Samurai kütusekulu
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Samurai kütusekulu
Mure järgmine, et neelab maanteel sõites ~13 liitrit sajale. Tegu ei ole siis 1,3 l mootoriga, vaid karbussiga 1,6 Vitara mootoriga. Mootor on käinud remondis (kolvirõngad vahetatud ja mingid tihendid). Autol all laiad rehvid 31*10,5*15 . Minu meelest on kulu natuke kõrge. PAlju teil sellised neelavad ja mida peaks timmima.
Tänud
Tänud
Nu ma ei ole selles tehnikas eriti kõva sõna. Üks remondimees rääkis et kui kõrge mootori tempp mul,,, ja kui kuulis et napi kolmandiku peal seier siis ikka madal peaks rohkem olema. Ja see võib tema meelest olla üks põhjusi, miks kulu suur, kuna mootor töötab nö külma reziimil, samas on tühikäigu pöörded normis, külma mootori puhul peaks ka need ju kõrged olema?
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Mehaanilisel on sidur, mis kipub p..e minema.
Tavaliselt läheb ta küll teistpidi: ei ühenda ventikat korralikult taha.
Osta uus või paigalda elektriline, ei ole kuulnud, et seda kuskil remonditaks.
Asja ajab ära ka radika maanteel vastavalt vajadusele kinnikatmine.
Tavaliselt läheb ta küll teistpidi: ei ühenda ventikat korralikult taha.
Osta uus või paigalda elektriline, ei ole kuulnud, et seda kuskil remonditaks.
Asja ajab ära ka radika maanteel vastavalt vajadusele kinnikatmine.
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Päriselt ta ei seisagi kunagi. Külmast peast veab veidi ikka kaasa.karli kirjutas:Nagu ma aru saan, siis meh ventikas ei pea ka koguaeg töötama? Siiani pole veel märganud, et ta seisaks. Ja kas siis selles võib peituda üks suur kütusekulu põhjustest?
AGA - kas Samurail (1.3-sel) on tõesti siduriga ventikas??? 410-l seda näiteks kindlasti ei ole - on jäigalt kinni nagu mossel vanasti.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Mul on 1.3l pritse Samurai ja 235/75R15 all ja keskmine kulu tuleb sinna 11 kanti.Mina rahul.Mehaaniline vent on tore kuid elektri oma tunduvalt parem.
Termostaati saad kontrollida nii,et kui paned külma mootori käima siis katsu radika voolikuid.Kui need mõlemad lähevad aeglaselt soojaks siis on termostaat tsipa lahti.
Veiko
PS kui minu autol olid 31" all siis 5 käik oli mäest alla sõidu käik.
Termostaati saad kontrollida nii,et kui paned külma mootori käima siis katsu radika voolikuid.Kui need mõlemad lähevad aeglaselt soojaks siis on termostaat tsipa lahti.
Veiko
PS kui minu autol olid 31" all siis 5 käik oli mäest alla sõidu käik.
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond