Hoiame kokku - lõppsõna

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
PlayForReal
diiler
Postitusi: 14
Liitunud: P Veebr 01, 2009 4:23 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas PlayForReal »

jr kirjutas:
PlayForReal kirjutas: 1 tünn (200L) maksab 12500 usd, 1000L tünn 52600 USD.
Avo.
Päris hea äri ei millestki. Meil siin on palju reaalsemad ja omal käel järgiproovitud lahendused kütusesäästlikuse ja ka diisli puhul võimsuse tõstmiseks olemas. Bensumootorile gaasiseade ja diiselmootorile propaandosaator. Mõlemad lahendused on foorumist läbi jooksnud ja kinnitust leidnud omal veidral moel meie enda kasutajate hulgas.

Ja mis puutub põlemiskambri puhastamisse, siis parim moodus selleks on raske gaasijalg, mitte oranz ollus pindade katmiseks. On vana tuntud tõde, et kui oma vana diiselrimakaga tahad tahmatestist läbi saada, siis küta mõned kilomeetrid mootor piirajas. Samuti tehakse uutele tahamafiltriosakesi püüdvale Mazda 6 diislile "puhastust" kui omanik kurdab auto liigset jõuetust.

Kardan, et tõsiseltvõetavatest auto-moto foorumitest sa endale kliente ei leia. Meil on suht suva, palju meie masinad kütet põletavad, sest mida rohkem nad seda teevad, seda jõulisemalt nad liiguvad ning mida rohkem silindreid seda korraga teeb, seda parem tunne meil on. No näiteks, et saada umbes 10kw võimsuslisa pidin kütusekogust suurendama sedavõrd, et kulutus per 100km tõusis 12 liitrit. Seega kas su kalli raha eest soetatav tablett aitab midagi kokku hoida või mitte ei oma tähtsust. Pakun, et hulka rohkem autoomanike oleks ""Pinges" kui sa pakuks hea raha eest ülelaadijaid, suuremaid pihusteid, turbosid, võimsamaid kütusepumpasid, nitrosüsteeme jne.

Su jutt on siiani olnud ümmargune 0, ei ühtegi fakti ega ühtegi konkreetset referentsi. Ole hea ja esita oma tööde referents, kes suudab ka su sõnu kinnitada või pühi selle foorumi tolm oma kingadelt igaveseks. Soolapuhujaid meile vaja ei ole, ausalt.
Tere,
Sa tabasid just kümnesse. Mina ise ja minu kliendid on huvitatud sellest et rahakotti ja loodust säästa. Kui see ka autot säästab ja jõudu juurde annad, siis on see vaid pluss siis juurde.
Aga mul ei ole nende vastu midagi, kui teised suuri mootoreid ja kõike sellega kaasnevat naudivad. Kui võimalusi on siis miks mitte.
Mootori tuunimise vastu pole ka midagi, sest olen ka ise võidusõiduga tegelenud.
Praegu lihtsalt aitan neid, kellel transpost on rohkem vajadus ja mõistagi ei ole kellegi eesmärk transportteenuse eest rohkem maksta kui saab ka vähem.
Väheke ebaprofesionaalne on ainult, et rohkem kommenteerivad need kellel pole praktilist ega tehnilist kogemust. Oli siis teema mis tahes, aga sel juhul ei saa ju ülejäänud adekvaatset infot.
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

No ütle siis konkreetne raha number,mis maksab 100 L bensiini jagu lisandit.
Hakkab tekkima sportlik huvi matemaatiliselt,kas mingi "kokkuhoid" ültse on reaalselt võimalik.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

PlayForReal kirjutas: Väheke ebaprofesionaalne on ainult, et rohkem kommenteerivad need kellel pole praktilist ega tehnilist kogemust. Oli siis teema mis tahes, aga sel juhul ei saa ju ülejäänud adekvaatset infot.
Aga kuidas kommenteerid oma tehniliste teadmiste juures ikkagi JR poolt tõstatatud küsimust, millest sa osavalt mööda hiilisid. Tuletan siis veelkord meelde:
jr kirjutas:7-14% kütusesäästu
10-15% jõukasv
5-6 korda puhtaamad heitgaasid

Oled sa nagu ikka aru saanud, kuidas mootor töötab ja mida need numbrid üldse tähendavad?

