
Saarekoll 2008 järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Kiviraidur
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 25
- Liitunud: E Okt 31, 2005 9:45 pm
- Asukoht: eks kuskil ikka...
- Kiviraidur
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 25
- Liitunud: E Okt 31, 2005 9:45 pm
- Asukoht: eks kuskil ikka...
Algus venis pisut , aga muidu oli täitsa tore üritus.
Samad sõnad -- eriti rõhk sõnal üritus-- võistlus tähendab vähemalt minu
jaoks midagi muud kui sellist puterdamist kus kohtunikud ka ei oska katsete kohta käivatele küsimustele vastuseid anda või muudetakse võistluste kestel korduvalt stardi aegasid ja järjekorda ning tulemuste arvutamise reegleid.
Lõpetamisel oli vähemalt mulle TR1 III koha saaja üllatus--siinkohal õnnitlused Kullamäe(I) ja Tango(II) tiimidele kes liiklusid LK-del tõesti
suurepäraselt.
Rajad ise olid aga suurepärased --Urmas oli tõesti kõvasti vaeva näinud--
kahju ainult et karjäärikatse ära jäi(ala populariseerimiseks pole publikule vist paremat varianti sest igaüks ei viitsi kilomeetreid pimedas metsas kõmpida.
Aga kontrollaegade järgi tundus mulle et Urmas oli meie võimeid pisut üle hinnanud (samas pole välistatud et olen hoopis ise vanaks ja aeglaseks jäänud)
Tänud veel kõigile teistele osalejatele,sest valdav enamus tõesti aitas oma võimaluste piires üksteist ja üheskoos sai oluliselt julgemalt ja kiiremini edasi liikuda.
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Ootan pilte, videosid jne. et ülevaadet saada toimunust, kuna ise kohal kahjuks ei saanud olla
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Pilte laupäevasest publikukatsest:Cruizsub kirjutas:Ootan pilte, videosid jne. et ülevaadet saada toimunust, kuna ise kohal kahjuks ei saanud olla
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9853
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Nii, elusalt tagasi...
HeinaKüüni seltskonnale oli asi päris põnev ja omapärane.
Kõik mis oli vaja oli olemas ja kõik mis vaja oli samas ka puudu...
Ei kurda millegi üle...
Meil oli lõbus ja lõõgastav 1200km reis.
HeinaKüüni seltskonnale oli asi päris põnev ja omapärane.
Kõik mis oli vaja oli olemas ja kõik mis vaja oli samas ka puudu...
Ei kurda millegi üle...
Meil oli lõbus ja lõõgastav 1200km reis.

Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
TR1 süütusvõetud, samuti vintsil...

Orienteerumine 2 ja 4 hmm 5 palli süsteemis 10+ (super rajad)
Karjääri etapp .. Mis juhtus siis lõpuks? mix läbi ei mindud? Nõme värk..
lisakatse 5 raba... et siis nagu idee hea aga kas Her Lomp ajaliselt puusse ei pannud? Mis pooltest autodest said? Need kes 5 nda kp juurde läksid mööda plaate?
Väga ebaaus oli see värk seal.....
lK 6 punktid 1,2,3 olid superhead 5+
aga see soo katse, see viimane katse




