Mootorite kaalud.

Asjakohane info huvitavast tootest või vahendist, mida netiavarustest leidsite. Samuti aga kontaktid ja viited a'la treialile, keevitajale ja asjalikele töömeestele, kelle abi ka teistel siis lihtne leida oleks.

Moderaatorid: jr, Landy, boob, Moderators

Kasutaja avatar
Datsun
True Off Roader!
Postitusi: 1062
Liitunud: T Sept 25, 2007 5:30 pm
Asukoht: Tartu ja Võõpste
Kontakt:

Mootorite kaalud.

Postitus Postitas Datsun »

Loodan, et tulete kaasa. kindlasti on paljudele sellest kasu.

Nissan Patrol 3.3TD 360kg komplektne ja ilma õlita
Pilt

M62B44 Valmistaja BMW.
4.4 L (4398 cc/268 in³)
210 kW (282 hp) @ 5700
420 N·m (310 ft·lbf) @ 3900

Pilt


Jeep Cherokee 4.0 136kw

Pilt
Viimati muutis Datsun, R Jaan 06, 2012 7:02 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tartust 25km Võõpstes.
Rait 58023801 e-mail: saagima@hot.ee
http://tartuoffroad.ee/
Kasutaja avatar
Datsun
True Off Roader!
Postitusi: 1062
Liitunud: T Sept 25, 2007 5:30 pm
Asukoht: Tartu ja Võõpste
Kontakt:

Re: Mootorite kaalud.

Postitus Postitas Datsun »

Lisage aga isuga, kes viitsib:)
Tartust 25km Võõpstes.
Rait 58023801 e-mail: saagima@hot.ee
http://tartuoffroad.ee/
Kasutaja avatar
Datsun
True Off Roader!
Postitusi: 1062
Liitunud: T Sept 25, 2007 5:30 pm
Asukoht: Tartu ja Võõpste
Kontakt:

Re: Mootorite kaalud.

Postitus Postitas Datsun »

Nissan Patrol 2.8 85kw komplektne ja õli sees

Pilt
Tartust 25km Võõpstes.
Rait 58023801 e-mail: saagima@hot.ee
http://tartuoffroad.ee/
tyyp07
I live off from the mud
Postitusi: 1740
Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Re: Mootorite kaalud.

Postitus Postitas tyyp07 »

TiitR kirjutas:Teemast küll jõhkralt mööda, kuid kust sa sellise kaalu välja sebisid? Käisin Forankras kaalusi kaemas, kuid seal minu jaoks liiga multifunktsionaalne (pole vaja lihtsalt niipalju võimalusi) ja seoses sellega ka natsa kallis. 8)
Midagi leiab ka siit: http://www.kaalud.ee/category/view/8
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
Land Rover Defender 110, 2000
53449661 Kert
Team Linnamehed
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4360
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Mootorite kaalud.

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Datsun
True Off Roader!
Postitusi: 1062
Liitunud: T Sept 25, 2007 5:30 pm
Asukoht: Tartu ja Võõpste
Kontakt:

Re: Mootorite kaalud.

Postitus Postitas Datsun »

need andmed on kohati ebatäpsed. aga abiks ikka:)
Tartust 25km Võõpstes.
Rait 58023801 e-mail: saagima@hot.ee
http://tartuoffroad.ee/
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4360
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Mootorite kaalud.

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Datsun kirjutas:
need andmed on kohati ebatäpsed. aga abiks ikka:)
Ja see kaal mis su pandud piltidel on värskelt taadeldud ?
Ehk on mõnele mootorile miski kogus vana õli ikka kuhugi ladestunud ?
Aga abiks ikka :wink:
tartuoffroad.ee
5581340
pimeroolis
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 136
Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval

Re: Mootorite kaalud.

