Jeep Cherokee ostusoov!

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
Metsamees
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 166
Liitunud: P Mai 02, 2004 10:55 pm
Asukoht: Keila

Jeep Cherokee ostusoov!

Postitus Postitas Metsamees »

Plaan vahetada Niva välja Jeep Cherokee vastu. Oskate nõu anda on see mõistlik tegu? Ise suht pühapäeva sõitja. Kuda on Jeep-i läbivus, vastupidavus ja muud... Mis mootoriga osta tasuks ja mida jälgima peaks?
Kuda tu aparaat end lumes õigustab?

Tänud ette...
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

Sõber just ostis endale cherokee 4.0 aut.

Käisime eile vähe softrõudimas ja väga asjaliku mulje jättis. 4.0 mootoril on ikka piisav jõuvaru ja pull oli see, et isegi automaatkast pidurdas käiguga. Läbivuse koha pealt ei ole küll nuriseda, kuna on üsna kerge auto.

Kindlasti tasub võtta 4.0 mootor, kuna see on väga vastupidav ja võimas mootor.

mida ostmisel jälgida, quote JR tekstist:

Tasub jälgida:
1. Esisilla sisselülitus - peksab välja
2. Mootori plokikaaned - väga õrnad kohad. Tasub alati vaadata, kas töötava mootoriga ajab jahutussüsteemist mulle ja lõdvikud kõvaks või mitte
3. Roolivõimendi pump - lihtsalt ei võimenda
4. Kui vahekast ketiga, siis kulunud keti puhul võib üle loopida. I käik sisse ja aeglusti kah sisse ja kohe kohalt võttes pedal põhja, kui pauku ei käi siis on ok. Tasub vahetada iga 100 - 150K pealt.
5. Mootori kett vajab iga 150K pealt vahetamist, liugurid on suht ebaõnnestunud sellel mootoril nagu muu maailma foorumist võib lugeda.
6. EGR süsteem on kinni kiilunud tavaliselt
7. Kere kandetalad eest jalge alt kipuvad läbiroostetama
8. II käigu sünkronisaator võib läbi olla kui õli pole viitsitud jälgida
9. K.Kasti peavõll võib tühikäigul lariseda. Vajutad sidurit kaob ära. Jällegi õli viga, hooletu eelmine omanik.

Urvo
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Jeep Cherokee ostusoov!

Postitus Postitas Landy »

Metsamees kirjutas:Plaan vahetada Niva välja Jeep Cherokee vastu. Oskate nõu anda on see mõistlik tegu? Ise suht pühapäeva sõitja. Kuda on Jeep-i läbivus, vastupidavus ja muud... Mis mootoriga osta tasuks ja mida jälgima peaks?
Kuda tu aparaat end lumes õigustab?
"Porilane" võsitleb TR1-s sellega küll vägagi edukalt. Kui Anto juhtub lugema võib ise pikmelt kommenteerida. Kaalub vähem, kui Wrangler :shock: . Soovitati eemale hoida 2,1L diislist, mis pidi suur õnnetus olema. Kui pühapäeva sõiduks ja palju kärutada pole plaanis, siis 4,0 bensiin tõesti hea valik, jõudu mehe moodi. Niipalju kui sees olen istunud, on masin üsna mugav ja ruumikas. Veidi vedrusid ja amorte kikitades läheb 32" rehv lõdvalt alla ja kestab sõita.

Pilte kah :
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... mage26.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Metsamees
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 166
Liitunud: P Mai 02, 2004 10:55 pm
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Metsamees »

Vinge! Oskab keegi öelda palju 4.0L mootor kütet ka rüüpab?

PS! Kel Niva vastu huvi 88.a. stock 13000.- müügis sel juhul 8)
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

Rääkides siis sõbra omast, siis temal on raske jalaga linnas 16 kanti see kütusekulu, mis on üllatavalt hea.

Metsas kindlasti rohkem, kunagi arvutati tundides kütusekulu...
Raits
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: K Juul 20, 2005 10:14 am
Asukoht: Tallinn

Re: Jeep Cherokee ostusoov!

Postitus Postitas Raits »

Kindlasti vali kombinatsioon 4,0 bensiini mootor, automaatkast ja Select-trac vahekast.
It's A Jeep Thing You Wouldn't Understand
Reix
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 159
Liitunud: R Mär 24, 2006 2:08 pm
Asukoht: Tallinn/Haapsalu

Postitus Postitas Reix »

Offy-roady kirjutas:

Tasub jälgida:
1. Esisilla sisselülitus - peksab välja
2. Mootori plokikaaned - väga õrnad kohad. Tasub alati vaadata, kas töötava mootoriga ajab jahutussüsteemist mulle ja lõdvikud kõvaks või mitte
3. Roolivõimendi pump - lihtsalt ei võimenda
4. Kui vahekast ketiga, siis kulunud keti puhul võib üle loopida. I käik sisse ja aeglusti kah sisse ja kohe kohalt võttes pedal põhja, kui pauku ei käi siis on ok. Tasub vahetada iga 100 - 150K pealt.
5. Mootori kett vajab iga 150K pealt vahetamist, liugurid on suht ebaõnnestunud sellel mootoril nagu muu maailma foorumist võib lugeda.
6. EGR süsteem on kinni kiilunud tavaliselt
7. Kere kandetalad eest jalge alt kipuvad läbiroostetama
8. II käigu sünkronisaator võib läbi olla kui õli pole viitsitud jälgida
9. K.Kasti peavõll võib tühikäigul lariseda. Vajutad sidurit kaob ära. Jällegi õli viga, hooletu eelmine omanik.

Urvo
Tere, olen üsna newbie Grandi omanik. Mul ka see 4,0 mootor. Kas sellel tuleks ka seda ketivahetust 150K tagant plaanida?
Grand Cherokee
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kui keti korinat kuulda pole pole mõtet niisama lahti kiskuda.
zulzu
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: P Juun 11, 2006 5:51 pm

Postitus Postitas zulzu »

tere,
endalgi plaanis vähe tegusam auto muretseda ja silm ka just chero peale jäänud. kuna maasturitega kokkupuuteid vähe veel, ehk soovitate, kuhu võiks ostetava masina ostueelsele ülevaatusele viia?
Kasutaja avatar
FB
Fitting 38"
Postitusi: 214
Liitunud: T Okt 18, 2005 7:54 pm
Asukoht: Tallinn, 56614969

Postitus Postitas FB »

Sohu...ja siis raiesmikule :wink:
Metsas, vahelduva eduga, alates 2002a. Suvesõidust

Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969
martinkark
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: T Juul 13, 2010 7:09 pm

Re: Jeep Cherokee ostusoov!

Postitus Postitas martinkark »

Leiedatud teema, aga mis kast see grandil kõige parem oli? 242? ja mismoodi ma aru saan, milline kast mul all on (st ei lähe ju kohe alla roomama jms) ja mis teistel kastidel viga oli?
tyyp07
I live off from the mud
Postitusi: 1740
Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Re: Jeep Cherokee ostusoov!

Postitus Postitas tyyp07 »

Kas 242 ei ole mitte selline kast kus saad vedu valida 2W/4W.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
martinkark
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: T Juul 13, 2010 7:09 pm

Re: Jeep Cherokee ostusoov!

Postitus Postitas martinkark »

et põmst selle järgi saan vaadata, kui selle valitsa peal on kirjas 4wd N ja 4 low siis tõenäoliselt on see hüdromuhviga all?
st tegu on muidu grand cherokeega, 93
martinkark
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: T Juul 13, 2010 7:09 pm

Re: Jeep Cherokee ostusoov!

Postitus Postitas martinkark »

Ja selline küsimus ka, et see pidev 4 on selline, et kui tagarattad hakkavad tühja käima, siis esisild tuleb järgi? Või ongi pidev 4wd? ja kui ma sellise vahekastiga aparaati ostma hakkan, siis mismoodi ma selle kasti korasolekut kontrollin, ja mida jälgima pean? ja kas selle asemele saab ka selle 242 panna?

Hirmus kena kui vastata viitsite
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2646
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Jeep Cherokee ostusoov!

Postitus Postitas helar »

martinkark kirjutas:Ja selline küsimus ka, et see pidev 4 on selline, et kui tagarattad hakkavad tühja käima, siis esisild tuleb järgi? Või ongi pidev 4wd? ja kui ma sellise vahekastiga aparaati ostma hakkan, siis mismoodi ma selle kasti korasolekut kontrollin, ja mida jälgima pean? ja kas selle asemele saab ka selle 242 panna?

Hirmus kena kui vastata viitsite
Tehases grandile 242 te minuteada ei installitud.Kui sa mõnda peaks kohtama siis on see tubli mehhaaniku töö tagajärg.
Originaalis on ilmselt all np 249.
Seesama sinu poolt viidatud tark muhv seal saabki aru, et omanik on mudas(või üritab v8 ga driftida) ja võrdsustab veod sildade vahel. Tänu muhvi tööle muutubki grand nõiaväel nelikveoliseks.
Kontrollid lihtsalt soojaks sõidetud vahekastiga:
asfaltplatsil keerad rooli lõpuni välja ja hakkad liikuma.
Kui sõidab vabalt- korras
kui hakkab pooma ja pead lisama gaasi ,et edasi liikuda- muhv pekkis.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”