Liiklusohutus(kampaaniad)

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
kiiking
Julgeb Organiseerida
Postitusi: 477
Liitunud: L Jaan 06, 2007 10:15 pm
Asukoht: Viimsi-Mähe
Kontakt:

Re: Liiklusohutus(kampaaniad)

Postitus Postitas kiiking »

trc kirjutas:Kampaania eesmärk on ikka inimesi mõtlema panna
Igal argipäeval sõidan Mähelt Viimsisse tööle samal kellaajal. Igal hommikul tuleb mulle vastu mingi bemar umbes 100 või enam kilti rauas. Vilgutan igal kohtumisel talle tulesid ja iga kord võtab ta hoo maha, arvates, et mendid on väljas. :lol:
Ma kavatsen seda mängu edasi mängida. Äkki mõni jääb ellu mingil hetkel.
Mõtlema paneb mõnda aint ora p..ses ja sedagi aint siis, kui seda ora aeg ajalt nats pöörata.
Urmas Laansalu
5211589
kiiking@neti.ee
www.kiiking.com
tiitv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 118
Liitunud: L Okt 27, 2007 11:28 am

Re: Liiklusohutus(kampaaniad)

Postitus Postitas tiitv »

kiiking kirjutas:
trc kirjutas:Kampaania eesmärk on ikka inimesi mõtlema panna
Igal argipäeval sõidan Mähelt Viimsisse tööle samal kellaajal. Igal hommikul tuleb mulle vastu mingi bemar umbes 100 või enam kilti rauas. Vilgutan igal kohtumisel talle tulesid ja iga kord võtab ta hoo maha, arvates, et mendid on väljas. :lol:
Ma kavatsen seda mängu edasi mängida. Äkki mõni jääb ellu mingil hetkel.
Mõtlema paneb mõnda aint ora p..ses ja sedagi aint siis, kui seda ora aeg ajalt nats pöörata.
Aga siis kui tegelikult on ka väljas, ära vilguta. :wink:
Kasutaja avatar
keelutsoon
SUURED asjad
Postitusi: 447
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
Asukoht: Tln-Tartu vahel
Kontakt:

Postitus Postitas keelutsoon »

tanel kirjutas:Minge sõitke ntx Nordkappi. Siis tulge tagasi ja hakake seletama, et Eesti liikluse häda on ohtlikud TEED.
sealkandis tuli tunne, et inimesed lihtsalt peavad kainelt sõitma, sest muidu kaua ei liikle.
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
Kasutaja avatar
keelutsoon
SUURED asjad
Postitusi: 447
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
Asukoht: Tln-Tartu vahel
Kontakt:

Postitus Postitas keelutsoon »

no ja ärme unustame seoses ussisoo traagilise juhtumiga, et mentide ajuraasuke oli jälle tasemel - ettepankud vähendada sel lõigul sõidukiirust, st piirata.

aga kahjuks pahatihti nii seadusandja kui seaduste haldusvolitusi omavad täideviijad toimivadki... üksikute kaasuste põhjal kehtestatakse üldised piirangud.

hakkasin tallinn-tartu maanteed pidevalt sõitma aastast 91. juba 92, seoses autode arvu olulise suurenemisega, tundsin et võiks olla rohkem ridasid.
sellest ajast on aga asfaltkate vaid paremaks muutunud.

teatud tipptundidel sõidan mäo ristist tallinna läbi aegviidu - minul täpselt 30 km pikem trass, ent rahu ja vaikus.
närakaid ka vähem.
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
tyybel
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: T Apr 22, 2008 12:53 pm
Asukoht: Tallinn ja Pärnu

Postitus Postitas tyybel »

keelutsoon kirjutas:
tanel kirjutas:Minge sõitke ntx Nordkappi. Siis tulge tagasi ja hakake seletama, et Eesti liikluse häda on ohtlikud TEED.
sealkandis tuli tunne, et inimesed lihtsalt peavad kainelt sõitma, sest muidu kaua ei liikle.
Einojah, eks rohi on ikka mujal rohelisem :wink:
OT Samas siiski surmalakse on. Kohalikud sõidavad Finnmarki teedel ikka väga hullu. Ja väga kaine peaga baarist koju sõitma ei hakatagi. Lisaks saabub neil keset kuldset sügist polaaröö, suur spliin, saamid kärkunni nüüd liiga hästi ka ei kanna aga sõitma ju "peab". Kohalik taksist halas, et tööd jääb muudkui vähemaks. Aga põhiline surmalaksude põhjus on saamidel - ei, mitte täis peaga sõitmine - sõidu ajal joikimine. Lähevad transsi ja kurvist otse :? Teisel kohal on talvisel ajal liigne mälu usaldamine (natuke nagu meilgi siin?). Kui lumi maas, siis puhub tuul merelt või lagedalt selle tuiskama paari meetri kõrguseks seinaks tuiskama, nagu meil siin Sultsilt tulles oli. Nähtavus olematu ja mälu järgi kimades olevat ikka paremaidki poegi üle serva taevastele karjamaadele sõitnud. Kolmas koht on põhjapõdrad, keda sealkandis ikka roppu moodi. Aga kuna neid ka tohutult hoitakse, siin-seal ka teede äärtesse tarasid püstitatakse, siis väga palju nendega õnnetusi ei ole.
jackpuuk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 40
Liitunud: T Jaan 27, 2009 4:00 am
Asukoht: kusagil Eestis

