'89 Pajerol pöörded kõrged
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
-
taavik
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 163
- Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
- Asukoht: Keskel
- Kontakt:
'89 Pajerol pöörded kõrged
Hommikul pikema sõidu lõpus avastasin, et tühikäigul jäävad pöörded 1500 kanti pidama ja allapoole ei lange. Alla saab sõidu ajal piduriga mootorit kinni pidurdades. Päeva jooksul tundus asi süvenevat - õhtul oli juba ka märgatav jõukadu. Mootor käivitub korralikult ja ei suitse.
Autoks 1989 Pajero 2,5TD
Hiljuti vahetatud üks nookur, kas võib olla sellega kuidagi seotud?
Autoks 1989 Pajero 2,5TD
Hiljuti vahetatud üks nookur, kas võib olla sellega kuidagi seotud?
-
taavik
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 163
- Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
- Asukoht: Keskel
- Kontakt:
Vahepeal veel selline tähelepanek, et kui tühikäigul lasta pöörded korraks 3000 kanti, siis vajuvad tagasi normaalseks - kuni järgmise gaasiandmiseni.
Vahepeal sai vahetatud kütusefilter, sest selle ummistus oli üks pakkumisi (71 krooni polnud eriline väljaminek kah), kuid see ei aidanud.
Seega ootan veel huvitavaid ideid.
Vahepeal sai vahetatud kütusefilter, sest selle ummistus oli üks pakkumisi (71 krooni polnud eriline väljaminek kah), kuid see ei aidanud.
Seega ootan veel huvitavaid ideid.
-
taavik
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 163
- Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
- Asukoht: Keskel
- Kontakt:
jah, on pakutud ka mingi regulaatori kinnijäämist pumbas. Samas minu talumehe loogika ütleb, et kui probleem oleks kiinijäävas gaasitrossis/hoovastikus, siis ei tohiks olla märgatavat jõukadu.
Hetkel on vaja maanteel keksmisest tõusust üles saamiseks käiku alla vahetada. ning gaasi vajutades alguses korraks nagu ei saaks kütet kätte mootor.
Hetkel on vaja maanteel keksmisest tõusust üles saamiseks käiku alla vahetada. ning gaasi vajutades alguses korraks nagu ei saaks kütet kätte mootor.
Sellest ajast küll. Seega küte tagasi ei vaju. Üks kahtlus tekib ikka. Olen selle varjandi ära näinud(fordi mootoriga), kui imemis poole peal oli paras pisike auk sees, välja ei tilkunud ja võttis nii parajalt õhku lisaks, et tõmbas pöörded ülesse. Suitsu värvus ka oluliselt ei muutunud. Jõuetumaks muutus ka veidi.
Cheokee 2,5td
Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
Õhuga on lühidalt nii, kui sul enne küttepumpa on läbipaistev voolik, näed läbi selle mullikesi või võtad paagist tuleva trass lahti enne käsipumpa(kui sul see on), voolik pikenduseks ja see ots kütte kanistrisse.Peaasi et puhas küte ja lisa veidi kahetaktilise õli, et määriks küttepumpa paremini seest.
vaheta ka igaksjuhuks küte ära ja lisa kahetaktilist sinnagi.
Kui küte tuleb korralikult, õhku ka, hoovastik liigub korralikult ka piirajakruvini tagasi, siis rohkemat ei oskagi soovitada.
Kui sa väidad, et oled käega katsunud, et gaasi hoovastik ikka tuleb korralikult tagasi, siis jääb üle veel võimalus, et blunser jääb kinni, kuid see ei tohiks jälle põõretel jõudlust vähendada. Mingi võimalus pidi olema ka kahe asja koosmõju, kui ei saa korralikult kütet kätte(filter umbes,torustik umbe minemas, s..t küte) ja blunser ka kipub kinni jääma, siis võib ka jõudlust vähendada, kuid peaks hakkama tühikäik lainetama. Mingi võimalus ka blunseri vedru purunemine või ... Kuid see selguks sellisel juhul pumpa lammutades.taavik kirjutas:Aga kuidas sa kommenteerid seda, et kui pöörded lasta korraks 3000 juurde, siis vajuvad normaalseks tagasi?
vaheta ka igaksjuhuks küte ära ja lisa kahetaktilist sinnagi.
Kui küte tuleb korralikult, õhku ka, hoovastik liigub korralikult ka piirajakruvini tagasi, siis rohkemat ei oskagi soovitada.
Cheokee 2,5td
Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
-
taavik
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 163
- Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
- Asukoht: Keskel
- Kontakt:
Gaasihoovastik liigub vabalt ka kruvini tagasi. Üks võimalus pöördeid maha saada on mootor n.ö kinni pidurdada - käik sees ja pidur alla natuke, nii toimides jäävad pöörded vahepeal 1100 kanti.
Jõukadu on suurem just kõrgetel pööretel. Madalalt veab peaagu agu varem, kuid siiski nõrgemalt. Kui vedu taga, siis liigub rahulikult ka madalamatel pööretel. Ainult tühikäigul veab pöörded üles.
Täna filtrit vahetades õhutati ka kütusesüsteem ära, seega õhuprobleemi ei tohiks olla.
Kisub ikka pumbaremondi poole vist.
Jõukadu on suurem just kõrgetel pööretel. Madalalt veab peaagu agu varem, kuid siiski nõrgemalt. Kui vedu taga, siis liigub rahulikult ka madalamatel pööretel. Ainult tühikäigul veab pöörded üles.
Täna filtrit vahetades õhutati ka kütusesüsteem ära, seega õhuprobleemi ei tohiks olla.
Kisub ikka pumbaremondi poole vist.
Ilmselt kipub jah regulaator natuke kinni jääma.Nende pumpade regulaatorid ei sisalda ainult raskus vihtisid ja vedru,mille otsas trossi hoovastik.Siin juhtnööre anda natuke keeruline,vaja asja näha ja katsuda.Võib ka konrollida turbokorrektorit,kui see millegi pärast tööasendisse jääb ei tule ka pöörded maha.Kõige selle põhjuseks pakuks,et pumbani jõudis natuke vett.
olge marurahulikud!
-
taavik
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 163
- Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
- Asukoht: Keskel
- Kontakt:
Asi korras. Polnud kütusel siiski häda midagist. Probleemiks oli gaasihoovast pumpa minev võll, mis oli nuudist väljas ja natuke lahti ning sellest tulenevalt oli pumba normaalne toimimine natuke häiritud
Remondi maksumuseks kujunes 71 raha kütusefiltri eest ja paar liitrit 2-takti õli millega sai enne pumpa määritud
Remondi maksumuseks kujunes 71 raha kütusefiltri eest ja paar liitrit 2-takti õli millega sai enne pumpa määritud