Kui mu Jaguar tarbib keskeltläbi 16L sajale, siis sa tahad öelda et viid küttekulu 2.24L alla?
Kui mu Jaguar toodab 291kw, siis sa tahad öelda, et ta hakkab tootma 43.65kw rohkem?
Ja kui ta toodab 314g/km peale CO gaase, siis selle viid oma imetootega 52g peale per kilomeeter, mis on allapoole igasuguste hübriidmasinate saastet.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
PlayForReal
diiler
Postitusi: 14
Liitunud: P Veebr 01, 2009 4:23 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas PlayForReal »

rommi kirjutas:Üritasin küll vaiki olla... kokkuvõttes ilus ja sorav jutt aga tegelikkuses mitte ühtegi käekatsutavat fakti. Miks peaks tahtma keegi üldse testitulemusi võltsida?
Kas kellelgi mõnda tuttavat pole seal TTÜ-s kes kinnitaks et üldse selline test on läbi viidud?
Minumeelest on tegemist väga hea müügimehega, lausa kahju oleks kui selgub et puhas pettus. Tekst on korrektne ja loogiline, peaaegu ununeb et kogu selle mambo-jambo sees pole ühtegi FAKTI. :)
Ja kui nüüd on eelkõneleja sõnu uskuda, siis on ju tegu petukaubaga.
Tere.

Ma ju kirjutasin, et mul on testi tulemus olemas TTÜ poolse allkirjaga. Saan seda soovijatele reaalselt näidata.
Testi, ehk siis täpse nimega "Teaduslik uurimus - MPG BOOST™ mõju" teinud vanemteadlane (nimi tema soovil välja jäetud, sest tal ei ole aega vastata sadade huviliste küsimustele) TTÜ Põlevkivi Instituudi Kütuse Teadus- ja Katselaboratooriumist teeb näiteks kõik kriminaaluurimisega seotud teastid selles valdkonnas ning on Eestis suurimate kogemustega antud alal. Labori sisseseaded on väga kõrgel tasmemel ja vastavad kõikidele nõuetele et sooritada mitte lihtsalt teste, vaid teaduslikke uurimustöid, mida saab esitada kui teaduslikult tõestatud katseid.
Paljude klientide palvel esines ta siiski TTÜ peaaulas 22. jaanuaril umbes 30. minutilise ettekandega oma teaduslikust uurimusest ja vastas ka küsimustele. Nii et siin ei ole mitte midagi salajast, testi tulemused said teaduslikult tõestatud. Võin ära tuua testist mõned numbrid, kuid ei saa kogu testi internetti üles riputada, sest see on juriidiliselt kaitstud ja selle füüsilist koopiat võivad näidata ainult sertifitseeritud isikud (ka mina).
test sooritati 4 silindrilisel diiselmootoril. Testi käigus mõõdeti üheaegselt kütuse kulu vähenemist ja mootori võimsuse kasvu! Pange tähele - üheaegselt. Kütuse kulu vähenes 9,1%, mootori võimsus kasvas 8%, mootori efektiivkasutegur paranes 4%. Kütuse määrimisomadused paranesid 41um võrra, mis omakorda vähendab liikuvate osade kulumist toiteaparatuuris ja mootoris.
Kui test oleks tehtud ainult kütuse kulu vähenemise või ainult mootori võimsuse kasvu mõõtmiseks, siis eraldi võetuna oleks kumbki tulemus märksa kõrgem kombineeritud testitulemusest. Kuna aga reaalselt sõites me ka vahest kiirendame autot, ehk kasutame osa lisaefektiivsusest kiirenduseks, siis katse viidi läbi et simuleerida rohkem reaalse kasutaja tingimusi. Puhtalt maanteereziimis on hea katalüüdi täpse kasutamise korral enamasti praktiline säst 15% ringis.
Kui vaja, võin kusagile üles riputada mõne heitgaaside testi tulemuse, see peaks spetsialistidele andma ammendava vastuse. Olen ise saanud profesionaalse väljaõppe BOSCH-i autodiagnostika süsteemile ja töötanud paar aastat OPEL-i teeninduses mootori diagnostika osakonnas. Seega mootorite testimine ja diganostika on mulle ka profesionaalne teema.
Lisaks oman 8 aastat igapäevast töökogemust katelde ja põletite seadistajana ja hooldajana. Koolitused Soomes, Itaalias ja Inglismaal. Põlemisreziimid ja -heitgaaside analüüsimine ja testimine oli igapäeva leib. Suurimad kliendid IRU, Mustamäe katlamaja jne.
Seega ma julgen väita, et ma tean väga hästi millest ma olen siin natuke kirjutanud.
Ilusaat talve jätku kõigile!
Kasutaja avatar
PlayForReal
diiler
Postitusi: 14
Liitunud: P Veebr 01, 2009 4:23 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas PlayForReal »

