90 aasta Wrangleri kaitsmeplokk

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
rallitaja
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: T Dets 25, 2007 10:31 am

90 aasta Wrangleri kaitsmeplokk

Postitus Postitas rallitaja »

Tere!

Kus asub 90 aasta jeep wrangleri kaitsmeplokk ja kas täidikute tulede mittepõlemine võib olla põhjustatud läbipõlenud kaitsmest?
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Üks kaitsmeplokk asub juhipool armatuuri all, teine kapotiall, aku kõrval. Kui näidikute pirnikesed ei põle on võimalike vigu mitmeid:
kaitse läbi
reostaatlüliti läbi või vigane
pirnid läbi (täiesti reaalne)
mingi muu juhtme jama
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
rallitaja
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: T Dets 25, 2007 10:31 am

Postitus Postitas rallitaja »

Juhtmeid seal armatuuri all jagub, ka lahtiseid otsi.

Seda ei tahaks uskuda, et absoluutselt kõik pirnid läbi on. Reostaatlüliti süsteem on ilmselt midagi sarnast Nivale, et saab tuled heledaks/tumedaks keerata, eks? Niisugust nuppu ma veel ei leidnud. Eks katsun ennem kaitsmed üle vaadata, siis edasi uurida.

Tänud vastamast, kui hätta jään, küsin veel midagi.
rallitaja
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: T Dets 25, 2007 10:31 am

Postitus Postitas rallitaja »

Kaitsmeid sai kontrollitud, üks oli puudu. Sai uus pandud, ei midagi. Suhtr oksüdeerinud värk oli - kaua sesnud kah teine. Eks siis ikka midagi juhtmetega on. Ei viitsi ise näppida - keerab veel midagi pekki, viib ikkagi remonti. Vähemalt praegu dziip sõidab, asi seegi.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Võivad läbi olla siis, kui aku kontakt on sitt olnud (või üldse puudu) ja generaator on laadimisvooluga kõrgustesse roninud, sellisel juhul pole pirnide läbi põlemine mingi ime.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
rallitaja
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: T Dets 25, 2007 10:31 am

Postitus Postitas rallitaja »

Sellisel juhul oleks arvatavasti ka suunatulede märgulambid ja muu selline läbi põlenud. Ega need ülepinget rohkem ei kannata. Muud märgutuled töötavad aga kenasti, seega peab asi ikkagi milleski muus olema.
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

rallitaja kirjutas:Sellisel juhul oleks arvatavasti ka suunatulede märgulambid ja muu selline läbi põlenud. Ega need ülepinget rohkem ei kannata. Muud märgutuled töötavad aga kenasti, seega peab asi ikkagi milleski muus olema.
Oh sa pühade püss, miks sa ei võta armatuuri lahti ja ei veendu selles, kas pirnid on läbi? Auto on sul ju alles ostetud, eelmine omanik oli ehk laisk ja ei viitsinud läbi läinud pirne vahetada.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

rallitaja kirjutas:Sellisel juhul oleks arvatavasti ka suunatulede märgulambid ja muu selline läbi põlenud. Ega need ülepinget rohkem ei kannata. Muud märgutuled töötavad aga kenasti, seega peab asi ikkagi milleski muus olema.
Kuidas? Need ju ei põle pidevalt, ega tavaolukorras. Ennem mõtle, siis kirjuta. Ja nende läbi olemine on Üks optsoonidest.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Wrangleril peaks ülalmainitud lambikesed kontakti saama nö. juhtmevabalt ehk "mööda rada" ja see on 90% juhtudel oksüdeerunud ja seega sul taustavalgus puudub. Nii oli selle autoga> http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9406
TR3 BHC
Madis 5115033
rallitaja
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: T Dets 25, 2007 10:31 am

Postitus Postitas rallitaja »

Asi lahenes, kui tulede reostaati näpitud sai. See on vigane - ühel hetkel tuled korraks vilkusid. Krutiti veel ja jäi valgus särama.

Igaljuhul suur aitäh teile, sain hulga targemaks. Autode hingeeluga ma eriti kursis pole, seega abiks ikka. Eks kui aega on, vaatab selle reostaadi ja muud ühendused üle.

Üks asi oli muidugi veel - vahepeal keset rahulikku sõitu vilgatab laadimistuld - millega see seotud võiks olla? Mõni laadimisahela juhe halvas kontaktis? Iseenesest oleks loogiline, auto ju pikka aega seisnud. Aku klemmid on korralikult peal, midagi ei näinud lahti ka olevat.
Kasutaja avatar
sabaka
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: T Nov 13, 2007 9:58 am
Asukoht: Viljandi

äkki aitab

Postitus Postitas sabaka »

võta või lase võtta genekas maha. Viimati oli kogemus yhe sprinteriga. oli platsi peal seisnud ca. aasta ilma et oleks liikunud. Siis osteti ära, uus omanik sai kaks kilti sõita ja akutuli läks põlema....diagnoos oli, et pinge regulaatori (võin nimega eksida) kontakt oli ära mädanenud. See sai uus pandud ja asi korras

pole eriti põnev kui ühel hetkel tln-tartu trassil asi enam ei lae...eriti talvel ja öösel :D
miks ma küll ostsin sellise vana saha:P kui tead sis helista 56713525
rallitaja
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: T Dets 25, 2007 10:31 am

Postitus Postitas rallitaja »

Vot genekat peab uurima. See vilkumine oli kah nii, kuidas juhtub, kord vilkus kohalt startides, kord kiirendamisel, mõnikord käiguvahetusel. Koha peal seistes ei lollitanud. Kui tühikäigul töötamise pealt gaasi anda, on silmaga näha, et tuled heledamaks lähevad. Seda ainult natukene. Läbi ei ole põletanud, eks ta tühikäigul siis kõige usinam laadija ei ole. Kui kapoti alla satun, mõõdan laadimispinge ka igaks juhuks üle ja kindlasti vaatan genekat kah.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”