1. leht 2-st

UAZ-i esisilla diferentsiaali reguleerimine?

Postitatud: K Jaan 30, 2008 1:56 pm
Postitas k6uts84
Kas keegi oskaks täpsustada, et kuidas esisillas diferentsiaali ja tiguülekannet reguleerida.....tean, et seda peaks tehtama plekkrõngastega, mis pannakse laagri alla, aga kuidas täpsemalt see protseduur välja peaks nägema.....mida mõõtma peaks jne. ja kas tulemust saab kontrollida ainult silla kokkupanekuga, või saab lihtsamalt ka????

Postitatud: K Jaan 30, 2008 3:03 pm
Postitas porikärbes
Ise maadlesin sama probleemiga paar kuud tagasi ja lõpuks lasin tõlkida juhendi.Võin saata e-mailile kui huvi on.
53 467 604
Jaanus

Re: UAZ-i esisilla diferentsiaali reguleerimine?

Postitatud: K Jaan 30, 2008 5:10 pm
Postitas ottocar
k6uts84 kirjutas:Kas keegi oskaks täpsustada, et kuidas esisillas diferentsiaali ja tiguülekannet reguleerida.....tean, et seda peaks tehtama plekkrõngastega, mis pannakse laagri alla, aga kuidas täpsemalt see protseduur välja peaks nägema.....mida mõõtma peaks jne. ja kas tulemust saab kontrollida ainult silla kokkupanekuga, või saab lihtsamalt ka????
Endal sama töö tagasillaga ees ja ei ole ka õrna aimugi!
Kui tüli ei tee siis: ott.siren@mail.ee

Postitatud: K Jaan 30, 2008 7:13 pm
Postitas mardikas
Põhimõte on uaz silla reguleerimisel lihtne aga vaevaline. Ise tegin nii: 1.lappad silla pooleks
2.vahetad ja lisad mis vaja (dif. lukk jne.)
3.asetad difri laagrid ilma mingite plekkideta paika ja vead silla poltidega need koonuslaagrid paika.
4.sild uuesti lahti ja mõõda ära difri ja laagri vahele jääv vahemik(mina tegin digi supleriga.)
5.nüüd tead palju seibe mm sul vaja on lisada.laagrid maha ja seibid vahele.
6.mina värvisin taldriku ära ja sild uuesti kokku,ning silla käbi muttrist drelliga hoogu.
7.sild lahti ja värvi kulumise järgi näed ära hambumise.Sellele vastavalt hakkad seibe ühe laagri alt teise alla tõstma s.t kas käbile lähemale või kaugemale.
8.tavaliselt on tehaseseades käbi pikkihambumine sobinud. Kui aga värv taldrikul näitab,et hambub ka käbi valesti siis pead ka sellel vastavalt mm.kas lisama seibe või eemaldama.
9.lase aga värvi ja lahti-kokku ja küll sa ta paika saad.
P.S vajad head tõmmitsat laagrite eemaldaniseks,lehtkaliibreid ja aega.Peale ühe silla remonti saad teist maks kolm korda lahti-kinni kruvida ja paigas. Ja pea meeles,et vene asjad pole tehtud nii täpsed kui targad raamatud kirjutavad st. mõni mm ei tee midagi. Jõudu tööle.

a

Postitatud: N Jaan 31, 2008 2:59 pm
Postitas k6uts84
Kas keegi oskab soovitada, kust saab mõistliku hinnaga korraliku tõmmitsa silla laagrite mahavõtmiseks?
kas on selline tõmmits olemas äkki, millega saab nii laagrid maha, kui ka laagriliugepinnad sillast välja? :roll:

Postitatud: N Jaan 31, 2008 7:01 pm
Postitas mardikas
Liugepindadele tee ise, või modi mõnda pikemat heeblit ,mis ulatab siis rummu poolt liugpinnani. Löö rauatükil ots lapikuks ja sellise nurga alla et kannataks välja taguda. Seda riista vaja põhimõtteliselt 1 kord. Ise kasutasin vist mingit suuremat kivipiiki.

Postitatud: R Veebr 01, 2008 6:23 pm
Postitas Muska71
Liugepinnad saab sillast kätte kui keevitad tugeva vooluga ringi liugepinnale peale siis kukub ise seest välja.

Postitatud: R Veebr 01, 2008 8:10 pm
Postitas ottocar
Kui oluline see täpsus ültse on 1mm? Ma ei mõtle raamatu järgi vaid reaalselt?

Postitatud: R Veebr 01, 2008 8:13 pm
Postitas yanekk
ottocar kirjutas:Kui oluline see täpsus ültse on 1mm? Ma ei mõtle raamatu järgi vaid reaalselt?
Kui saad raadio kõvemaks keerata siis väga oluline pole :twisted:

Postitatud: R Veebr 01, 2008 8:22 pm
Postitas urmas
ottocar kirjutas:Kui oluline see täpsus ültse on 1mm? Ma ei mõtle raamatu järgi vaid reaalselt?
Oleneb, kus see 1mm lõtku on.
Ma küll pole UAZ difrit näinud, aga umbes juba kujutan ette. Difrikorpuse telglõtku peab küll seibidega peaaegu 0-ks saama. Natuke samu seibe siia-sinnapoole laagrit tõsta, saab ka teo lõtku minimmalseks. Vbl polegi rohkem vaja...

Postitatud: R Veebr 01, 2008 10:08 pm
Postitas Rax888
Ma olen ka kuulnud, et paberiga saab hambumist parajaks timmida. Kuid siin mängib nähtavasti rolli ka paberi paksus. :!:

Postitatud: L Veebr 02, 2008 2:51 pm
Postitas jr
Paberiga võid perset pühkida peldikus. Difri kokkupanekul on vaja ikka lähtuda etteantud tootja parameetritest ja veenduda konkreetselt, kus kohas toimub teo ja taldriku hambumus. Viimast saab ainult värviga teha.

Postitatud: P Veebr 03, 2008 12:16 am
Postitas Jünger
Rax888 kirjutas:Ma olen ka kuulnud, et paberiga saab hambumist parajaks timmida. Kuid siin mängib nähtavasti rolli ka paberi paksus. :!:
Paberiks sobib väga ideaalselt kätepuhastuspaber, sinine suures rullis :)

Postitatud: E Veebr 04, 2008 7:12 pm
Postitas mardikas
Jutt tõsi,et uaz puhul värvi kasutamata hambuvust paika ei aja. Ei kujuta hästi ettegi kuidas seda paberit kautada kui silla kokku kruvid? Ise mäletan,et oli probleemiks erinevate paksustega reg. seibide leidmine.Nimelt sain poest ainult migid paar erinevat ja suht paksu seibimõõtu.Keskendu parem nende leidmisele kui asja tahad eriti täpseks ajada.

Postitatud: E Veebr 04, 2008 9:50 pm
Postitas urmas
jaan mmc kirjutas:
jr kirjutas:Paberiga võid perset pühkida peldikus. Difri kokkupanekul on vaja ikka lähtuda etteantud tootja parameetritest ja veenduda konkreetselt, kus kohas toimub teo ja taldriku hambumus. Viimast saab ainult värviga teha.
Kus UAZ raamatus on värvi mainitud :?:
Mine raamatukokku ja võta esimene ettejuhtuv...
Tegelt näitab kuivatuspaber ka midagi. Mõlema puhul muidugi eelduseks, et tead mida see jälg tähendab
Et siis ikkagi raamatukokku. Või leida mees, kes aja ära seletab.