Nissan X-Trail
Moderaator: Moderators
Nissan X-Trail
Oskab keegi kommenteerida seda Nissani mudelit?Jutt käib siis 2005a. autost ,millel on 2,2l diisel mootor.Kuna plaanis on läbida küllalt pikki vahemaid ja autos enamasti 4 inimest ,siis huvitab eelkõige veermiku ja mootori vastupidavus.Olulised asjad on muidugi ka sõidu mugavus (ka taga) ja kütuse kulu.Ootan köiki asjalikke kommentaare.Tänud juba ette Ardi.
Autot ennast ei oska otseselt kommenteerida. Kuid kuna tegemist jaapanlasest vana tegijaga siis koos peaks püsima kui korralikult hooldada. Hooldusvälp oli vanasti vähemalt nissanil üsna tihe mäletamistmööda.
Kangema mootoriga asi oleks minu eelistus kui sõidetakse neljakesi pikki otsi. Ressurssi rohkem, küttekulu suuremal mootoril maanteel väike, möödasõidud mugavamad ja ohutumad.
Kangema mootoriga asi oleks minu eelistus kui sõidetakse neljakesi pikki otsi. Ressurssi rohkem, küttekulu suuremal mootoril maanteel väike, möödasõidud mugavamad ja ohutumad.
uurin elu esialgu
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4707
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Sama aasta 2,5 bensukas on küll väga hästi koos püsinud .Käidud ainult korralises hoolduses, mingeid jamasid veermiku ega tehnika juures pole avastatud .Praeguseks läbisõit miski 100tuh kanti.
Auto on üllatavalt mugav (minu arvamus) ja sõitjatesõbralik , hea kõrge istumine ja avar vaade jne.
Kui see 2,2 dsl ilma turbota on , siis arvatavasti neljakesi sõites on jõudu vähevõitu ja nagu eelpool mainiti siis suureneb kütusekulu ja möödasõidud võivad venida ohtlikult pikakas.
Mulle see auto igapäevakasutuseks meeldib
Auto on üllatavalt mugav (minu arvamus) ja sõitjatesõbralik , hea kõrge istumine ja avar vaade jne.
Kui see 2,2 dsl ilma turbota on , siis arvatavasti neljakesi sõites on jõudu vähevõitu ja nagu eelpool mainiti siis suureneb kütusekulu ja möödasõidud võivad venida ohtlikult pikakas.
Mulle see auto igapäevakasutuseks meeldib
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Mõtlesin, et ei ole mõtet uut teemat alustada, seega küsin siin :
Kas keegi tunneb selle sõiduki?
http://www.veho.ee/web/?op=body&id=23
Kas 2.0 XTrail'i jaoks on ok või jääb nõrgaks?
Tegelikult plaanis on liikuda rohkem linnas. Sel maasturil on läbisõit 79000 kas tähendab see, et peab olema valmis suuremaks hoolduseks?
Kas keegi tunneb selle sõiduki?
http://www.veho.ee/web/?op=body&id=23
Kas 2.0 XTrail'i jaoks on ok või jääb nõrgaks?
Tegelikult plaanis on liikuda rohkem linnas. Sel maasturil on läbisõit 79000 kas tähendab see, et peab olema valmis suuremaks hoolduseks?
Omal väheke kogemust 2,2 cDi X-Trailiga. Möödunud kevadel Saksas tormimurrus oli sommidel võetud üks rendikas, 6 käigulise manuaalkastiga. Sai teist seal pisut tallatud
Läbisõit oli massinal miskit 20k ringis. Auto igapäevaseks liikumiseks väga mõnus, vedrustus sportlik, mootor väga terav. Märja asfaldi peal kippus veel 3-ga kummi vilistama järsemal vajutamisel 2wd režiimis sõites, st. esiveolisena. Väga mõnusa ja täpse roolitunnetusega. Minu pikkuse juures (1,87) leidsin mõnusa istumisasendi rooli taga lihtsalt ja jäi veel ruumi ka minu taga istujale.
Keskmine kütusekulu 6-7 l/100 km pole paha, linnas võib pisut häirima hakata man. kasti lühike käikude vahe.
Kuna tegemist suht kõrge autoga, ei riskinud bahn`i peal üle 180-ne palju vajutada, kõhe hakkas
, kuigi võhma tundus veel jätkuvat mootoril. Samas pikemat otsa sõites väsitas vähem kui mõni sõiduauto.

Keskmine kütusekulu 6-7 l/100 km pole paha, linnas võib pisut häirima hakata man. kasti lühike käikude vahe.
Kuna tegemist suht kõrge autoga, ei riskinud bahn`i peal üle 180-ne palju vajutada, kõhe hakkas
