1. leht 1-st

90 aasta Wrangleri kaitsmeplokk

Postitatud: T Dets 25, 2007 11:28 am
Postitas rallitaja
Tere!

Kus asub 90 aasta jeep wrangleri kaitsmeplokk ja kas täidikute tulede mittepõlemine võib olla põhjustatud läbipõlenud kaitsmest?

Postitatud: T Dets 25, 2007 12:13 pm
Postitas erik
Üks kaitsmeplokk asub juhipool armatuuri all, teine kapotiall, aku kõrval. Kui näidikute pirnikesed ei põle on võimalike vigu mitmeid:
kaitse läbi
reostaatlüliti läbi või vigane
pirnid läbi (täiesti reaalne)
mingi muu juhtme jama

Postitatud: T Dets 25, 2007 1:34 pm
Postitas rallitaja
Juhtmeid seal armatuuri all jagub, ka lahtiseid otsi.

Seda ei tahaks uskuda, et absoluutselt kõik pirnid läbi on. Reostaatlüliti süsteem on ilmselt midagi sarnast Nivale, et saab tuled heledaks/tumedaks keerata, eks? Niisugust nuppu ma veel ei leidnud. Eks katsun ennem kaitsmed üle vaadata, siis edasi uurida.

Tänud vastamast, kui hätta jään, küsin veel midagi.

Postitatud: T Dets 25, 2007 2:43 pm
Postitas rallitaja
Kaitsmeid sai kontrollitud, üks oli puudu. Sai uus pandud, ei midagi. Suhtr oksüdeerinud värk oli - kaua sesnud kah teine. Eks siis ikka midagi juhtmetega on. Ei viitsi ise näppida - keerab veel midagi pekki, viib ikkagi remonti. Vähemalt praegu dziip sõidab, asi seegi.

Postitatud: T Dets 25, 2007 4:06 pm
Postitas erik
Võivad läbi olla siis, kui aku kontakt on sitt olnud (või üldse puudu) ja generaator on laadimisvooluga kõrgustesse roninud, sellisel juhul pole pirnide läbi põlemine mingi ime.

Postitatud: T Dets 25, 2007 7:50 pm
Postitas rallitaja
Sellisel juhul oleks arvatavasti ka suunatulede märgulambid ja muu selline läbi põlenud. Ega need ülepinget rohkem ei kannata. Muud märgutuled töötavad aga kenasti, seega peab asi ikkagi milleski muus olema.

Postitatud: T Dets 25, 2007 8:03 pm
Postitas boob
rallitaja kirjutas:Sellisel juhul oleks arvatavasti ka suunatulede märgulambid ja muu selline läbi põlenud. Ega need ülepinget rohkem ei kannata. Muud märgutuled töötavad aga kenasti, seega peab asi ikkagi milleski muus olema.
Oh sa pühade püss, miks sa ei võta armatuuri lahti ja ei veendu selles, kas pirnid on läbi? Auto on sul ju alles ostetud, eelmine omanik oli ehk laisk ja ei viitsinud läbi läinud pirne vahetada.

Postitatud: T Dets 25, 2007 11:16 pm
Postitas erik
rallitaja kirjutas:Sellisel juhul oleks arvatavasti ka suunatulede märgulambid ja muu selline läbi põlenud. Ega need ülepinget rohkem ei kannata. Muud märgutuled töötavad aga kenasti, seega peab asi ikkagi milleski muus olema.
Kuidas? Need ju ei põle pidevalt, ega tavaolukorras. Ennem mõtle, siis kirjuta. Ja nende läbi olemine on Üks optsoonidest.

Postitatud: K Dets 26, 2007 10:58 pm
Postitas Madis
Wrangleril peaks ülalmainitud lambikesed kontakti saama nö. juhtmevabalt ehk "mööda rada" ja see on 90% juhtudel oksüdeerunud ja seega sul taustavalgus puudub. Nii oli selle autoga> http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9406

Postitatud: T Jaan 15, 2008 4:38 pm
Postitas rallitaja
Asi lahenes, kui tulede reostaati näpitud sai. See on vigane - ühel hetkel tuled korraks vilkusid. Krutiti veel ja jäi valgus särama.

Igaljuhul suur aitäh teile, sain hulga targemaks. Autode hingeeluga ma eriti kursis pole, seega abiks ikka. Eks kui aega on, vaatab selle reostaadi ja muud ühendused üle.

Üks asi oli muidugi veel - vahepeal keset rahulikku sõitu vilgatab laadimistuld - millega see seotud võiks olla? Mõni laadimisahela juhe halvas kontaktis? Iseenesest oleks loogiline, auto ju pikka aega seisnud. Aku klemmid on korralikult peal, midagi ei näinud lahti ka olevat.

äkki aitab

Postitatud: N Jaan 17, 2008 3:14 pm
Postitas sabaka
võta või lase võtta genekas maha. Viimati oli kogemus yhe sprinteriga. oli platsi peal seisnud ca. aasta ilma et oleks liikunud. Siis osteti ära, uus omanik sai kaks kilti sõita ja akutuli läks põlema....diagnoos oli, et pinge regulaatori (võin nimega eksida) kontakt oli ära mädanenud. See sai uus pandud ja asi korras

pole eriti põnev kui ühel hetkel tln-tartu trassil asi enam ei lae...eriti talvel ja öösel :D

Postitatud: R Jaan 18, 2008 9:54 am
Postitas rallitaja
Vot genekat peab uurima. See vilkumine oli kah nii, kuidas juhtub, kord vilkus kohalt startides, kord kiirendamisel, mõnikord käiguvahetusel. Koha peal seistes ei lollitanud. Kui tühikäigul töötamise pealt gaasi anda, on silmaga näha, et tuled heledamaks lähevad. Seda ainult natukene. Läbi ei ole põletanud, eks ta tühikäigul siis kõige usinam laadija ei ole. Kui kapoti alla satun, mõõdan laadimispinge ka igaks juhuks üle ja kindlasti vaatan genekat kah.