1. leht 2-st

Grand Cherokee küsimused...

Postitatud: L Dets 29, 2007 12:38 am
Postitas speedbird1229
Tere jälle!

Sain siis oma 1996 aasta V8 masina kätte täna ja sai mingi 40 km linnas maha sõidetud. Auto on vägagi teistsugune kui mõni tavaline Euroopa sõiduauto, tahtis parajalt harjumist, eriti arvestades minu suht vähest sõidukogemust. Eks ma siis kurdan siin oma muresid, kui miskit probleemi tekib (millest ma kurtnud veel ei ole!) :)

Tahaks teada, et kas oskaks keegi anda nõu, kust saaks lukustatava bensukorgi sellele masinale? Õiget korki ei olnud tal peal.

Tunnen lihtsalt huvi, et kui peaks kunagi vaja minema näiteks käigukast vahetada (või korralikult remontida) ja vahekastiga sama lugu, siis mis selliste juppide/tööde hinnad võiksid orienteeruvalt olla? Ütleme siis odavamates kohtades, mitte Silberautos.

Olen tähele pannud, et kui rahulikult kohalt minna või kiirus suht maha aeglustada, siis on kuulda kerget üminat, mis käib kooskõlas justkui auto liikumisega. Arvan, et käigukastiga seotud. Kiiremal sõidul seda ei ole täheldanud. Uurisin netis ringi ja mitmetel paistis asi olevat käigukasti laagrites. On see tõenäoline?

Üks sõber soovitas pärast sellise kasutatud auto ostu kohe teha ka mootori hammasrihma vahetus (koos rullikutega). On see Grandi puhul väga oluline ja saab selle vajadust mingil moel ehk kontrollida?

Aitäh!

Postitatud: L Dets 29, 2007 9:55 am
Postitas sumps
Tere
Ise kah suht "noor" grandi omanik ja tekkis küsimus kas 5.2l grandil on hammasrihm või kett. Mulle on mõlemat räägitud.

Postitatud: L Dets 29, 2007 10:08 am
Postitas speedbird1229
Uurisin seda asja, suht kindlalt hammasrihm.

Postitatud: L Dets 29, 2007 10:11 am
Postitas yanekk
Paljudele küsimustele abikshttp://www.jeep.avtograd.ru/

Postitatud: L Dets 29, 2007 10:17 am
Postitas reimo
Kust Sa uurisid? Haynes räägib ketist ja pildi peal ka kett näha.

Postitatud: L Dets 29, 2007 10:27 am
Postitas speedbird1229
Näiteks siin NP249 vahekasti varuosadena on rihm näha http://www.tellico4x4.com/product_info. ... 5bfdee810b . Võib-olla tekitan ise veidi segadust, rihma all mõtlengi seda metallist lülidest koosnevat rihma-ketti. Vabandust sel juhul!

Postitatud: L Dets 29, 2007 10:31 am
Postitas yanekk
Mitte pahapärast aga,ma tahaks kohe näha seda rihma,mis õli sees vastu peab.Pildil on mitmerealine kett.

Postitatud: L Dets 29, 2007 10:53 am
Postitas reimo
Sorry, kas Sa räägid vahekastist või mootorist?
Kett on mõlemas, vahekasti keti venimist saad diagnoosida järsu stardiga, veninud kett viskab üle (siin on sellest juttu olnud, kuidas täpsemalt, proovi otsida). Mootori ketil saad mõõta lõtku (kui huvi on, võin raamatust õpetuse sisse skännida). Lihtsalt niisama, igaks juhuks, pole neid kumbagi mõtet vahetada.

Postitatud: L Dets 29, 2007 11:32 am
Postitas speedbird1229
Ajasin jah asjad sassi, suht algaja veel ses osas :D

Üritan seda vahekasti keti lõtku testida. Aga mootoris olevat rihma ei ole ka mõtet niisama torkida?