Postitus Postitas pimeroolis »

Terekest. Nujah ega vist selle oma kaaluga näiteks ARK-ile midagi ei tõesta, sinna peab ikka mingi atesteeritud kaalu paberiga minema. Oma autu arvelevõtmisel pidin ka kohaliku metallifirma kaalul käima. Muidugi omas töökojas kindlasti aitab asju mõelda, kontrollida. Sellist kaalu otsas rippuvat mootorit kahjuks pildina pole, ei ole olnud vajadust maha võtta veel :oops: 6.0 Power Stroke Turbo Diesel, 4 OHV/1cam-in-Crankcase-V8, VGT turbo, intercooler, 325Hp/3300 RPM, 759Nm/ 2000RPM, kaalub koos õliga(15l) 438kg. Need niikui tehase andmed aga suht lihtsa chiptuuneriga saab vilet juurde keerata ilma ümberehitusi mingi +130Hp ja mingi +200-300Nm. See pöördemomendi kasv muidugi selline ligilähedane oleneb tuuneris olevast programmist, võib lisada ka pöördemomenti ja jätta hp-d rahule, no näiteks raskete haagiste veol. Mingid firmad pakuvad ka +160Hp... Sellest suurema vile tekitamiseks peaks juba pihustite ja turbo kallale minema ja pl-kaane polte vahetama. Olen proovind nii ja naasugust versiooni selline +80Hp annab meeldiva erksuse ja tuntava küttekulu ekonoomia, +130Hp aga muudab mootori juba selliseks jõhkraks ja käigukast hakkab käike niikui haamriga sisse taguma, mnt. hea aga linnas suht ebameeldivalt järsk ja rebiv, kipub kergelt musti jutte jätma asfaldile. Ega selline mürakas muidugi võistlusauto peale kaalu poolest sobigi, noh kui just mõnest veoautost ei taha vähe äkilisemat teha :shock:
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
TPmorgan
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 138
Liitunud: P Nov 27, 2011 11:18 pm

Re: Mootorite kaalud.

Postitus Postitas TPmorgan »

kas keegi oskab siia v2lja tuua landcruiseri lj 73 2.4 turbo mootori kaalu ja land cruiser 80 4,2 turbo mootori kaalu? oleks huvitav teada kui palju on see 80 mootor raskem 73 omast? :wink:
Lc HJ60 OME,BFgoodrich MT35,ComeUpDV9000.
Lc LJ73 OME,Dobinson,BFgoodrichMT37,ComeUpDS95
AsTroSS
Fitting 44"
Postitusi: 491
Liitunud: L Mai 16, 2009 10:01 pm
Asukoht: linna lähedal maal

Re: Mootorite kaalud.

Postitus Postitas AsTroSS »

pimeroolis kirjutas:Terekest. Nujah ega vist selle oma kaaluga näiteks ARK-ile midagi ei tõesta, sinna peab ikka mingi atesteeritud kaalu paberiga minema. Oma autu arvelevõtmisel pidin ka kohaliku metallifirma kaalul käima. Muidugi omas töökojas kindlasti aitab asju mõelda, kontrollida. Sellist kaalu otsas rippuvat mootorit kahjuks pildina pole, ei ole olnud vajadust maha võtta veel :oops: 6.0 Power Stroke Turbo Diesel, 4 OHV/1cam-in-Crankcase-V8, VGT turbo, intercooler, 325Hp/3300 RPM, 759Nm/ 2000RPM, kaalub koos õliga(15l) 438kg. Need niikui tehase andmed aga suht lihtsa chiptuuneriga saab vilet juurde keerata ilma ümberehitusi mingi +130Hp ja mingi +200-300Nm. See pöördemomendi kasv muidugi selline ligilähedane oleneb tuuneris olevast programmist, võib lisada ka pöördemomenti ja jätta hp-d rahule, no näiteks raskete haagiste veol. Mingid firmad pakuvad ka +160Hp... Sellest suurema vile tekitamiseks peaks juba pihustite ja turbo kallale minema ja pl-kaane polte vahetama. Olen proovind nii ja naasugust versiooni selline +80Hp annab meeldiva erksuse ja tuntava küttekulu ekonoomia, +130Hp aga muudab mootori juba selliseks jõhkraks ja käigukast hakkab käike niikui haamriga sisse taguma, mnt. hea aga linnas suht ebameeldivalt järsk ja rebiv, kipub kergelt musti jutte jätma asfaldile. Ega selline mürakas muidugi võistlusauto peale kaalu poolest sobigi, noh kui just mõnest veoautost ei taha vähe äkilisemat teha :shock:
Veokist äkilisema tegemiseks on pisut paremaid toorikud kui Fordi Powerjoke.... :roll:
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35

Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
pimeroolis
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 136
Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval

Re: Mootorite kaalud.

Postitus Postitas pimeroolis »

AsTroSS kirjutas:
pimeroolis kirjutas:Terekest. Nujah ega vist selle oma kaaluga näiteks ARK-ile midagi ei tõesta, sinna peab ikka mingi atesteeritud kaalu paberiga minema. Oma autu arvelevõtmisel pidin ka kohaliku metallifirma kaalul käima. Muidugi omas töökojas kindlasti aitab asju mõelda, kontrollida. Sellist kaalu otsas rippuvat mootorit kahjuks pildina pole, ei ole olnud vajadust maha võtta veel :oops: 6.0 Power Stroke Turbo Diesel, 4 OHV/1cam-in-Crankcase-V8, VGT turbo, intercooler, 325Hp/3300 RPM, 759Nm/ 2000RPM, kaalub koos õliga(15l) 438kg. Need niikui tehase andmed aga suht lihtsa chiptuuneriga saab vilet juurde keerata ilma ümberehitusi mingi +130Hp ja mingi +200-300Nm. See pöördemomendi kasv muidugi selline ligilähedane oleneb tuuneris olevast programmist, võib lisada ka pöördemomenti ja jätta hp-d rahule, no näiteks raskete haagiste veol. Mingid firmad pakuvad ka +160Hp... Sellest suurema vile tekitamiseks peaks juba pihustite ja turbo kallale minema ja pl-kaane polte vahetama. Olen proovind nii ja naasugust versiooni selline +80Hp annab meeldiva erksuse ja tuntava küttekulu ekonoomia, +130Hp aga muudab mootori juba selliseks jõhkraks ja käigukast hakkab käike niikui haamriga sisse taguma, mnt. hea aga linnas suht ebameeldivalt järsk ja rebiv, kipub kergelt musti jutte jätma asfaldile. Ega selline mürakas muidugi võistlusauto peale kaalu poolest sobigi, noh kui just mõnest veoautost ei taha vähe äkilisemat teha :shock:
Veokist äkilisema tegemiseks on pisut paremaid toorikud kui Fordi Powerjoke.... :roll:
...no aga trumbid lauale :lol: ideed ju alati hinnas. Panin lihtsalt oma autu mootori andmeid natuke kirja noh niikui mõtteaineks. Eks need jänkidiislid suht kobakad, ilmselt võistlemise mõttes võib olla mitte kõige paremini sobivad, show mõttes kindlasti.
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4360
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Mootorite kaalud.

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

http://www.alfadax.com/content/before/e ... hoice1.htm

Veel mõned kaalud ja mõõdud ja kommentaarid
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Mootorite kaalud.

Postitus Postitas Praks1 »

Kui kedagi huvitab,siis WV/audi 1,9td mootori kaal 150kg,ilma starteri,gene ja roolivõimuta.
Ning volvo C303 käigu ja vahekast 70kg.
Proto
53951597
Grand
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: T Nov 25, 2008 5:00 pm

Re: Mootorite kaalud.

Postitus Postitas Grand »

Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4337
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mootorite kaalud.

Postitus Postitas Movistar »

Nissan vq35hr ilma gene,roolivoimu ja starterita149 kg
TR3
Vasta

Mine “Sisukad”