Triangulated 4 link VS Wishbone (A-arm) 3 link

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Triangulated 4 link VS Wishbone (A-arm) 3 link

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Seletage nüüd palun lollile mis on nende kahe vedrustuse süsteemi +'id ja -'sed, kui neid omavahel võrrelda.(st. ei jõua mulle hästi kohale erinevused töös.)
Viimati muutis MahviaDeTyrk, N Nov 29, 2007 6:03 pm, muudetud 1 kord kokku.
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Töös ei näe ma küll olulisi erinevusi. Pigem sõltub valik sellest kumba on konkreetse auto peale lihtsam ehitada.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

hmm kirjutas:Töös ei näe ma küll olulisi erinevusi.
Aga vähemolulised ?
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

boob kirjutas:Triangulated 4 link?
Ma nagu pidasin silmas sellist kus ülemised vardad jooksevad silla keskele - või siis sellist nagu Landmb tegi.
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ülemised vardad silla keskele? Siis saaks ju banhardist loobuda, a.la Land Roveri tagavedrustus?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

erik kirjutas:Ülemised vardad silla keskele? Siis saaks ju banhardist loobuda, a.la Land Roveri tagavedrustus?
Sry - ei tea milline on Roveri tagavedrustus - aga jh ma justnimelt peangi silmas sellist varjanti kus on silla peal kas A või siis 2 eraldi varrast mis jooksevad silla keskele. http://www.members.cox.net/darthtruggy/ ... links.html

Küsimus nagut ongi - mis suur ja oluline vahe on kas - seal on 2 varrast või A
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

No aga see eelis ongi, et saad panhardist loobuda. E. sild ei liigu raamisuhtes diagonaalselt. Sinu pandud lingis oli lahe kardaan, olen sellist varem ka usakatel all näinud, jabur.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

erik kirjutas:No aga see eelis ongi, et saad panhardist loobuda. E. sild ei liigu raamisuhtes diagonaalselt.
No aga ei liigu ju kummalgi juhul - olenematta sellest kas on A või 2 eraldi varrast
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ma ei saanud küsimusest aru. Kas kaks varrast või A raam, ma arvan, et pole mingit vahet. Mulle tunduks, et A raam on isegi diagonaal suunas jäigem.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Ok - ei suuda leida ühtegi normaalset juhendit wishbone'i nurkade kohta - kas võiks arvata, et nurgad peaksid olema samad mis 4 link varjandi korral ? st. A haarad peaks olema omavahel 45 kraadi all ?
Pilt

(miks ma seda uurin = kui teha ülevalt 2 vardaga on liigendeid rohkem)
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ma vähe mõtlesin, nelja vardaga on sild ikka väheke liikuvam, kui A raamiga.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

erik kirjutas:Ma vähe mõtlesin, nelja vardaga on sild ikka väheke liikuvam, kui A raamiga.
Selgita natuke oma mõttekäiku palun
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

A raamiga on silla ülemine punkt alati auto telje suhtes paigal, nelivarda süsteemil aga keskpunkt silla väändumisel liigub auto telje suhtes. Kas see praktikas hea on, ei oska öelda. Selleks peaks silla kinemaatika läbi mängima.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

A-raamiga ei tohiks need nurgad nii kriitilised olla. A-Raam hoiab ju silda külgsuunas paigal. Pealtvaates võvad siis alumised vardad kas või paraleelsed olla. Aga külgvaates olevad nurgad peaks olema samad kui 4 lingil
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”