'89 Pajerol pöörded kõrged

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
taavik
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
Asukoht: Keskel
Kontakt:

'89 Pajerol pöörded kõrged

Postitus Postitas taavik »

Hommikul pikema sõidu lõpus avastasin, et tühikäigul jäävad pöörded 1500 kanti pidama ja allapoole ei lange. Alla saab sõidu ajal piduriga mootorit kinni pidurdades. Päeva jooksul tundus asi süvenevat - õhtul oli juba ka märgatav jõukadu. Mootor käivitub korralikult ja ei suitse.
Autoks 1989 Pajero 2,5TD
Hiljuti vahetatud üks nookur, kas võib olla sellega kuidagi seotud?
taavik
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
Asukoht: Keskel
Kontakt:

Postitus Postitas taavik »

Vahepeal veel selline tähelepanek, et kui tühikäigul lasta pöörded korraks 3000 kanti, siis vajuvad tagasi normaalseks - kuni järgmise gaasiandmiseni.
Vahepeal sai vahetatud kütusefilter, sest selle ummistus oli üks pakkumisi (71 krooni polnud eriline väljaminek kah), kuid see ei aidanud.
Seega ootan veel huvitavaid ideid.
taavik
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
Asukoht: Keskel
Kontakt:

Postitus Postitas taavik »

Käega katsudes tundub tross ja hoovastik toimivat. Kui nookurit vahetades oleks miksit ära lammutatud, siis oleks ju hädad peale hakkama kohe pärast töökojast lahkumist.
taavik
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
Asukoht: Keskel
Kontakt:

Postitus Postitas taavik »

jah, on pakutud ka mingi regulaatori kinnijäämist pumbas. Samas minu talumehe loogika ütleb, et kui probleem oleks kiinijäävas gaasitrossis/hoovastikus, siis ei tohiks olla märgatavat jõukadu.
Hetkel on vaja maanteel keksmisest tõusust üles saamiseks käiku alla vahetada. ning gaasi vajutades alguses korraks nagu ei saaks kütet kätte mootor.
Kasutaja avatar
malvekas
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: L Dets 29, 2007 6:29 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas malvekas »

Aga kuidas ta sul peale pikemat seismist käima läheb?
Cheokee 2,5td

Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
taavik
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
Asukoht: Keskel
Kontakt:

Postitus Postitas taavik »

Pärast selle jama hakkamist on seisnud õhtust järgmise päeva lõunani. Sellise pausi peale käivitub vabalt. Kui pikk see küsitud pikem seismine olema peaks?
Kasutaja avatar
malvekas
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: L Dets 29, 2007 6:29 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas malvekas »

Sellest ajast küll. Seega küte tagasi ei vaju. Üks kahtlus tekib ikka. Olen selle varjandi ära näinud(fordi mootoriga), kui imemis poole peal oli paras pisike auk sees, välja ei tilkunud ja võttis nii parajalt õhku lisaks, et tõmbas pöörded ülesse. Suitsu värvus ka oluliselt ei muutunud. Jõuetumaks muutus ka veidi.
Cheokee 2,5td

Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
taavik
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
Asukoht: Keskel
Kontakt:

Postitus Postitas taavik »

Aga kuidas sa kommenteerid seda, et kui pöörded lasta korraks 3000 juurde, siis vajuvad normaalseks tagasi?
Mismoodi üldse kontrollida kas võtab lisaõhku sisse või ei?
Kasutaja avatar
malvekas
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: L Dets 29, 2007 6:29 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas malvekas »

Õhuga on lühidalt nii, kui sul enne küttepumpa on läbipaistev voolik, näed läbi selle mullikesi või võtad paagist tuleva trass lahti enne käsipumpa(kui sul see on), voolik pikenduseks ja see ots kütte kanistrisse.Peaasi et puhas küte ja lisa veidi kahetaktilise õli, et määriks küttepumpa paremini seest.
taavik kirjutas:Aga kuidas sa kommenteerid seda, et kui pöörded lasta korraks 3000 juurde, siis vajuvad normaalseks tagasi?
Kui sa väidad, et oled käega katsunud, et gaasi hoovastik ikka tuleb korralikult tagasi, siis jääb üle veel võimalus, et blunser jääb kinni, kuid see ei tohiks jälle põõretel jõudlust vähendada. Mingi võimalus pidi olema ka kahe asja koosmõju, kui ei saa korralikult kütet kätte(filter umbes,torustik umbe minemas, s..t küte) ja blunser ka kipub kinni jääma, siis võib ka jõudlust vähendada, kuid peaks hakkama tühikäik lainetama. Mingi võimalus ka blunseri vedru purunemine või ... Kuid see selguks sellisel juhul pumpa lammutades.
vaheta ka igaksjuhuks küte ära ja lisa kahetaktilist sinnagi.
Kui küte tuleb korralikult, õhku ka, hoovastik liigub korralikult ka piirajakruvini tagasi, siis rohkemat ei oskagi soovitada.
Cheokee 2,5td

Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Mul LC40-nel olid sarnased sümptomid,kui kõrgsurvepumbas oli miski membraan katki.Ega seal sees ainult üks membraan oligi.
taavik
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
Asukoht: Keskel
Kontakt:

Postitus Postitas taavik »

Gaasihoovastik liigub vabalt ka kruvini tagasi. Üks võimalus pöördeid maha saada on mootor n.ö kinni pidurdada - käik sees ja pidur alla natuke, nii toimides jäävad pöörded vahepeal 1100 kanti.
Jõukadu on suurem just kõrgetel pööretel. Madalalt veab peaagu agu varem, kuid siiski nõrgemalt. Kui vedu taga, siis liigub rahulikult ka madalamatel pööretel. Ainult tühikäigul veab pöörded üles.
Täna filtrit vahetades õhutati ka kütusesüsteem ära, seega õhuprobleemi ei tohiks olla.
Kisub ikka pumbaremondi poole vist.
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

pane tagasivoolule läbipaistev voolik vahele, kui on mulli meri või vaht ainult siis kisub pump ise kusagilt õhku vahele ja kui madalalt veab ja pööretega jõuetu siis vist ikka ei saa kütet õieti kätte.
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Ilmselt kipub jah regulaator natuke kinni jääma.Nende pumpade regulaatorid ei sisalda ainult raskus vihtisid ja vedru,mille otsas trossi hoovastik.Siin juhtnööre anda natuke keeruline,vaja asja näha ja katsuda.Võib ka konrollida turbokorrektorit,kui see millegi pärast tööasendisse jääb ei tule ka pöörded maha.Kõige selle põhjuseks pakuks,et pumbani jõudis natuke vett.
olge marurahulikud!
taavik
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
Asukoht: Keskel
Kontakt:

Postitus Postitas taavik »

Ehk siis kõik viitab mingile solkkütusele?
Algas kogu see jama paar päeva pärast tankimist.
Kallasin eile ka u.0,3 liitrit 2-takti õli paaki.
taavik
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
Asukoht: Keskel
Kontakt:

Postitus Postitas taavik »

Asi korras. Polnud kütusel siiski häda midagist. Probleemiks oli gaasihoovast pumpa minev võll, mis oli nuudist väljas ja natuke lahti ning sellest tulenevalt oli pumba normaalne toimimine natuke häiritud
Remondi maksumuseks kujunes 71 raha kütusefiltri eest ja paar liitrit 2-takti õli millega sai enne pumpa määritud :D
Vasta

Mine “Mitsubishi”