deposiidi kinnipidamist (05.02. hommikuks ei ole laekunud kumbagi deposiiti, kiibi tagastasime).
Sookonn
Sookonn
Tehtud, mõeldud.
-
- Rookie
- Postitusi: 5
- Liitunud: E Jaan 15, 2007 2:57 pm
Võistlusjuhend,bülletänid jne.
Kõigepealt tänan Musta Noole võistkonna poolt Urmast. Saarekoll 2009 oli senistest võistlustest (Saarekollidest) kõige parem.
Tahan teha mõningaid ettepanekuid:
1. Kohtunikud, versus lisakatse juhendid.
Kohtunikud iseenesest tegid head tööd. Minu arust probleemiks on ikkagi lisakatse juhendi (võistlusjuhendi) järgimine. Mõlemad dokumendid on täitmiseks nii võistlejatele, kui ka kohtunikele. Ei ole mõeldav, et kohtunikele antakse juhiseid (uusi) enne vahetud lisakatset, aga võistlejatele mitte.
Jutuks on joonorienteerumine. Kohtunikud said korralduse mitte lubada võistlejatel seista kontrollpunktis (oli tegelikult ka väljend, kohtunike nägemispiirkonnas) ja oodata, et võimalikult täpselt võistkond saaks fikseerida kontrollpunkti läbimise aja. Võistlusjuhendis ei olnud seda keeldu. Võistkonna jaoks on võistlusjuhend (lisakatsejuhend) täitmiseks. Selle järgi ehitab võistkond oma lisakatse läbimise taktika. Meie võistkond jõudis kontrollpunkti juurde ja kohtunikud käskisid koheselt fikseeride kontrollpunkt kiibiga. Põhjendus oli see, et nendel on korraldus selline. Küsisin, milline võistlusjuhendi punkt on selleks aluseks. Vastust ei saanudki.
Hiljem Urmasega vesteldes oli sisuliselt vastuseks see, et .."kohtunike korraldusi tuleb täita", sest nii on kirjas võistlusjuhendis. Ma ei saa sellega nõustuda. Toon rumala näite, kui mõni kohtunik käsib mingi võistkonnaliikmel teisele t..a keerata, siis sellises sõnastuses peab seda ka tegema (nagu võistlusjuhendis).
Tahan öelda seda, et kohtunikkude korraldused ei saa olla amorfsed (piiritlemata).
Ma ei taha midagi halba korraldajate kohta öelda, sest nad andsid oma parima. Tulemuseks oli kogu võistluse sujuv kulgemine
Oli ka väga positiivseid näiteid.
LK-5 lõppedes fikseerisime LK-4 stardiaja. LK-4 starti jõudes, kohtunik nihutas meie stardiaega edasi a´30 min, seoses raja ohtlikkusega. Igati arusaadav tegevus, mis ei olnud vastuolus võistluse- ega ka lisakatse juhendiga. Samuti võistkonna jaoks ei muutnud selline otsus midagi antud katse ega ka järgnevate osas.
Positiivse näitena toon Avo Sultsi mälestusvõistluse. Olen tähele pannud, et antud etapil on võistlusjuhend (ja selle lisad) võrdselt järgimiseks nii võistlejatele, kui ka kohtunikele.
Kokkuvõte
Aeg oleks EAL-i juhatusel panna ühistesse raamidesse ka kohtunike tegevus.
Mõeldamatu on lihtsalt .."kohtunike korraldused on täitmiseks".
Tänan, et minu eelnevaid ettepanekuid on arvesse võetud:
N:
1. kontrollpunktid on hästi nähtavad ja tähistatud (lume ega lehtede all neid enam ei ole).
2. Enam ei ole kontrollpunktide koordinaadid mingi konkreetse kaardiprogrammi kesksed, vaid võistlejad saavad need ka paberil ja kõik on sellega viidud võrdsesse seisu, olemata sellest, millist programmi keegi kasutab (või üldse ei kasuta), sest aega on ka käsitsi koordinaatide sisse viimiseks oma nav. abivahenditesse.
Tahan teha mõningaid ettepanekuid:
1. Kohtunikud, versus lisakatse juhendid.
Kohtunikud iseenesest tegid head tööd. Minu arust probleemiks on ikkagi lisakatse juhendi (võistlusjuhendi) järgimine. Mõlemad dokumendid on täitmiseks nii võistlejatele, kui ka kohtunikele. Ei ole mõeldav, et kohtunikele antakse juhiseid (uusi) enne vahetud lisakatset, aga võistlejatele mitte.
Jutuks on joonorienteerumine. Kohtunikud said korralduse mitte lubada võistlejatel seista kontrollpunktis (oli tegelikult ka väljend, kohtunike nägemispiirkonnas) ja oodata, et võimalikult täpselt võistkond saaks fikseerida kontrollpunkti läbimise aja. Võistlusjuhendis ei olnud seda keeldu. Võistkonna jaoks on võistlusjuhend (lisakatsejuhend) täitmiseks. Selle järgi ehitab võistkond oma lisakatse läbimise taktika. Meie võistkond jõudis kontrollpunkti juurde ja kohtunikud käskisid koheselt fikseeride kontrollpunkt kiibiga. Põhjendus oli see, et nendel on korraldus selline. Küsisin, milline võistlusjuhendi punkt on selleks aluseks. Vastust ei saanudki.
Hiljem Urmasega vesteldes oli sisuliselt vastuseks see, et .."kohtunike korraldusi tuleb täita", sest nii on kirjas võistlusjuhendis. Ma ei saa sellega nõustuda. Toon rumala näite, kui mõni kohtunik käsib mingi võistkonnaliikmel teisele t..a keerata, siis sellises sõnastuses peab seda ka tegema (nagu võistlusjuhendis).
Tahan öelda seda, et kohtunikkude korraldused ei saa olla amorfsed (piiritlemata).
Ma ei taha midagi halba korraldajate kohta öelda, sest nad andsid oma parima. Tulemuseks oli kogu võistluse sujuv kulgemine
Oli ka väga positiivseid näiteid.
LK-5 lõppedes fikseerisime LK-4 stardiaja. LK-4 starti jõudes, kohtunik nihutas meie stardiaega edasi a´30 min, seoses raja ohtlikkusega. Igati arusaadav tegevus, mis ei olnud vastuolus võistluse- ega ka lisakatse juhendiga. Samuti võistkonna jaoks ei muutnud selline otsus midagi antud katse ega ka järgnevate osas.
Positiivse näitena toon Avo Sultsi mälestusvõistluse. Olen tähele pannud, et antud etapil on võistlusjuhend (ja selle lisad) võrdselt järgimiseks nii võistlejatele, kui ka kohtunikele.
Kokkuvõte
Aeg oleks EAL-i juhatusel panna ühistesse raamidesse ka kohtunike tegevus.
Mõeldamatu on lihtsalt .."kohtunike korraldused on täitmiseks".
Tänan, et minu eelnevaid ettepanekuid on arvesse võetud:
N:
1. kontrollpunktid on hästi nähtavad ja tähistatud (lume ega lehtede all neid enam ei ole).
2. Enam ei ole kontrollpunktide koordinaadid mingi konkreetse kaardiprogrammi kesksed, vaid võistlejad saavad need ka paberil ja kõik on sellega viidud võrdsesse seisu, olemata sellest, millist programmi keegi kasutab (või üldse ei kasuta), sest aega on ka käsitsi koordinaatide sisse viimiseks oma nav. abivahenditesse.
Korraldajate tiimile tänud toreda nädalavahetuse eest.
Tore et eelmise aasta vigadest oli õppust võetud ja seekord sujus kõik vastavalt ajakavale.Eriti tähelepanuväärne oli muidugi võistluste lõpetamine, mis algaski pühapäeval täpselt kell 10.00(teistel tasub siit eeskuju võtta),sisaldas vaatamata "majandussurutisele" väga korralikku auhinnalauda ja tegi võimalikuks kojusõiduks kõigil jõuda omale broneeritud praamidele.
Võistluse tegi huvitavaks see juba see et ükski tiim ei suutnud kõigilt kuuelt katselt tulemust kirja saada-rajad olid ju tegelikult viimaste aastate ühed kergemad(loe parajad).
Meie sisuliselt reedel vahetult enne võistlust "kokku klopsitud" tiimile(veelkord spets tänud Riinale ja Urvole) sai komistuskiviks juba esimene joonorienteerumine kus viimasel kolmandikul suutsime täielikult ära eksida ja kuna selleks ajaks oli kadunud ka GPS-i ja läpaka vaheline side siis teisele katsele jõudmise eest tahan tänada Kostivere tiimi.Nende lahkel loal haakisime Rubiconi LC-le sappa ja jõudsime õigeaegselt teisele katsele.
Teise katse (raiesmik+mets) alguses tegime endal elu veel natukene huvitavamaks ning võtsime "väikese boonus" kraavi ja sihi kuid siis pani Riina oma oskused/kogemused mängu ja katselt tuligi kiireim aeg.Kuskil kännu otsas sai viga esimene reaktiivvarras ja kolmandal(kolmandaks?) katsel murdus see pooleks.
Hommikul sai enne starti teine varras paigaldatud(tänud Blendmanile ning Funcruiserile) ja läksime täis võistlusindu neljandale(Lombi kodumaja tagusele)katsele.Piiks stardis,natuke sõitu esimene punkt -pilt....aga fotokat polegi???Tagasi fotoka järgi ja uuesti metsa punkti juurde-pilt ja väike kontroll displeilt kas kõik jäi peale ja- fotoka aku annab külmas saba!.Uuesti starti ja saame Antolt
töökorras pildimasina.Oma edasi-tagasi siiberdamisega suudame muidugi konkurentidele jätta mulje et otsime mingit punkti ja nüüd ka nemad sebivad mööda rada ringi.Kaotasime oma 30min lihtsalt minu lollusest aga tänu topelt silmapaaridele(elagu prillid) ei jää meil katselt ühtegi kontrollfotot tegemata(kaastunne Kostiverele ja Offroad Wolfsile) ja kõigele jamale vaatamata katselt teine tulemus.
Viies katse oli siis lõpuks kauaoodatud karjäär(eelmine aasta kahjuks tühistati).Publikule hästi jälgitav ja ka minule isiklikult väga nauditav rada.Ei mäletagi nii head ja pikka(ca1,5h)trailit.Super!!!
Kõveraks sõidetud ja sirutatud paralleelvarras lisas ainult adrenaliini.
Viimasele katsele(pikk orienteerumine) startisime TR-1e omadest esimesena ja nii tuli ca 90% punktidest esimesena leida aga kuna kordinaadid olid hämmastavalt täpselt paigas(tänud rajameistrile) siis ajakotus oli minimaalne ja alles viimaste punktide juures jõudsid Kostivere ja Wolf järele ning finsseerisime lõpuks koos(mõne minutiliste vahedega).
TR-1 rajad olid väga mõnusad(vintsi kasutasime kahe päeva jooksul ca 15 korda ja enamuse neist karjääris)
Afterparty kulges jälle mõnusas seltskonnas ja sai selgeks et õnn peitub kuumas saunas,külmas õlles/viinas,kalamarjas ja loomulikult heades sõprades (tänud Maasturite turismitiimile ja Reimole) kellega koos seda kõike sai nauditud.
Tore et eelmise aasta vigadest oli õppust võetud ja seekord sujus kõik vastavalt ajakavale.Eriti tähelepanuväärne oli muidugi võistluste lõpetamine, mis algaski pühapäeval täpselt kell 10.00(teistel tasub siit eeskuju võtta),sisaldas vaatamata "majandussurutisele" väga korralikku auhinnalauda ja tegi võimalikuks kojusõiduks kõigil jõuda omale broneeritud praamidele.
Võistluse tegi huvitavaks see juba see et ükski tiim ei suutnud kõigilt kuuelt katselt tulemust kirja saada-rajad olid ju tegelikult viimaste aastate ühed kergemad(loe parajad).
Meie sisuliselt reedel vahetult enne võistlust "kokku klopsitud" tiimile(veelkord spets tänud Riinale ja Urvole) sai komistuskiviks juba esimene joonorienteerumine kus viimasel kolmandikul suutsime täielikult ära eksida ja kuna selleks ajaks oli kadunud ka GPS-i ja läpaka vaheline side siis teisele katsele jõudmise eest tahan tänada Kostivere tiimi.Nende lahkel loal haakisime Rubiconi LC-le sappa ja jõudsime õigeaegselt teisele katsele.
Teise katse (raiesmik+mets) alguses tegime endal elu veel natukene huvitavamaks ning võtsime "väikese boonus" kraavi ja sihi kuid siis pani Riina oma oskused/kogemused mängu ja katselt tuligi kiireim aeg.Kuskil kännu otsas sai viga esimene reaktiivvarras ja kolmandal(kolmandaks?) katsel murdus see pooleks.
Hommikul sai enne starti teine varras paigaldatud(tänud Blendmanile ning Funcruiserile) ja läksime täis võistlusindu neljandale(Lombi kodumaja tagusele)katsele.Piiks stardis,natuke sõitu esimene punkt -pilt....aga fotokat polegi???Tagasi fotoka järgi ja uuesti metsa punkti juurde-pilt ja väike kontroll displeilt kas kõik jäi peale ja- fotoka aku annab külmas saba!.Uuesti starti ja saame Antolt

Viies katse oli siis lõpuks kauaoodatud karjäär(eelmine aasta kahjuks tühistati).Publikule hästi jälgitav ja ka minule isiklikult väga nauditav rada.Ei mäletagi nii head ja pikka(ca1,5h)trailit.Super!!!
Kõveraks sõidetud ja sirutatud paralleelvarras lisas ainult adrenaliini.
Viimasele katsele(pikk orienteerumine) startisime TR-1e omadest esimesena ja nii tuli ca 90% punktidest esimesena leida aga kuna kordinaadid olid hämmastavalt täpselt paigas(tänud rajameistrile) siis ajakotus oli minimaalne ja alles viimaste punktide juures jõudsid Kostivere ja Wolf järele ning finsseerisime lõpuks koos(mõne minutiliste vahedega).
TR-1 rajad olid väga mõnusad(vintsi kasutasime kahe päeva jooksul ca 15 korda ja enamuse neist karjääris)
Afterparty kulges jälle mõnusas seltskonnas ja sai selgeks et õnn peitub kuumas saunas,külmas õlles/viinas,kalamarjas ja loomulikult heades sõprades (tänud Maasturite turismitiimile ja Reimole) kellega koos seda kõike sai nauditud.
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Meil deposiit käes.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Vaates 3. osa tekkis küsimus- MIKS lubati pealtvaatajatel üle vintsiliinide jalutada? Kus olid kohtunike silmad?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi