Jeep Cherokee ostusoov!
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Jeep Cherokee ostusoov!
Plaan vahetada Niva välja Jeep Cherokee vastu. Oskate nõu anda on see mõistlik tegu? Ise suht pühapäeva sõitja. Kuda on Jeep-i läbivus, vastupidavus ja muud... Mis mootoriga osta tasuks ja mida jälgima peaks?
Kuda tu aparaat end lumes õigustab?
Tänud ette...
Kuda tu aparaat end lumes õigustab?
Tänud ette...
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
242. LSD.
GSM 5076854
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Sõber just ostis endale cherokee 4.0 aut.
Käisime eile vähe softrõudimas ja väga asjaliku mulje jättis. 4.0 mootoril on ikka piisav jõuvaru ja pull oli see, et isegi automaatkast pidurdas käiguga. Läbivuse koha pealt ei ole küll nuriseda, kuna on üsna kerge auto.
Kindlasti tasub võtta 4.0 mootor, kuna see on väga vastupidav ja võimas mootor.
mida ostmisel jälgida, quote JR tekstist:
Tasub jälgida:
1. Esisilla sisselülitus - peksab välja
2. Mootori plokikaaned - väga õrnad kohad. Tasub alati vaadata, kas töötava mootoriga ajab jahutussüsteemist mulle ja lõdvikud kõvaks või mitte
3. Roolivõimendi pump - lihtsalt ei võimenda
4. Kui vahekast ketiga, siis kulunud keti puhul võib üle loopida. I käik sisse ja aeglusti kah sisse ja kohe kohalt võttes pedal põhja, kui pauku ei käi siis on ok. Tasub vahetada iga 100 - 150K pealt.
5. Mootori kett vajab iga 150K pealt vahetamist, liugurid on suht ebaõnnestunud sellel mootoril nagu muu maailma foorumist võib lugeda.
6. EGR süsteem on kinni kiilunud tavaliselt
7. Kere kandetalad eest jalge alt kipuvad läbiroostetama
8. II käigu sünkronisaator võib läbi olla kui õli pole viitsitud jälgida
9. K.Kasti peavõll võib tühikäigul lariseda. Vajutad sidurit kaob ära. Jällegi õli viga, hooletu eelmine omanik.
Urvo
Käisime eile vähe softrõudimas ja väga asjaliku mulje jättis. 4.0 mootoril on ikka piisav jõuvaru ja pull oli see, et isegi automaatkast pidurdas käiguga. Läbivuse koha pealt ei ole küll nuriseda, kuna on üsna kerge auto.
Kindlasti tasub võtta 4.0 mootor, kuna see on väga vastupidav ja võimas mootor.
mida ostmisel jälgida, quote JR tekstist:
Tasub jälgida:
1. Esisilla sisselülitus - peksab välja
2. Mootori plokikaaned - väga õrnad kohad. Tasub alati vaadata, kas töötava mootoriga ajab jahutussüsteemist mulle ja lõdvikud kõvaks või mitte
3. Roolivõimendi pump - lihtsalt ei võimenda
4. Kui vahekast ketiga, siis kulunud keti puhul võib üle loopida. I käik sisse ja aeglusti kah sisse ja kohe kohalt võttes pedal põhja, kui pauku ei käi siis on ok. Tasub vahetada iga 100 - 150K pealt.
5. Mootori kett vajab iga 150K pealt vahetamist, liugurid on suht ebaõnnestunud sellel mootoril nagu muu maailma foorumist võib lugeda.
6. EGR süsteem on kinni kiilunud tavaliselt
7. Kere kandetalad eest jalge alt kipuvad läbiroostetama
8. II käigu sünkronisaator võib läbi olla kui õli pole viitsitud jälgida
9. K.Kasti peavõll võib tühikäigul lariseda. Vajutad sidurit kaob ära. Jällegi õli viga, hooletu eelmine omanik.
Urvo
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Jeep Cherokee ostusoov!
"Porilane" võsitleb TR1-s sellega küll vägagi edukalt. Kui Anto juhtub lugema võib ise pikmelt kommenteerida. Kaalub vähem, kui WranglerMetsamees kirjutas:Plaan vahetada Niva välja Jeep Cherokee vastu. Oskate nõu anda on see mõistlik tegu? Ise suht pühapäeva sõitja. Kuda on Jeep-i läbivus, vastupidavus ja muud... Mis mootoriga osta tasuks ja mida jälgima peaks?
Kuda tu aparaat end lumes õigustab?

Pilte kah :
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... mage26.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Jeep Cherokee ostusoov!
Kindlasti vali kombinatsioon 4,0 bensiini mootor, automaatkast ja Select-trac vahekast.
It's A Jeep Thing You Wouldn't Understand
Tere, olen üsna newbie Grandi omanik. Mul ka see 4,0 mootor. Kas sellel tuleks ka seda ketivahetust 150K tagant plaanida?Offy-roady kirjutas:
Tasub jälgida:
1. Esisilla sisselülitus - peksab välja
2. Mootori plokikaaned - väga õrnad kohad. Tasub alati vaadata, kas töötava mootoriga ajab jahutussüsteemist mulle ja lõdvikud kõvaks või mitte
3. Roolivõimendi pump - lihtsalt ei võimenda
4. Kui vahekast ketiga, siis kulunud keti puhul võib üle loopida. I käik sisse ja aeglusti kah sisse ja kohe kohalt võttes pedal põhja, kui pauku ei käi siis on ok. Tasub vahetada iga 100 - 150K pealt.
5. Mootori kett vajab iga 150K pealt vahetamist, liugurid on suht ebaõnnestunud sellel mootoril nagu muu maailma foorumist võib lugeda.
6. EGR süsteem on kinni kiilunud tavaliselt
7. Kere kandetalad eest jalge alt kipuvad läbiroostetama
8. II käigu sünkronisaator võib läbi olla kui õli pole viitsitud jälgida
9. K.Kasti peavõll võib tühikäigul lariseda. Vajutad sidurit kaob ära. Jällegi õli viga, hooletu eelmine omanik.
Urvo
Grand Cherokee
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 170
- Liitunud: T Juul 13, 2010 7:09 pm
Re: Jeep Cherokee ostusoov!
Leiedatud teema, aga mis kast see grandil kõige parem oli? 242? ja mismoodi ma aru saan, milline kast mul all on (st ei lähe ju kohe alla roomama jms) ja mis teistel kastidel viga oli?
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: Jeep Cherokee ostusoov!
Kas 242 ei ole mitte selline kast kus saad vedu valida 2W/4W.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 170
- Liitunud: T Juul 13, 2010 7:09 pm
Re: Jeep Cherokee ostusoov!
et põmst selle järgi saan vaadata, kui selle valitsa peal on kirjas 4wd N ja 4 low siis tõenäoliselt on see hüdromuhviga all?
st tegu on muidu grand cherokeega, 93
st tegu on muidu grand cherokeega, 93
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 170
- Liitunud: T Juul 13, 2010 7:09 pm
Re: Jeep Cherokee ostusoov!
Ja selline küsimus ka, et see pidev 4 on selline, et kui tagarattad hakkavad tühja käima, siis esisild tuleb järgi? Või ongi pidev 4wd? ja kui ma sellise vahekastiga aparaati ostma hakkan, siis mismoodi ma selle kasti korasolekut kontrollin, ja mida jälgima pean? ja kas selle asemele saab ka selle 242 panna?
Hirmus kena kui vastata viitsite
Hirmus kena kui vastata viitsite
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Jeep Cherokee ostusoov!
Tehases grandile 242 te minuteada ei installitud.Kui sa mõnda peaks kohtama siis on see tubli mehhaaniku töö tagajärg.martinkark kirjutas:Ja selline küsimus ka, et see pidev 4 on selline, et kui tagarattad hakkavad tühja käima, siis esisild tuleb järgi? Või ongi pidev 4wd? ja kui ma sellise vahekastiga aparaati ostma hakkan, siis mismoodi ma selle kasti korasolekut kontrollin, ja mida jälgima pean? ja kas selle asemele saab ka selle 242 panna?
Hirmus kena kui vastata viitsite
Originaalis on ilmselt all np 249.
Seesama sinu poolt viidatud tark muhv seal saabki aru, et omanik on mudas(või üritab v8 ga driftida) ja võrdsustab veod sildade vahel. Tänu muhvi tööle muutubki grand nõiaväel nelikveoliseks.
Kontrollid lihtsalt soojaks sõidetud vahekastiga:
asfaltplatsil keerad rooli lõpuni välja ja hakkad liikuma.
Kui sõidab vabalt- korras
kui hakkab pooma ja pead lisama gaasi ,et edasi liikuda- muhv pekkis.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee