1. leht 1-st

W463

Postitatud: N Jaan 31, 2008 9:42 pm
Postitas rajaleidja
Tere! Sooviks teadjamatelt meestelt teada kuidas käib W463-l nelikveo lülitamine.Segadust tekitab nimelt see, et kui W460-l ja W461-l on lihtsalt vaja istmete vahel asuvat kangi liigutada, siis W463 peaks ju olema pidev nelikvedu, nagu AWD või midagi,kuid milleks siis ka W463-l(vähemalt vanematel mudelitel) on istmete vahel seesama kang?Kas see on siis aeglusti lülitamiseks?

Re: W463

Postitatud: N Jaan 31, 2008 9:49 pm
Postitas hulkur
rajaleidja kirjutas:kuid milleks siis ka W463-l(vähemalt vanematel mudelitel) on istmete vahel seesama kang?Kas see on siis aeglusti lülitamiseks?
Ei ole seesama... W460/461 lülitab SEE kang 2H->4H->N->4L aga w463 lülitab 4H->N->4L

Postitatud: N Jaan 31, 2008 9:53 pm
Postitas rajaleidja
Saan aru, et ka W463-l lülitab see kang ikkagi nelikveo sisse.Kuid miks on siis eraldi keskdifferentsiaali lüliti?

Postitatud: N Jaan 31, 2008 10:03 pm
Postitas boob
rajaleidja kirjutas:Saan aru, et ka W463-l lülitab see kang ikkagi nelikveo sisse.Kuid miks on siis eraldi keskdifferentsiaali lüliti?
Selleks, et kangi 4H asendis keskdiffer lukustada.

Postitatud: N Jaan 31, 2008 10:29 pm
Postitas hulkur
rajaleidja kirjutas:Saan aru, et ka W463-l lülitab see kang ikkagi nelikveo sisse.Kuid miks on siis eraldi keskdifferentsiaali lüliti?
Ei lülita ju!!! W463-l on nelivedu kogu aeg sees, aeglusti lülitab sisse... Ja keskdifri saad lukustada klahvist armatuuris nii 4H kui 4L asendis.

Postitatud: R Veebr 01, 2008 3:40 pm
Postitas rajaleidja
Selge pilt.

Postitatud: N Aug 13, 2009 5:33 pm
Postitas rolz
Kahjuks ei mäleta enam peast õiget järjekorda, kuid ka W463 saab lülitada FWD, RWD ja 4WD vahel, seal oli D ja R vaja mängida ja tetaud vahemik autot liigutada, et need lülituks.

Postitatud: N Aug 13, 2009 5:59 pm
Postitas verbal
rolz kirjutas:Kahjuks ei mäleta enam peast õiget järjekorda, kuid ka W463 saab lülitada FWD, RWD ja 4WD vahel, seal oli D ja R vaja mängida ja tetaud vahemik autot liigutada, et need lülituks.
See ei ole kûll ôige jutt. Ainuke variant on esi- vôi tagakardaan alt kruttida kui 2wd'd tahad :twisted:

Postitatud: N Aug 13, 2009 6:35 pm
Postitas rolz
verbal kirjutas:
rolz kirjutas:Kahjuks ei mäleta enam peast õiget järjekorda, kuid ka W463 saab lülitada FWD, RWD ja 4WD vahel, seal oli D ja R vaja mängida ja tetaud vahemik autot liigutada, et need lülituks.
See ei ole kûll ôige jutt. Ainuke variant on esi- vôi tagakardaan alt kruttida kui 2wd'd tahad :twisted:
Ja mis paneb Sind selles nii kindel olema, et W463 vahekast ei suuda ise lülitada/kontrollida kummale sillale/gardaanipoolele vedu rakendatakse?
Oled Sa ikka W463 (mitte W460 või W461) elektroonikaga piisavalt kursis?

Postitatud: N Aug 13, 2009 6:44 pm
Postitas hmm
463 on vahekastis korralik mehhaniliselt lukustuv keskdiffer ja seda juba ei õpeta üht väljundvõlli teisele eelistama. Ükskõik kui palju sinna elektroonikat lisada või mitu amprit sisse lasta.

Postitatud: R Aug 14, 2009 10:11 am
Postitas verbal
Kui kedagi asi põhjalikumalt huvitab, siis siin on hea ülevaade G463 vahekastist. Elektroonikat vahekastis ei ole. Juhtmed, mis sisse tulevad, käivitavad High - Neutral - Low lülitamise mootorit. Need peenemad juhtmed seal peaks olema diffriluku lülitumise anduri omad.