1. leht 4-st
Wrangler MT/R versus Discoverer STT(uus muster)
Postitatud: K Nov 14, 2007 4:20 pm
Postitas atdoom
Goodyear Wrangler MT/R
versus
Cooper Discoverer STT(uus muster)
Ühel või teisel moel on neist mõlemast siin ka eelnevalt juttu olnud, aga kui pole vaev... äkki paneksite oma eelistuse (hea oleks koos põhjendusega).
Tänud ette!!! (ja jääme ainult nende kahe rehvi piiresse:)
Postitatud: K Nov 14, 2007 5:28 pm
Postitas rommi
Need on tegelikult ju üsna sarnase mustriga rehvid ja ilmselt neil polegi väga vahet. Olen mõlemat proovinud ja wrangler jättis parema mulje. Cooperil on on nagu küljeklots veidi väiksem ja muster ka selline "peenekoelisem" Kui antaks sama raha eest valida, siis võtaks Wrangleri. Toimib väga hästi minu arvates. Isklik ja subjektiivne arvamus.
MTR ja
STT
rommi
Postitatud: K Nov 14, 2007 8:33 pm
Postitas hulkur
Cooper on ilmselgelt GY koopia, nagu vana oli BFG koopia. Kui tavaliselt on koopia originaalist odavam, siis antud juhul on asi vastupidi - Näiteks meil populaarse TR1 mõõt 32X11,5X15 Kummimehe list GY-le on 3962.- eeq ja Valtu rehvikeskuse list Cooperile 4334.- eeq. Isegi kui oleks vastupidi, võtaks ikka originaali...
andres@juba teine jooks GY MT/R
Postitatud: K Nov 14, 2007 9:42 pm
Postitas jr
Cooperi külgseinu peetakse üldjuhul tugevamaks ja torkekindlamaks. Isiklik kogemus puudub, nii et võtke seda minu poolt edasikuulutatut kuda tahate.
Postitatud: K Nov 14, 2007 10:54 pm
Postitas hulkur
jr kirjutas:Cooperi külgseinu peetakse üldjuhul tugevamaks ja torkekindlamaks. Isiklik kogemus puudub, nii et võtke seda minu poolt edasikuulutatut kuda tahate.
Ise olen kahele Cooperile küljepeale augu sõitnud ja mitte ühelegi GY-le...

Postitatud: K Nov 14, 2007 11:20 pm
Postitas raimo
Ei tea kas abi on, aga siin on erinevate MT, samuti ka AT rehvide tutvustused.
http://www.offroaders.com/tech/AT-MT-Ti ... rrains.htm
Ehk sobib ka kleepsuna üles jätta?
Postitatud: K Nov 14, 2007 11:37 pm
Postitas erik
hulkur kirjutas:jr kirjutas:Cooperi külgseinu peetakse üldjuhul tugevamaks ja torkekindlamaks. Isiklik kogemus puudub, nii et võtke seda minu poolt edasikuulutatut kuda tahate.
Ise olen kahele Cooperile küljepeale augu sõitnud ja mitte ühelegi GY-le...

Aga sa vist pole GY`ga sellistes kohtades, tingimustel ja konditsioonis sõitnud ka, kui cooperitega. (võistlemine)
Erik, ei oma selles teemas mingit seisukohta...ega arvamust.
Postitatud: K Nov 14, 2007 11:47 pm
Postitas virgo
Avastasin ka eile, et mu STT-l on ülikummaline lõikeauk ilmunud (eelmise gen muster siis)
Postitatud: N Nov 15, 2007 12:32 am
Postitas hulkur
erik kirjutas:
Aga sa vist pole GY`ga sellistes kohtades, tingimustel ja konditsioonis sõitnud ka, kui cooperitega. (võistlemine)
Tõepoolest võistelnud pole, aga kuhugi minemata pole ka jätnud.
linnamehe jutt
Postitatud: N Nov 15, 2007 10:20 am
Postitas atdoom
ei tea, kas võiks väita, et Cooperid on vaiksemad?
Re: linnamehe jutt
Postitatud: N Nov 15, 2007 11:08 am
Postitas hulkur
atdoom kirjutas:ei tea, kas võiks väita, et Cooperid on vaiksemad?
Vaata, tegelikult on nii, et ma ei usu, et sa leiad siit inimese kes oleks reaalselt proovinud mõlemaid, nii Cooperi uut, kui GY. Mina olen sõitnud Cooperi vana mustriga STT-ga - siis nende BFG kloonidega ja need olid kohe kindlasti palju lärmakamad kui GY MT/R-d.
Re: linnamehe jutt
Postitatud: N Nov 15, 2007 11:14 am
Postitas rommi
hulkur kirjutas: Vaata, tegelikult on nii, et ma ei usu, et sa leiad siit inimese kes oleks reaalselt proovinud mõlemaid, nii Cooperi uut, kui GY. Mina olen sõitnud Cooperi vana mustriga STT-ga - siis nende BFG kloonidega ja need olid kohe kindlasti palju lärmakamad kui GY MT/R-d.
Mina olen proovinud reaalselt mõlemaid... mitmete autode all. Müravahet küll ei oska öelda. Tegelt peaks mõõtma seda ühest autost lähtuvalt, sest autode müratase on juba üsna erinev. Jään arvamuse juurde, et nad on piisavalt sarnase mustriga, et seal mingit kapitaalset müravahet üldse olla saab. Hea kui üldse kõrvaga vahet suudad teha.
tänud
Postitatud: N Nov 15, 2007 11:39 am
Postitas atdoom
Tänud, kes viitsisid muljetada:)
Jäin Wranglerite juurde... ja ka hind on jooksu puhul mitme tuhande jagu Wrangleri kasuks.
ei tea, kas metsas näeb minu pargimaastur nendega välja nagu ristatud siga ja kägu;)
ehhh põhjakaitsme peaks ka veidi ümber tegema... talvel põlve otsas on külm nokitseda;)
Postitatud: N Nov 15, 2007 12:16 pm
Postitas Urvo
Habel on tegelikult mõlemad olnud all. Rubiconil on Cooperid ja YJ'l olid GY'd. Ise kasutan GY ja olen väga rahul. Tõeliselt hea rehv igal pool ja samas ka maanteel mõnus kulgeda.
Postitatud: N Nov 15, 2007 4:09 pm
Postitas indreq
Ma praegu oma maasturi wannabe'le (Ford Ranger st) talverehve alla vahetades viskasin ka pilku järgmistele soojailmarehvidele kuna vanad otsas. Algul arvasin BFG A/T-d või miskit sarnast, aga müügimees suutis mind peaaegu veenda GY MT/Ri ostma. Metsas kõva rehv kindlasti, aga küsimus mis tal aga vastamata jäi ja mida ma teilt tahaks küsida - kui kiiresti sellised rehvid tavakasutuses ära kuluvad? Olgem ausad, isegi kui nädalavahetusel metsas käin, siis nädala sees sõidab auto ikka valdavalt teede peal. Ja min. 10K eest kolmeks kuuks rehve küll ei raatsi osta...