Postitatud: L Dets 29, 2007 12:03 pm
Postitas Kalla
Minu arust peaks olema GC ainuke rihm geneka-roolivõimu-kondi ja veepumba rihm :D

Postitatud: L Dets 29, 2007 1:04 pm
Postitas jr
sumps kirjutas:Tere
Ise kah suht "noor" grandi omanik ja tekkis küsimus kas 5.2l grandil on hammasrihm või kett. Mulle on mõlemat räägitud.
Raudselt kett, mis käitab gaasijaotusmehanisme.
Rihm ajab ringi genet, veepumpa, roolivõimu ja konti.

Postitatud: L Dets 29, 2007 2:00 pm
Postitas Cruizsub
Tahaks teada, et kas oskaks keegi anda nõu, kust saaks lukustatava bensukorgi sellele masinale? Õiget korki ei olnud tal peal.
Ise ostsin TOP Partsist tavalisele CHEROKEELE, maksis mingi 325.-
oli täitsa kohapeal olemas. Kuigi ise antud korgiga eriti rahul pole. Lukustamine suht imelik...pusimist oli ikka alguses suht palju...nüüd enamvähem hakkan ära harjuma...kui kiire on siis ajab eriti närvi

Postitatud: L Dets 29, 2007 3:34 pm
Postitas reimo
Aga mis te seda lukustatvat nii taga ajate, kas lukustatavast luugist ei piisa? Vähemalt minu omal on bensuluuk salongist avatav. Või on uuematel see kokkuhoiu mõttes ära jäetud?

Postitatud: L Dets 29, 2007 3:34 pm
Postitas speedbird1229
Ahaa, siis lähen uurin sealt bensukorgi osas. Käisin täna Automaailmast läbi, seal olid ainukesed korgid vist veoautodele ja midagi sobivat ei leidnud. Ega suurt lootust polnudki.

Tegin veidike testimist täna aeglusti ja käigukasti suhtes. Pärast järjekordset ringiuhamist linna vahel sai nüüd selgeks, et mingi probleem justkui esimeselt teisele käigule vahetades. Kui hästi rahulikult kiirendada, siis vahetab suht OK ära (kuigi kerge nõksuga), rohkema gaasiga kipuvad aga pöörded vahetuse hetkel üles minema (samas vedu täielikult ära ei kao, justkui siiski midagi kiirendab) ja siis läheb käik sisse justkui mingisuguse hõõrdumishäälena tunduva kriiksu saatel. Kui 40 kmh juba sees ja siis kasvõi täislapatsiga anda, ei ole kiirendusega ega käiguvahetusega edasi mingeid muresid.

Sättisin end sirgele teele. Kõigepealt siis 4WD ALL TIME režiimis ja 1. käigu settingul automaatkastis. Probleemi nagu polnud. 2. käigu režiimis minu meelest tegigi seda hõõrdumishääle pulli, kuid justkui vähem kui D peal.

Lülitasin sisse 4WD LO, drive sisse ja lapatsit. Vahekastist nagu ei tulnudki mingit ketikõrinat ja ikka ilgema kiirendusega läks. Kusjuures minu meelest käigud vahetusid täiesti probleemideta. Tekkis juba tunne, et peabki äkki linnas aeglustiga sõitma niikaua kui probleemid on, kuid siis tuli meelde, et ta vist lukustab difrid ka ära.

Kusjuures ma ei mõista lihtsalt seda, miks näiteks päris alguses vahekasti kangi asendit muutes ei lükanud nagu ülekannet sisse ja ragises, eile õhtul vahetades täiesti perfektne jälle. Tänase testimise ajal võtsin auto jälle korra seisma tee peal, N käigukastile, aeglusti sisse ja assa kus lasi raginat. Ei julgenudki eriti edasi sikutada kangi, panin mootori seisma ja siis sain kenasti vahetada.

Postitatud: L Dets 29, 2007 3:42 pm
Postitas urmas
Eks sa pead proovima ja mängima. Ilmselt on siiski korras ja ära ise ää lõhu.
Spekuleeriks Sulle oma vana bensupaagi korgi 150 eekuga. Võtmega. On küll chero paagilt, aga küll ta sobib.