www.dss.ee Muusika, xenonid ja muud lisaseadmed sinu autole
- Naksitrallid
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 22
- Liitunud: L Jaan 12, 2008 1:04 pm
- Asukoht: 59°25’38"N 24°41’41"E
Elusalt kodus tagasi ja nüüd juttu ka.
Kõigepealt suured tänud tr-1 klassi villise meestele kes meid reedel liini alt välja aitasid.
Reedel lk-1 start:Tegime stardi ära ja 100meetrit sõitu ning esimene gardaani rist muutis oma olekut.4 minutit tööd ja sõit jätkus tagasillaga.Joonorjenteerumine lõppes meie jaoks kadakate vahel kus silberauto ei suutnud ennast välja vintsida ning keeras paljude sõidu nati untsu.
lk-2 jäeti ära kuna rada oli uute sõitjate jaoks liigraske.
lk-3 super rada sõitsime edukalt ainult tagasillaga kuni roolivõimu ratas koos poole sisemusega irdus mootori küljest.
lk-4 12+1h orjenteerumine oli väga hea kuna saime hommikul moskvitsi gardaaniristi ja me olime jälle 4x4.
lk-5 jätsime vahele kuna roolivõimu ei olnud ja vintsitross oli 14m.
lk-6 Läksime starti võtsime kp-1 ära ja kp-2 jäime nati hätta kuna tihendil oli see esimene võistlus ja meil oli meh.vints
Suured vabandused minu poolt eelkõige silberteamile ja ka kõigile teistele kelle aja me ära rikkusime.
HR.Lomp....järgmine kord räägi maaomanikele kaa ,et sa võistluse nende maa peal korraldad siis ehk ei oleks võistlejate keres nii palju kuulihaavu!!!
Aga MUDAKOONUL NÄEME RAISK

Kõigepealt suured tänud tr-1 klassi villise meestele kes meid reedel liini alt välja aitasid.
Reedel lk-1 start:Tegime stardi ära ja 100meetrit sõitu ning esimene gardaani rist muutis oma olekut.4 minutit tööd ja sõit jätkus tagasillaga.Joonorjenteerumine lõppes meie jaoks kadakate vahel kus silberauto ei suutnud ennast välja vintsida ning keeras paljude sõidu nati untsu.
lk-2 jäeti ära kuna rada oli uute sõitjate jaoks liigraske.
lk-3 super rada sõitsime edukalt ainult tagasillaga kuni roolivõimu ratas koos poole sisemusega irdus mootori küljest.
lk-4 12+1h orjenteerumine oli väga hea kuna saime hommikul moskvitsi gardaaniristi ja me olime jälle 4x4.
lk-5 jätsime vahele kuna roolivõimu ei olnud ja vintsitross oli 14m.
lk-6 Läksime starti võtsime kp-1 ära ja kp-2 jäime nati hätta kuna tihendil oli see esimene võistlus ja meil oli meh.vints

HR.Lomp....järgmine kord räägi maaomanikele kaa ,et sa võistluse nende maa peal korraldad siis ehk ei oleks võistlejate keres nii palju kuulihaavu!!!



Aga MUDAKOONUL NÄEME RAISK



Vahest on hea näha ka puid...
Aitäh Urmasele nähtud vaeva eest ja jõudu asjade klattimiseks nendega, kellel pretensioone.
Alati on lihtne õpetada, kuidas OLEKS pidanud olema.
Isiklikult loodan väga, et toimub ka Saarekoll 2009
Samuti suur aitäh minu poolt, et olid olemas Apsi kõrval ka OZI punktid.
Siiski on paar asja, mis minul hinge kripeldama jäid.
Teatud "Vallavanema" katsel oli KP5, mida õhtupoole polnud kokkulepitud mängureegleid järgides võimalik võtta.
a: oli ju räägitud, et läbi lintide me ei sõida.
b: uusi jälgi uutesse kohtadesse ka sisse ei aeta, see nn. jäljes sõitmise ja loodushoiu reegel.
Kuna mingi hetk sinna punktile Vallavanem punased lindid ette tõmbas, siis meie viisakate, lollide ja algajatena jätsime selle punkti võtmata, sest pidasime kinni kokkulepitud reeglitest. Eeldusel, et kuna seda punkti reeglite kohaselt võtta pole võimalik, siis seda tõenäoliselt lihtsalt ei arvestata kellegil.
Üllatus oli aga suur, kui avastasime pühapäeva hommiku, et meid on karistatud reeglitsest kinnipidamise eest.
Korraldaja on küll kapten laevas ja ma ei vaidlusta seda otsust, et tegemist oli vääramatu jõuga ja teeme nii, et kes said need said ja kellel polnud seda reeglite järgi võimlik võtta, need saavad karistada, aga olles ise olnud nii mõnedki korrad korraldajate paadis, on meil küll olnud heaks tavaks sarnases olukorras sellist punkti mitte kellegil arvesse võtta.
Siit minu küsimus, et kuidas me oleks pidanud käituma, et meid poleks karistatud punkti võtmata jätmise eest?
Ja teine, ning palju suurem küsimus, et TR3 klass võistles ju ka!!!!
Me oleks ju võinud autasustamisel neile vähemalt ühe aplausi teha võistluse eduka läbimise eest, mis sellest et ainult 2 meeskonda oli ja otseseid kohti ning vimpleid/diplomeid siis vist ei jagata.
1 Hobujõu kaardilugeja
Alati on lihtne õpetada, kuidas OLEKS pidanud olema.
Isiklikult loodan väga, et toimub ka Saarekoll 2009
Samuti suur aitäh minu poolt, et olid olemas Apsi kõrval ka OZI punktid.
Siiski on paar asja, mis minul hinge kripeldama jäid.
Teatud "Vallavanema" katsel oli KP5, mida õhtupoole polnud kokkulepitud mängureegleid järgides võimalik võtta.
a: oli ju räägitud, et läbi lintide me ei sõida.
b: uusi jälgi uutesse kohtadesse ka sisse ei aeta, see nn. jäljes sõitmise ja loodushoiu reegel.
Kuna mingi hetk sinna punktile Vallavanem punased lindid ette tõmbas, siis meie viisakate, lollide ja algajatena jätsime selle punkti võtmata, sest pidasime kinni kokkulepitud reeglitest. Eeldusel, et kuna seda punkti reeglite kohaselt võtta pole võimalik, siis seda tõenäoliselt lihtsalt ei arvestata kellegil.
Üllatus oli aga suur, kui avastasime pühapäeva hommiku, et meid on karistatud reeglitsest kinnipidamise eest.
Korraldaja on küll kapten laevas ja ma ei vaidlusta seda otsust, et tegemist oli vääramatu jõuga ja teeme nii, et kes said need said ja kellel polnud seda reeglite järgi võimlik võtta, need saavad karistada, aga olles ise olnud nii mõnedki korrad korraldajate paadis, on meil küll olnud heaks tavaks sarnases olukorras sellist punkti mitte kellegil arvesse võtta.
Siit minu küsimus, et kuidas me oleks pidanud käituma, et meid poleks karistatud punkti võtmata jätmise eest?
Ja teine, ning palju suurem küsimus, et TR3 klass võistles ju ka!!!!
Me oleks ju võinud autasustamisel neile vähemalt ühe aplausi teha võistluse eduka läbimise eest, mis sellest et ainult 2 meeskonda oli ja otseseid kohti ning vimpleid/diplomeid siis vist ei jagata.
1 Hobujõu kaardilugeja
1 Hobujõud
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 35
- Liitunud: L Dets 27, 2003 10:25 pm
[quote="Naksitrallid"]Elusalt kodus tagasi ja nüüd juttu ka.
Kõigepealt suured tänud tr-1 klassi villise meestele kes meid reedel liini alt välja aitasid.
Hmmm, ma tundsin end kuidagi puudutatult!
On juttu meie tiimist? Olite punase kastikaga?
Kui nii siis.... olime kyll vabaklass aga....
Igatahes.... tänud tänusõnade eest
Kõigepealt suured tänud tr-1 klassi villise meestele kes meid reedel liini alt välja aitasid.
Hmmm, ma tundsin end kuidagi puudutatult!
On juttu meie tiimist? Olite punase kastikaga?
Kui nii siis.... olime kyll vabaklass aga....
Igatahes.... tänud tänusõnade eest
