Patrol 2.8TD GR I-gen ostuabi.
Moderaator: Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 198
- Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
- Asukoht: Patermaa, harjumaa
Patrol 2.8TD GR I-gen ostuabi.
Mida tuleks ostu juures jälgida kindlasti. Kuidas tuvastada probleeme: sildades, kastis, vahekastis, mootoris. Minu arusaamist peab 2.8TD käivituma poolest pöördest, kui mitte, siis pumba probleemid. Kui gaasi anda kas siis sisselaske lõdviku peab väga jäigaks lükkama? Kui esisilla munakud on niisked, kas siis oodata suuremat remonti esisillas. Kas ma olen õigesti aru saanud, et tuleb vahetada pooltelgede simmerid. Mis selline töö võiks teenusena ostes maksta vs. ajakulu ja osade maksumus. Millised kohad kipuvad raamil mädanema? Millised kohad kipuvad kerel mädanema, mõtlen siin just igasuguseid nurgataguseid, kuhu ligi ei saa. Millised võiksid olla elektrikalad, mida tuleks otsida ja vältida. Olen vaadanud ka mõnda isendit millel püsikiiruse hoidja peal, aga ei tööta, mis selles süsteemis tavaliselt saba annab?
Oodates Teie vastuseid. Kaarel.
Oodates Teie vastuseid. Kaarel.
Katkestanud Alansi Kapp-il 
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236

Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 198
- Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
- Asukoht: Patermaa, harjumaa
Kas ma olen oma küsimuse kudagi valesti formuleerinud, või tõesti keegi nendet 130-st vaatajast, kes hetkel kogunenud ei oska soovitusi jagada?
Katkestanud Alansi Kapp-il 
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236

Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=1679
Eeldan, et sa räägid Y60 Patrolist ?
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=8078
Eeldan, et sa räägid Y60 Patrolist ?
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=8078
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 198
- Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
- Asukoht: Patermaa, harjumaa
I-generatsiooni GR on jah Y 60 patrol. Ja seda jr-i pandud teema olen ma loomulikult lugenud, kuid seal ei kajastu vastuseid paljudele mu küsimustele.
Katkestanud Alansi Kapp-il 
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236

Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
Tere.
Katsun siis natuke midagi oma kogemusest lisada, kuna ise sain ka y60 omanikuks ca 6 kuud tagasi. Kui munakad on õlised, siis vaja vahetada simmerid ja laagrid, mida ei pea esindusest ostma vaid võtad vanad kaasa ja saad uued korralikust poest mis tegeleb laagrite müügiga. Munaka juures olev tihend on ainult läbi esinduse. Selle generatsiooni esindajatel on tavaliselt vist läbi ka automaatsed rummulukud, ise panin manuaalsed. Kui autol on lisana tagumine difrilukk siis proovi kas töötab. Lukk toimib vaakumiga, kontroll tuli on armatuuris. Luku lülitus on ka tagasillas kuulda. Rooste kohta ei oska midagi öelda, kuna auto itaaliast ja raam nagu uus. Vaadata võid ka paralleelvarrast mis on üsna kallis kuid taastatav.Esialgu kõik kui midagi täpsemalt tahad siis küsi.
Erkki
Erkki
+37255663384
Re: Patrol 2.8TD GR I-gen ostuabi.
Mida tuleks ostu juures jälgida kindlasti.
Kuidas tuvastada probleeme: sildades, kastis, vahekastis, mootoris.
Sillad peavad kuivad olema. Vahekast ilma erilist pingutust nõudmata lülituma. 5 käik peab vait olema ja mootor võiks + kraadide juures ilma eelsüüteküünaldeta käima minna. Sellised lihtsad asjad alustuseks.
Minu arusaamist peab 2.8TD käivituma poolest pöördest, kui mitte, siis pumba probleemid.
Põhimõtteliselt küll. Kulunud pumbal löövad käivitusprobleemid ennekõike just soojast peast välja, kuna küte on siis vedelam ja juba hõre pump ei suuda suruda pihustitest kütet madala pöördega käivitumise juures läbi. Kui aga külmast peast vahest peab pikemalt ketrama ja soojast peast on ok alati, siis võiks kahtlustada õhu pääsemist pumpa, mis imetakse sinna jahtudes kusagilt kulunud tihendi vahelt.
Kui gaasi anda kas siis sisselaske lõdviku peab väga jäigaks lükkama?
Võiks ju seda eeldada, kuna turbo teeb oma tööd.
Kui esisilla munakud on niisked, kas siis oodata suuremat remonti esisillas.
Jah. Rusikareegli kohaselt kui enne pole seal remonti tehtud tuleb välja vahetada:
*Pooltelje simmerid
*Suure munaku tihend
*Pooltelje kande-nõellaagrid
*Käändmiku laagrid
Varuosade peale esinduses on kulu kusagil 6500eek ja töö eest võeti minul viimati nõks alla 2000eeki.
Kas ma olen õigesti aru saanud, et tuleb vahetada pooltelgede simmerid. Mis selline töö võiks teenusena ostes maksta vs. ajakulu ja osade maksumus.
Jah, need tuleb kindlasti välja vahetada. Kuid suht kindel võid olla, et kui sedasi juba lekib, siis on tilkuv difri õli välja pesnud ka käändmiku määrde ja sinna nahka on läinud nii nõellaager kui käändmiku laagrid.
Millised kohad kipuvad raamil mädanema?
Tagumine osa ratastest tahapoole. Kuigi GQ Patrolil on seda osa tublisti parandatud pasa väljavoolu aukude näol raamis ja ka raami valmistamisel on kasutatud natuke teise koostisega terast kui MQ'l. Üldiselt kogu raami sisemine külg on probleemne.
Millised kohad kipuvad kerel mädanema, mõtlen siin just igasuguseid nurgataguseid, kuhu ligi ei saa.
Uste alumised servad. Tagumiste uste hinged ja nende ümbrus. Esimesed kerekandurid radika juurest ja esiistujate jalge alt kerekandurid.
Millised võiksid olla elektrikalad, mida tuleks otsida ja vältida. Olen vaadanud ka mõnda isendit millel püsikiiruse hoidja peal, aga ei tööta, mis selles süsteemis tavaliselt saba annab?
Ei teagi. Nood mudelid, millel MAF lugeja peal on (Y61) on nendega aeg-ajalt probleeme olnud, kuna niiskus poeb skeemi sisse.
Kuidas tuvastada probleeme: sildades, kastis, vahekastis, mootoris.
Sillad peavad kuivad olema. Vahekast ilma erilist pingutust nõudmata lülituma. 5 käik peab vait olema ja mootor võiks + kraadide juures ilma eelsüüteküünaldeta käima minna. Sellised lihtsad asjad alustuseks.
Minu arusaamist peab 2.8TD käivituma poolest pöördest, kui mitte, siis pumba probleemid.
Põhimõtteliselt küll. Kulunud pumbal löövad käivitusprobleemid ennekõike just soojast peast välja, kuna küte on siis vedelam ja juba hõre pump ei suuda suruda pihustitest kütet madala pöördega käivitumise juures läbi. Kui aga külmast peast vahest peab pikemalt ketrama ja soojast peast on ok alati, siis võiks kahtlustada õhu pääsemist pumpa, mis imetakse sinna jahtudes kusagilt kulunud tihendi vahelt.
Kui gaasi anda kas siis sisselaske lõdviku peab väga jäigaks lükkama?
Võiks ju seda eeldada, kuna turbo teeb oma tööd.
Kui esisilla munakud on niisked, kas siis oodata suuremat remonti esisillas.
Jah. Rusikareegli kohaselt kui enne pole seal remonti tehtud tuleb välja vahetada:
*Pooltelje simmerid
*Suure munaku tihend
*Pooltelje kande-nõellaagrid
*Käändmiku laagrid
Varuosade peale esinduses on kulu kusagil 6500eek ja töö eest võeti minul viimati nõks alla 2000eeki.
Kas ma olen õigesti aru saanud, et tuleb vahetada pooltelgede simmerid. Mis selline töö võiks teenusena ostes maksta vs. ajakulu ja osade maksumus.
Jah, need tuleb kindlasti välja vahetada. Kuid suht kindel võid olla, et kui sedasi juba lekib, siis on tilkuv difri õli välja pesnud ka käändmiku määrde ja sinna nahka on läinud nii nõellaager kui käändmiku laagrid.
Millised kohad kipuvad raamil mädanema?
Tagumine osa ratastest tahapoole. Kuigi GQ Patrolil on seda osa tublisti parandatud pasa väljavoolu aukude näol raamis ja ka raami valmistamisel on kasutatud natuke teise koostisega terast kui MQ'l. Üldiselt kogu raami sisemine külg on probleemne.
Millised kohad kipuvad kerel mädanema, mõtlen siin just igasuguseid nurgataguseid, kuhu ligi ei saa.
Uste alumised servad. Tagumiste uste hinged ja nende ümbrus. Esimesed kerekandurid radika juurest ja esiistujate jalge alt kerekandurid.
Millised võiksid olla elektrikalad, mida tuleks otsida ja vältida. Olen vaadanud ka mõnda isendit millel püsikiiruse hoidja peal, aga ei tööta, mis selles süsteemis tavaliselt saba annab?
Ei teagi. Nood mudelid, millel MAF lugeja peal on (Y61) on nendega aeg-ajalt probleeme olnud, kuna niiskus poeb skeemi sisse.
+372 5028488
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 198
- Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
- Asukoht: Patermaa, harjumaa

Tänud põhjaliku vastuse eest.
Katkestanud Alansi Kapp-il 
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236

Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236