CÄÄRFIILD kirjutas:-ja siin testitulemused netiavarustelt :wink:

Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: lubatust suuremad CO ja CH
Head foorumisõbrad. Olen hetkel Vigalas auto diagnostikute koolis ja minu ees laua peal on lambdaandur ning mitmed süüteküünlad mis ei tööta kuna nad on kaetud roostekarva kihiga mis on tekkinud paljukiidetud "mpg caps" tablettide kasutamisest. Usun, et tollel autol on ka katalüsaator jõudmas oma loomuliku lõpuni... Usun, et mingit efekti annab lisakeemia kasutamine aga lõpptulemus on kaheldav. Sama olukord kui talvekülmaga püksi pissida - hetkeks on soe aga hiljem...

Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: lubatust suuremad CO ja CH
Need süüteküünlad ja lambdaanduri tõi mees kes tegeleb auto diagnostikaga küllalt kaua, et tema seisukohta ja tema kliendi juttu uskuda. Lisaks veel eelnevale infole, et konkreetsel autol oli ka mittetöötav katalüsaator mis oli seest pruunjaspunase ollusega kaetud. Põhjuse tekitas reklaami ohvrist autoomanik kes oma käega puistas "jama kütusepaaki", tuksis auto on tulemus. Panen tehtud foto ka kodulehele mingil ajal.

aga mina vahetasin juba küünlad + lambdad...,võttis küll nats vähem,aga see **** teab millest.20 tabletti ja 10kilone remondiarve

Tere
Selline küsimus: palju teist kasutavad selliseid imevahendeid nagu MPG Caps? Mina proovisin neid oma auto peal ja pean tunnistama, et pettusin asjas. Mitte mingisugust muutust kütusekulus peale mitmeid tankimisi. Kogu aeg tuli enam-vähem ühesugune 12-13 l/100 linnas. Üritasin sõita enam-vähem sama sõidustiiliga, mis on küllaltki rahulik.
Minu jutu tõestuseks viisime TTÜ laboris läbi katse kus võrdlesime omavahel mootoribensiini 95E ja 95E+MPG caps. Katse viidi läbi katsemootoriga, mida koormati erinevate koormustega erinevatel pöörlemiskiiruste. Mootoriks oli mingisugune Mercedese 4 silindriline bensiinimootor, ilmselt mingisugune 90.-ndate keskpaigast.
Tulemusteks olid: efektiivpöördemoment langes 1900rpm puhul 0,6 NM, suurim efektiivvõimsus jäi samaks, kütuse erikulu kasvas 4,6 g/kwh kohta.
Seega võib järeldada, et tegu on jälle ühe teenimiseks ja samas ka inimeste petmiseks mõeldud imevahendiga, millel ei ole absoluutselt mingisugust pistmist reaalse eluga. Lubatakse ju kütusekulu märgatavat vähenemist ja mootri detailidele mingisuguse kõva kile tekkimist. See kõik on siiski täielik jama.
Kahjuks ei ole siin juures ära märgitud mis koguses MPG toodet kasutati ja viimase testi kohta pole kirjas mitukümmend tundi või mitusada liitrit MPG-ga töödeldud kütust tarvitati enne testi tegemist.
Nii siin, nagu iga teise asja juures kehtib reegel et tuleb jälgida tehnilisi tingimusi ehk siis toote kasutamise juhiseid. Tean oma kogemusest et alguses ise ja ka paljud kliendid on doseerinud toodet tunduvalt rohkem kui seda ette on nähtud. Siin ei kehti reegel et mida rohkem seda uhkem. Kui panna rohkem siis tuelmus väheneb või võib isegi minna kehvemaks kui ilma tooteta. Siin võib olla veel palju põhjusi, näiteks see et ei veenduta et toode tegelikult õigel ajal ja õiges koguses bensiinis/diislis ära lahustub. Kui kapsel lisada vahetult enne pikemat sõitu, siis kohale jõudes on enamus kütust kulutatud, kuid kapsel pole külma ilma tõttu lahustunud.
Paagi põhjas võib olla vett, milles toode alguses ei lahustu, kuid lõpuks kui vesi ka oma töö teeb toode seguneb kütusega ning tulemuseks on jälle oluliselt kangeb kogus toodet kütuses. Kliendi jaoks tähendab see aga et tulemust pole.
Siin on aga väga lihtne lahendus, kui paistab et tulemused ei vasta ootustele ja kahtluse all on kas on kasutatud õiget kogust katalüüti. Tuleb lihtsalt sõita paar-kolm paagi täit puhta bensiiniga ja kõik see punane kiht auto mootorist "kulub" välja, ja olukord on nagu enne toote kasutamist.
Paljud teevad teste enne kui toode sisse töötab. See oleks umbes sama nagu minna võidusõidu autot testima enne kui mootor pole sisse sõidetud.
Seega, kasutaja peab veenduma et toodet õieti kasutatakse, sellepärast ka mul kulub palju aega klientide nõustamisel.
Ei ole ju mõtet süüdistada kiiret autot selles kui juht selle roolimisega kurvilisel teel toime ei tule. Auto pole süüdi kui seda valesti kasutada.