Postitus Postitas jackpuuk »

Hmmm, igas foorumis juba sama kisa üleval, liigun ise suht tihti kiirusega 140-180 km. tunnis. Aga ka kiiresti sõita on võimalik mõistlikult, peab endale selgeks tegema teekatte seisundi, kas mahud järgmisse kurvi, kui rekka peaks vastu tulema ja kõik muud sellised jutud. Sõitmist lubavaid pabereid oman 18 aastat ja tegelenud ka autokrossiga. Sõitnud olen päris palju ka Eestist väljaspool, viga on ikka inimestes, muidugi poleks tähtis neljarealise väljaehitamine, piisaks 2+1 nagu Rootsis, hiljem lihtne juurde ehitada ja ohtlikud möödasõidud oleks kah peaaegu välistatud. Iga talv käin jäärajal, kui selleks võimalust, oma auto võimeid tuleb teada, siis ei teki jamasid.
kiilakal pole taskus kammi.
tyybel
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: T Apr 22, 2008 12:53 pm
Asukoht: Tallinn ja Pärnu

Postitus Postitas tyybel »

Inimesed on hullud kahtepidi - nii närvid läbi möödasõitjad kui "ühiskondlikud liiklusinspektorid", kes enda taha järjekordi koguvad. Soomes-rootsis tõmbavad isegi vene rekkamehed tee äärde kui tagant lähened. Püütakse ikka nii maanteel kui linnas võimalikult palju teistega arvestada. Kuidas seda suhtumist siin muuta ma küll ei tea, surmasõiduga ähvardamine vist eriti ei mõika.
jackpuuk kirjutas: piisaks 2+1 nagu Rootsis, hiljem lihtne juurde ehitada ja ohtlikud möödasõidud oleks kah peaaegu välistatud.
Sellest keegi tark kunagi seletas, et 2+1 on ikka nagu kiirtee, mis tähendab, et kogu tee pikkuses peab paralleelselt jooksma väiksem tee traktorite-kombainide-hobuvankrite-algajate juhtide-ja loodusenautijate tarbeks. Samuti tuleb ehitada läbisõidud, 112 peatumistaskud, kiirendus/aeglustusrajad etc etc, hinnalt oluliselt odavam ei tulegi kui kohe 2+2 ehitamine. Kuigi Skandinaavia kogemustest tunnistan, et võrreldes 1+1 teega on maru mugav sõita küll.

Soomes harrastatakse päris palju 1+1 ekstra laia teed, millele mõnikord lisanduvad ka laiad teepeenrad. Et ühe rea laius on umbes Pirita tee, keskel eraldusriba ei ole ja kõik hoiavad rahulikult tee välimisse äärde ning keskel käib siis möödasõitmine/möödajõudmine. Meie liikluskombeid arvestades lõpeks see ilmselt paari nädalaga paarikümne surmamatsuga :(
Jeep Grand Cherokee ZJ V8 5.2
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
jackpuuk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 40
Liitunud: T Jaan 27, 2009 4:00 am
Asukoht: kusagil Eestis

Postitus Postitas jackpuuk »

Tyybel, sa sõbrake Eesti kaarti oled vaadanud? Milliste kõrvalteede ehitamisest tuleks rääkida? Mõned kindlasti tuleks, aga see on ju täiesti marginaalne, ka tuleb seda teha neljarealise puhul. Kui oled Rootsis sõitnud, siis tead, et maha-pealesõite saab ka lihtsalt ehitada, ka on neid võimalik ümberehituse juures väga lihtsalt ära kasutada. ´2+1 eelis ongi see, et Sinu mainitud laubalakse on pmst. võimatu teha, kindlasti hakkaks juhtuma "vist jõuan mööda", aga nende tagajärjed on ikka suht lahjakesed võrreldes laubakaga.
kiilakal pole taskus kammi.
tyybel
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: T Apr 22, 2008 12:53 pm
Asukoht: Tallinn ja Pärnu

Postitus Postitas tyybel »

jackpuuk kirjutas:Tyybel, sa sõbrake Eesti kaarti oled vaadanud? Milliste kõrvalteede ehitamisest tuleks rääkida? Mõned kindlasti tuleks, aga see on ju täiesti marginaalne, ka tuleb seda teha neljarealise puhul. Kui oled Rootsis sõitnud, siis tead, et maha-pealesõite saab ka lihtsalt ehitada, ka on neid võimalik ümberehituse juures väga lihtsalt ära kasutada. ´2+1 eelis ongi see, et Sinu mainitud laubalakse on pmst. võimatu teha, kindlasti hakkaks juhtuma "vist jõuan mööda", aga nende tagajärjed on ikka suht lahjakesed võrreldes laubakaga.
Mina, lapsesuu, lällan ju edasi neid vabandusi mida paar aastat tagasi küsimusele "miks neil on ja meil ei ole" vastati selle teemaga seotud ametist. :lol:

