Full Size Ford Bronco. Müüdud!
Moderaator: Moderators
Palju häid soovitusi, mõtteid, tegevusi ja kiusatusi, et raskeks läheb kohe
, lähima aasta jooksul vist igav ei hakka
Igaljuhul üritab end ohjeldada ja jätkatan plaanipäraselt, mis hetkel näeb ette kiiremas korras keretööde valmimise ja sõidetavaks tegemisega, kui see tehtud siis tegeleb vastavalt vajadustele muu ninn-nänniga.
viimased paar nädalat töö ja haiguse tõttu suurt arengut pole olnud, aga miskit siiski.
Käe harjutamiseks (@plaan kõik värvimistööd ise teha) sai terve sisu krunditud.


Algust sai ka põhjamastiksiga tehtud.

Igaljuhul keretööd jätkuvad
Väikestviisi tellib ka igasugu manti ja paar pakikest tulnud

Vahetusse lähevad siis;
-Mõlema ukse akna tihendid, kuna auto arvatavasti soojast kliimast tulnud ja vanad tihendid lihtsalt haitunud
- Tagatuled
- Süüteküünlad (NGK Platium)
- Küünlajuhtmed
- Jagaja kaas ja rootor
- Juhiukse hingede parandus komplek
Nüüd olemas ka repair manual, lausa 2
(üks neist tuli 1,5 kuud
)
Käe harjutamiseks (@plaan kõik värvimistööd ise teha) sai terve sisu krunditud.


Algust sai ka põhjamastiksiga tehtud.

Igaljuhul keretööd jätkuvad
Väikestviisi tellib ka igasugu manti ja paar pakikest tulnud

Vahetusse lähevad siis;
-Mõlema ukse akna tihendid, kuna auto arvatavasti soojast kliimast tulnud ja vanad tihendid lihtsalt haitunud
- Tagatuled
- Süüteküünlad (NGK Platium)
- Küünlajuhtmed
- Jagaja kaas ja rootor
- Juhiukse hingede parandus komplek
Nüüd olemas ka repair manual, lausa 2
Täna said esimesed detailid ahju ja sai kätt "päris" värvimisega proovitud
Kuigi esimene kogemus värvimisega (@püstol ja kamber not spray
) ei hakkand mingitele proovitükkidele aega raiskama ja asusin asja kallale. Tulemus sihuke:


Ise olen enamvähem rahul ja metsa käib kah
Muidu võinuks eeltöö parem olla, kuid igat mõlki ja kumerust polnd plaanis välja ajadagi, kuna neid tuleb igunii juurde
. Värvipoolelt on asi nagu tutikas Jaapani/Hiina auto mis kehval ajal käiks kah
ehk siis, natuke apelsiinikoorene. Homme tõmbab veel matiks ja paneb laki ka peale, et nats peaks paremaks minema või siis hullemaks 
Värvideks kasutasin:
PPG epoksiit krunt
Delfleet- must (Delfleet värvisüsteem on mõeldud raskeveokite, busside, rongide ja transpordivahendite värvimiseks.Värvid on väga kulumiskindlad ja hea läikega ka pikema aja möödudes.
75 aastat raskeveokite värvimiskogemust võib Delfleet tooteid pidada konkurentsitult parimaks sarnaste seas)
Lakiks läheb samuti Delfeet seeriast ja seda siis vähe tugevamal kujul ehk siis mingil moel kriimukindel.


Ise olen enamvähem rahul ja metsa käib kah
Värvideks kasutasin:
PPG epoksiit krunt
Delfleet- must (Delfleet värvisüsteem on mõeldud raskeveokite, busside, rongide ja transpordivahendite värvimiseks.Värvid on väga kulumiskindlad ja hea läikega ka pikema aja möödudes.
75 aastat raskeveokite värvimiskogemust võib Delfleet tooteid pidada konkurentsitult parimaks sarnaste seas)
Lakiks läheb samuti Delfeet seeriast ja seda siis vähe tugevamal kujul ehk siis mingil moel kriimukindel.
Väikestviisi hakkab juba looma ja suurem osa kerest koos
. Ja tundub, et vähe sellest kui ta sõites laguneb, teeb ta seda ka seistes
nimelt süüde on hetke seisul lootusetult kadunud
Niipea kui Eestis tagasi võtab asja tõsisemalt käsile. Hetkel on teada, et vool tuleb peale aga kõrgepinge ei teki....
Miski telefoniga tehtud pildike hetke seisundist

Miski telefoniga tehtud pildike hetke seisundist

Nu nii, mõned päevad vähe auto kallal asjatatud ja asi hakkab tervikuks saama
tuled ees ja sisu sees.


Nüüd tarvis hunnik rauda sebida ja stangesi keevitama hakata, kuna orig. kroom stanged ei meeldi ja tulevik (suht kauge
) näeb ka vintsi ette.
Vähe sai uuritud ka kapotialust ja algatuseks vahetasin ~10 m vaakumvoolikuid välja. Uuritud sai ka süüteprobleemi ja üllatuseks avastasin puruks rebitud halli anduri.....
hetkel suht hämmingus, et kuidas see juhtus...

Igaljuhul tellib uue anduri ära ja loodab asja võimalikult kiirelt käima saada.


Nüüd tarvis hunnik rauda sebida ja stangesi keevitama hakata, kuna orig. kroom stanged ei meeldi ja tulevik (suht kauge
Vähe sai uuritud ka kapotialust ja algatuseks vahetasin ~10 m vaakumvoolikuid välja. Uuritud sai ka süüteprobleemi ja üllatuseks avastasin puruks rebitud halli anduri.....

Igaljuhul tellib uue anduri ära ja loodab asja võimalikult kiirelt käima saada.
Hetkel tegeleb tagasilla simmerite vahetusega ja seoses sellega tekkis paar küsimust;?
Nimelt difri korpuse kaase vahel tihend puudus ja seda asendas silkoon, et kuidas oleks mõistlik asi uuesti kokku panna?, et kas teeb kummist, papist tihendi või lääb samuti silikoon vahele ja hea küll?
Ja kas tegu on LSD lukuga difriga? Ja mis õli oleks hea sisse vurada?

Ja ega keegi juhuslikult 8,8" difri(vist
)otsa simmerite suurust ei tea?
Üritab homme miskit Eestist otsida enne kui tellima hakkab ja vanalt simmerilt miskit tarka välja ei loe:( + nad suht räsitud, et täpset mõõtu võtta....
Nimelt difri korpuse kaase vahel tihend puudus ja seda asendas silkoon, et kuidas oleks mõistlik asi uuesti kokku panna?, et kas teeb kummist, papist tihendi või lääb samuti silikoon vahele ja hea küll?
Ja kas tegu on LSD lukuga difriga? Ja mis õli oleks hea sisse vurada?

Ja ega keegi juhuslikult 8,8" difri(vist
