Vasktoru otsastamine

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Vasktoru otsastamine

Postitus Postitas tarmo »

Palun seletage ära kas olen asjast õigesti aru saanud.
Vasktoru otsade koonusesse keeramisel saab teha kahte sorti otsa - üksikkoonus (single flare) ja topeltkoonus (double flare). (ei tea täpselt kuidas seda eesti keeles nimetadagi...)

Single flarega on kõik selge - kui "pesa" on väljapoole koonuses, siis mutter on vastupidi koonuses ja toru ots tehakse ka vastav. Seda iseloomustab kõige paremini see video näiteks: http://www.youtube.com/watch?v=XhiQNUBAIzQ

Küsimus on aga selle kohta, et millal siis kasutada double flare? Selleks on piduritoru otste tegemise komplektis ka vastavad tükid olemas. Kas seda peaks tegema siis kui "pesa" ei ole mitte väljapoole koonuses, vaid sissepoole?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Ajasin vist ennist jama, tuleb välja, et double flare on kujult tegelikult ikka samasugune kui single, aga lihtsalt paksem ja seega tugevam ja auto pidurisüsteemides tulekski ainult seda kasutada. Seega teema minu poolt lukku :oops:
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
elvis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: N Mär 04, 2004 5:46 pm
Asukoht: L.-V. Tapa

Postitus Postitas elvis »

Kas flare ja doubleflare ei ole siiski kaks erinevat asja?Näiteks vene masinatel (gaz 66) on piduritoru otsad väljapoole koonuses( nagu see mees seal youtubes tegi) , aga Renault 25 -el (mida olen ise udinud)olid otsad sissepoole koonuses. Nii et toru otsa on justkui `lõõts` löödud.See variant ongi ehk doubleflare. Ladat olen ka kruttinud ,aga ei mäleta mismoodi seal otsad olid.
konstruktor
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”