Pajatan kah oma loo , kuidas toimus 66-e kiirsafari.
Oli kena sügisene ilm st vihma sadas ja sooja oli umbes 3c .Hommik algas nö kohustuslike aiatöödega : tuli vedada prahti ja puid jne.
Lõunaks olid aiatööd valmis . Paagis loksus veel kenake tilk bensiini (20l).Otsustasime siis onupojaga , et läheme vaatame milleks see 66 siis võimeline on .

. Maja lähedal on meil aga ilusate , pehmete luhtadega oja . Suund luhapeale , alguse oli lahe : teine aeglane ja põhjagaas .Auto liikus nagu loom . Aga kolmandat korda enam ühes rööpas sõita ei kannatanud.

. Ja auto tegi sellise tembu , et uppus raisk keset luhta ära . Eest paistis umbes veerand ratast ja tagant ei paistnud rattaid üldse mitte .
Hindasime olukorda ja järeldasime , et seis on s##t . Auto keset soppa ja endal pole trktorit. alguses labidad pihku ja kaevama

. Kaevasime vist miljon tonni muda 66 ümbert välja ja üritasime ise välja sõita .Aga õnnestus see ju küll
Kõigepealt koju trosse ja linte otsima , sugulane läks külapealt traktorit vaatama.
Kokku tuli vedada umbes 50 m trossi ja traktor mis autot vedas oli MTZ 52 .
Aega kulus umbes 5h
Olime ülepeakaela si#ased ja rõõmsad , et see nii kergelt

lõppes.
Loo moraal on selles , et kui sul on 66 . Siis sõida sellega mööda kõva põldu ja kuula V 8 säundi.

Asjas sees 2005. Sügissõidust.