Tahtsin pigem viidata, et hea tee on ju mõnus aga kui keegi ikka ei taipa, miks on vahva elusana koju jõuda, ei aita ükski eurodirektiiv või verine reklaam. Meie liiklusgeeniuste askeldamist jälgides tundub, et isegi kui lehmade jooksutara moel sõidurada mõlemalt poolt ära piirata, leiduks varem või hiljem keegi, kes hakkaks pimedal ajal tuledeta tagurdama, et "ma see pool kiltsa ainult lasen siin õige teeotsani, kes see ikka näeb".
Jeep Grand Cherokee ZJ V8 5.2
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
Kasutaja avatar
raimo
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: T Jaan 09, 2007 6:29 pm
Asukoht: Espoo

Postitus Postitas raimo »

jackpuuk kirjutas:...liigun ise suht tihti kiirusega 140-180 km. tunnis...
...Sõitmist lubavaid pabereid oman 18 aastat ja tegelenud ka autokrossiga...
...viga on ikka inimestes...
Ja kui kõrvalteelt peateele keerata sooviv autojuht näeb, et kusagilt kaugelt läheneb auto mille kiirus peaks olema 90-100km/h ning seda arvestades peaks ta vabalt peateele saama keerata. Kui aga läheneva auto kiirus on kaks korda suurem lubatust, on avarii vältimine võimatu.

Järjekordne rallimees, kes arvab, et motospordiga tegelemine teeb temast superjuhi, on välja ilmunud.

Just nimelt, viga on inimestes, kes hindavad oma võimeid üle ja tunnevad selle üle veel uhkust.
2004.WJ.
Kiirus kompenseerib kliirensit.
jackpuuk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 40
Liitunud: T Jaan 27, 2009 4:00 am
Asukoht: kusagil Eestis

Postitus Postitas jackpuuk »

Kõiki ei jõua muidugi koolitada sel meetodil, aastat 3 tagasi lasksin E mersu nina sõelaks peale selle, kui ta sundis mind oma möödasõiduga praktiliselt põllule, päästis ainult oma auto hea tundmine. Usun, et see jurakas ei tee enam kunagi selliseid möödasõite. Raimo, sellest ma räägingi, sellega pead kiiresti sõites arvestama, nähes kõrvalteel autot pidurdad kiiruse tõsiselt maha jne. Kõike pead arvestama, ka aeglase sõidu puhul. Enda superjuhiks pidamisest asi kaugel, pigem arvan endast vastupidi.
kiilakal pole taskus kammi.
Kasutaja avatar
hans
Rock Crawler
Postitusi: 510
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hans »

jackpuuk kirjutas: aastat 3 tagasi lasksin E mersu nina sõelaks
äkki paned oma auto margi ja reg.nr kirja.teaks sinust vähe eemale hoida.teab millal silme eest sul jälle mustaks läheb?
jackpuuk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 40
Liitunud: T Jaan 27, 2009 4:00 am
Asukoht: kusagil Eestis

Postitus Postitas jackpuuk »

Silme eest läheb mustaks ainult siis, kui keegi üritab mind keset päeva lampi ära tappa! Minust rahumeelsemat inimest annab muidu otsida, siin foorumis on inimesi, kes mind tunnevad.
kiilakal pole taskus kammi.
Kasutaja avatar
max07
Fitting 38"
Postitusi: 206
Liitunud: E Veebr 11, 2008 1:46 pm
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas max07 »

raimo kirjutas: Ja kui kõrvalteelt peateele keerata sooviv autojuht näeb, et kusagilt kaugelt läheneb auto mille kiirus peaks olema 90-100km/h ning seda arvestades peaks ta vabalt peateele saama keerata. Kui aga läheneva auto kiirus on kaks korda suurem lubatust, on avarii vältimine võimatu.


Peaks olema, aga ei ole... sellega peaks ka kõrvalteelt keerav juht arvestama ja kui kindel pole siis nina välja ei pista @ kellegil meist pole radarit sünniga kaasa antud :P Oma kogemused ettekeeramisega on valdavalt just norm kiirusel olnud, seda nii auto kui mootorrattaga. Lihtsalt tullakse kõrvalteelt, korra vaatab ja siis juba läheb, et jõuan küll... aga et jääks seisma, vaataks korra mõlemale poole ja siis veel korra vasakule meil eriti ei harrastata!
jackpuuk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 40
Liitunud: T Jaan 27, 2009 4:00 am
Asukoht: kusagil Eestis

Postitus Postitas jackpuuk »

Kes julgeb öelda, et talle pole linnas lampi ette keeratud, samas ise liikudes mingi 40 km. tunnis( ma pean oma armukesest lugu, ega lõhu aukudes) nagu aru saite pole see mingi jeep. Et rohkem inimesed närvi ei läheks, UAZ bussi kasutan sihtotstarbel lõbutsemiseks.
kiilakal pole taskus kammi.
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”