P.S. FFI annab kõigile oma klientidele kes ostavad ja kasutavad MPG tooteid garantii kuni 1 M USD ulatuses remondi kulude katteks. Seega, kui keegi väidab et toode rikkus ära auto, siis tuleb täita vastav avaldus ja asi läheb menetlusse. Jaanuri lõpu seisuga ei olnud kogu maailmas ühtegi sellist avaldust minu teada veel FFI-le laekunud. Küsisin isiklikult seda firma juhi käest.
Kasutaja avatar
PlayForReal
diiler
Postitusi: 14
Liitunud: P Veebr 01, 2009 4:23 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas PlayForReal »

tarmo kirjutas:
PlayForReal kirjutas: Väheke ebaprofesionaalne on ainult, et rohkem kommenteerivad need kellel pole praktilist ega tehnilist kogemust. Oli siis teema mis tahes, aga sel juhul ei saa ju ülejäänud adekvaatset infot.
Aga kuidas kommenteerid oma tehniliste teadmiste juures ikkagi JR poolt tõstatatud küsimust, millest sa osavalt mööda hiilisid. Tuletan siis veelkord meelde:
jr kirjutas:7-14% kütusesäästu
10-15% jõukasv
5-6 korda puhtaamad heitgaasid

Oled sa nagu ikka aru saanud, kuidas mootor töötab ja mida need numbrid üldse tähendavad?

Kui mu Jaguar tarbib keskeltläbi 16L sajale, siis sa tahad öelda et viid küttekulu 2.24L alla?
Kui mu Jaguar toodab 291kw, siis sa tahad öelda, et ta hakkab tootma 43.65kw rohkem?
Ja kui ta toodab 314g/km peale CO gaase, siis selle viid oma imetootega 52g peale per kilomeeter, mis on allapoole igasuguste hübriidmasinate saastet.
FFI garanteerib kütuse kulu vähenemise vahemikus 7 - 14%. Seega kui kontrollitud kulu on praegu 16L sajale maanteel, siis pärast ei ole see rohkem kui 13,75 - 14,8. Linnatsüklis on sääst tavaliselt alla 10, maanteel rohkem üle 10.
parandasin ennast varem mootori võimsuse osas, ehk see kasvab ca 8-9%. Kuid see on tegur, mida FFI ei normeeri ja on puhtalt tasuta "lisaboonus" kasutajale. TTÜ testi tulemus oli 8%.
CO vähenemine sõltub palju mootori ehitusest. Mitmekordsete katalüsaatoritega mootorite heitgaasid on midagi muud kui mõne vana diisli näitajad. Praktikas kaasaaegse auto CO väheneb 3-6 korda. Paljudel juhtudel on saadud CO tühikäigul 0,001 - 0,01. See on isegi rohkem kui 10 korda vähem kui enne. Igatahes ei ole ühtegi teist võimalust saavutada nii täielikku põlemist ja seda ilma igasugu lisakulutusteta.
vtl
asjade olemus - see on imelihtne
Postitusi: 636
Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas vtl »

CÄÄRFIILD ja teised kaasvõitlejad.
Arvan, et ei ole mõtet kulutada energiat vastuvaidlemisele, sest ilmselt on tabletisüsteemis juba kõikidele küsimustele vastused ja argumentidele vastuargumendid olemas.
Ega nii laia haardega turundustegelased ka lollid ei ole ja usutatavasti on kõikvõimalikud stsenaariumid ammu ette läbi mängitud.

