UAZ-i esisilla diferentsiaali reguleerimine?
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
UAZ-i esisilla diferentsiaali reguleerimine?
Kas keegi oskaks täpsustada, et kuidas esisillas diferentsiaali ja tiguülekannet reguleerida.....tean, et seda peaks tehtama plekkrõngastega, mis pannakse laagri alla, aga kuidas täpsemalt see protseduur välja peaks nägema.....mida mõõtma peaks jne. ja kas tulemust saab kontrollida ainult silla kokkupanekuga, või saab lihtsamalt ka????
- porikärbes
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 101
- Liitunud: L Okt 13, 2007 12:41 am
- Asukoht: Tallinn
Re: UAZ-i esisilla diferentsiaali reguleerimine?
Endal sama töö tagasillaga ees ja ei ole ka õrna aimugi!k6uts84 kirjutas:Kas keegi oskaks täpsustada, et kuidas esisillas diferentsiaali ja tiguülekannet reguleerida.....tean, et seda peaks tehtama plekkrõngastega, mis pannakse laagri alla, aga kuidas täpsemalt see protseduur välja peaks nägema.....mida mõõtma peaks jne. ja kas tulemust saab kontrollida ainult silla kokkupanekuga, või saab lihtsamalt ka????
Kui tüli ei tee siis: ott.siren@mail.ee
Põhimõte on uaz silla reguleerimisel lihtne aga vaevaline. Ise tegin nii: 1.lappad silla pooleks
2.vahetad ja lisad mis vaja (dif. lukk jne.)
3.asetad difri laagrid ilma mingite plekkideta paika ja vead silla poltidega need koonuslaagrid paika.
4.sild uuesti lahti ja mõõda ära difri ja laagri vahele jääv vahemik(mina tegin digi supleriga.)
5.nüüd tead palju seibe mm sul vaja on lisada.laagrid maha ja seibid vahele.
6.mina värvisin taldriku ära ja sild uuesti kokku,ning silla käbi muttrist drelliga hoogu.
7.sild lahti ja värvi kulumise järgi näed ära hambumise.Sellele vastavalt hakkad seibe ühe laagri alt teise alla tõstma s.t kas käbile lähemale või kaugemale.
8.tavaliselt on tehaseseades käbi pikkihambumine sobinud. Kui aga värv taldrikul näitab,et hambub ka käbi valesti siis pead ka sellel vastavalt mm.kas lisama seibe või eemaldama.
9.lase aga värvi ja lahti-kokku ja küll sa ta paika saad.
P.S vajad head tõmmitsat laagrite eemaldaniseks,lehtkaliibreid ja aega.Peale ühe silla remonti saad teist maks kolm korda lahti-kinni kruvida ja paigas. Ja pea meeles,et vene asjad pole tehtud nii täpsed kui targad raamatud kirjutavad st. mõni mm ei tee midagi. Jõudu tööle.
2.vahetad ja lisad mis vaja (dif. lukk jne.)
3.asetad difri laagrid ilma mingite plekkideta paika ja vead silla poltidega need koonuslaagrid paika.
4.sild uuesti lahti ja mõõda ära difri ja laagri vahele jääv vahemik(mina tegin digi supleriga.)
5.nüüd tead palju seibe mm sul vaja on lisada.laagrid maha ja seibid vahele.
6.mina värvisin taldriku ära ja sild uuesti kokku,ning silla käbi muttrist drelliga hoogu.
7.sild lahti ja värvi kulumise järgi näed ära hambumise.Sellele vastavalt hakkad seibe ühe laagri alt teise alla tõstma s.t kas käbile lähemale või kaugemale.
8.tavaliselt on tehaseseades käbi pikkihambumine sobinud. Kui aga värv taldrikul näitab,et hambub ka käbi valesti siis pead ka sellel vastavalt mm.kas lisama seibe või eemaldama.
9.lase aga värvi ja lahti-kokku ja küll sa ta paika saad.
P.S vajad head tõmmitsat laagrite eemaldaniseks,lehtkaliibreid ja aega.Peale ühe silla remonti saad teist maks kolm korda lahti-kinni kruvida ja paigas. Ja pea meeles,et vene asjad pole tehtud nii täpsed kui targad raamatud kirjutavad st. mõni mm ei tee midagi. Jõudu tööle.
a
Kas keegi oskab soovitada, kust saab mõistliku hinnaga korraliku tõmmitsa silla laagrite mahavõtmiseks?
kas on selline tõmmits olemas äkki, millega saab nii laagrid maha, kui ka laagriliugepinnad sillast välja?
kas on selline tõmmits olemas äkki, millega saab nii laagrid maha, kui ka laagriliugepinnad sillast välja?

- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Oleneb, kus see 1mm lõtku on.ottocar kirjutas:Kui oluline see täpsus ültse on 1mm? Ma ei mõtle raamatu järgi vaid reaalselt?
Ma küll pole UAZ difrit näinud, aga umbes juba kujutan ette. Difrikorpuse telglõtku peab küll seibidega peaaegu 0-ks saama. Natuke samu seibe siia-sinnapoole laagrit tõsta, saab ka teo lõtku minimmalseks. Vbl polegi rohkem vaja...
Paberiks sobib väga ideaalselt kätepuhastuspaber, sinine suures rullisRax888 kirjutas:Ma olen ka kuulnud, et paberiga saab hambumist parajaks timmida. Kuid siin mängib nähtavasti rolli ka paberi paksus.

Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Jutt tõsi,et uaz puhul värvi kasutamata hambuvust paika ei aja. Ei kujuta hästi ettegi kuidas seda paberit kautada kui silla kokku kruvid? Ise mäletan,et oli probleemiks erinevate paksustega reg. seibide leidmine.Nimelt sain poest ainult migid paar erinevat ja suht paksu seibimõõtu.Keskendu parem nende leidmisele kui asja tahad eriti täpseks ajada.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Mine raamatukokku ja võta esimene ettejuhtuv...jaan mmc kirjutas:Kus UAZ raamatus on värvi mainitudjr kirjutas:Paberiga võid perset pühkida peldikus. Difri kokkupanekul on vaja ikka lähtuda etteantud tootja parameetritest ja veenduda konkreetselt, kus kohas toimub teo ja taldriku hambumus. Viimast saab ainult värviga teha.
Tegelt näitab kuivatuspaber ka midagi. Mõlema puhul muidugi eelduseks, et tead mida see jälg tähendab
Et siis ikkagi raamatukokku. Või leida mees, kes aja ära seletab.
Viimati muutis urmas, E Veebr 04, 2008 10:01 pm, muudetud 1 kord kokku.