Jeep Cherokee Limited 4.0 136kW 1992 a.

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
tegelinsky
Fitting 38"
Postitusi: 216
Liitunud: L Nov 03, 2007 2:06 pm
Asukoht: Sastamala/Pärnu
Kontakt:

Jeep Cherokee Limited 4.0 136kW 1992 a.

Postitus Postitas tegelinsky »

Tervist!
Paluksin teadjamatelt meestelt abi sellise isendi ostu puhul...kas tasub üldse jne...millega peaksin arvestama ja kõik muu selline...plaanis rohkem metsas turnimiseks mitte linnasõiduks :)
Jutt siis just sellisest isendist : http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.soodaprits.ee
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
Kasutaja avatar
metsakoll
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Mai 28, 2007 5:29 pm

Re: Jeep Cherokee Limited 4.0 136kW 1992 a.

Postitus Postitas metsakoll »

nohik
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: L Dets 16, 2006 11:11 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nohik »

Cherokeed, nii palju kui ma nendega kokku puutunud olen, on väga tublid ja töökindlad aparaadid. Mina muretseks pigem auto tõste pärast, nimelt peaks uurima kuidas, millest ja kus see tõste tehtud on. Pühapäeval RMK liivakastis korraldatud üritusel pälvisid Jeebid topeltvõidu.

P.S. Jeebikute jupid on suht taskukohase hinnaga ja ka järelturul suht laialdaselt levinud ning igasuguste probleemide puhul peaks sa siit foorumist abi saama.

Madis
Kasutaja avatar
tegelinsky
Fitting 38"
Postitusi: 216
Liitunud: L Nov 03, 2007 2:06 pm
Asukoht: Sastamala/Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas tegelinsky »

selge siis ja tänud...järelikult jääb valik cherokeele :)
http://www.soodaprits.ee
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
4x4 sõber
Fitting 38"
Postitusi: 307
Liitunud: E Veebr 19, 2007 2:42 pm
Asukoht: TALLINN

Re: Jeep Cherokee Limited 4.0 136kW 1992 a.

Postitus Postitas 4x4 sõber »

tegelinsky kirjutas:Tervist!
Paluksin teadjamatelt meestelt abi sellise isendi ostu puhul...kas tasub üldse jne...millega peaksin arvestama ja kõik muu selline...plaanis rohkem metsas turnimiseks mitte linnasõiduks :)
Jutt siis just sellisest isendist : http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Käisin seda isendit vaatamas. Mootor igaltpoolt õline. Väitis, et kuskil 1000 km-i peale 1 L või nats rohkem õli kulu, tagasild õline ja tilgub, esimese otsa tõste on ka kuidagi imelikult tehtud. Mingid transportööri lintist välja lõigatud kummi tükid on vedru ja kere vahele topitud. Vaata seda isendit hoolikalt. Minu arvan, et hind on sellise isendi kohta nats kirves.
Kasutaja avatar
tegelinsky
Fitting 38"
Postitusi: 216
Liitunud: L Nov 03, 2007 2:06 pm
Asukoht: Sastamala/Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas tegelinsky »

tuhat tänu sulle...mul ongi mure et olen ise hetkel välismaal ja polnud endal aega seda vaatama minna...huvitav jah et müüa ise väidab et auto väga heas korras...sellega selge siis...aga Chero tuleb sellegi poolest omale soetada :)
http://www.soodaprits.ee
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
indreq
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: L Mär 19, 2005 11:46 pm

Postitus Postitas indreq »

Ma ei hakka uut teemat tegema, küsin siinsamas:
tahaks omale teiseks autoks grand cherokeed osta, aastatest 94-98. Nagu ma siit juba aru saandu olen, siis metsakõlbulik variant oleks 242 kastiga ehk siis miskit sellist http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
võistlustel ma käima ei hakka, küll aga tegelen paari looduslähedase hobiga mis nõuavad aegajalt teedeta kohta pääsemist, nii et tõsteid/vintse ehk esialgu ei vaja, lukustatavat vahekasti aga küll.

Minu küsimus: kui hästi sihuke isend vastu peab? Mehhaanik ma ei ole, üle lambipirni vahetuse on minu jaoks juba teeninduse töö. Seega ootaks autolt esmajoones muretut kulgemist. Senised kogemused on mul sõiduautodest toyota avensise ja ford mondeo ning 4x4'dest ford rangeriga - need ei ole mind tihedamini kui õlivahetuseks teenindusse sundinud...
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Metsakõlbulikku Grand Cherokeed ei ole olemas (kuigi 242 mõne teise masina peal on väga hea).

Aga kui Grand siis kindlasti R6 4.0 ja 242 vahekast. Sa ei taha teada, mis huvitavaid asju hakkab 5.2 vau tegema kui igasugused mõttetud elektroonilised vidinad perse hakkavad üksteise järgi minema... :lol:

"Kõik lisad" tähendab muuhulgas seda, et Sul on metsas mitusada kilo mõttetut vaske kaasas.
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Ühe mõttekese lisaksin veel: müüa näol on tegemist ilmselgelt petisega, kuna maanteel ei ole usutav 10 l/100km.

Minul ei ole õnnestunud igatahes 4.0 Cheroga (mis on märgatavalt Grandist kergem) nii olematut kulu saavutada... Liiter-paar tuli rohkem.
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Stupiduser kirjutas:Ühe mõttekese lisaksin veel: müüa näol on tegemist ilmselgelt petisega, kuna maanteel ei ole usutav 10 l/100km.

Minul ei ole õnnestunud igatahes 4.0 Cheroga (mis on märgatavalt Grandist kergem) nii olematut kulu saavutada... Liiter-paar tuli rohkem.
On küll tehtav Cheroga 10 (+/- 1) sajale maanteel. Vähemalt suvel ja ainult tagasillaga sõites, aga pikem (umbes 50+ km) sõit peab olema selleks.
Minul igatahes ühel korral õnnestus Tapa-Tartu ots teha sedasi (rohkem pole vaja olnud nii palju korraga liikuda maanteed mööda).
Seda siis legaalsete kiiruste korral muidugi :) Ja muidu normaalselt ilma tõmblemata sõites.

See nüüd puhtalt oletus, aga miks ei võiks Grand ka hakkama saada? V8= vääne= madalamad pöörded sama kiiruse korral :roll:

zum
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Sellisel juhul võtan sõnad tagasi. Kui see tõele vastab siis on hoopis tegemist väga hea peremehega, sest minu test-Cherokeede näol on tegemist olnud parajate saanidega (ilmselt seal ongi peidus +2 l/100km). :oops:

Mis puutub madalatesse pööretesse siis 4.0 Cherol on 100 km/h kiiruse korral 1500-2000 pööret, mis piisavalt madal. :roll:
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

zum kirjutas:See nüüd puhtalt oletus, aga miks ei võiks Grand ka hakkama saada? V8= vääne= madalamad pöörded sama kiiruse korral :roll:
Tegelikult Grandil selline huvitav asi, et V8 on tehasest aeglasema ülekandega kui R6. Olid vist 3,55 R6 ja 3,73 V8. R6 standardrehv 215/75-R15, V8 oma 235/75-R15 ehk siis ülekanne kompenseerib rehvi kõrgust, seega peaks pöörded olema samad. Kui ma õieti mäletan, siis oli orig. rehviga (pole mitu aastat nii väikest all olnud :) ) ca 1750p 90 km/h
Ja kui sõita tagaveoga ühtlaselt ca 70-80 km/h, saab kuluks 10-11 l/100 4 liitrise mootori puhul küll.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

Stupiduser kirjutas:Metsakõlbulikku Grand Cherokeed ei ole olemas (kuigi 242 mõne teise masina peal on väga hea).

Aga kui Grand siis kindlasti R6 4.0 ja 242 vahekast. Sa ei taha teada, mis huvitavaid asju hakkab 5.2 vau tegema kui igasugused mõttetud elektroonilised vidinad perse hakkavad üksteise järgi minema... :lol:

"Kõik lisad" tähendab muuhulgas seda, et Sul on metsas mitusada kilo mõttetut vaske kaasas.
Aga sa ei taha teada kuhu poole hakkavad suunurgad liikuma v8-ga liigeldes.Linnas või metsas...enam ei taha oma vana 4-liitrist nähagi :?::
Virgo @ 1x 4.0 & 1x 5.2
ennukas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: E Juul 18, 2005 12:17 pm
Asukoht: TLN:
Kontakt:

Postitus Postitas ennukas »

5.2 tagaveolist naljalt ei leia, ning 4WD 90kmh kruisis alla 13L ei saa...
Kuidas tunned ära rõõmsa offroaderi?
Vastus: Hambavahed on mudased!!
indreq
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: L Mär 19, 2005 11:46 pm

Postitus Postitas indreq »

indreq kirjutas:Minu küsimus: kui hästi sihuke isend vastu peab? Mehhaanik ma ei ole, üle lambipirni vahetuse on minu jaoks juba teeninduse töö. Seega ootaks autolt esmajoones muretut kulgemist. Senised kogemused on mul sõiduautodest toyota avensise ja ford mondeo ning 4x4'dest ford rangeriga - need ei ole mind tihedamini kui õlivahetuseks teenindusse sundinud...
Jagage siis keegi oma kogemusi. Kui kalliks sihukese auto omamine (peale kütusekulu ja kallimate rehvide) tavalise pereautoga võrreldes läheb?
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”