Mul tuli sellega seoses meelde üks teine lugu meditsiinivallast. Ühes vanakooli raamatus oli värvikas näide sellest, et paljud psühhiaatrid on oma praksise alguses üritanud mõnd paranoidset skisofreenikut ümber veenda. Viimase näol võib tegu olla väliselt targa ja mõtlemisvõimelise inimesega, kellel on aga luulud, et teda kiusatakse taga, jälitatakse, tahetakse tappa...
Nagu öeldud, võib noorel arstil tekkida kiusatus proovida loogika abil patsienti ümber veenda, leida ja näidata reaalelust fakte ja tõestusi, mis peaksid igal juhul patsiendi kahtlused ümber lükkama.
Elutarkus seisneb aga selles, et skisofreenikut EI OLE võimalik ümber veenda. Parimal juhul kuulab ta jutu ära, noogutab kaasa ja mõtleb endamisi, et selge, arst on tema jälitajatega mestis ning nende poolt talle ette söödetud tähelepanu hajutamiseks.
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

yanekk kirjutas:No ütle siis konkreetne raha number,mis maksab 100 L bensiini jagu lisandit.
Hakkab tekkima sportlik huvi matemaatiliselt,kas mingi "kokkuhoid" ültse on reaalselt võimalik.
PlayForReal


Küsin siis juba kolmandat korda,PALJU MAKSAB.
KRT.ilusat mulli oskad ajada küll,aga kui asi rahani jõuab,siis pole sind nagu olemaski,mõtetu mees oled.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

"Paljudel juhtudel on saadud CO tühikäigul 0,001 - 0,01. See on isegi rohkem kui 10 korda vähem kui enne. Igatahes ei ole ühtegi teist võimalust saavutada nii täielikku põlemist ja seda ilma igasugu lisakulutusteta."

Minu vanal pannil (mazda 626 2,0l 97a.) kütuseks 98E ,on ka CO 0,001+/-.
Mõõtmisi teostan tihedamini kui peaks. Ei tea kas keegi käib salaja ime tablette paaki poetamas??? :roll:
4x4 sõber
Fitting 38"
Postitusi: 307
Liitunud: E Veebr 19, 2007 2:42 pm
Asukoht: TALLINN

Postitus Postitas 4x4 sõber »

eero I kirjutas:Minu vanal pannil (mazda 626 2,0l 97a.) kütuseks 98E ,on ka CO 0,001+/-.
Mõõtmisi teostan tihedamini kui peaks. Ei tea kas keegi käib salaja ime tablette paaki poetamas??? :roll:
Pane tablett paaki ja co saab olema ainult null :D :D :D
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Davai Playforreal . Teeme testi .

Sinu poolt on tabletid , minu poolt jook(bensiin) . Katseautoks 1993a. Nissan Sunny 1,4 . Millel on normaalkulu minu sõidustiiliga 9l/100 km.


Katseks vajaliku bensiini hulga ja tabletikoguse arvutad sina välja . Ning siis peaks olema näha , kas jutt õige või vale .

Auto on karburaator-katalüsaatormootoriga ja läbisõit on 240 kkm.


anna teada kui huvi tunned.


Andres

52 94 065
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
vtl
asjade olemus - see on imelihtne
Postitusi: 636
Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas vtl »

uputaja kirjutas:Davai Playforreal . Teeme testi .

Sinu poolt on tabletid , minu poolt jook(bensiin) . Katseautoks 1993a. Nissan Sunny 1,4 . Millel on normaalkulu minu sõidustiiliga 9l/100 km.
Kas mitte keegi pole aru saanud tõsiasjast, et kodanik PlayForReal EI SOOVI tablette TESTIDA, vaid soovib neid Sulle MÜÜA.
yanekk kirjutas:Küsin siis juba kolmandat korda,PALJU MAKSAB.
Teiseks, võrkturunduses ei ütle ükski agent avalikult hinda välja, kuna siis kaoks hoobilt inimeste huvi. Hind on konfidentsiaalne ja seda öeldakse privaatselt alles kõige lõpus - kui potentsiaalset klienti on piisavalt töödeldud ja lõpuks oma usku pööratud. Sellisel juhul on ohvri ratsionaalsus kadunud ja ta on nõus need imetabletid iga hinna eest ära ostma.

Milleks kirgi üles kütta, bännige ära see spämmer siit.
Saaks siis vähemalt nalja tema kulul, aga ei.
Kasutaja avatar
keelutsoon
SUURED asjad
Postitusi: 447
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
Asukoht: Tln-Tartu vahel
Kontakt:

Postitus Postitas keelutsoon »

vtl kirjutas:Elutarkus seisneb aga selles, et skisofreenikut EI OLE võimalik ümber veenda.
sellise lõppsõnaga võiks antud teema lausa paatoslikult sulgeda.
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
Suletud

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”