UAZ-i esisilla diferentsiaali reguleerimine?

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

k6uts84
Off Roader Wannabe
Postitusi: 32
Liitunud: E Veebr 05, 2007 7:00 pm
Asukoht: Paide

UAZ-i esisilla diferentsiaali reguleerimine?

Postitus Postitas k6uts84 »

Kas keegi oskaks täpsustada, et kuidas esisillas diferentsiaali ja tiguülekannet reguleerida.....tean, et seda peaks tehtama plekkrõngastega, mis pannakse laagri alla, aga kuidas täpsemalt see protseduur välja peaks nägema.....mida mõõtma peaks jne. ja kas tulemust saab kontrollida ainult silla kokkupanekuga, või saab lihtsamalt ka????
Kasutaja avatar
porikärbes
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 101
Liitunud: L Okt 13, 2007 12:41 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas porikärbes »

Ise maadlesin sama probleemiga paar kuud tagasi ja lõpuks lasin tõlkida juhendi.Võin saata e-mailile kui huvi on.
53 467 604
Jaanus
ottocar
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: K Veebr 26, 2003 9:01 am
Asukoht: Kose vald

Re: UAZ-i esisilla diferentsiaali reguleerimine?

Postitus Postitas ottocar »

k6uts84 kirjutas:Kas keegi oskaks täpsustada, et kuidas esisillas diferentsiaali ja tiguülekannet reguleerida.....tean, et seda peaks tehtama plekkrõngastega, mis pannakse laagri alla, aga kuidas täpsemalt see protseduur välja peaks nägema.....mida mõõtma peaks jne. ja kas tulemust saab kontrollida ainult silla kokkupanekuga, või saab lihtsamalt ka????
Endal sama töö tagasillaga ees ja ei ole ka õrna aimugi!
Kui tüli ei tee siis: ott.siren@mail.ee
Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Põhimõte on uaz silla reguleerimisel lihtne aga vaevaline. Ise tegin nii: 1.lappad silla pooleks
2.vahetad ja lisad mis vaja (dif. lukk jne.)
3.asetad difri laagrid ilma mingite plekkideta paika ja vead silla poltidega need koonuslaagrid paika.
4.sild uuesti lahti ja mõõda ära difri ja laagri vahele jääv vahemik(mina tegin digi supleriga.)
5.nüüd tead palju seibe mm sul vaja on lisada.laagrid maha ja seibid vahele.
6.mina värvisin taldriku ära ja sild uuesti kokku,ning silla käbi muttrist drelliga hoogu.
7.sild lahti ja värvi kulumise järgi näed ära hambumise.Sellele vastavalt hakkad seibe ühe laagri alt teise alla tõstma s.t kas käbile lähemale või kaugemale.
8.tavaliselt on tehaseseades käbi pikkihambumine sobinud. Kui aga värv taldrikul näitab,et hambub ka käbi valesti siis pead ka sellel vastavalt mm.kas lisama seibe või eemaldama.
9.lase aga värvi ja lahti-kokku ja küll sa ta paika saad.
P.S vajad head tõmmitsat laagrite eemaldaniseks,lehtkaliibreid ja aega.Peale ühe silla remonti saad teist maks kolm korda lahti-kinni kruvida ja paigas. Ja pea meeles,et vene asjad pole tehtud nii täpsed kui targad raamatud kirjutavad st. mõni mm ei tee midagi. Jõudu tööle.
k6uts84
Off Roader Wannabe
Postitusi: 32
Liitunud: E Veebr 05, 2007 7:00 pm
Asukoht: Paide

a

Postitus Postitas k6uts84 »

Kas keegi oskab soovitada, kust saab mõistliku hinnaga korraliku tõmmitsa silla laagrite mahavõtmiseks?
kas on selline tõmmits olemas äkki, millega saab nii laagrid maha, kui ka laagriliugepinnad sillast välja? :roll:
Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Liugepindadele tee ise, või modi mõnda pikemat heeblit ,mis ulatab siis rummu poolt liugpinnani. Löö rauatükil ots lapikuks ja sellise nurga alla et kannataks välja taguda. Seda riista vaja põhimõtteliselt 1 kord. Ise kasutasin vist mingit suuremat kivipiiki.
Muska71
Fitting 38"
Postitusi: 212
Liitunud: R Dets 29, 2006 2:52 pm
Asukoht: KEILA

Postitus Postitas Muska71 »

Liugepinnad saab sillast kätte kui keevitad tugeva vooluga ringi liugepinnale peale siis kukub ise seest välja.
ottocar
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: K Veebr 26, 2003 9:01 am
Asukoht: Kose vald

Postitus Postitas ottocar »

Kui oluline see täpsus ültse on 1mm? Ma ei mõtle raamatu järgi vaid reaalselt?
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

ottocar kirjutas:Kui oluline see täpsus ültse on 1mm? Ma ei mõtle raamatu järgi vaid reaalselt?
Kui saad raadio kõvemaks keerata siis väga oluline pole :twisted:
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

ottocar kirjutas:Kui oluline see täpsus ültse on 1mm? Ma ei mõtle raamatu järgi vaid reaalselt?
Oleneb, kus see 1mm lõtku on.
Ma küll pole UAZ difrit näinud, aga umbes juba kujutan ette. Difrikorpuse telglõtku peab küll seibidega peaaegu 0-ks saama. Natuke samu seibe siia-sinnapoole laagrit tõsta, saab ka teo lõtku minimmalseks. Vbl polegi rohkem vaja...
Kasutaja avatar
Rax888
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: P Nov 26, 2006 8:34 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rax888 »

Ma olen ka kuulnud, et paberiga saab hambumist parajaks timmida. Kuid siin mängib nähtavasti rolli ka paberi paksus. :!:
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Paberiga võid perset pühkida peldikus. Difri kokkupanekul on vaja ikka lähtuda etteantud tootja parameetritest ja veenduda konkreetselt, kus kohas toimub teo ja taldriku hambumus. Viimast saab ainult värviga teha.
+372 5028488
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 840
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Postitus Postitas Jünger »

Rax888 kirjutas:Ma olen ka kuulnud, et paberiga saab hambumist parajaks timmida. Kuid siin mängib nähtavasti rolli ka paberi paksus. :!:
Paberiks sobib väga ideaalselt kätepuhastuspaber, sinine suures rullis :)
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Jutt tõsi,et uaz puhul värvi kasutamata hambuvust paika ei aja. Ei kujuta hästi ettegi kuidas seda paberit kautada kui silla kokku kruvid? Ise mäletan,et oli probleemiks erinevate paksustega reg. seibide leidmine.Nimelt sain poest ainult migid paar erinevat ja suht paksu seibimõõtu.Keskendu parem nende leidmisele kui asja tahad eriti täpseks ajada.
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

jaan mmc kirjutas:
jr kirjutas:Paberiga võid perset pühkida peldikus. Difri kokkupanekul on vaja ikka lähtuda etteantud tootja parameetritest ja veenduda konkreetselt, kus kohas toimub teo ja taldriku hambumus. Viimast saab ainult värviga teha.
Kus UAZ raamatus on värvi mainitud :?:
Mine raamatukokku ja võta esimene ettejuhtuv...
Tegelt näitab kuivatuspaber ka midagi. Mõlema puhul muidugi eelduseks, et tead mida see jälg tähendab
Et siis ikkagi raamatukokku. Või leida mees, kes aja ära seletab.
Viimati muutis urmas, E Veebr 04, 2008 10:01 pm, muudetud 1 kord kokku.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”